Szia szia.Köszönöm a válaszodat.Most már a javított verziót nem töltöm fel,mert már nagyon belekezdtem a v2.0-ba.Persze ha nem jelent problémát.
#include <a_samp>#include <zcmd>#include <sscanf2>#include <dini>main(){}#define DIALOG_FEGYVER 1000#define DIALOG_KOCSI 2000#define DIALOG_FELNI 3000#define DIALOG_FESTES 4000#define DIALOG_RADIO 5000#define RED 0xAA3333AA#define PRESSED(%0) \\(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))enum adat{Oles,Halal,Szint,Belepesek,Penz};new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][adat];new god[MAX_PLAYER_NAME];public OnGameModeInit(){return 1;}public OnGameModeExit(){return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){new tag[MAX_PLAYER_NAME];new kiad[128];GetPlayerName(playerid,tag,128); // len-hez inkább sizeof(tag) vagy MAX_PLAYER_NAME mint 128format(kiad,128,\"Feljött a szerverre %s.\",tag); // Max hossz: 21+20+1=42 (tehát felesleges a 128 cella)SendClientMessageToAll(RED,kiad);PlayerInfo[playerid][belepesek]++; // növeled a számot 1-el de késõbb dinibõl betöltöd!new string[128],nev[MAX_PLAYER_NAME]; // már van 1 tömböd szöveg tárolásra + már lekérdezted a játékos nevét is GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(string,sizeof(string),\"%s.ini\",nev);SetSpawnInfo(playerid, 0, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0 );SpawnPlayer(playerid);if(dini_Exists(string)) { PlayerInfo[playerid][szint] = dini_Int(string,\"Szint\"); PlayerInfo[playerid][Oles] = dini_Int(string,\"Ölés\"); PlayerInfo[playerid][Halal] = dini_Int(string,\"Halál\"); PlayerInfo[playerid][belepesek] = dini_Int(string,\"Belépések\"); PlayerInfo[playerid][Penz] = dini_Int(string,\"Pénz\"); } else // ezt nem a disconnectnél kellene?{ dini_Create(string);}return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){new tag[MAX_PLAYER_NAME];new kiad[128];GetPlayerName(playerid,tag,128); // ugyanaz mint OnPlayerConnectnélformat(kiad,128,\"Lelépett a szerverrõl s%\",tag); // ugyanaz mint OnPlayerConnectnél csak más a max hosszSendClientMessageToAll(RED,kiad);new string[128],nev[MAX_PLAYER_NAME]; // ugyanaz mint OnPlayerConnectnél GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(string,sizeof(string),\"%s.ini\",nev); if(dini_Exists(string)) {dini_IntSet(string,\"Szint\", PlayerInfo[playerid][szint]);dini_IntSet(string,\"Ölés\", PlayerInfo[playerid][Oles]);dini_IntSet(string,\"Halál\", PlayerInfo[playerid][Halal]);dini_IntSet(string,\"Belépések\", PlayerInfo[playerid][belepesek]);dini_IntSet(string,\"Pénz\", PlayerInfo[playerid][Penz]); } // ha nem létezik az account nem hozza lérte?return 1;}public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){new elo[128]; // max 20 karakter lehet a játékos név, felesleges 128 cellanew halott[128]; // max 20 karakter lehet a játékos név, felesleges 128 cellanew kiad[128]; // max hossz optimalizálásGetPlayerName(killerid,halott,128);GetPlayerName(playerid,elo,128);format(kiad,128,\"s% megölte %s\",elo,halott);SendClientMessageToAll(RED,kiad);PlayerInfo[playerid][Oles]++;PlayerInfo[killerid][Halal]++;ResetPlayerMoney(playerid);return 1;}public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys){if(PRESSED(KEY_SUBMISSION)){ if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // HA a játékos NEM ül jármûben akkor fut le! { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); return 1; }}return 1;}public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success){if(!success){ new string[128]; format(string,sizeof(string),\"Nem létezik ez a parancs!(s%)\",cmdtext); // \'s%\' helyett \'%s\' SendClientMessage(playerid,RED,string);}return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){if(dialogid == DIALOG_FEGYVER){ if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid,24,9999); GivePlayerWeapon(playerid,25,9999); GivePlayerWeapon(playerid,31,9999); GivePlayerWeapon(playerid,32,9999); SendClientMessage(playerid,RED,\"A Kiválasztott fegyvercsomag:Assault\"); return 1; } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid,22,9999); GivePlayerWeapon(playerid,26,9999); GivePlayerWeapon(playerid,29,9999); GivePlayerWeapon(playerid,33,9999); SendClientMessage(playerid,RED,\"A Kiválasztott fegyvercsomag:Sub-Machine\"); return 1; } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid,4,1); GivePlayerWeapon(playerid,17,100); GivePlayerWeapon(playerid,23,9999); GivePlayerWeapon(playerid,27,9999); GivePlayerWeapon(playerid,33,9999); GivePlayerWeapon(playerid,30,9999); GivePlayerWeapon(playerid,34,9999); SendClientMessage(playerid,RED,\"A kiválasztott fegyvercsomag:Tactical\"); return 1; } } if(!response) { SendClientMessage(playerid,RED,\"Kiléptél a fegyver-választóból!\"); return 1;}}if(dialogid == DIALOG_KOCSI){ if(response) { if(listitem == 0) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); { // minek ide extra blokk? az if-hez az üzenet küldés tartozott // lefele ugyanez vonatkozik!, de lehetne az if(dialogid == DIALOG_KOCSI)-hoz rakni ezt az ellenõrzést és akkor nem kell ennyiszer legyen ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FELNI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Felnik\",\"Offroad\\nMega\\nWires\\nTwist\\nGroove\\nImport\\nAtomic\\nAhab\\nVirtual\\nAccess\\nTrance\\nShadow\\nRimshine\\nClassic\\nCutter\\nSwitch\\nDollar\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1; } } if(listitem == 1) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); { RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } return 1; } if(listitem == 2) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FESTES,DIALOG_STYLE_LIST,\"Festés\",\"Kék\\nZöld\\nFekete\\nFehér\\nBarna\\nPiros\\nRózsaszín\\nLila\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1; } } if(listitem == 3) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1087); SendClientMessage(playerid,-1,\"Felszerelted az autódat Hidraulikával.\"); } } if(listitem == 4) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1010); } }}}if(dialogid == DIALOG_FELNI) // itt már nem is ellenõrzöd hogy jámrûben van e? és ha közben mondjuk törölte a szerver a jármûvet?{ if(response) { if(listitem == 0) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1025); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az Offroad felnikat az autódra.\"); } if(listitem == 1) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1074); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad a Mega felniket az autódra.\"); } if(listitem == 2) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1076); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad a Wires felniket az autódra.\"); } if(listitem == 3) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1078); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Twist kerekeket.\"); } if(listitem == 4) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1081); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Groove kereket.\"); } if(listitem == 5) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1082); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Import kerekeket.\"); } if(listitem == 7) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1085); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Automatic kereket.\"); } if(listitem == { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1085); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Ahab kerekeket.\"); } if(listitem == 9) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1097); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Virtual kerekeket.\"); } if(listitem == 10) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1098); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Access kerekeket.\"); } if(listitem == 11) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1084); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Trance kerekeket.\"); } if(listitem == 12) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1073); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Shadows kerekeket.\"); } if(listitem == 13) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1075); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Rimshine kerekeket.\"); } if(listitem == 14) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1077); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Classic kerekeket.\"); } if(listitem == 15) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1079); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Cutter kerekeket.\"); } if(listitem == 16) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1080); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Switch kerekeket.\"); } if(listitem == 17) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1083); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Dollar kerekeket.\"); }}if(!response){ ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1;}}if(dialogid == DIALOG_FESTES)// itt már nem is ellenõrzöd hogy jámrûben van e? és ha közben mondjuk törölte a szerver a jármûvet?{ if(response) { if(listitem == 0) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,162,162); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Kékre.\"); } if(listitem == 1) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,128,128); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Zöldre.\"); } if(listitem == 2) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,0,0); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Feketére.\"); } if(listitem == 3) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,1,1); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Fehérre.\"); } if(listitem == 4) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,174,174); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Barnára.\"); } if(listitem == 5) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,3,3); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Pirosra.\"); } if(listitem == 6) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,233,233); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Rózsaszínre.\"); } if(listitem == 7) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,147,147); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Lilára.\"); }}if(!response){ ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1;}}if(dialogid == DIALOG_RADIO){ if(response) { if(listitem == 0) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"A Rádió1-re kapcsoltad a rádiót.\"); } if(listitem == 1) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://stream.musicfm.hu:8000/musicfm.mp3\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"A MusicFM-re kapcsoltad a rádiót.\"); } if(listitem == 2) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://109.199.58.91/4782/live.mp3\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"A Juventusra kapcsoltad a rádiót.\"); } if(listitem == 3) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://dl.dropboxusercontent.com/u/88496413/play.m3u\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"A RiseFM-re kapcsoltad a rádiót.\"); }}} return 1;}CMD:kill(playerid){SetPlayerHealth(playerid,0.0);SendClientMessage(playerid,-1,\"Öngyilkos lettél\");return 1;}CMD:god(playerid){if(god[playerid] == 0){ SetPlayerHealth(playerid,99999.0); god[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid,-1,\"GOD-modba léptél.\"); return 1;}if(god[playerid] == 1){ SetPlayerHealth(playerid,100.0); god[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiléptél GOD-modból.\"); return 1;}return 1;}CMD:gotopos(playerid,params[]){new Float:X,Float:Y,Float:Z;if(sscanf(params,\"fff\",X,Y,Z)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /gotopos <X Kordináta> <Y Kordináta> <Z Kordináta>\");SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);return 1;}CMD:goto(playerid,params[]){new Float:X,Float:Y,Float:Z;new nevem;GetPlayerPos(nevem,X,Y,Z); // mindig a 0-s játékos pozíciójára teleportál!if(sscanf(params,\"i\",nevem)) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Használat:/goto <playerid>\");// sscanf-el nem csak számot hanem játékos azonosítót is választhatsz le \"u\" paraméterrelSetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);return 1;}CMD:setskin(playerid,params[]){new skin;new kiad[128];if(sscanf(params,\"i\",skin)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/setskin <skinid>\");if(skin > 299 || skin < 0) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Rossz Skin ID!\");format(kiad,128,\"Átváltottad a skined erre:d%.\",skin); // d% helyett %dSendClientMessage(playerid,-1,kiad);SetPlayerSkin(playerid,skin);return 1;}CMD:ido(playerid,params[]){new ora;new perc;new kiad[128];if(sscanf(params,\"ii\",ora,perc)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/idõ <óra> <perc>\");if(ora > 24 || ora < 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen óra.\");if(perc > 60 || perc < 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen perc.\");format(kiad,128,\"Átváltoztattad az idõd erre:d% óra és d% perc\",ora,perc); // d% helyett %dSendClientMessage(playerid,-1,kiad);SetPlayerTime(playerid,ora,perc);return 1;}CMD:veh(playerid, params[]){new auto,szin1,szin2;if(sscanf(params,\"iii\",auto,szin1,szin2)) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Használat: /veh [Autó] [szín 1] [szín 2]\");new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:D;GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);GetPlayerFacingAngle(playerid,D);CreateVehicle(auto,X,Y,Z,D,szin1,szin2,0);new kiad[128]; // max hossz optimalizálásformat(kiad,128,\"Lekértél egy jármûvet!\");SendClientMessage(playerid,-1,kiad);return 1;}CMD:radio(playerid){ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_RADIO,DIALOG_STYLE_LIST,\"Rádió\",\"Rádió1\\nMusicFM\\nJuventus\\nRiseFM\",\"Választ\",\"Mégse\");return 1;}CMD:fegyverad(playerid,params[]){new string[128];// max hossz optimalizálásnew fegyverid;new tolteny;if(sscanf(params,\"ii\",fegyverid,tolteny)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/fegyverad [FegyverID] [Töltény]\");GivePlayerWeapon(playerid,fegyverid,tolteny);format(string,sizeof(string),\"Lekértél egy d% id-s fegyvert,d% töltényszámmal.\",fegyverid,tolteny); // d% helyett %dSendClientMessage(playerid,-1,string);return 1;}
azért a modról írhatnál pár sort hogy miez - merre hány méter , mi van a modban stb
#include <a_samp>#include <zcmd>#include <sscanf2>#include <dini>main(){}#define DIALOG_KOCSI 2000#define DIALOG_FELNI 3000#define DIALOG_FESTES 4000#define DIALOG_RADIO 5000#define RED 0xAA3333AA#define PRESSED(%0) \\(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))enum adat{Oles,Halal,Szint,Belepesek,Penz};new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][adat];new god[MAX_PLAYER_NAME];public OnGameModeInit(){return 1;}public OnGameModeExit(){return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){new tag[MAX_PLAYER_NAME];new kiad[42];GetPlayerName(playerid,tag,sizeof(tag));format(kiad,sizeof(kiad),\"Feljött a szerverre %s.\",tag);SendClientMessageToAll(RED,kiad);PlayerInfo[playerid][belepesek]++; // ez még mindig nem jó helyen van...az adat betöltés után kellene format(kiad,sizeof(kiad),\"%s.ini\",tag);SetSpawnInfo(playerid, 0, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0 );SpawnPlayer(playerid);if(dini_Exists(kiad)) { PlayerInfo[playerid][szint] = dini_Int(kiad,\"Szint\"); PlayerInfo[playerid][Oles] = dini_Int(kiad,\"Ölés\"); PlayerInfo[playerid][Halal] = dini_Int(kiad,\"Halál\"); PlayerInfo[playerid][belepesek] = dini_Int(kiad,\"Belépések\"); PlayerInfo[playerid][Penz] = dini_Int(kiad,\"Pénz\"); }return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){new tag[MAX_PLAYER_NAME];new kiad[42];GetPlayerName(playerid,tag,sizeof(tag));format(kiad,sizeof(kiad),\"Lelépett a szerverrõl s%\",tag); // 22 + 20 + 1 = 43 ( ha 20 karakteres névvel lép ki a játékos az utolsó karakter nem fog látszódni )SendClientMessageToAll(RED,kiad); format(kiad,sizeof(kiad),\"%s.ini\",tag); // Ha van accountja akkor menti csak az adatokat ha nincs akkor meg csak létrehoz neki egy üreset? és csak 2. kilépésnél menti el az adatait // úgy csináld HA nincs fájl hozd létre és utána ments (a fájl ellenõrzés feltételen kívül)/*if(!dini_Exists(kiad)) { dini_Create(kiad); }dini_IntSet(kiad,\"Szint\", PlayerInfo[playerid][szint]);dini_IntSet(kiad,\"Ölés\", PlayerInfo[playerid][Oles]);dini_IntSet(kiad,\"Halál\", PlayerInfo[playerid][Halal]);dini_IntSet(kiad,\"Belépések\", PlayerInfo[playerid][belepesek]);dini_IntSet(kiad,\"Pénz\", PlayerInfo[playerid][Penz]);*/if(dini_Exists(kiad)) {dini_IntSet(kiad,\"Szint\", PlayerInfo[playerid][szint]);dini_IntSet(kiad,\"Ölés\", PlayerInfo[playerid][Oles]);dini_IntSet(kiad,\"Halál\", PlayerInfo[playerid][Halal]);dini_IntSet(kiad,\"Belépések\", PlayerInfo[playerid][belepesek]);dini_IntSet(kiad,\"Pénz\", PlayerInfo[playerid][Penz]); } else{ dini_Create(kiad);}return 1;}public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){new elo[20];new halott[20];new kiad[42];GetPlayerName(killerid,halott,sizeof(halott));GetPlayerName(playerid,elo,sizeof(elo));format(kiad,sizeof(kiad),\"s% megölte %s\",elo,halott); // s% helyett %sSendClientMessageToAll(RED,kiad);PlayerInfo[playerid][Oles]++;PlayerInfo[killerid][Halal]++;ResetPlayerMoney(playerid);return 1;}public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys){if(PRESSED(KEY_SUBMISSION)){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); return 1; }}return 1;}public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success){if(!success){ new string[42]; format(string,sizeof(string),\"Nem létezik ez a parancs!(%s)\",cmdtext); SendClientMessage(playerid,RED,string);}return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){if(dialogid == DIALOG_KOCSI){ if(response) { // Jobb lenne ide kiemelni mert akkor nem kéne annyi helyre berakni... // if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); if(listitem == 0) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FELNI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Felnik\",\"Offroad\\nMega\\nWires\\nTwist\\nGroove\\nImport\\nAtomic\\nAhab\\nVirtual\\nAccess\\nTrance\\nShadow\\nRimshine\\nClassic\\nCutter\\nSwitch\\nDollar\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1; } if(listitem == 1) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); return 1; } if(listitem == 2) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FESTES,DIALOG_STYLE_LIST,\"Festés\",\"Kék\\nZöld\\nFekete\\nFehér\\nBarna\\nPiros\\nRózsaszín\\nLila\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1; } if(listitem == 3) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1087); SendClientMessage(playerid,-1,\"Felszerelted az autódat Hidraulikával.\"); } if(listitem == 4) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\"); new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1010); }}}if(dialogid == DIALOG_FELNI){ if(response) { // innen hiányzik a jármû ellenõrzés if(listitem == 0) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1025); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az Offroad felnikat az autódra.\"); } if(listitem == 1) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1074); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad a Mega felniket az autódra.\"); } if(listitem == 2) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1076); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad a Wires felniket az autódra.\"); } if(listitem == 3) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1078); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Twist kerekeket.\"); } if(listitem == 4) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1081); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Groove kereket.\"); } if(listitem == 5) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1082); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Import kerekeket.\"); } if(listitem == 7) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1085); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Automatic kereket.\"); } if(listitem == { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1085); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Ahab kerekeket.\"); } if(listitem == 9) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1097); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Virtual kerekeket.\"); } if(listitem == 10) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1098); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Access kerekeket.\"); } if(listitem == 11) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1084); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Trance kerekeket.\"); } if(listitem == 12) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1073); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Shadows kerekeket.\"); } if(listitem == 13) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1075); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Rimshine kerekeket.\"); } if(listitem == 14) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1077); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Classic kerekeket.\"); } if(listitem == 15) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1079); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Cutter kerekeket.\"); } if(listitem == 16) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1080); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Switch kerekeket.\"); } if(listitem == 17) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); AddVehicleComponent(kocsi,1083); SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Dollar kerekeket.\"); }}if(!response){ ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1;}}if(dialogid == DIALOG_FESTES){ if(response) { // innen hiányzik a jármû ellenõrzés if(listitem == 0) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,162,162); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Kékre.\"); } if(listitem == 1) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,128,128); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Zöldre.\"); } if(listitem == 2) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,0,0); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Feketére.\"); } if(listitem == 3) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,1,1); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Fehérre.\"); } if(listitem == 4) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,174,174); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Barnára.\"); } if(listitem == 5) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,3,3); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Pirosra.\"); } if(listitem == 6) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,233,233); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Rózsaszínre.\"); } if(listitem == 7) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); ChangeVehicleColor(kocsi,147,147); SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Lilára.\"); }}if(!response){ ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\"); return 1;}}if(dialogid == DIALOG_RADIO){ if(response) { if(listitem == 0) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"A Rádió1-re kapcsoltad a rádiót.\"); } if(listitem == 1) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://stream.musicfm.hu:8000/musicfm.mp3\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"A MusicFM-re kapcsoltad a rádiót.\"); } if(listitem == 2) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://109.199.58.91/4782/live.mp3\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"A Juventusra kapcsoltad a rádiót.\"); } if(listitem == 3) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://dl.dropboxusercontent.com/u/88496413/play.m3u\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"A RiseFM-re kapcsoltad a rádiót.\"); }}} return 1;}CMD:kill(playerid){SetPlayerHealth(playerid,0.0);SendClientMessage(playerid,-1,\"Öngyilkos lettél\");return 1;}CMD:god(playerid){if(god[playerid] == 0){ SetPlayerHealth(playerid,99999.0); god[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid,-1,\"GOD-modba léptél.\"); return 1;}if(god[playerid] == 1){ SetPlayerHealth(playerid,100.0); god[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiléptél GOD-modból.\"); return 1;}return 1;}CMD:gotopos(playerid,params[]){new Float:X,Float:Y,Float:Z;if(sscanf(params,\"fff\",X,Y,Z)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /gotopos <X Kordináta> <Y Kordináta> <Z Kordináta>\");SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);return 1;}CMD:goto(playerid,params[]){new Float:X,Float:Y,Float:Z;new nevem;GetPlayerPos(nevem,X,Y,Z); // mindig a 0-s játékos pozíciójára teleportálif(sscanf(params,\"u\",nevem)) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Használat:/goto <playerid/Névrészlet>\");if(!IsPlayerConnected(nevem)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen játékos.\");SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);return 1;}CMD:setskin(playerid,params[]){new skin;new kiad[42];if(sscanf(params,\"i\",skin)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/setskin <skinid>\");if(skin > 299 || skin < 0) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Rossz Skin ID!\");format(kiad,sizeof(kiad),\"Átváltottad a skined erre:%d.\",skin); // 27+3+1=31/*Átváltottad a skined erre:. = 27%d 3 számjegyû lehet = 3szöveg végét jelzõ \\0 karakter = 1ezeket összeadva jön ki a max hossz...nem mindenhol 42 kell össze kell számolni, hogy hol mennyi cellára van szükség...*/SendClientMessage(playerid,-1,kiad);SetPlayerSkin(playerid,skin);return 1;}CMD:ido(playerid,params[]){new ora;new perc;new kiad[42];if(sscanf(params,\"ii\",ora,perc)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/idõ <óra> <perc>\");if(ora > 24 || ora < 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen óra.\");if(perc > 60 || perc < 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen perc.\");format(kiad,sizeof(kiad),\"Átváltoztattad az idõd erre:%d óra és %d perc\",ora,perc); // 41 + 4 + 1 = 46SendClientMessage(playerid,-1,kiad);SetPlayerTime(playerid,ora,perc);return 1;}CMD:veh(playerid, params[]){new auto,szin1,szin2;if(sscanf(params,\"iii\",auto,szin1,szin2)) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Használat: /veh [Autó] [szín 1] [szín 2]\");new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:D;GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);GetPlayerFacingAngle(playerid,D);CreateVehicle(auto,X,Y,Z,D,szin1,szin2,0);new kiad[42];format(kiad,sizeof(kiad),\"Lekértél egy jármûvet!\"); // ez egy statikus szöveg nem kell tömb és formázás nekiSendClientMessage(playerid,-1,kiad);return 1;}CMD:radio(playerid){ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_RADIO,DIALOG_STYLE_LIST,\"Rádió\",\"Rádió1\\nMusicFM\\nJuventus\\nRiseFM\",\"Választ\",\"Mégse\");return 1;}CMD:fegyverad(playerid,params[]){new string[42];new fegyverid;new tolteny;if(sscanf(params,\"ii\",fegyverid,tolteny)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/fegyverad [FegyverID] [Töltény]\");GivePlayerWeapon(playerid,fegyverid,tolteny);format(string,sizeof(string),\"Lekértél egy %d id-s fegyvert,%d töltényszámmal.\",fegyverid,tolteny); // 44 + 2 + 10 + 1 = 57 // a 10a töltényszám mivel nem látok korlátozást beírhatnak 1000000000-ot isSendClientMessage(playerid,-1,string);return 1;}