Helló bemutatóm nektek az új szkriptemet és a baártomét exec -ét! Lényege az hogyha feljönek és van valamilyen minigun vagy ROCKet a gyereknél 50 percre le fagyasza és nem engedi játszani! + elveszi a fegyvert tõle
#include <a_samp>
forward fegyverhack();
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" By Exec. vs BlackStyler\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
#endif
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(GetPlayerWeapon(killerid) == 38)
{
if(IsPlayerConnected(killerid))
{
GameTextForPlayer(killerid, \"~r~Fegyver Hack !!!~n~~r~Lefagyasztva 50 percre~n~~r~+ fegyverek elvéve!\", 47500, 3);
TogglePlayerControllable(killerid, 0);
SetTimer(\"weaponhack\", 45000, 1);
ResetPlayerWeapons(killerid);
}
}
if(GetPlayerWeapon(killerid) == 37)
{
if(IsPlayerConnected(killerid))
{
GameTextForPlayer(killerid, \"~r~Fegyver Hack !!!~n~~r~Lefagyasztva 50 percre~n~~r~+ fegyverek elvéve!\", 47500, 3);
TogglePlayerControllable(killerid, 0);
SetTimer(\"weaponhack\", 45000, 1);
ResetPlayerWeapons(killerid);
}
}
if(GetPlayerWeapon(killerid) == 36)
{
if(IsPlayerConnected(killerid))
{
GameTextForPlayer(killerid, \"~r~Fegyver Hack !!!~n~~r~Lefagyasztva 50 percre~n~~r~+ fegyverek elvéve!\", 47500, 3);
TogglePlayerControllable(killerid, 0);
SetTimer(\"weaponhack\", 50000, 1);
ResetPlayerWeapons(killerid);
}
}
if(GetPlayerWeapon(killerid) == 35)
{
if(IsPlayerConnected(killerid))
{
GameTextForPlayer(killerid, \"~r~Fegyver Hack !!!~n~~r~Lefagyasztva 50 percre~n~~r~+ atéve a fegyvered\", 47500, 3);
TogglePlayerControllable(killerid, 0);
SetTimer(\"weaponhack\", 50000, 1);
ResetPlayerWeapons(killerid);
}
}
return 1;
}
public fegyverhack()
{
new playerid;
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}