Sziasztok most összedobtam egy Afk rendszert és gondoltam megosztom veletek!
Elkészítési idõ: 5-10perc
Itt is van:
[pawn]
/*
***** AFK RENDSZER By: checcovt *****
*/
#include <a_samp>
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA //Sárga
#define DIALOG (0)
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" AFK RENDSZER BETÖLTVE by: checcovt\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" AFK RENDSzer Kikapcsolva by: checcovt\");
print(\"----------------------------------\\n\");
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/afk\", cmdtext, true) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válaszd ki hova mész: \", \"WC -re\\nScriptelni\\nMappolni\\nCsajommal beszélni!\\nBoltba\", \"OK\", \"Mégse\");
}
if(strcmp(\"/back\", cmdtext, true) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Jó Játékot!\");
TogglePlayerControllable(playerid,1);
new string3[70];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string3, sizeof(string3), \"{33FF33}%s {33CCFF}viszajött!!\", name);
SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string3);
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG && response == 1)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"{33CCFF}AFK-ban vagy írd be {FF0000}/back {33CCFF}hogy visszatérj a játékba!\");
TogglePlayerControllable(playerid,0);
new string3[70];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string3, sizeof(string3), \"{FF0000}%s {33CCFF}elment WC -re!\", name);
SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string3);
}
case 1:
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"{33CCFF}AFK-ban vagy írd be {FF0000}/back {33CCFF}hogy visszatérj a játékba!\");
TogglePlayerControllable(playerid,0);
new string3[70];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string3, sizeof(string3), \"{FF0000}%s {33CCFF}elment Scriptelni!\", name);
SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string3);
}
case 2:
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"{33CCFF}AFK-ban vagy írd be {FF0000}/back {33CCFF}hogy visszatérj a játékba!\");
TogglePlayerControllable(playerid,0);
new string3[70];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string3, sizeof(string3), \"{FF0000}%s {33CCFF}elment Mappolni!\", name);
SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string3);
}
case 3:
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"{33CCFF}AFK-ban vagy írd be {FF0000}/back {33CCFF}hogy visszatérj a játékba!\");
TogglePlayerControllable(playerid,0);
new string3[70];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string3, sizeof(string3), \"{FF0000}%s {33CCFF}elment csajozni!\", name);
SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string3);
}
case 4:
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"{33CCFF}AFK-ban vagy írd be {FF0000}/back {33CCFF}hogy visszatérj a játékba!\");
TogglePlayerControllable(playerid,0);
new string3[70];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string3, sizeof(string3), \"{FF0000}%s {33CCFF}elment Boltba!\", name);
SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string3);
}
}
}
return 1;
}
[/pawn]
Ha tetszik nyomj egy + -t !
Nekem jó lett:
[pawn]
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
[/pawn]