Szerző Téma: [DD] Vehicle Derby by Norby  (Megtekintve 4389 alkalommal)

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
[DD] Vehicle Derby by Norby
« Dátum: 2012. július 19. - 02:20:52 »
+10 Show voters
Üdvözletem.
Ystee a minap feltette nekem azt a kérdést, hogy lehetne megoldani azt hogy, pl: DM zónában egy ember csak egy helyre spawnoljon na én erre a kérdésre írtam egy példa filterscriptet ami egy Autó Derby-hez kapcsolódok, a lényeg, hogy le kell lökni egymást és 6 férõhely mind a 6 játékosnak van külön spawn hely/kezdési pozíció.
Nem vagyok valami nagy mapper és nem is szeretek mappolni ezért ne várjatok nagy csodát nem csináltam valami fullos mapot. ;)
Ha nem az alapértelmezett kocsival szeretnél derbyzni akkor a script elején találsz egy ilyet: DERBY_KOCSI_ID és 504-es ID van alapértelmezetten ezt írd át például, ha elegy-el akkor DERBY_KOCSI_ID 562
Képek a pályáról
\"lzic3zr5hflwqdpntj0s.png\"
\"bstrbfdpjhsehs650czn.png\"
Script:
 
/*
A scriptet készítette:    Norby
Dátum:                  2012.07.19 02:34
A script Incognito streamer pluginját, Zeex zcmd parancsfeldolgozó include, és GameStar fixchars include-t tartalmazza.
Letöltési linkek
ZCMD:       http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=91354
Streamer:    http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865/
fixchars2:  http://gtaforum.hu/index.php?topic=12977.msg106729#msg106729
*/
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#include <fixchars>
#define DERBY_KOCSI_ID      504
new
bool:dmhely[7],
Timer[MAX_PLAYERS],
helycount = 0;
public OnFilterScriptInit()
{
    CreateDynamicObject(11496,2966.60009766,-2052.60009766,3.29999995,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //object(des_wjetty) (1)
CreateDynamicObject(11496,2966.69995117,-2057.10009766,3.29999995,0.00000000,0.00000000,270.50000000); //object(des_wjetty) (2)
CreateDynamicObject(8558,2994.50000000,-2055.60009766,1.89999998,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //object(vgshseing28) (1)
CreateDynamicObject(8558,3012.39990234,-2032.50000000,1.89999998,0.00000000,0.00000000,89.50000000); //object(vgshseing28) (2)
CreateDynamicObject(8558,3012.00000000,-2078.60009766,1.89999998,0.00000000,0.00000000,89.49462891); //object(vgshseing28) (3)
CreateDynamicObject(8558,3035.19995117,-2075.50000000,1.89999998,0.00000000,0.00000000,179.49462891); //object(vgshseing28) (4)
CreateDynamicObject(8558,3058.19995117,-2058.19995117,1.89999998,0.00000000,0.00000000,269.73913574); //object(vgshseing28) (5)
CreateDynamicObject(8558,3035.19995117,-2055.80004883,1.89999998,0.00000000,0.00000000,359.48623657); //object(vgshseing28) (6)
CreateDynamicObject(8558,3058.39990234,-2017.80004883,1.89999998,0.00000000,0.00000000,269.73632812); //object(vgshseing28) (7)
CreateDynamicObject(8558,3035.50000000,-1995.09997559,1.89999998,0.00000000,0.00000000,0.23632812); //object(vgshseing28) (8)
CreateDynamicObject(8558,3012.50000000,-1991.90002441,1.89999998,0.00000000,0.00000000,270.23620605); //object(vgshseing28) (9)
CreateDynamicObject(8558,3058.50000000,-1977.80004883,1.89999998,0.00000000,0.00000000,269.73632812); //object(vgshseing28) (10)
CreateDynamicObject(8558,3035.39990234,-2023.40002441,1.89999998,0.00000000,0.00000000,0.48632812); //object(vgshseing28) (11)
CreateDynamicObject(8558,3081.30004883,-2022.69995117,1.89999998,0.00000000,0.00000000,0.48339844); //object(vgshseing28) (12)
CreateDynamicObject(8558,3058.00000000,-2098.80004883,1.89999998,0.00000000,0.00000000,269.73632812); //object(vgshseing28) (13)
CreateDynamicObject(8558,3071.80004883,-2038.80004883,1.89999998,0.00000000,0.00000000,47.73632812); //object(vgshseing28) (14)
CreateDynamicObject(11496,3014.39990234,-2106.50000000,3.20000005,0.00000000,0.00000000,0.49987793); //object(des_wjetty) (3)
CreateDynamicObject(11496,3009.69995117,-2106.60009766,3.20000005,0.00000000,0.00000000,181.24989319); //object(des_wjetty) (4)
CreateDynamicObject(11496,3010.19995117,-1965.59997559,3.20000005,0.00000000,0.00000000,180.99694824); //object(des_wjetty) (5)
CreateDynamicObject(11496,3014.80004883,-1965.50000000,3.20000005,0.00000000,0.00000000,0.99429321); //object(des_wjetty) (6)
CreateDynamicObject(11496,3061.80004883,-1953.09997559,3.20000005,0.00000000,0.00000000,358.99426270); //object(des_wjetty) (7)
CreateDynamicObject(11496,3057.00000000,-1953.00000000,3.20000005,0.00000000,0.00000000,178.98925781); //object(des_wjetty) (8)
CreateDynamicObject(11496,3107.89990234,-2019.90002441,3.20000005,0.00000000,0.00000000,91.48925781); //object(des_wjetty) (9)
CreateDynamicObject(11496,3108.10009766,-2024.40002441,3.20000005,0.00000000,0.00000000,271.98864746); //object(des_wjetty) (10)
CreateDynamicObject(11496,3055.80004883,-2124.00000000,3.20000005,0.00000000,0.00000000,179.23852539); //object(des_wjetty) (11)
CreateDynamicObject(11496,3059.60009766,-2123.89990234,3.20000005,0.00000000,0.00000000,359.23641968); //object(des_wjetty) (12)
return 1;
}
CMD:dm(playerid)
{
    if(helycount == 6) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Hiba: Nincs több hely!\");
if(GetPVarInt(playerid,\"DM\") == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Te már DM-ben vagy!\");
helycount++;
dmhely[helycount] = true;
Csatlakozas(playerid,helycount);
SetPVarInt(playerid,\"DM\",1);
return 1;
}
CMD:exitdm(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid,\"DM\") == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy DM-ben!\");
helycount--;
dmhely[helycount] = false;
SetPVarInt(playerid,\"DM\",0);
SetPlayerPos(playerid,1958.3783,1343.1572,15.3746);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
return 1;
}
CMD:szabadhelyek(playerid)
{
new str[128];
format(str,sizeof(str),\"Szabad DM helyek: %d | Foglalt: %d\",SzabadDMHelyek(),JoinDM());
SendClientMessage(playerid,-1,str);
return 1;
}
forward Csatlakozas(playerid,helyid);
public Csatlakozas(playerid,helyid)
{
new vehicle;
switch(helyid)
{
    case 1: SetPlayerPos(playerid,2962.7034,-2054.4771,4.5000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,2962.7034,-2054.4771,4.5000,269.5526,1,1,-1);
    case 2: SetPlayerPos(playerid,3012.4294,-2108.4832,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3012.4294,-2108.4832,4.4000,4.3030,1,1,-1);
    case 3: SetPlayerPos(playerid,3012.7112,-1961.9540,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3012.7112,-1961.9540,4.4000,181.8159,1,1,-1);
    case 4: SetPlayerPos(playerid,3059.6064,-1949.9526,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3059.6064,-1949.9526,4.4000,182.6933,1,1,-1);
    case 5: SetPlayerPos(playerid,3108.1431,-2022.1266,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3108.1431,-2022.1266,4.4000,94.3741,1,1,-1);
    case 6: SetPlayerPos(playerid,3058.0200,-2126.6311,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3058.0200,-2126.6311,4.4000,0.2062,1,1,-1);
}
PutPlayerInVehicle(playerid,vehicle,0);
Timer[playerid] = SetTimerEx(\"Kiesett\",2000,true,\"i\",playerid);
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
if(GetPVarInt(playerid,\"DM\") == 1)
{
    DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Kiszálltál a kocsiból, ezért kiestél!\",2500,6);
SetPVarInt(playerid,\"DM\",0);
helycount--;
dmhely[helycount] = false;
SetPlayerPos(playerid,1958.3783,1343.1572,15.3746);
}
return 1;
}
forward Kiesett(playerid);
public Kiesett(playerid)
{
new Float:P[3];
GetPlayerPos(playerid,P[0],P[1],P[2]);
if(P[2] < 0) {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Kiestél!\",2500,6);
    helycount--;
    dmhely[helycount] = false;
    KillTimer(Timer[playerid]);
    SetPVarInt(playerid,\"DM\",0);
    DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
    SetPlayerPos(playerid,1958.3783,1343.1572,15.3746);
}
return 1;
}
stock JoinDM()
{
    new count = 0;
for(new i = 0; i < 6; i++)
{
    if(dmhely == false) continue;
    if(dmhely == true) count++;
}
return count;
}
stock SzabadDMHelyek()
{
new count = 0;
for(new i = 0; i < 6; i++)
{
    if(dmhely == true) continue;
    if(dmhely == false) count++;
}
return count;
}

 
Tesztelve van és mûködik, jöhetnek a kérdések és a kritikák! ;)
« Utoljára szerkesztve: 2012. július 22. - 01:38:05 írta Norby »

Nem elérhető Mike.

  • 720
    • Profil megtekintése
[DD] Vehicle Derby by Norby
« Válasz #1 Dátum: 2012. július 19. - 02:37:32 »
0 Show voters
Szép munka, grat!

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
[DD] Vehicle Derby by Norby
« Válasz #2 Dátum: 2012. július 19. - 02:40:54 »
+1 Show voters
Idézetet írta: Mike. date=1342658252\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép munka, grat!
 

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
[DD] Vehicle Derby by Norby
« Válasz #3 Dátum: 2012. július 19. - 02:41:54 »
0 Show voters
Idézetet írta: Mike. date=1342658252\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép munka, grat!
 
Köszi, majd még fejlesztem, hogy mérjen idõt is, és ki írja az utolsó bent maradt playert.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
[DD] Vehicle Derby by Norby
« Válasz #4 Dátum: 2012. július 19. - 02:44:11 »
0 Show voters
Nem szükséges, mert ezek a minigamek, ritkák, és azért ne terjedjen már minden jó script el a szervereken..
A kezdõk/Haladók majd megtanulják, hogyan kell írni ilyeneket.

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
[DD] Vehicle Derby by Norby
« Válasz #5 Dátum: 2012. július 19. - 02:49:54 »
0 Show voters
Idézetet írta: Flash date=1342658651\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem szükséges, mert ezek a minigamek, ritkák, és azért ne terjedjen már minden jó script el a szervereken..
A kezdõk/Haladók majd megtanulják, hogyan kell írni ilyeneket.
 
Hát.. valamilyen szinten igazad van.
Kezdõk/Haladók ?? :D Akkor engem hova sorolsz? :)

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
[DD] Vehicle Derby by Norby
« Válasz #6 Dátum: 2012. július 19. - 02:51:48 »
0 Show voters
Nem nagyon ismerlek, de a \"Dö pro\"-khoz. :)

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
[DD] Vehicle Derby by Norby
« Válasz #7 Dátum: 2012. július 19. - 02:54:10 »
0 Show voters
Idézetet írta: Flash date=1342659108\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem nagyon ismerlek, de a \"Dö pro\"-khoz. :)
 
:D Hát, ha te mondod. Nem nagy tudomány megírni egy ilyet kis logika és gondolkozás után már meg is van a többi mellékes.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
[DD] Vehicle Derby by Norby
« Válasz #8 Dátum: 2012. július 19. - 02:55:06 »
0 Show voters
Tudom.., de azért már le lehet lassulni annál a résznél, mint pl visszaszámlálás, és ha 0-ra és akkor mi legyen stb.. :)

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
[DD] Vehicle Derby by Norby
« Válasz #9 Dátum: 2012. július 19. - 02:56:15 »
0 Show voters
Idézetet írta: Flash date=1342659306\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tudom.., de azért már le lehet lassulni annál a résznél, mint pl visszaszámlálás, és ha 0-ra és akkor mi legyen stb.. :)
 
Hallod valakinek el kell kezdenie ilyet is publikálni, mert akkor a kezdõk min induljanak el?

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
[DD] Vehicle Derby by Norby
« Válasz #10 Dátum: 2012. július 19. - 02:57:50 »
0 Show voters
Persze, egyszer mindent el kell kezdeni, na de akkor most fejezzük be az Offolgatást, mert nem nézik jó szemmel.
Visszatérve jó kis alap DD script. :)

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
[DD] Vehicle Derby by Norby
« Válasz #11 Dátum: 2012. július 19. - 08:57:30 »
0 Show voters
Jó lett!
Goto utasítással is meglehet oldani. Én azt használok a Derby minigamemnél. :)
 

new
        bool: g_iPositionUsed[ 10 ];
 
PositionGoto:
{
      new
               iRandom = random( 10 );               
       if( g_iPositionUsed[ iRandom ] == true )
       {
              goto PositionGoto;
       }
       // SetPlayerPos( ... ) stb...
       g_iPositionUsed[ iRandom ] = true;
}

Ez oda, ahol csatlakozik.
 

for( new iPos = 0; iPos < 10; i++ )
{
        g_iPositionUsed[ iPos ] = false;
}

 Ezt oda, ahol nyer a játékos.
« Utoljára szerkesztve: 2012. július 19. - 09:07:07 írta Gabor.. »

[DD] Vehicle Derby by Norby
« Válasz #12 Dátum: 2012. július 19. - 09:26:15 »
0 Show voters
Idézetet írta: Mike. date=1342658252\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép munka, grat!
 
Az aláírásodban a kép valami gecijóóóó ember. :D


Szép lett. Elõször nem értettem, hogy minek a pVar, de aztán beugrott, hogy így könnyebb más scriptekkel kommunikálnia a scriptnek, hogy a játékos DMben van-e :D

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
[DD] Vehicle Derby by Norby
« Válasz #13 Dátum: 2012. július 19. - 10:01:53 »
0 Show voters
Idézetet írta: TengeriMalac date=1342682775\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Szép munka, grat!
 
[/quote]

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
[DD] Vehicle Derby by Norby
« Válasz #14 Dátum: 2012. július 19. - 12:51:49 »
0 Show voters
Idézetet írta: Gabor.. date=1342681050\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó lett!
Goto utasítással is meglehet oldani. Én azt használok a Derby minigamemnél. :)
 

new
        bool: g_iPositionUsed[ 10 ];
 
PositionGoto:
{
      new
               iRandom = random( 10 );               
       if( g_iPositionUsed[ iRandom ] == true )
       {
              goto PositionGoto;
       }
       // SetPlayerPos( ... ) stb...
       g_iPositionUsed[ iRandom ] = true;
}

Ez oda, ahol csatlakozik.
 

for( new iPos = 0; iPos < 10; i++ )
{
        g_iPositionUsed[ iPos ] = false;
}

 Ezt oda, ahol nyer a játékos.
 
Igen, ez sem rossz megoldás.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal