GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: Norby - 2012. Július 19. - 02:20:52

Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Norby - 2012. Július 19. - 02:20:52
Üdvözletem.
Ystee a minap feltette nekem azt a kérdést, hogy lehetne megoldani azt hogy, pl: DM zónában egy ember csak egy helyre spawnoljon na én erre a kérdésre írtam egy példa filterscriptet ami egy Autó Derby-hez kapcsolódok, a lényeg, hogy le kell lökni egymást és 6 férõhely mind a 6 játékosnak van külön spawn hely/kezdési pozíció.
Nem vagyok valami nagy mapper és nem is szeretek mappolni ezért ne várjatok nagy csodát nem csináltam valami fullos mapot. ;)
Ha nem az alapértelmezett kocsival szeretnél derbyzni akkor a script elején találsz egy ilyet: DERBY_KOCSI_ID és 504-es ID van alapértelmezetten ezt írd át például, ha elegy-el akkor DERBY_KOCSI_ID 562
Képek a pályáról
\"lzic3zr5hflwqdpntj0s.png\"
\"bstrbfdpjhsehs650czn.png\"
Script:
 
/*
A scriptet készítette:    Norby
Dátum:                  2012.07.19 02:34
A script Incognito streamer pluginját, Zeex zcmd parancsfeldolgozó include, és GameStar fixchars include-t tartalmazza.
Letöltési linkek
ZCMD:       http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=91354
Streamer:    http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865/
fixchars2:  http://gtaforum.hu/index.php?topic=12977.msg106729#msg106729
*/
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#include <fixchars>
#define DERBY_KOCSI_ID      504
new
bool:dmhely[7],
Timer[MAX_PLAYERS],
helycount = 0;
public OnFilterScriptInit()
{
    CreateDynamicObject(11496,2966.60009766,-2052.60009766,3.29999995,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //object(des_wjetty) (1)
CreateDynamicObject(11496,2966.69995117,-2057.10009766,3.29999995,0.00000000,0.00000000,270.50000000); //object(des_wjetty) (2)
CreateDynamicObject(8558,2994.50000000,-2055.60009766,1.89999998,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //object(vgshseing28) (1)
CreateDynamicObject(8558,3012.39990234,-2032.50000000,1.89999998,0.00000000,0.00000000,89.50000000); //object(vgshseing28) (2)
CreateDynamicObject(8558,3012.00000000,-2078.60009766,1.89999998,0.00000000,0.00000000,89.49462891); //object(vgshseing28) (3)
CreateDynamicObject(8558,3035.19995117,-2075.50000000,1.89999998,0.00000000,0.00000000,179.49462891); //object(vgshseing28) (4)
CreateDynamicObject(8558,3058.19995117,-2058.19995117,1.89999998,0.00000000,0.00000000,269.73913574); //object(vgshseing28) (5)
CreateDynamicObject(8558,3035.19995117,-2055.80004883,1.89999998,0.00000000,0.00000000,359.48623657); //object(vgshseing28) (6)
CreateDynamicObject(8558,3058.39990234,-2017.80004883,1.89999998,0.00000000,0.00000000,269.73632812); //object(vgshseing28) (7)
CreateDynamicObject(8558,3035.50000000,-1995.09997559,1.89999998,0.00000000,0.00000000,0.23632812); //object(vgshseing28) (8)
CreateDynamicObject(8558,3012.50000000,-1991.90002441,1.89999998,0.00000000,0.00000000,270.23620605); //object(vgshseing28) (9)
CreateDynamicObject(8558,3058.50000000,-1977.80004883,1.89999998,0.00000000,0.00000000,269.73632812); //object(vgshseing28) (10)
CreateDynamicObject(8558,3035.39990234,-2023.40002441,1.89999998,0.00000000,0.00000000,0.48632812); //object(vgshseing28) (11)
CreateDynamicObject(8558,3081.30004883,-2022.69995117,1.89999998,0.00000000,0.00000000,0.48339844); //object(vgshseing28) (12)
CreateDynamicObject(8558,3058.00000000,-2098.80004883,1.89999998,0.00000000,0.00000000,269.73632812); //object(vgshseing28) (13)
CreateDynamicObject(8558,3071.80004883,-2038.80004883,1.89999998,0.00000000,0.00000000,47.73632812); //object(vgshseing28) (14)
CreateDynamicObject(11496,3014.39990234,-2106.50000000,3.20000005,0.00000000,0.00000000,0.49987793); //object(des_wjetty) (3)
CreateDynamicObject(11496,3009.69995117,-2106.60009766,3.20000005,0.00000000,0.00000000,181.24989319); //object(des_wjetty) (4)
CreateDynamicObject(11496,3010.19995117,-1965.59997559,3.20000005,0.00000000,0.00000000,180.99694824); //object(des_wjetty) (5)
