Szerző Téma: [NPC]LS-SF BuszRendszer  (Megtekintve 4643 alkalommal)

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Dátum: 2012. június 21. - 13:33:10 »
+5 Show voters
ÚJ:
~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ http://sampforum.hu/index.php?topic=51821
LS-SF BuszRendszer by Peti134:
------------------------------
FIGYELEM! AZT ELFELEJTETTEM KÖZÖLNI HOGY A BUSZOK MEGÁLLNAK HA EGY PLAYER ELÉ MEGY!!!
FIGYELEM! AZT ELFELEJTETTEM KÖZÖLNI HOGY A BUSZOK MEGÁLLNAK HA EGY PLAYER ELÉ MEGY!!!Verzió: BÉTA 1.0:
#################
- 3 buszjárat(134, 143, 204)
- Jegy rendszer(/jegy [megnéz | vesz])  ;Jegyet lehet venni illetve ha van, meg lehet nézni
- /npc [pause | resume] <csak adminoknak> ;Meg lehet állítani illetve el lehet indítani RCON adminnak az NPC Buszt &Csak a buszrendszer buszait!!!&
- /onlinenpck <csak adminoknak> ;Meg lehet nézni, hogy milyen NPC-k vannak fennt &Csak a buszrendszer buszai!!!&
- Buszok felett 3DTextLabel ;Írja hogy melyik járat, melyik végállomás felé tart, és a következõ megállót
- Megállókban 3DTextLabel ;Írja a megálló nevét, meg hogy \"BUSZMEGÁLLÓ\"
- A buszok üzenetet küldenek az utasoknak, ha egy megállóba érnek és mikor elindulnak belõle
;Pl.: ** Busz: Megérkeztünk xy megállóhelyre | Elindulásnál: Következõ megáló: xz
- ha egy utas a megállóban vár a buszra akkor mikor a busz egy megálóba ér minden arra a vonalra szóló megállóba egy
  \"hangosbemondó\" mondja hogy melyik megállóba ért a busz
;Pl.: ** Hangosbemondó: A következõ valahányas busz az yx megállóhoz ért!
- Ha egy buszra felszállunk, akkor ha nincs jegyünk akkor random szerint nézi meg a buszsofõr hogy van-e jegy
;Néha felenged jegy nélkül azzal az indokkal hogy a vezetõ azt hitte bérleted van, néha nem
- Általános RP szerverekhez igazított megállónevek ;Ami a legtöbb RP szerverek Oktatók, az nálam is Oktatók
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Újítások a Verzió: BÉTA 2.0 -ben:
#################################
- Új buszjárat(186)
-Megállóba /leül, /feláll parancs ;Csak ha megállóba vagyunk a padnál. Ha ülünk akkor mégjobban nem tudunk leülni.
- LS buszpályaudvarnál a leendõ kalauz munka felvevõ helyének épülete lerakva
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Újítások a Verzió: 1.0 -ben:
############################
- Kalauz rendszer ;Kalauz munka, a kalauz feladata, hogy kiszûrje a bliccelõket
Van hozzá busz interior és a kalauz ott felmutatásra kéri a jegyeket!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Újítások a Verzió: 2.0 -ben:
############################
- Index rendszer ;Az NPC buszok használják, de sima playerek is használhatják
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Közlemény:
##########
- Jegy rendszerbe bérlet nem lesz megvalósítva mert felesleges!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Licensz:
--------
Módosítva kiadni csak az engedélyemmel!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Készítette:
-----------
Bíró Péter  (Peti134 alias Wiliam Levy)
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Letöltés:
Béta v2.0: http://data.hu/get/5303928/LS-SF_Busz_Rendszer_By_Peti134_V_Beta_2.0.zip
V1.0: http://data.hu/get/5303937/LS-SF_Busz_Rendszer_By_Peti134_V_1.0.zip
v2.0: http://data.hu/get/5303930/LS-SF_Busz_Rendszer_By_Peti134_V_2.0.zip
Köszönöm a figyelmet!
FIGYELEM! AZT ELFELEJTETTEM KÖZÖLNI HOGY A BUSZOK MEGÁLLNAK HA EGY PLAYER ELÉ MEGY!!!
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 22. - 17:16:49 írta Wiliam Levy »

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #1 Dátum: 2012. június 23. - 23:38:35 »
+1 Show voters
Új verzió kész csak nem vagyok olyan helyen  ahol feltudnám tölteni klubban vok ott meg ilyen szoftverkorlátozási házirend van :S
De valahogy megoldom, nemsokára fennt lesz és akkor lehet hogy mégegy verzió kész lesz..

Kovacs_Bela

  • Vendég
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #2 Dátum: 2012. június 24. - 15:44:18 »
0 Show voters
semmilyen NPC nemmegy se a parancsok... ::|

[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #3 Dátum: 2012. június 27. - 22:44:24 »
0 Show voters
hát ez lol megy a /menetrend parancs azon kívûl semmi + buszok se járnak, 3d text meg a buszmegálló object azok jók...

[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #4 Dátum: 2012. június 27. - 22:50:08 »
0 Show voters
Hát ezt még javítsd és fejleszd mert alig mûködik valami. :)

[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #5 Dátum: 2012. június 27. - 22:54:31 »
0 Show voters
Idézetet írta: halaloszto100 date=1340830208\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát ezt még javítsd és fejleszd mert alig mûködik valami. :)
 
Ezt még olvasd át 1000x kedves téma nyitó!

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #6 Dátum: 2012. június 28. - 11:54:45 »
0 Show voters
Belenéztem jónak tünik majd kipróbálom ha már lesz egy végleges verzió.

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #7 Dátum: 2012. július 05. - 14:40:58 »
0 Show voters
Nálam tökéletesen mûködött az elsõnek kiadott is...
Lehet hogy vmelyik plugint nem másoltátok be, mert nálam minden mûködik
Egyszerre 3 verziót is felraktam, és a béta 1.0-t töröltem..
Most épp egy extra verziót készítgetek, amiben az a más hogy lesz egy vonat ami ls és sf között közlekedik

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #8 Dátum: 2012. július 07. - 18:21:35 »
0 Show voters
Ezt nem értem... ???
Amit csináltam hozzá index rendszert, az vmiért nem jó. azaz bugos
Ha indexel vki és egy másik player bekapcsolja az indexet akkor az elsõnek eltünik az indexe... ezt nem vágom..... ???
Valaki segítsen már én mindent megcsináltam benne vajon mi a hiba???
 
//Index rendszer bí Peti134
//szabadon felhasználható, bárhova kirakható készítõ nevének feltûntetésével
#include <a_samp>
#include <a_objects>
#define VEHICLE_NONE 0
#define VEHICLE_CAR 1
#define VEHICLE_BOAT 2
#define VEHICLE_TRAIN 3
#define VEHICLE_HELI 4
#define VEHICLE_PLANE 5
#define VEHICLE_BIKE 6
#define VEHICLE_MONSTERTRUCK 7
#define VEHICLE_QUADBIKE 8
#define VEHICLE_BMX 9
#define VEHICLE_TRAILER 10
#define NEMINDEX 0
#define INDEXJOBBRA 1
#define INDEXBALRA 2
#define ADAKAS 3
new gs_vehicleTypes [] = {
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_HELI, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_QUADBIKE, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_BMX, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_BIKE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER
};
new indexel[MAX_VEHICLES];
new indexobj1[MAX_VEHICLES];
new indexobj2[MAX_VEHICLES];
new indexobj3[MAX_VEHICLES];
new indexobj4[MAX_VEHICLES];
#define NEMINDEX 0
#define INDEXJOBBRA 1
#define INDEXBALRA 2
#define AKADAS 3
stock indexcompatible(veh)
{
new model=GetVehicleModel(veh);
return (gs_vehicleTypes[model-400]==VEHICLE_CAR)?1:0;
}
forward Index(vehicleid,oldal);
public Index(vehicleid,oldal)
{
new v=vehicleid;
if(v!=INVALID_VEHICLE_ID)
{
if(oldal == INDEXJOBBRA)
{
if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
} else if(indexel[v] == INDEXBALRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXJOBBRA;
} else if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXJOBBRA;
} else if(indexel[v] == NEMINDEX)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXJOBBRA;
}
} else if(oldal == INDEXBALRA)
{
if(indexel[v] == INDEXBALRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
} else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXBALRA;
} else if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXBALRA;
} else if(indexel[v] == NEMINDEX)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXBALRA;
}
} else if(oldal == AKADAS)
{
if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
} else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = AKADAS;
} else if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = AKADAS;
} else if(indexel[v] == NEMINDEX)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = AKADAS;
}
} else if(oldal == NEMINDEX)
{
DestroyObject(indexobj1[v]);
DestroyObject(indexobj2[v]);
DestroyObject(indexobj3[v]);
DestroyObject(indexobj4[v]);
}
}
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n-------------------------------------------\");
print(\" Index rendszer by Peti134 alias William Levy\");
print(\"---------------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/akadasjelzo\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/elakadasjelzo\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/akadásjelzõ\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/elakadásjelzõ\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    new v=GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(indexcompatible(v))
        {
if(indexel[v] == INDEXJOBBRA || indexel[v] == INDEXBALRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,AKADAS);
    }
    else if(indexel[v] == AKADAS)
    {
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
    }
    else if(indexel[v] == NEMINDEX)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,AKADAS);
    }
    }
    }
return 1;
}
return 0;
}
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    new v=GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT))
    {
    if(indexcompatible(v))
        {
    if(indexel[v] == INDEXBALRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
    } else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXBALRA);
    } else if(indexel[v] == AKADAS)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXBALRA);
    } else if(indexel[v] == NEMINDEX)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXBALRA);
    }
    }
} else if(PRESSED(KEY_LOOK_RIGHT))
    {
    if(indexcompatible(v))
        {
    if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
    } else if(indexel[v] == INDEXBALRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXJOBBRA);
    } else if(indexel[v] == AKADAS)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXJOBBRA);
    } else if(indexel[v] == NEMINDEX)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXJOBBRA);
    }
    }
}
}
return 1;
}

[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #9 Dátum: 2012. július 07. - 18:41:10 »
0 Show voters
Idézetet írta: Wiliam Levy date=1341678095\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt nem értem... ???
Amit csináltam hozzá index rendszert, az vmiért nem jó. azaz bugos
Ha indexel vki és egy másik player bekapcsolja az indexet akkor az elsõnek eltünik az indexe... ezt nem vágom..... ???
Valaki segítsen már én mindent megcsináltam benne vajon mi a hiba???
 
//Index rendszer bí Peti134
//szabadon felhasználható, bárhova kirakható készítõ nevének feltûntetésével
#include <a_samp>
#include <a_objects>
#define VEHICLE_NONE 0
#define VEHICLE_CAR 1
#define VEHICLE_BOAT 2
#define VEHICLE_TRAIN 3
#define VEHICLE_HELI 4
#define VEHICLE_PLANE 5
#define VEHICLE_BIKE 6
#define VEHICLE_MONSTERTRUCK 7
#define VEHICLE_QUADBIKE 8
#define VEHICLE_BMX 9
#define VEHICLE_TRAILER 10
#define NEMINDEX 0
#define INDEXJOBBRA 1
#define INDEXBALRA 2
#define ADAKAS 3
new gs_vehicleTypes [] = {
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_HELI, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_QUADBIKE, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_BMX, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_BIKE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER
};
new indexel[MAX_VEHICLES];
new indexobj1[MAX_VEHICLES];
new indexobj2[MAX_VEHICLES];
new indexobj3[MAX_VEHICLES];
new indexobj4[MAX_VEHICLES];
#define NEMINDEX 0
#define INDEXJOBBRA 1
#define INDEXBALRA 2
#define AKADAS 3
stock indexcompatible(veh)
{
new model=GetVehicleModel(veh);
return (gs_vehicleTypes[model-400]==VEHICLE_CAR)?1:0;
}
forward Index(vehicleid,oldal);
public Index(vehicleid,oldal)
{
new v=vehicleid;
if(v!=INVALID_VEHICLE_ID)
{
if(oldal == INDEXJOBBRA)
{
if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
} else if(indexel[v] == INDEXBALRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXJOBBRA;
} else if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXJOBBRA;
} else if(indexel[v] == NEMINDEX)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXJOBBRA;
}
} else if(oldal == INDEXBALRA)
{
if(indexel[v] == INDEXBALRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
} else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXBALRA;
} else if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXBALRA;
} else if(indexel[v] == NEMINDEX)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = INDEXBALRA;
}
} else if(oldal == AKADAS)
{
if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
} else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = AKADAS;
} else if(indexel[v] == AKADAS)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = AKADAS;
} else if(indexel[v] == NEMINDEX)
{
Index(v,NEMINDEX);
indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
indexel[v] = AKADAS;
}
} else if(oldal == NEMINDEX)
{
DestroyObject(indexobj1[v]);
DestroyObject(indexobj2[v]);
DestroyObject(indexobj3[v]);
DestroyObject(indexobj4[v]);
}
}
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n-------------------------------------------\");
print(\" Index rendszer by Peti134 alias William Levy\");
print(\"---------------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/akadasjelzo\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/elakadasjelzo\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/akadásjelzõ\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/elakadásjelzõ\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    new v=GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(indexcompatible(v))
        {
if(indexel[v] == INDEXJOBBRA || indexel[v] == INDEXBALRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,AKADAS);
    }
    else if(indexel[v] == AKADAS)
    {
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
    }
    else if(indexel[v] == NEMINDEX)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,AKADAS);
    }
    }
    }
return 1;
}
return 0;
}
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    new v=GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT))
    {
    if(indexcompatible(v))
        {
    if(indexel[v] == INDEXBALRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
    } else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXBALRA);
    } else if(indexel[v] == AKADAS)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXBALRA);
    } else if(indexel[v] == NEMINDEX)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXBALRA);
    }
    }
} else if(PRESSED(KEY_LOOK_RIGHT))
    {
    if(indexcompatible(v))
        {
    if(indexel[v] == INDEXJOBBRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
indexel[v] = NEMINDEX;
    } else if(indexel[v] == INDEXBALRA)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXJOBBRA);
    } else if(indexel[v] == AKADAS)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXJOBBRA);
    } else if(indexel[v] == NEMINDEX)
    {
Index(v,NEMINDEX);
Index(v,INDEXJOBBRA);
    }
    }
}
}
return 1;
}

 

EZ AZ ENYÉM TE SCRIPTLOPÓ PETI BANNOLJÁTOK AZONNAL!

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #10 Dátum: 2012. július 07. - 19:48:06 »
0 Show voters
http://sampforum.hu/index.php?topic=20101.0
Innentõl nincs mirõl beszélnünk, lackos.

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #11 Dátum: 2012. július 09. - 17:44:50 »
0 Show voters
Idézetet írta: lackos888 date=1341679270\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
EZ AZ ENYÉM TE SCRIPTLOPÓ PETI BANNOLJÁTOK AZONNAL!
 
Elmondod hogy mit lopott? Valamivel alátudod támasztani a vádat?

[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #12 Dátum: 2012. július 09. - 17:59:42 »
0 Show voters
Idézetet írta: Уѕтǝǝ date=1341848690\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


EZ AZ ENYÉM TE SCRIPTLOPÓ PETI BANNOLJÁTOK AZONNAL!
 
Elmondod hogy mit lopott? Valamivel alátudod támasztani a vádat?
 
[/quote]
Nézd meg az alapját, csak változó neveket írta át, meg egy két dolgot beletett.
Legalább kiírná, hogy editelte Peti134 v ki a fene.Tessék, itt az alapja:
http://sampforum.hu/index.php?topic=20101.0

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #13 Dátum: 2012. július 10. - 17:01:10 »
0 Show voters
Idézetet írta: lackos888 date=1341849582\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23169\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

EZ AZ ENYÉM TE SCRIPTLOPÓ PETI BANNOLJÁTOK AZONNAL!
 
Elmondod hogy mit lopott? Valamivel alátudod támasztani a vádat?
 
[/quote]
Nézd meg az alapját, csak változó neveket írta át, meg egy két dolgot beletett.
Legalább kiírná, hogy editelte Peti134 v ki a fene.Tessék, itt az alapja:
http://sampforum.hu/index.php?topic=20101.0
 
[/quote]
Hát izé... nemigazán editeltem...
Csak az indexcompatible-t szedtem a tiedbõl... akartam szólni, de nem tudtam épp akkor üzit küldeni mert nem volt idõm aztán elfelejtettem... bocsi ha ez zavar... amúgy ha nem tûnt volna fel ebbe több minden van mint a tiedbe, de ha az nincs akkor nem tudom megcsinálni és még ígyse bugtalan, már megirtamhogy mia bugja neki

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
[NPC]LS-SF BuszRendszer
« Válasz #14 Dátum: 2012. augusztus 24. - 10:14:09 »
0 Show voters
Megosztva a hivatalos forumon!!!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=371681

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal