Szerző Téma: [NPC]LS-SF BuszRendszer  (Megtekintve 4653 alkalommal)

[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #15 Dátum: 2012. augusztus 24. - 10:16:44 »
0 Show voters


Ezt Valakin nem akarja nekem átrakni eq-lp be?

nagyon meghálálnám!
www.twitch.tv/almightymartin

Az év STAFF tagja - 2015
Az év RP szervere - 2015 - [rc-rp.hu]

Red County Role Play [rc-rp.hu] - Tulajdonos
Project San Andreas [psa.hu] - Főadminisztrátor
See MTA LV [see-game.com] - Admin 4

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #16 Dátum: 2012. augusztus 24. - 10:45:55 »
0 Show voters
Idézetet írta: <-MaRtiN-> date=1345796204\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ezt Valakin nem akarja nekem átrakni eq-lp be?

nagyon meghálálnám!

 
 
vedd fel az NPC-t!

[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #17 Dátum: 2012. augusztus 24. - 12:52:50 »
0 Show voters
es tudnal benne segiteni? :-*
www.twitch.tv/almightymartin

Az év STAFF tagja - 2015
Az év RP szervere - 2015 - [rc-rp.hu]

Red County Role Play [rc-rp.hu] - Tulajdonos
Project San Andreas [psa.hu] - Főadminisztrátor
See MTA LV [see-game.com] - Admin 4

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #18 Dátum: 2012. augusztus 24. - 13:06:30 »
0 Show voters
Idézetet írta: <-MaRtiN-> date=1345805570\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
es tudnal benne segiteni? :-*
 
ha felveszedx az npc-t akk igen

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 24. - 13:11:27 )

Szeretnék megkérni valakit hogy vegye fel videora a következõket:
Utazás a buszon 2-3 megálló
/menetrend parancs
/leul parancs, majd Várakozás a buszra
megáll a busz ha elé mennek
utazás a busz tetején 2-3 megálló
És a kalauz munkát
Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2012. augusztus 24. - 13:12:02 írta Wiliam Levy »

[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #19 Dátum: 2012. augusztus 24. - 14:00:37 »
0 Show voters
nincs progim
www.twitch.tv/almightymartin

Az év STAFF tagja - 2015
Az év RP szervere - 2015 - [rc-rp.hu]

Red County Role Play [rc-rp.hu] - Tulajdonos
Project San Andreas [psa.hu] - Főadminisztrátor
See MTA LV [see-game.com] - Admin 4

Nem elérhető Sramm

  • 596
    • Profil megtekintése
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #20 Dátum: 2012. augusztus 24. - 18:18:42 »
0 Show voters
És mi volt a bug?

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #21 Dátum: 2012. augusztus 30. - 17:19:34 »
0 Show voters
Idézetet írta: Sramm date=1345825122\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És mi volt a bug?
 
Az index rendszerre gondolsz? Az volt és még mindig az hogyha más használja az indexet akkor azé akié még mindig használva van azé meg eltünik

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #22 Dátum: 2012. szeptember 03. - 14:25:22 »
0 Show voters
Szívesen átírom más városba csak legyen meg a felvétel és a pozíciok lementve mellé irva a megállóneveket! ÉS A JÁRMÛ NE ÁLLJON A MEGÁLLÓBA 3 MÁSODPERCNÉL TÖBBET!!!

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #23 Dátum: 2012. szeptember 03. - 14:54:50 »
0 Show voters
3 mp alatt bese lehet szálni xD

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #24 Dátum: 2012. szeptember 04. - 17:06:58 »
0 Show voters
Idézetet írta: JaCk date=1346676890\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
3 mp alatt bese lehet szálni xD
 
a felvételben álljon meg 3mp-re utána én azt bescriptelem hogy tovább álljon :)

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #25 Dátum: 2012. szeptember 04. - 17:19:30 »
0 Show voters
Melyik az a függvény ami észleli ,hogy a játékos ott van és megáll a busz? :)

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #26 Dátum: 2012. szeptember 04. - 17:31:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: JaCk date=1346771970\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Melyik az a függvény ami észleli ,hogy a játékos ott van és megáll a busz? :)
 
Úgy akartam megcsinálni a buszrendszeremet, kész is volt de közben egy olyan menetrendet is akartam ami tudja hogy hány másodperc múlva megy a busz a megállóba, de hogyha nem áll meg akkor nem nagyon tudja megcsinálni
amugy meg

for new i(nemtom fejbõl hogy hogyvan)
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,50.0,xyz))
{
//ide a cucc
}

 
figyeld ha akarsz egy olyan npcbusz rendszert ahol csak akkor áll meg a busz ha a megállóban van,vagy esetleg jeleztek(azt is megcsinálhatom :D) akkor vegyél fel mondjuk 4 npc buszt(pozicio,megállónevek mellé pl:322,242,336 //Kispista utca)

[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #27 Dátum: 2012. szeptember 06. - 10:21:32 »
0 Show voters
Ezt nem értem...
Amit csináltam hozzá index rendszert, az vmiért nem jó. azaz bugos
Ha indexel vki és egy másik player bekapcsolja az indexet akkor az elsõnek eltünik az indexe... ezt nem vágom.....
Valaki segítsen már én mindent megcsináltam benne vajon mi a hiba???
Kód: [Kijelölés]
 
//Index rendszer bí Peti134
//szabadon felhasználható, bárhova kirakható készítõ nevének feltûntetésével
#include <a_samp>
#include <a_objects>
#define VEHICLE_NONE 0
#define VEHICLE_CAR 1
#define VEHICLE_BOAT 2
#define VEHICLE_TRAIN 3
#define VEHICLE_HELI 4
#define VEHICLE_PLANE 5
#define VEHICLE_BIKE 6
#define VEHICLE_MONSTERTRUCK 7
#define VEHICLE_QUADBIKE 8
#define VEHICLE_BMX 9
#define VEHICLE_TRAILER 10
#define NEMINDEX 0
#define INDEXJOBBRA 1
#define INDEXBALRA 2
#define ADAKAS 3
new gs_vehicleTypes [] = {
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_HELI, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_QUADBIKE, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_BMX, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_BIKE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER
};
new indexel[MAX_VEHICLES];
new indexobj1[MAX_VEHICLES];
new indexobj2[MAX_VEHICLES];
new indexobj3[MAX_VEHICLES];
new indexobj4[MAX_VEHICLES];
#define NEMINDEX 0
#define INDEXJOBBRA 1
#define INDEXBALRA 2
#define AKADAS 3
stock indexcompatible(veh)
{
new model=GetVehicleModel(veh);
return (gs_vehicleTypes[model-400]==VEHICLE_CAR)?1:0;
}
forward Index(vehicleid,oldal);
public Index(vehicleid,oldal)
{
new v=vehicleid;
if(v!=INVALID_VEHICLE_ID)
{
if(oldal == INDEXJOBBRA)
{
if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
} else if(indexel[v] == INDEXBALRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXJOBBRA;
} else if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXJOBBRA;
} else if(indexel[v] == NEMINDEX)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXJOBBRA;
}
} else if(oldal == INDEXBALRA)
{
if(indexel[v] == INDEXBALRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
} else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXBALRA;
} else if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXBALRA;
} else if(indexel[v] == NEMINDEX)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXBALRA;
}
} else if(oldal == AKADAS)
{
if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
} else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = AKADAS;
} else if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = AKADAS;
} else if(indexel[v] == NEMINDEX)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = AKADAS;
}
} else if(oldal == NEMINDEX)
{
DestroyObject(indexobj1[v]);
DestroyObject(indexobj2[v]);
DestroyObject(indexobj3[v]);
DestroyObject(indexobj4[v]);
}
}
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n-------------------------------------------\");
print(\" Index rendszer by Peti134 alias William Levy\");
print(\"---------------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/akadasjelzo\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/elakadasjelzo\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/akadásjelzõ\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/elakadásjelzõ\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    new v=GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(indexcompatible(v))
        {
if(indexel[v] == INDEXJOBBRA || indexel[v] == INDEXBALRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,AKADAS);
    }
    else if(indexel[v] == AKADAS)
    {
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
    }
    else if(indexel[v] == NEMINDEX)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,AKADAS);
    }
    }
    }
return 1;
}
return 0;
}
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    new v=GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT))
    {
    if(indexcompatible(v))
        {
    if(indexel[v] == INDEXBALRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
    } else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXBALRA);
    } else if(indexel[v] == AKADAS)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXBALRA);
    } else if(indexel[v] == NEMINDEX)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXBALRA);
    }
    }
} else if(PRESSED(KEY_LOOK_RIGHT))
    {
    if(indexcompatible(v))
        {
    if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
    } else if(indexel[v] == INDEXBALRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXJOBBRA);
    } else if(indexel[v] == AKADAS)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXJOBBRA);
    } else if(indexel[v] == NEMINDEX)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXJOBBRA);
    }
    }
}
}
return 1;
}

 
EZ AZ ENYÉM TE SCRIPTLOPÓ PETI BANNOLJÁTOK AZONNAL!
[/quote]
Nem ertem miert kellene bannolni, talan nem azert raktad fel hogy mas felhasznalhassa?DE MOST KOMOLYAN!  ???
« Utoljára szerkesztve: 2012. szeptember 06. - 10:23:27 írta [SDW]BlackJack »

[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #28 Dátum: 2012. szeptember 06. - 13:06:30 »
0 Show voters
Így is úgy is bugos az index script, szóval tök mindegy ki csinálta, de legalább javíthatná a saját munkáját!  :wag:

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #29 Dátum: 2013. január 03. - 12:51:49 »
0 Show voters
Szeretnék megkérni valakit hogy vegye fel videóra a fentebb megemlített dolgokat, köszönöm és BUÉK!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal