GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: Wiliam Levy - 2012. június 21. - 13:33:10

Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Wiliam Levy - 2012. június 21. - 13:33:10
ÚJ:
~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~
http://sampforum.hu/index.php?topic=51821
LS-SF BuszRendszer by Peti134:
------------------------------
FIGYELEM! AZT ELFELEJTETTEM KÖZÖLNI HOGY A BUSZOK MEGÁLLNAK HA EGY PLAYER ELÉ MEGY!!!
FIGYELEM! AZT ELFELEJTETTEM KÖZÖLNI HOGY A BUSZOK MEGÁLLNAK HA EGY PLAYER ELÉ MEGY!!!
Verzió: BÉTA 1.0:
#################
- 3 buszjárat(134, 143, 204)
- Jegy rendszer(/jegy [megnéz | vesz])  ;Jegyet lehet venni illetve ha van, meg lehet nézni
- /npc [pause | resume] <csak adminoknak> ;Meg lehet állítani illetve el lehet indítani RCON adminnak az NPC Buszt &Csak a buszrendszer buszait!!!&
- /onlinenpck <csak adminoknak> ;Meg lehet nézni, hogy milyen NPC-k vannak fennt &Csak a buszrendszer buszai!!!&
- Buszok felett 3DTextLabel ;Írja hogy melyik járat, melyik végállomás felé tart, és a következõ megállót
- Megállókban 3DTextLabel ;Írja a megálló nevét, meg hogy \"BUSZMEGÁLLÓ\"
- A buszok üzenetet küldenek az utasoknak, ha egy megállóba érnek és mikor elindulnak belõle
;Pl.: ** Busz: Megérkeztünk xy megállóhelyre | Elindulásnál: Következõ megáló: xz
- ha egy utas a megállóban vár a buszra akkor mikor a busz egy megálóba ér minden arra a vonalra szóló megállóba egy
  \"hangosbemondó\" mondja hogy melyik megállóba ért a busz
;Pl.: ** Hangosbemondó: A következõ valahányas busz az yx megállóhoz ért!
- Ha egy buszra felszállunk, akkor ha nincs jegyünk akkor random szerint nézi meg a buszsofõr hogy van-e jegy
;Néha felenged jegy nélkül azzal az indokkal hogy a vezetõ azt hitte bérleted van, néha nem
- Általános RP szerverekhez igazított megállónevek ;Ami a legtöbb RP szerverek Oktatók, az nálam is Oktatók
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Újítások a Verzió: BÉTA 2.0 -ben:
#################################
- Új buszjárat(186)
-Megállóba /leül, /feláll parancs ;Csak ha megállóba vagyunk a padnál. Ha ülünk akkor mégjobban nem tudunk leülni.
- LS buszpályaudvarnál a leendõ kalauz munka felvevõ helyének épülete lerakva
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Újítások a Verzió: 1.0 -ben:
############################
- Kalauz rendszer ;Kalauz munka, a kalauz feladata, hogy kiszûrje a bliccelõket
Van hozzá busz interior és a kalauz ott felmutatásra kéri a jegyeket!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Újítások a Verzió: 2.0 -ben:
############################
- Index rendszer ;Az NPC buszok használják, de sima playerek is használhatják
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Közlemény:
##########
- Jegy rendszerbe bérlet nem lesz megvalósítva mert felesleges!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Licensz:
--------
Módosítva kiadni csak az engedélyemmel!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Készítette:
-----------
Bíró Péter  (Peti134 alias Wiliam Levy)
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Letöltés:
Béta v2.0: http://data.hu/get/5303928/LS-SF_Busz_Rendszer_By_Peti134_V_Beta_2.0.zip
V1.0: http://data.hu/get/5303937/LS-SF_Busz_Rendszer_By_Peti134_V_1.0.zip
v2.0: http://data.hu/get/5303930/LS-SF_Busz_Rendszer_By_Peti134_V_2.0.zip
Köszönöm a figyelmet!
FIGYELEM! AZT ELFELEJTETTEM KÖZÖLNI HOGY A BUSZOK MEGÁLLNAK HA EGY PLAYER ELÉ MEGY!!!
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Wiliam Levy - 2012. június 23. - 23:38:35
Új verzió kész csak nem vagyok olyan helyen  ahol feltudnám tölteni klubban vok ott meg ilyen szoftverkorlátozási házirend van :S
De valahogy megoldom, nemsokára fennt lesz és akkor lehet hogy mégegy verzió kész lesz..
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Kovacs_Bela - 2012. június 24. - 15:44:18
semmilyen NPC nemmegy se a parancsok... ::|
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Yakuza™ - 2012. június 27. - 22:44:24
hát ez lol megy a /menetrend parancs azon kívûl semmi + buszok se járnak, 3d text meg a buszmegálló object azok jók...
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: halaloszto100 - 2012. június 27. - 22:50:08
Hát ezt még javítsd és fejleszd mert alig mûködik valami. :)
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Yakuza™ - 2012. június 27. - 22:54:31
Idézetet írta: halaloszto100 date=1340830208\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát ezt még javítsd és fejleszd mert alig mûködik valami. :)
 
Ezt még olvasd át 1000x kedves téma nyitó!
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: JackBronson - 2012. június 28. - 11:54:45
Belenéztem jónak tünik majd kipróbálom ha már lesz egy végleges verzió.
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Wiliam Levy - 2012. július 05. - 14:40:58
Nálam tökéletesen mûködött az elsõnek kiadott is...
Lehet hogy vmelyik plugint nem másoltátok be, mert nálam minden mûködik
Egyszerre 3 verziót is felraktam, és a béta 1.0-t töröltem..
Most épp egy extra verziót készítgetek, amiben az a más hogy lesz egy vonat ami ls és sf között közlekedik
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Wiliam Levy - 2012. július 07. - 18:21:35
Ezt nem értem... ???
Amit csináltam hozzá index rendszert, az vmiért nem jó. azaz bugos
Ha indexel vki és egy másik player bekapcsolja az indexet akkor az elsõnek eltünik az indexe... ezt nem vágom..... ???
Valaki segítsen már én mindent megcsináltam benne vajon mi a hiba???
 
//Index rendszer bí Peti134
//szabadon felhasználható, bárhova kirakható készítõ nevének feltûntetésével
#include <a_samp>
#include <a_objects>
#define VEHICLE_NONE 0
#define VEHICLE_CAR 1
#define VEHICLE_BOAT 2
#define VEHICLE_TRAIN 3
#define VEHICLE_HELI 4
#define VEHICLE_PLANE 5
#define VEHICLE_BIKE 6
#define VEHICLE_MONSTERTRUCK 7
#define VEHICLE_QUADBIKE 8
#define VEHICLE_BMX 9
#define VEHICLE_TRAILER 10
#define NEMINDEX 0
#define INDEXJOBBRA 1
#define INDEXBALRA 2
#define ADAKAS 3
new gs_vehicleTypes [] = {
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_HELI, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_QUADBIKE, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_BMX, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_BIKE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER
};
new indexel[MAX_VEHICLES];
new indexobj1[MAX_VEHICLES];
new indexobj2[MAX_VEHICLES];
new indexobj3[MAX_VEHICLES];
new indexobj4[MAX_VEHICLES];
#define NEMINDEX 0
#define INDEXJOBBRA 1
#define INDEXBALRA 2
#define AKADAS 3
stock indexcompatible(veh)
{
new model=GetVehicleModel(veh);
return (gs_vehicleTypes[model-400]==VEHICLE_CAR)?1:0;
}
forward Index(vehicleid,oldal);
public Index(vehicleid,oldal)
{
new v=vehicleid;
if(v!=INVALID_VEHICLE_ID)
{
if(oldal == INDEXJOBBRA)
{
if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
} else if(indexel[v] == INDEXBALRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXJOBBRA;
} else if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXJOBBRA;
} else if(indexel[v] == NEMINDEX)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXJOBBRA;
}
} else if(oldal == INDEXBALRA)
{
if(indexel[v] == INDEXBALRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
} else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXBALRA;
} else if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXBALRA;
} else if(indexel[v] == NEMINDEX)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXBALRA;
}
} else if(oldal == AKADAS)
{
if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
} else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = AKADAS;
} else if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = AKADAS;
} else if(indexel[v] == NEMINDEX)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = AKADAS;
}
} else if(oldal == NEMINDEX)
{
DestroyObject(indexobj1[v]);
DestroyObject(indexobj2[v]);
DestroyObject(indexobj3[v]);
DestroyObject(indexobj4[v]);
}
}
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n-------------------------------------------\");
print(\" Index rendszer by Peti134 alias William Levy\");
print(\"---------------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/akadasjelzo\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/elakadasjelzo\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/akadásjelzõ\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/elakadásjelzõ\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    new v=GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(indexcompatible(v))
        {
if(indexel[v] == INDEXJOBBRA || indexel[v] == INDEXBALRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,AKADAS);
    }
    else if(indexel[v] == AKADAS)
    {
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
    }
    else if(indexel[v] == NEMINDEX)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,AKADAS);
    }
    }
    }
return 1;
}
return 0;
}
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    new v=GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT))
    {
    if(indexcompatible(v))
        {
    if(indexel[v] == INDEXBALRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
    } else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXBALRA);
    } else if(indexel[v] == AKADAS)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXBALRA);
    } else if(indexel[v] == NEMINDEX)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXBALRA);
    }
    }
} else if(PRESSED(KEY_LOOK_RIGHT))
    {
    if(indexcompatible(v))
        {
    if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
    } else if(indexel[v] == INDEXBALRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXJOBBRA);
    } else if(indexel[v] == AKADAS)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXJOBBRA);
    } else if(indexel[v] == NEMINDEX)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXJOBBRA);
    }
    }
}
}
return 1;
}
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: lackos888 - 2012. július 07. - 18:41:10
Idézetet írta: Wiliam Levy date=1341678095\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt nem értem... ???
Amit csináltam hozzá index rendszert, az vmiért nem jó. azaz bugos
Ha indexel vki és egy másik player bekapcsolja az indexet akkor az elsõnek eltünik az indexe... ezt nem vágom..... ???
Valaki segítsen már én mindent megcsináltam benne vajon mi a hiba???
 
//Index rendszer bí Peti134
//szabadon felhasználható, bárhova kirakható készítõ nevének feltûntetésével
#include <a_samp>
#include <a_objects>
#define VEHICLE_NONE 0
#define VEHICLE_CAR 1
#define VEHICLE_BOAT 2
#define VEHICLE_TRAIN 3
#define VEHICLE_HELI 4
#define VEHICLE_PLANE 5
#define VEHICLE_BIKE 6
#define VEHICLE_MONSTERTRUCK 7
#define VEHICLE_QUADBIKE 8
#define VEHICLE_BMX 9
#define VEHICLE_TRAILER 10
#define NEMINDEX 0
#define INDEXJOBBRA 1
#define INDEXBALRA 2
#define ADAKAS 3
new gs_vehicleTypes [] = {
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_HELI, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_QUADBIKE, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_BMX, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_BIKE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER
};
new indexel[MAX_VEHICLES];
new indexobj1[MAX_VEHICLES];
new indexobj2[MAX_VEHICLES];
new indexobj3[MAX_VEHICLES];
new indexobj4[MAX_VEHICLES];
#define NEMINDEX 0
#define INDEXJOBBRA 1
#define INDEXBALRA 2
#define AKADAS 3
stock indexcompatible(veh)
{
new model=GetVehicleModel(veh);
return (gs_vehicleTypes[model-400]==VEHICLE_CAR)?1:0;
}
forward Index(vehicleid,oldal);
public Index(vehicleid,oldal)
{
new v=vehicleid;
if(v!=INVALID_VEHICLE_ID)
{
if(oldal == INDEXJOBBRA)
{
if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
} else if(indexel[v] == INDEXBALRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXJOBBRA;
} else if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXJOBBRA;
} else if(indexel[v] == NEMINDEX)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXJOBBRA;
}
} else if(oldal == INDEXBALRA)
{
if(indexel[v] == INDEXBALRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
} else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXBALRA;
} else if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXBALRA;
} else if(indexel[v] == NEMINDEX)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXBALRA;
}
} else if(oldal == AKADAS)
{
if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
} else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = AKADAS;
} else if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = AKADAS;
} else if(indexel[v] == NEMINDEX)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = AKADAS;
}
} else if(oldal == NEMINDEX)
{
DestroyObject(indexobj1[v]);
DestroyObject(indexobj2[v]);
DestroyObject(indexobj3[v]);
DestroyObject(indexobj4[v]);
}
}
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n-------------------------------------------\");
print(\" Index rendszer by Peti134 alias William Levy\");
print(\"---------------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/akadasjelzo\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/elakadasjelzo\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/akadásjelzõ\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/elakadásjelzõ\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    new v=GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(indexcompatible(v))
        {
if(indexel[v] == INDEXJOBBRA || indexel[v] == INDEXBALRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,AKADAS);
    }
    else if(indexel[v] == AKADAS)
    {
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
    }
    else if(indexel[v] == NEMINDEX)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,AKADAS);
    }
    }
    }
return 1;
}
return 0;
}
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    new v=GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT))
    {
    if(indexcompatible(v))
        {
    if(indexel[v] == INDEXBALRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
    } else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXBALRA);
    } else if(indexel[v] == AKADAS)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXBALRA);
    } else if(indexel[v] == NEMINDEX)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXBALRA);
    }
    }
} else if(PRESSED(KEY_LOOK_RIGHT))
    {
    if(indexcompatible(v))
        {
    if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
    } else if(indexel[v] == INDEXBALRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXJOBBRA);
    } else if(indexel[v] == AKADAS)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXJOBBRA);
    } else if(indexel[v] == NEMINDEX)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXJOBBRA);
    }
    }
}
}
return 1;
}

 

EZ AZ ENYÉM TE SCRIPTLOPÓ PETI BANNOLJÁTOK AZONNAL!
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: JBauer - 2012. július 07. - 19:48:06
http://sampforum.hu/index.php?topic=20101.0
Innentõl nincs mirõl beszélnünk, lackos.
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Csabesz - 2012. július 09. - 17:44:50
Idézetet írta: lackos888 date=1341679270\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
EZ AZ ENYÉM TE SCRIPTLOPÓ PETI BANNOLJÁTOK AZONNAL!
 
Elmondod hogy mit lopott? Valamivel alátudod támasztani a vádat?
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: lackos888 - 2012. július 09. - 17:59:42
Idézetet írta: Уѕтǝǝ date=1341848690\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


EZ AZ ENYÉM TE SCRIPTLOPÓ PETI BANNOLJÁTOK AZONNAL!
 
Elmondod hogy mit lopott? Valamivel alátudod támasztani a vádat?
 
[/quote]
Nézd meg az alapját, csak változó neveket írta át, meg egy két dolgot beletett.
Legalább kiírná, hogy editelte Peti134 v ki a fene.Tessék, itt az alapja:
http://sampforum.hu/index.php?topic=20101.0
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Wiliam Levy - 2012. július 10. - 17:01:10
Idézetet írta: lackos888 date=1341849582\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

EZ AZ ENYÉM TE SCRIPTLOPÓ PETI BANNOLJÁTOK AZONNAL!
 
Elmondod hogy mit lopott? Valamivel alátudod támasztani a vádat?
 
[/quote]
Nézd meg az alapját, csak változó neveket írta át, meg egy két dolgot beletett.
Legalább kiírná, hogy editelte Peti134 v ki a fene.Tessék, itt az alapja:
http://sampforum.hu/index.php?topic=20101.0
 
[/quote]
Hát izé... nemigazán editeltem...
Csak az indexcompatible-t szedtem a tiedbõl... akartam szólni, de nem tudtam épp akkor üzit küldeni mert nem volt idõm aztán elfelejtettem... bocsi ha ez zavar... amúgy ha nem tûnt volna fel ebbe több minden van mint a tiedbe, de ha az nincs akkor nem tudom megcsinálni és még ígyse bugtalan, már megirtamhogy mia bugja neki
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Wiliam Levy - 2012. augusztus 24. - 10:14:09
Megosztva a hivatalos forumon!!!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=371681
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: almightymartin - 2012. augusztus 24. - 10:16:44


Ezt Valakin nem akarja nekem átrakni eq-lp be?

nagyon meghálálnám!
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Wiliam Levy - 2012. augusztus 24. - 10:45:55
Idézetet írta: <-MaRtiN-> date=1345796204\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ezt Valakin nem akarja nekem átrakni eq-lp be?

nagyon meghálálnám!

 
 
vedd fel az NPC-t!
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: almightymartin - 2012. augusztus 24. - 12:52:50
es tudnal benne segiteni? :-*
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Wiliam Levy - 2012. augusztus 24. - 13:06:30
Idézetet írta: <-MaRtiN-> date=1345805570\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
es tudnal benne segiteni? :-*
 
ha felveszedx az npc-t akk igen

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 24. - 13:11:27 )

Szeretnék megkérni valakit hogy vegye fel videora a következõket:
Utazás a buszon 2-3 megálló
/menetrend parancs
/leul parancs, majd Várakozás a buszra
megáll a busz ha elé mennek
utazás a busz tetején 2-3 megálló
És a kalauz munkát
Köszönöm!
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: almightymartin - 2012. augusztus 24. - 14:00:37
nincs progim
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Sramm - 2012. augusztus 24. - 18:18:42
És mi volt a bug?
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Wiliam Levy - 2012. augusztus 30. - 17:19:34
Idézetet írta: Sramm date=1345825122\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És mi volt a bug?
 
Az index rendszerre gondolsz? Az volt és még mindig az hogyha más használja az indexet akkor azé akié még mindig használva van azé meg eltünik
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Wiliam Levy - 2012. szeptember 03. - 14:25:22
Szívesen átírom más városba csak legyen meg a felvétel és a pozíciok lementve mellé irva a megállóneveket! ÉS A JÁRMÛ NE ÁLLJON A MEGÁLLÓBA 3 MÁSODPERCNÉL TÖBBET!!!
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: JackBronson - 2012. szeptember 03. - 14:54:50
3 mp alatt bese lehet szálni xD
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Wiliam Levy - 2012. szeptember 04. - 17:06:58
Idézetet írta: JaCk date=1346676890\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
3 mp alatt bese lehet szálni xD
 
a felvételben álljon meg 3mp-re utána én azt bescriptelem hogy tovább álljon :)
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: JackBronson - 2012. szeptember 04. - 17:19:30
Melyik az a függvény ami észleli ,hogy a játékos ott van és megáll a busz? :)
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Wiliam Levy - 2012. szeptember 04. - 17:31:39
Idézetet írta: JaCk date=1346771970\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Melyik az a függvény ami észleli ,hogy a játékos ott van és megáll a busz? :)
 
Úgy akartam megcsinálni a buszrendszeremet, kész is volt de közben egy olyan menetrendet is akartam ami tudja hogy hány másodperc múlva megy a busz a megállóba, de hogyha nem áll meg akkor nem nagyon tudja megcsinálni
amugy meg

for new i(nemtom fejbõl hogy hogyvan)
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,50.0,xyz))
{
//ide a cucc
}

 
figyeld ha akarsz egy olyan npcbusz rendszert ahol csak akkor áll meg a busz ha a megállóban van,vagy esetleg jeleztek(azt is megcsinálhatom :D) akkor vegyél fel mondjuk 4 npc buszt(pozicio,megállónevek mellé pl:322,242,336 //Kispista utca)
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Dante Sanders - 2012. szeptember 06. - 10:21:32
Ezt nem értem...
Amit csináltam hozzá index rendszert, az vmiért nem jó. azaz bugos
Ha indexel vki és egy másik player bekapcsolja az indexet akkor az elsõnek eltünik az indexe... ezt nem vágom.....
Valaki segítsen már én mindent megcsináltam benne vajon mi a hiba???
Kód: [Kijelölés]
 
//Index rendszer bí Peti134
//szabadon felhasználható, bárhova kirakható készítõ nevének feltûntetésével
#include <a_samp>
#include <a_objects>
#define VEHICLE_NONE 0
#define VEHICLE_CAR 1
#define VEHICLE_BOAT 2
#define VEHICLE_TRAIN 3
#define VEHICLE_HELI 4
#define VEHICLE_PLANE 5
#define VEHICLE_BIKE 6
#define VEHICLE_MONSTERTRUCK 7
#define VEHICLE_QUADBIKE 8
#define VEHICLE_BMX 9
#define VEHICLE_TRAILER 10
#define NEMINDEX 0
#define INDEXJOBBRA 1
#define INDEXBALRA 2
#define ADAKAS 3
new gs_vehicleTypes [] = {
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_HELI, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_QUADBIKE, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_BMX, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_BIKE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER
};
new indexel[MAX_VEHICLES];
new indexobj1[MAX_VEHICLES];
new indexobj2[MAX_VEHICLES];
new indexobj3[MAX_VEHICLES];
new indexobj4[MAX_VEHICLES];
#define NEMINDEX 0
#define INDEXJOBBRA 1
#define INDEXBALRA 2
#define AKADAS 3
stock indexcompatible(veh)
{
new model=GetVehicleModel(veh);
return (gs_vehicleTypes[model-400]==VEHICLE_CAR)?1:0;
}
forward Index(vehicleid,oldal);
public Index(vehicleid,oldal)
{
new v=vehicleid;
if(v!=INVALID_VEHICLE_ID)
{
if(oldal == INDEXJOBBRA)
{
if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
} else if(indexel[v] == INDEXBALRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXJOBBRA;
} else if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXJOBBRA;
} else if(indexel[v] == NEMINDEX)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXJOBBRA;
}
} else if(oldal == INDEXBALRA)
{
if(indexel[v] == INDEXBALRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
} else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXBALRA;
} else if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXBALRA;
} else if(indexel[v] == NEMINDEX)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXBALRA;
}
} else if(oldal == AKADAS)
{
if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
} else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = AKADAS;
} else if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = AKADAS;
} else if(indexel[v] == NEMINDEX)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = AKADAS;
}
} else if(oldal == NEMINDEX)
{
DestroyObject(indexobj1[v]);
DestroyObject(indexobj2[v]);
DestroyObject(indexobj3[v]);
DestroyObject(indexobj4[v]);
}
}
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n-------------------------------------------\");
print(\" Index rendszer by Peti134 alias William Levy\");
print(\"---------------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/akadasjelzo\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/elakadasjelzo\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/akadásjelzõ\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/elakadásjelzõ\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    new v=GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(indexcompatible(v))
        {
if(indexel[v] == INDEXJOBBRA || indexel[v] == INDEXBALRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,AKADAS);
    }
    else if(indexel[v] == AKADAS)
    {
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
    }
    else if(indexel[v] == NEMINDEX)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,AKADAS);
    }
    }
    }
return 1;
}
return 0;
}
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    new v=GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT))
    {
    if(indexcompatible(v))
        {
    if(indexel[v] == INDEXBALRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
    } else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXBALRA);
    } else if(indexel[v] == AKADAS)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXBALRA);
    } else if(indexel[v] == NEMINDEX)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXBALRA);
    }
    }
} else if(PRESSED(KEY_LOOK_RIGHT))
    {
    if(indexcompatible(v))
        {
    if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
    } else if(indexel[v] == INDEXBALRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXJOBBRA);
    } else if(indexel[v] == AKADAS)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXJOBBRA);
    } else if(indexel[v] == NEMINDEX)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXJOBBRA);
    }
    }
}
}
return 1;
}

 
EZ AZ ENYÉM TE SCRIPTLOPÓ PETI BANNOLJÁTOK AZONNAL!
[/quote]
Nem ertem miert kellene bannolni, talan nem azert raktad fel hogy mas felhasznalhassa?DE MOST KOMOLYAN!  ???
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: takehun - 2012. szeptember 06. - 13:06:30
Így is úgy is bugos az index script, szóval tök mindegy ki csinálta, de legalább javíthatná a saját munkáját!  :wag:
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Wiliam Levy - 2013. január 03. - 12:51:49
Szeretnék megkérni valakit hogy vegye fel videóra a fentebb megemlített dolgokat, köszönöm és BUÉK!
Cím: [NPC]LS-SF BuszRendszer
Írta: Wiliam Levy - 2013. június 17. - 18:51:45
Nemsokára frissítés!
nem mondom meg mi lesz benne :D