Szerző Téma: [SZERKESZTVE]Elsõ Játékmódom v1.0  (Megtekintve 4837 alkalommal)

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
[SZERKESZTVE]Elsõ Játékmódom v1.0
« Válasz #15 Dátum: 2014. Március 24. - 14:33:54 »
0
Idézetet írta: martinokok02 date=1395666667\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47197\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szia szia.
Köszönöm a válaszodat.
Most már a javított verziót nem töltöm fel,mert már nagyon belekezdtem a v2.0-ba.
Persze ha nem jelent problémát.
 
hát nekem nem jelent problémát :)
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
[SZERKESZTVE]Elsõ Játékmódom v1.0
« Válasz #16 Dátum: 2014. Március 18. - 16:29:10 »
0
Grat, csak így tovább. :)

[SZERKESZTVE]Elsõ Játékmódom v1.0
« Válasz #17 Dátum: 2014. Március 18. - 17:11:31 »
0
Gratulalok. En meg nem csinaltam szerot. Inkabb mas szerokon hulyultem. De tetszik nagyon varom a v2.0

[SZERKESZTVE]Elsõ Játékmódom v1.0
« Válasz #18 Dátum: 2014. Március 18. - 18:51:11 »
0
Nagyon jó lett, gratulálok :D

[SZERKESZTVE]Elsõ Játékmódom v1.0
« Válasz #19 Dátum: 2014. Március 18. - 19:34:13 »
0
Ahogy néztem a kódot elég jól/hibátlanúl meglett irva..gratulálok. :)

[SZERKESZTVE]Elsõ Játékmódom v1.0
« Válasz #20 Dátum: 2014. Március 18. - 21:38:45 »
0
Koszonom szepen skacok!:)
Ugy terveztem,hogy a v2.0-ben egy rendes admin rendszert epitek fel,egy regisztracios rendszert es a tobbi legyen meglepetes,de egyebkent viccet felreteve,hogyha nincsen Norbi(BoOy) akkor meg ott kullognek az elejen,szoval nagyon szepen koszonom megegyszer!:)

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
[SZERKESZTVE]Elsõ Játékmódom v1.0
« Válasz #21 Dátum: 2014. Március 19. - 12:38:24 »
0
szia, nem rossz :)
találtam néhány hibát és néhány dolgot beleírtam ami fontos lehet, hogy nehogy rosszul szokd meg, de persze ez a te döntésed, hogy megfogadod :)
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <dini>
main(){}
#define DIALOG_FEGYVER 1000
#define DIALOG_KOCSI 2000
#define DIALOG_FELNI 3000
#define DIALOG_FESTES 4000
#define DIALOG_RADIO 5000
#define RED 0xAA3333AA
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
enum adat
{
Oles,
Halal,
Szint,
Belepesek,
Penz
};
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][adat];
new god[MAX_PLAYER_NAME];
public OnGameModeInit()
{
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new tag[MAX_PLAYER_NAME];
new kiad[128];
GetPlayerName(playerid,tag,128); // len-hez inkább sizeof(tag) vagy MAX_PLAYER_NAME mint 128
format(kiad,128,\"Feljött a szerverre %s.\",tag); // Max hossz: 21+20+1=42 (tehát felesleges a 128 cella)
SendClientMessageToAll(RED,kiad);
PlayerInfo[playerid][belepesek]++; // növeled a számot 1-el de késõbb dinibõl betöltöd!
new string[128],nev[MAX_PLAYER_NAME]; // már van 1 tömböd szöveg tárolásra + már lekérdezted a játékos nevét is
     GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
      format(string,sizeof(string),\"%s.ini\",nev);
SetSpawnInfo(playerid, 0, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0 );
SpawnPlayer(playerid);
if(dini_Exists(string))
     {
   PlayerInfo[playerid][szint] = dini_Int(string,\"Szint\");
   PlayerInfo[playerid][Oles] = dini_Int(string,\"Ölés\");
   PlayerInfo[playerid][Halal] = dini_Int(string,\"Halál\");
   PlayerInfo[playerid][belepesek] = dini_Int(string,\"Belépések\");
   PlayerInfo[playerid][Penz] = dini_Int(string,\"Pénz\");
     }
      else // ezt nem a disconnectnél kellene?
{
   dini_Create(string);
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
new tag[MAX_PLAYER_NAME];
new kiad[128];
GetPlayerName(playerid,tag,128); // ugyanaz mint OnPlayerConnectnél
format(kiad,128,\"Lelépett a szerverrõl s%\",tag); // ugyanaz mint OnPlayerConnectnél csak más a max hossz
SendClientMessageToAll(RED,kiad);
new string[128],nev[MAX_PLAYER_NAME]; // ugyanaz mint OnPlayerConnectnél
     GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
      format(string,sizeof(string),\"%s.ini\",nev);
    if(dini_Exists(string))
    {
dini_IntSet(string,\"Szint\", PlayerInfo[playerid][szint]);
dini_IntSet(string,\"Ölés\", PlayerInfo[playerid][Oles]);
dini_IntSet(string,\"Halál\", PlayerInfo[playerid][Halal]);
dini_IntSet(string,\"Belépések\", PlayerInfo[playerid][belepesek]);
dini_IntSet(string,\"Pénz\", PlayerInfo[playerid][Penz]);
     }
     // ha nem létezik az account nem hozza lérte?
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new elo[128]; // max 20 karakter lehet a játékos név, felesleges 128 cella
new halott[128]; // max 20 karakter lehet a játékos név, felesleges 128 cella
new kiad[128]; // max hossz optimalizálás
GetPlayerName(killerid,halott,128);
GetPlayerName(playerid,elo,128);
format(kiad,128,\"s% megölte %s\",elo,halott);
SendClientMessageToAll(RED,kiad);
PlayerInfo[playerid][Oles]++;
PlayerInfo[killerid][Halal]++;
ResetPlayerMoney(playerid);
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_SUBMISSION))
{
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // HA a játékos NEM ül jármûben akkor fut le!
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\");
        return 1;
    }
    else
    {
        SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");
        return 1;
    }
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
if(!success)
{
    new string[128];
    format(string,sizeof(string),\"Nem létezik ez a parancs!(s%)\",cmdtext); // \'s%\' helyett \'%s\'
    SendClientMessage(playerid,RED,string);
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_FEGYVER)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
           GivePlayerWeapon(playerid,24,9999);
           GivePlayerWeapon(playerid,25,9999);
           GivePlayerWeapon(playerid,31,9999);
           GivePlayerWeapon(playerid,32,9999);
           SendClientMessage(playerid,RED,\"A Kiválasztott fegyvercsomag:Assault\");
           return 1;
        }
        if(listitem == 1)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid,22,9999);
            GivePlayerWeapon(playerid,26,9999);
            GivePlayerWeapon(playerid,29,9999);
            GivePlayerWeapon(playerid,33,9999);
            SendClientMessage(playerid,RED,\"A Kiválasztott fegyvercsomag:Sub-Machine\");
            return 1;
        }
        if(listitem == 2)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid,4,1);
            GivePlayerWeapon(playerid,17,100);
            GivePlayerWeapon(playerid,23,9999);
            GivePlayerWeapon(playerid,27,9999);
            GivePlayerWeapon(playerid,33,9999);
            GivePlayerWeapon(playerid,30,9999);
            GivePlayerWeapon(playerid,34,9999);
            SendClientMessage(playerid,RED,\"A kiválasztott fegyvercsomag:Tactical\");
            return 1;
        }
    }
    if(!response)
    {
        SendClientMessage(playerid,RED,\"Kiléptél a fegyver-választóból!\");
        return 1;
}
}
if(dialogid == DIALOG_KOCSI)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
            if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");
            { // minek ide extra blokk? az if-hez az üzenet küldés tartozott // lefele ugyanez vonatkozik!, de lehetne az if(dialogid == DIALOG_KOCSI)-hoz rakni ezt az ellenõrzést és akkor nem kell ennyiszer legyen
               ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FELNI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Felnik\",\"Offroad\\nMega\\nWires\\nTwist\\nGroove\\nImport\\nAtomic\\nAhab\\nVirtual\\nAccess\\nTrance\\nShadow\\nRimshine\\nClassic\\nCutter\\nSwitch\\nDollar\",\"Választ\",\"Mégse\");
               return 1;
            }
        }
        if(listitem == 1)
        {
            if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");
            {
                RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
      }
            return 1;
        }
        if(listitem == 2)
        {
            if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");
            {
               ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FESTES,DIALOG_STYLE_LIST,\"Festés\",\"Kék\\nZöld\\nFekete\\nFehér\\nBarna\\nPiros\\nRózsaszín\\nLila\",\"Választ\",\"Mégse\");
               return 1;
            }
        }
        if(listitem == 3)
        {
            if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");
            {
                new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
            AddVehicleComponent(kocsi,1087);
            SendClientMessage(playerid,-1,\"Felszerelted az autódat Hidraulikával.\");
         }
   }
   if(listitem == 4)
   {
       if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");
       {
           new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
            AddVehicleComponent(kocsi,1010);
                }
             }
}
}
if(dialogid == DIALOG_FELNI) // itt már nem is ellenõrzöd hogy jámrûben van e? és ha közben mondjuk törölte a szerver a jármûvet?
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
      new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
      AddVehicleComponent(kocsi,1025);
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az Offroad felnikat az autódra.\");
   }
   if(listitem == 1)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1074);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad a Mega felniket az autódra.\");
   }
   if(listitem == 2)
   {
      new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
      AddVehicleComponent(kocsi,1076);
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad a Wires felniket az autódra.\");
   }
   if(listitem == 3)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1078);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Twist kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 4)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1081);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Groove kereket.\");
   }
   if(listitem == 5)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1082);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Import kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 7)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1085);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Automatic kereket.\");
   }
   if(listitem == 8)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1085);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Ahab kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 9)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1097);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Virtual kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 10)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1098);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Access kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 11)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1084);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Trance kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 12)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1073);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Shadows kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 13)
   {
      new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
      AddVehicleComponent(kocsi,1075);
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Rimshine kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 14)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1077);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Classic kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 15)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1079);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Cutter kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 16)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1080);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Switch kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 17)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1083);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Dollar kerekeket.\");
   }
}
if(!response)
{
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\");
    return 1;
}
}
if(dialogid == DIALOG_FESTES)// itt már nem is ellenõrzöd hogy jámrûben van e? és ha közben mondjuk törölte a szerver a jármûvet?
{
    if(response)
        {
            if(listitem == 0)
            {
                new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
                ChangeVehicleColor(kocsi,162,162);
                SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Kékre.\");
            }
            if(listitem == 1)
            {
                new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
                ChangeVehicleColor(kocsi,128,128);
                SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Zöldre.\");
            }
   if(listitem == 2)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       ChangeVehicleColor(kocsi,0,0);
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Feketére.\");
   }
   if(listitem == 3)
   {
      new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
      ChangeVehicleColor(kocsi,1,1);
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Fehérre.\");
   }
   if(listitem == 4)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       ChangeVehicleColor(kocsi,174,174);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Barnára.\");
   }
   if(listitem == 5)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       ChangeVehicleColor(kocsi,3,3);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Pirosra.\");
   }
   if(listitem == 6)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       ChangeVehicleColor(kocsi,233,233);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Rózsaszínre.\");
   }
   if(listitem == 7)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       ChangeVehicleColor(kocsi,147,147);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Lilára.\");
   }
}
if(!response)
{
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\");
    return 1;
}
}
if(dialogid == DIALOG_RADIO)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
            PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3\");
            SendClientMessage(playerid,-1,\"A Rádió1-re kapcsoltad a rádiót.\");
        }
        if(listitem == 1)
   {
        PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://stream.musicfm.hu:8000/musicfm.mp3\");
        SendClientMessage(playerid,-1,\"A MusicFM-re kapcsoltad a rádiót.\");
   }
   if(listitem == 2)
   {
       PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://109.199.58.91/4782/live.mp3\");
       SendClientMessage(playerid,-1,\"A Juventusra kapcsoltad a rádiót.\");
   }
   if(listitem == 3)
   {
       PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://dl.dropboxusercontent.com/u/88496413/play.m3u\");
       SendClientMessage(playerid,-1,\"A RiseFM-re kapcsoltad a rádiót.\");
   }
}
}
     return 1;
}
CMD:kill(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid,0.0);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Öngyilkos lettél\");
return 1;
}
CMD:god(playerid)
{
if(god[playerid] == 0)
{
   SetPlayerHealth(playerid,99999.0);
        god[playerid] = 1;
        SendClientMessage(playerid,-1,\"GOD-modba léptél.\");
        return 1;
}
if(god[playerid] == 1)
{
        SetPlayerHealth(playerid,100.0);
        god[playerid] = 0;
        SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiléptél GOD-modból.\");
        return 1;
}
return 1;
}
CMD:gotopos(playerid,params[])
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
if(sscanf(params,\"fff\",X,Y,Z)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /gotopos <X Kordináta> <Y Kordináta> <Z Kordináta>\");
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
return 1;
}
CMD:goto(playerid,params[])
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new nevem;
GetPlayerPos(nevem,X,Y,Z); // mindig a 0-s játékos pozíciójára teleportál!
if(sscanf(params,\"i\",nevem)) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Használat:/goto <playerid>\");
// sscanf-el nem csak számot hanem játékos azonosítót is választhatsz le \"u\" paraméterrel
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
return 1;
}
CMD:setskin(playerid,params[])
{
new skin;
new kiad[128];
if(sscanf(params,\"i\",skin)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/setskin <skinid>\");
if(skin > 299 || skin < 0) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Rossz Skin ID!\");
format(kiad,128,\"Átváltottad a skined erre:d%.\",skin); // d% helyett %d
SendClientMessage(playerid,-1,kiad);
SetPlayerSkin(playerid,skin);
return 1;
}
CMD:ido(playerid,params[])
{
new ora;
new perc;
new kiad[128];
if(sscanf(params,\"ii\",ora,perc)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/idõ <óra> <perc>\");
if(ora > 24 || ora < 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen óra.\");
if(perc > 60 || perc < 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen perc.\");
format(kiad,128,\"Átváltoztattad az idõd erre:d% óra és d% perc\",ora,perc); // d% helyett %d
SendClientMessage(playerid,-1,kiad);
SetPlayerTime(playerid,ora,perc);
return 1;
}
CMD:veh(playerid, params[])
{
new auto,szin1,szin2;
if(sscanf(params,\"iii\",auto,szin1,szin2)) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Használat: /veh [Autó] [szín 1] [szín 2]\");
new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:D;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,D);
CreateVehicle(auto,X,Y,Z,D,szin1,szin2,0);
new kiad[128]; // max hossz optimalizálás
format(kiad,128,\"Lekértél egy jármûvet!\");
SendClientMessage(playerid,-1,kiad);
return 1;
}
CMD:radio(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_RADIO,DIALOG_STYLE_LIST,\"Rádió\",\"Rádió1\\nMusicFM\\nJuventus\\nRiseFM\",\"Választ\",\"Mégse\");
return 1;
}
CMD:fegyverad(playerid,params[])
{
new string[128];// max hossz optimalizálás
new fegyverid;
new tolteny;
if(sscanf(params,\"ii\",fegyverid,tolteny)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/fegyverad [FegyverID] [Töltény]\");
GivePlayerWeapon(playerid,fegyverid,tolteny);
format(string,sizeof(string),\"Lekértél egy d% id-s fegyvert,d% töltényszámmal.\",fegyverid,tolteny); // d% helyett %d
SendClientMessage(playerid,-1,string);
return 1;
}
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

