GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: Mokus - 2012. November 13. - 17:45:30

Cím: AFK rendszer alap
Írta: Mokus - 2012. November 13. - 17:45:30
Sziasztok unalmamba megin probálgattam scriptelni :) hátha tanulok újat sikerült is pár dologról tapasztalatot szerezni mert így tanulok :)
Ez egy kis AFK rendszer nem egy nagy durranás egy teljesen alap semmi komolyabb fejlesztés de kezdõknek jól jön :)
Itt a script:
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <colors>
CMD:afk(playerid,params[])
{
if( GetPVarInt( playerid, \"AFK\" ) == 1)
{
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[AFK]AFK mód bekapcsolva\");
SetPlayerVirtualWorld(playerid,1);
SetPVarInt(playerid,\"AFK\",0);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[AFK]Te már AFK vagy\");
}
return 1;
}
CMD:afkki(playerid,params[])
{
if( GetPVarInt( playerid, \"AFK\" ) == 0)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[AFK]AFK mód kikapcsolva\");
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
SetPVarInt(playerid,\"AFK\",1);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"[AFK]Te nem vagy AFK\");
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetPVarInt(playerid,\"AFK\",1);
return 1;
}
[code]
Cím: AFK rendszer alap
Írta: ZyZu. - 2012. November 13. - 17:54:11
Nekem jól jön lusta voltam írni egyett :D
Cím: AFK rendszer alap
Írta: Dante Sanders - 2012. November 13. - 18:06:16
Jó lett tesa!
Cím: AFK rendszer alap
Írta: bendor - 2012. November 13. - 20:20:31
Túl hosszú és elég furcsa,hogy 1-et használsz hamis és 0-t igaz helyett.
Egyszerûbben:
 

#include a_samp
#include zcmd
#include colors
CMD:afk(playerid,params[])
{
if(GetPVarInt(playerid,\"AFK\") == 0)
{
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"AFK bekapcsolva\");
SetPlayerVirtualWorld(playerid,1);
SetPVarInt(playerid,\"AFK\",1);
}
else if(GetPVarInt(playerid,\"AFK\") == 1)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"AFK kikapcsolva\");
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
SetPVarInt(playerid,\"AFK\",0);
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
SetPVarInt(playerid,\"AFK\",0);
return 1;
}
Cím: AFK rendszer alap
Írta: Mokus - 2012. November 13. - 20:22:10
Nekem így jött be :) de köszi a tanácsot Bendor köszönöm mindenkinek
Cím: AFK rendszer alap
Írta: Flash - 2012. November 13. - 20:47:32
Köszönjük a 25639-es számú AFK scriptet a fórumon. :)
Egyébként nem rossz.
Cím: AFK rendszer alap
Írta: Mokus - 2012. November 13. - 22:42:57
:D nem baj van választék :D
Cím: AFK rendszer alap
Írta: Bajnok - 2012. November 13. - 23:19:33
Szép!!
Cím: AFK rendszer alap
Írta: Kovacs_Richard - 2012. November 14. - 00:25:07
nem rossz, kezdésnek jó :)
am ha annyi AFK script van akkor lehet én is dobok 1-et a közösbe :D
Cím: AFK rendszer alap
Írta: Mokus - 2012. November 14. - 07:28:20
Tedd azt :) de köszi
Cím: AFK rendszer alap
Írta: Flash - 2012. November 14. - 13:33:28
Ez még jobb, tessék:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:afk(playerid) {
if(GetPVarInt(playerid,\"AFK\")) {
TogglePlayerControllable(playerid, false);
SendClientMessage(playerid,0xE60000FF,\"AFK bekapcsolva\");
SetPlayerVirtualWorld(playerid,1);
SetPVarInt(playerid,\"AFK\",1);
}else{
TogglePlayerControllable(playerid, true);
SendClientMessage(playerid,0xE60000FF,\"AFK kikapcsolva\");
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
SetPVarInt(playerid,\"AFK\", 0);
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) {
DeletePVar(playerid, \"AFK\");
return 1;
}
Cím: AFK rendszer alap
Írta: overgame - 2013. Január 05. - 02:34:22
Ez most jó lött mivel lusta voltam irni egyet :D
Szóval biztos hogy felhasználom :D
Köszi!!!!!!!!
Ment a +! :thumbsup: