GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: [Grove]Szabyy - 2011. Május 04. - 18:32:34

Cím: AntiSpawnKill
Írta: [Grove]Szabyy - 2011. Május 04. - 18:32:34
Itt egy újabb scriptem! Egy pár perc megírni de sokszór hasznos!
[pawn]
#include <a_samp>
forward AntiSK(playerid);
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
print(\"~~~~AntiSpawnKill~~~~~\");
print(\"~~~~~~by Szabyy~~~~~~~\");
    new string[48];
    format(string, sizeof(string), \"~w~Sk v¾delem!\");
    GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 4);
SetPlayerHealth(playerid, 99999999);
SetTimerEx(\"AntiSK\",5000,0,\"i\",playerid);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
return 1;
}
public AntiSK(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"SK védelem lejárt!\");
return 1;
}
[/pawn]
Cím: AntiSpawnKill
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. Május 04. - 18:52:06
Hallod elrontottad, mert azt csináltad ,hogy mikor spawnol akkor mozogjon és utána Anti SK nál meghogy lefagyjon!
 
TogglePlayerControllable(playerid,0);

 ezt tedd a spawnhoz
!
Cím: AntiSpawnKill
Írta: [Grove]Szabyy - 2011. Május 04. - 18:56:14
Ja tell!
Javítottam!
Cím: AntiSpawnKill
Írta: [SWAT]Messi - 2011. Május 04. - 19:33:00
Az [FS] Elõtagot tedd ki !
Cím: AntiSpawnKill
Írta: [T.I.R.]Kenguru - 2011. Május 05. - 06:38:37
Régebben énis írtam egy ilyen scriptet, de szóltak hogy ez nem AntiSK mivel lefagyasztja a játékost így csak késleleteti az SK-t. Egyszerûbb ha az OnPlayerSpawnál adsz neki egy GodMode-t és ott elindítasz egy timert a timer végén pedig vegye le a Godot.
Cím: AntiSpawnKill
Írta: [Grove]Szabyy - 2011. Május 05. - 15:46:52
A szeromon úgy van megcsinálva!
Cím: AntiSpawnKill
Írta: ChuckNorris - 2011. Május 05. - 16:35:41
A script készítõje tiltva van egy másik script ellopása miatt.