[SZERKESZTVE]Elsõ Játékmódom v1.0
« Válasz #22 Dátum: 2014. Március 19. - 15:37:16 »
0
Szia szia.Persze,hogy megfogadom!Rendben koszonom a segitsegedet a v2.0-s verziora mindent kijavitok.Koszonom az eszreveteled/javitasodat!:)

[SZERKESZTVE]Elsõ Játékmódom v1.0
« Válasz #23 Dátum: 2014. Március 19. - 18:04:31 »
0
Hali! jó lett a mód.:D És ugymond \"ismerlek\" :DD(ForeverRPG)

[SZERKESZTVE]Elsõ Játékmódom v1.0
« Válasz #24 Dátum: 2014. Március 20. - 06:17:11 »
0
azért a modról írhatnál pár sort hogy miez - merre hány méter , mi van a modban stb

[SZERKESZTVE]Elsõ Játékmódom v1.0
« Válasz #25 Dátum: 2014. Március 20. - 07:18:38 »
0
Idézetet írta: norbee0170 date=1395292631\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47197\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
azért a modról írhatnál pár sort hogy miez - merre hány méter , mi van a modban stb
 
Kész.:)

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
[SZERKESZTVE]Elsõ Játékmódom v1.0
« Válasz #26 Dátum: 2014. Március 23. - 10:36:45 »
0
szia ismét commenteztem :)
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <dini>
main(){}
#define DIALOG_KOCSI 2000
#define DIALOG_FELNI 3000
#define DIALOG_FESTES 4000
#define DIALOG_RADIO 5000
#define RED 0xAA3333AA
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
enum adat
{
Oles,
Halal,
Szint,
Belepesek,
Penz
};
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][adat];
new god[MAX_PLAYER_NAME];
public OnGameModeInit()
{
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new tag[MAX_PLAYER_NAME];
new kiad[42];
GetPlayerName(playerid,tag,sizeof(tag));
format(kiad,sizeof(kiad),\"Feljött a szerverre %s.\",tag);
SendClientMessageToAll(RED,kiad);
PlayerInfo[playerid][belepesek]++; // ez még mindig nem jó helyen van...az adat betöltés után kellene
      format(kiad,sizeof(kiad),\"%s.ini\",tag);
SetSpawnInfo(playerid, 0, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0 );
SpawnPlayer(playerid);
if(dini_Exists(kiad))
     {
   PlayerInfo[playerid][szint] = dini_Int(kiad,\"Szint\");
   PlayerInfo[playerid][Oles] = dini_Int(kiad,\"Ölés\");
   PlayerInfo[playerid][Halal] = dini_Int(kiad,\"Halál\");
   PlayerInfo[playerid][belepesek] = dini_Int(kiad,\"Belépések\");
   PlayerInfo[playerid][Penz] = dini_Int(kiad,\"Pénz\");
     }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
new tag[MAX_PLAYER_NAME];
new kiad[42];
GetPlayerName(playerid,tag,sizeof(tag));
format(kiad,sizeof(kiad),\"Lelépett a szerverrõl s%\",tag); // 22 + 20 + 1 = 43 ( ha 20 karakteres névvel lép ki a játékos az utolsó karakter nem fog látszódni )
SendClientMessageToAll(RED,kiad);
      format(kiad,sizeof(kiad),\"%s.ini\",tag);
      // Ha van accountja akkor menti csak az adatokat ha nincs akkor meg csak létrehoz neki egy üreset? és csak 2. kilépésnél menti el az adatait
      // úgy csináld HA nincs fájl hozd létre és utána ments (a fájl ellenõrzés feltételen kívül)
/*
if(!dini_Exists(kiad)) { dini_Create(kiad); }
dini_IntSet(kiad,\"Szint\", PlayerInfo[playerid][szint]);
dini_IntSet(kiad,\"Ölés\", PlayerInfo[playerid][Oles]);
dini_IntSet(kiad,\"Halál\", PlayerInfo[playerid][Halal]);
dini_IntSet(kiad,\"Belépések\", PlayerInfo[playerid][belepesek]);
dini_IntSet(kiad,\"Pénz\", PlayerInfo[playerid][Penz]);
*/
if(dini_Exists(kiad))
    {
dini_IntSet(kiad,\"Szint\", PlayerInfo[playerid][szint]);
dini_IntSet(kiad,\"Ölés\", PlayerInfo[playerid][Oles]);
dini_IntSet(kiad,\"Halál\", PlayerInfo[playerid][Halal]);
dini_IntSet(kiad,\"Belépések\", PlayerInfo[playerid][belepesek]);
dini_IntSet(kiad,\"Pénz\", PlayerInfo[playerid][Penz]);
     }
     else
{
   dini_Create(kiad);
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new elo[20];
new halott[20];
new kiad[42];
GetPlayerName(killerid,halott,sizeof(halott));
GetPlayerName(playerid,elo,sizeof(elo));
format(kiad,sizeof(kiad),\"s% megölte %s\",elo,halott); // s% helyett %s
SendClientMessageToAll(RED,kiad);
PlayerInfo[playerid][Oles]++;
PlayerInfo[killerid][Halal]++;
ResetPlayerMoney(playerid);
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_SUBMISSION))
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\");
        return 1;
    }
    else
    {
        SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");
        return 1;
    }
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
if(!success)
{
    new string[42];
    format(string,sizeof(string),\"Nem létezik ez a parancs!(%s)\",cmdtext);
    SendClientMessage(playerid,RED,string);
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_KOCSI)
{
    if(response)
    {
        // Jobb lenne ide kiemelni mert akkor nem kéne annyi helyre berakni...
        // if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");
        if(listitem == 0)
        {
            if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");
               ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FELNI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Felnik\",\"Offroad\\nMega\\nWires\\nTwist\\nGroove\\nImport\\nAtomic\\nAhab\\nVirtual\\nAccess\\nTrance\\nShadow\\nRimshine\\nClassic\\nCutter\\nSwitch\\nDollar\",\"Választ\",\"Mégse\");
            return 1;
        }
        if(listitem == 1)
        {
            if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");
      RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
            return 1;
        }
        if(listitem == 2)
        {
            if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");
               ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FESTES,DIALOG_STYLE_LIST,\"Festés\",\"Kék\\nZöld\\nFekete\\nFehér\\nBarna\\nPiros\\nRózsaszín\\nLila\",\"Választ\",\"Mégse\");
               return 1;
        }
        if(listitem == 3)
        {
            if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");
                  new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
          AddVehicleComponent(kocsi,1087);
               SendClientMessage(playerid,-1,\"Felszerelted az autódat Hidraulikával.\");
   }
   if(listitem == 4)
   {
       if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");
                new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
                AddVehicleComponent(kocsi,1010);
             }
}
}
if(dialogid == DIALOG_FELNI)
{
    if(response)
    {
        // innen hiányzik a jármû ellenõrzés
        if(listitem == 0)
        {
      new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
      AddVehicleComponent(kocsi,1025);
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az Offroad felnikat az autódra.\");
   }
   if(listitem == 1)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1074);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad a Mega felniket az autódra.\");
   }
   if(listitem == 2)
   {
      new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
      AddVehicleComponent(kocsi,1076);
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad a Wires felniket az autódra.\");
   }
   if(listitem == 3)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1078);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Twist kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 4)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1081);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Groove kereket.\");
   }
   if(listitem == 5)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1082);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Import kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 7)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1085);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Automatic kereket.\");
   }
   if(listitem == 8)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1085);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Ahab kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 9)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1097);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Virtual kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 10)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1098);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Access kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 11)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1084);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Trance kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 12)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1073);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Shadows kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 13)
   {
      new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
      AddVehicleComponent(kocsi,1075);
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Rimshine kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 14)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1077);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Classic kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 15)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1079);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Cutter kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 16)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1080);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Switch kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 17)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1083);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Dollar kerekeket.\");
   }
}
if(!response)
{
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\");
    return 1;
}
}
if(dialogid == DIALOG_FESTES)
{
    if(response)
        {
            // innen hiányzik a jármû ellenõrzés
            if(listitem == 0)
            {
                new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
                ChangeVehicleColor(kocsi,162,162);
                SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Kékre.\");
            }
            if(listitem == 1)
            {
                new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
                ChangeVehicleColor(kocsi,128,128);
                SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Zöldre.\");
            }
   if(listitem == 2)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       ChangeVehicleColor(kocsi,0,0);
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Feketére.\");
   }
   if(listitem == 3)
   {
      new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
      ChangeVehicleColor(kocsi,1,1);
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Fehérre.\");
   }
   if(listitem == 4)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       ChangeVehicleColor(kocsi,174,174);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Barnára.\");
   }
   if(listitem == 5)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       ChangeVehicleColor(kocsi,3,3);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Pirosra.\");
   }
   if(listitem == 6)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       ChangeVehicleColor(kocsi,233,233);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Rózsaszínre.\");
   }
   if(listitem == 7)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       ChangeVehicleColor(kocsi,147,147);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Lilára.\");
   }
}
if(!response)
{
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\");
    return 1;
}
}
if(dialogid == DIALOG_RADIO)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
            PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3\");
            SendClientMessage(playerid,-1,\"A Rádió1-re kapcsoltad a rádiót.\");
        }
        if(listitem == 1)
   {
        PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://stream.musicfm.hu:8000/musicfm.mp3\");
        SendClientMessage(playerid,-1,\"A MusicFM-re kapcsoltad a rádiót.\");
   }
   if(listitem == 2)
   {
       PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://109.199.58.91/4782/live.mp3\");
       SendClientMessage(playerid,-1,\"A Juventusra kapcsoltad a rádiót.\");
   }
   if(listitem == 3)
   {
       PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://dl.dropboxusercontent.com/u/88496413/play.m3u\");
       SendClientMessage(playerid,-1,\"A RiseFM-re kapcsoltad a rádiót.\");
   }
}
}
     return 1;
}
CMD:kill(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid,0.0);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Öngyilkos lettél\");
return 1;
}
CMD:god(playerid)
{
if(god[playerid] == 0)
{
   SetPlayerHealth(playerid,99999.0);
        god[playerid] = 1;
        SendClientMessage(playerid,-1,\"GOD-modba léptél.\");
        return 1;
}
if(god[playerid] == 1)
{
        SetPlayerHealth(playerid,100.0);
        god[playerid] = 0;
        SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiléptél GOD-modból.\");
        return 1;
}
return 1;
}
CMD:gotopos(playerid,params[])
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
if(sscanf(params,\"fff\",X,Y,Z)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /gotopos <X Kordináta> <Y Kordináta> <Z Kordináta>\");
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
return 1;
}
CMD:goto(playerid,params[])
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new nevem;
GetPlayerPos(nevem,X,Y,Z); // mindig a 0-s játékos pozíciójára teleportál
if(sscanf(params,\"u\",nevem)) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Használat:/goto <playerid/Névrészlet>\");
if(!IsPlayerConnected(nevem)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen játékos.\");
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
return 1;
}
CMD:setskin(playerid,params[])
{
new skin;
new kiad[42];
if(sscanf(params,\"i\",skin)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/setskin <skinid>\");
if(skin > 299 || skin < 0) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Rossz Skin ID!\");
format(kiad,sizeof(kiad),\"Átváltottad a skined erre:%d.\",skin); // 27+3+1=31
/*
Átváltottad a skined erre:. = 27
%d 3 számjegyû lehet = 3
szöveg végét jelzõ \\0 karakter = 1
ezeket összeadva jön ki a max hossz...nem mindenhol 42 kell :) össze kell számolni, hogy hol mennyi cellára van szükség...
*/
SendClientMessage(playerid,-1,kiad);
SetPlayerSkin(playerid,skin);
return 1;
}
CMD:ido(playerid,params[])
{
new ora;
new perc;
new kiad[42];
if(sscanf(params,\"ii\",ora,perc)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/idõ <óra> <perc>\");
if(ora > 24 || ora < 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen óra.\");
if(perc > 60 || perc < 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen perc.\");
format(kiad,sizeof(kiad),\"Átváltoztattad az idõd erre:%d óra és %d perc\",ora,perc); // 41 + 4 + 1 = 46
SendClientMessage(playerid,-1,kiad);
SetPlayerTime(playerid,ora,perc);
return 1;
}
CMD:veh(playerid, params[])
{
new auto,szin1,szin2;
if(sscanf(params,\"iii\",auto,szin1,szin2)) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Használat: /veh [Autó] [szín 1] [szín 2]\");
new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:D;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,D);
CreateVehicle(auto,X,Y,Z,D,szin1,szin2,0);
new kiad[42];
format(kiad,sizeof(kiad),\"Lekértél egy jármûvet!\"); // ez egy statikus szöveg nem kell tömb és formázás neki
SendClientMessage(playerid,-1,kiad);
return 1;
}
CMD:radio(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_RADIO,DIALOG_STYLE_LIST,\"Rádió\",\"Rádió1\\nMusicFM\\nJuventus\\nRiseFM\",\"Választ\",\"Mégse\");
return 1;
}
CMD:fegyverad(playerid,params[])
{
new string[42];
new fegyverid;
new tolteny;
if(sscanf(params,\"ii\",fegyverid,tolteny)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/fegyverad [FegyverID] [Töltény]\");
GivePlayerWeapon(playerid,fegyverid,tolteny);
format(string,sizeof(string),\"Lekértél egy %d id-s fegyvert,%d töltényszámmal.\",fegyverid,tolteny); // 44 + 2 + 10 + 1 = 57 // a 10a töltényszám mivel nem látok korlátozást beírhatnak 1000000000-ot is
SendClientMessage(playerid,-1,string);
return 1;
}
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

[SZERKESZTVE]Elsõ Játékmódom v1.0
« Válasz #27 Dátum: 2014. Március 24. - 14:11:07 »
0
Szia szia.
Köszönöm a válaszodat.
Most már a javított verziót nem töltöm fel,mert már nagyon belekezdtem a v2.0-ba.
Persze ha nem jelent problémát.

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
[SZERKESZTVE]Elsõ Játékmódom v1.0
« Válasz #28 Dátum: 2014. Március 24. - 14:33:54 »
0
Idézetet írta: martinokok02 date=1395666667\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47197\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szia szia.
Köszönöm a válaszodat.
Most már a javított verziót nem töltöm fel,mert már nagyon belekezdtem a v2.0-ba.
Persze ha nem jelent problémát.
 
hát nekem nem jelent problémát :)
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

[SZERKESZTVE]Elsõ Játékmódom v1.0
« Válasz #29 Dátum: 2014. Augusztus 08. - 02:39:28 »
0
Nekem tetszik! Nagyon jó mod!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal