San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: [Grove]Szabyy - 2011. május 04. - 18:32:34
Cím: AntiSpawnKill
Írta: [Grove]Szabyy - 2011. május 04. - 18:32:34
Itt egy újabb scriptem! Egy pár perc megírni de sokszór hasznos! [pawn] #include <a_samp> forward AntiSK(playerid); public OnPlayerSpawn(playerid) { print(\"~~~~AntiSpawnKill~~~~~\"); print(\"~~~~~~by Szabyy~~~~~~~\"); new string[48]; format(string, sizeof(string), \"~w~Sk v¾delem!\"); GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 4); SetPlayerHealth(playerid, 99999999); SetTimerEx(\"AntiSK\",5000,0,\"i\",playerid); TogglePlayerControllable(playerid,0); return 1; } public AntiSK(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid,1); SetPlayerHealth(playerid, 100.0); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"SK védelem lejárt!\"); return 1; } [/pawn]
Cím: AntiSpawnKill
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. május 04. - 18:52:06
Hallod elrontottad, mert azt csináltad ,hogy mikor spawnol akkor mozogjon és utána Anti SK nál meghogy lefagyjon!
TogglePlayerControllable(playerid,0);
ezt tedd a spawnhoz !
Cím: AntiSpawnKill
Írta: [Grove]Szabyy - 2011. május 04. - 18:56:14
Ja tell! Javítottam!
Cím: AntiSpawnKill
Írta: [SWAT]Messi - 2011. május 04. - 19:33:00
Az [FS] Elõtagot tedd ki !
Cím: AntiSpawnKill
Írta: [T.I.R.]Kenguru - 2011. május 05. - 06:38:37
Régebben énis írtam egy ilyen scriptet, de szóltak hogy ez nem AntiSK mivel lefagyasztja a játékost így csak késleleteti az SK-t. Egyszerûbb ha az OnPlayerSpawnál adsz neki egy GodMode-t és ott elindítasz egy timert a timer végén pedig vegye le a Godot.
Cím: AntiSpawnKill
Írta: [Grove]Szabyy - 2011. május 05. - 15:46:52
A szeromon úgy van megcsinálva!
Cím: AntiSpawnKill
Írta: ChuckNorris - 2011. május 05. - 16:35:41
A script készítõje tiltva van egy másik script ellopása miatt.