CreateDynamicObject(11496,3014.80004883,-1965.50000000,3.20000005,0.00000000,0.00000000,0.99429321); //object(des_wjetty) (6)
CreateDynamicObject(11496,3061.80004883,-1953.09997559,3.20000005,0.00000000,0.00000000,358.99426270); //object(des_wjetty) (7)
CreateDynamicObject(11496,3057.00000000,-1953.00000000,3.20000005,0.00000000,0.00000000,178.98925781); //object(des_wjetty) (8)
CreateDynamicObject(11496,3107.89990234,-2019.90002441,3.20000005,0.00000000,0.00000000,91.48925781); //object(des_wjetty) (9)
CreateDynamicObject(11496,3108.10009766,-2024.40002441,3.20000005,0.00000000,0.00000000,271.98864746); //object(des_wjetty) (10)
CreateDynamicObject(11496,3055.80004883,-2124.00000000,3.20000005,0.00000000,0.00000000,179.23852539); //object(des_wjetty) (11)
CreateDynamicObject(11496,3059.60009766,-2123.89990234,3.20000005,0.00000000,0.00000000,359.23641968); //object(des_wjetty) (12)
return 1;
}
CMD:dm(playerid)
{
    if(helycount == 6) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Hiba: Nincs több hely!\");
if(GetPVarInt(playerid,\"DM\") == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Te már DM-ben vagy!\");
helycount++;
dmhely[helycount] = true;
Csatlakozas(playerid,helycount);
SetPVarInt(playerid,\"DM\",1);
return 1;
}
CMD:exitdm(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid,\"DM\") == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy DM-ben!\");
helycount--;
dmhely[helycount] = false;
SetPVarInt(playerid,\"DM\",0);
SetPlayerPos(playerid,1958.3783,1343.1572,15.3746);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
return 1;
}
CMD:szabadhelyek(playerid)
{
new str[128];
format(str,sizeof(str),\"Szabad DM helyek: %d | Foglalt: %d\",SzabadDMHelyek(),JoinDM());
SendClientMessage(playerid,-1,str);
return 1;
}
forward Csatlakozas(playerid,helyid);
public Csatlakozas(playerid,helyid)
{
new vehicle;
switch(helyid)
{
    case 1: SetPlayerPos(playerid,2962.7034,-2054.4771,4.5000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,2962.7034,-2054.4771,4.5000,269.5526,1,1,-1);
    case 2: SetPlayerPos(playerid,3012.4294,-2108.4832,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3012.4294,-2108.4832,4.4000,4.3030,1,1,-1);
    case 3: SetPlayerPos(playerid,3012.7112,-1961.9540,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3012.7112,-1961.9540,4.4000,181.8159,1,1,-1);
    case 4: SetPlayerPos(playerid,3059.6064,-1949.9526,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3059.6064,-1949.9526,4.4000,182.6933,1,1,-1);
    case 5: SetPlayerPos(playerid,3108.1431,-2022.1266,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3108.1431,-2022.1266,4.4000,94.3741,1,1,-1);
    case 6: SetPlayerPos(playerid,3058.0200,-2126.6311,4.4000), vehicle = CreateVehicle(DERBY_KOCSI_ID,3058.0200,-2126.6311,4.4000,0.2062,1,1,-1);
}
PutPlayerInVehicle(playerid,vehicle,0);
Timer[playerid] = SetTimerEx(\"Kiesett\",2000,true,\"i\",playerid);
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
if(GetPVarInt(playerid,\"DM\") == 1)
{
    DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Kiszálltál a kocsiból, ezért kiestél!\",2500,6);
SetPVarInt(playerid,\"DM\",0);
helycount--;
dmhely[helycount] = false;
SetPlayerPos(playerid,1958.3783,1343.1572,15.3746);
}
return 1;
}
forward Kiesett(playerid);
public Kiesett(playerid)
{
new Float:P[3];
GetPlayerPos(playerid,P[0],P[1],P[2]);
if(P[2] < 0) {
    GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Kiestél!\",2500,6);
    helycount--;
    dmhely[helycount] = false;
    KillTimer(Timer[playerid]);
    SetPVarInt(playerid,\"DM\",0);
    DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
    SetPlayerPos(playerid,1958.3783,1343.1572,15.3746);
}
return 1;
}
stock JoinDM()
{
    new count = 0;
for(new i = 0; i < 6; i++)
{
    if(dmhely == false) continue;
    if(dmhely == true) count++;
}
return count;
}
stock SzabadDMHelyek()
{
new count = 0;
for(new i = 0; i < 6; i++)
{
    if(dmhely == true) continue;
    if(dmhely == false) count++;
}
return count;
}

 
Tesztelve van és mûködik, jöhetnek a kérdések és a kritikák! ;)
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Mike. - 2012. Július 19. - 02:37:32
Szép munka, grat!
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Flash - 2012. Július 19. - 02:40:54
Idézetet írta: Mike. date=1342658252\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép munka, grat!
 
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Norby - 2012. Július 19. - 02:41:54
Idézetet írta: Mike. date=1342658252\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép munka, grat!
 
Köszi, majd még fejlesztem, hogy mérjen idõt is, és ki írja az utolsó bent maradt playert.
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Flash - 2012. Július 19. - 02:44:11
Nem szükséges, mert ezek a minigamek, ritkák, és azért ne terjedjen már minden jó script el a szervereken..
A kezdõk/Haladók majd megtanulják, hogyan kell írni ilyeneket.
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Norby - 2012. Július 19. - 02:49:54
Idézetet írta: Flash date=1342658651\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem szükséges, mert ezek a minigamek, ritkák, és azért ne terjedjen már minden jó script el a szervereken..
A kezdõk/Haladók majd megtanulják, hogyan kell írni ilyeneket.
 
Hát.. valamilyen szinten igazad van.
Kezdõk/Haladók ?? :D Akkor engem hova sorolsz? :)
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Flash - 2012. Július 19. - 02:51:48
Nem nagyon ismerlek, de a \"Dö pro\"-khoz. :)
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Norby - 2012. Július 19. - 02:54:10
Idézetet írta: Flash date=1342659108\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem nagyon ismerlek, de a \"Dö pro\"-khoz. :)
 
:D Hát, ha te mondod. Nem nagy tudomány megírni egy ilyet kis logika és gondolkozás után már meg is van a többi mellékes.
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Flash - 2012. Július 19. - 02:55:06
Tudom.., de azért már le lehet lassulni annál a résznél, mint pl visszaszámlálás, és ha 0-ra és akkor mi legyen stb.. :)
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Norby - 2012. Július 19. - 02:56:15
Idézetet írta: Flash date=1342659306\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tudom.., de azért már le lehet lassulni annál a résznél, mint pl visszaszámlálás, és ha 0-ra és akkor mi legyen stb.. :)
 
Hallod valakinek el kell kezdenie ilyet is publikálni, mert akkor a kezdõk min induljanak el?
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Flash - 2012. Július 19. - 02:57:50
Persze, egyszer mindent el kell kezdeni, na de akkor most fejezzük be az Offolgatást, mert nem nézik jó szemmel.
Visszatérve jó kis alap DD script. :)
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Gabor.. - 2012. Július 19. - 08:57:30
Jó lett!
Goto utasítással is meglehet oldani. Én azt használok a Derby minigamemnél. :)
 

new
        bool: g_iPositionUsed[ 10 ];
 
PositionGoto:
{
      new
               iRandom = random( 10 );               
       if( g_iPositionUsed[ iRandom ] == true )
       {
              goto PositionGoto;
       }
       // SetPlayerPos( ... ) stb...
       g_iPositionUsed[ iRandom ] = true;
}

Ez oda, ahol csatlakozik.
 

for( new iPos = 0; iPos < 10; i++ )
{
        g_iPositionUsed[ iPos ] = false;
}

 Ezt oda, ahol nyer a játékos.
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: TengeriMalac - 2012. Július 19. - 09:26:15
Idézetet írta: Mike. date=1342658252\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép munka, grat!
 
Az aláírásodban a kép valami gecijóóóó ember. :D


Szép lett. Elõször nem értettem, hogy minek a pVar, de aztán beugrott, hogy így könnyebb más scriptekkel kommunikálnia a scriptnek, hogy a játékos DMben van-e :D
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Dead - 2012. Július 19. - 10:01:53
Idézetet írta: TengeriMalac date=1342682775\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Szép munka, grat!
 
[/quote]
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Norby - 2012. Július 19. - 12:51:49
Idézetet írta: Gabor.. date=1342681050\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó lett!
Goto utasítással is meglehet oldani. Én azt használok a Derby minigamemnél. :)
 

new
        bool: g_iPositionUsed[ 10 ];
 
PositionGoto:
{
      new
               iRandom = random( 10 );               
       if( g_iPositionUsed[ iRandom ] == true )
       {
              goto PositionGoto;
       }
       // SetPlayerPos( ... ) stb...
       g_iPositionUsed[ iRandom ] = true;
}

Ez oda, ahol csatlakozik.
 

for( new iPos = 0; iPos < 10; i++ )
{
        g_iPositionUsed[ iPos ] = false;
}

 Ezt oda, ahol nyer a játékos.
 
Igen, ez sem rossz megoldás.
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: ZyZu. - 2012. Július 19. - 15:06:14
Ha egy játékos bele esík a vízbe akkor az kiesik azt ki írja? És az útorsó aki fent marad az nyer? Ennyi a kérdésem :D  :thumbsup:
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Norby - 2012. Július 19. - 16:17:41
Idézetet írta: ZyZu date=1342703174\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha egy játékos bele esík a vízbe akkor az kiesik azt ki írja? És az útorsó aki fent marad az nyer? Ennyi a kérdésem :D  :thumbsup:
 
Hát igen aki utoljára fent marad az nyer, de az még nincs kész, hogy ki is írja a nevét, ha gondolod majd hozzá írod.
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: ZyZu. - 2012. Július 19. - 16:20:12
Ennyi köszi felhasználom! :D :P
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Csabesz - 2012. Július 19. - 17:21:15
Idézetet írta: Gabor.. date=1342681050\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó lett!
Goto utasítással is meglehet oldani. Én azt használok a Derby minigamemnél. :)
 

new
        bool: g_iPositionUsed[ 10 ];
 
PositionGoto:
{
      new
               iRandom = random( 10 );               
       if( g_iPositionUsed[ iRandom ] == true )
       {
              goto PositionGoto;
       }
       // SetPlayerPos( ... ) stb...
       g_iPositionUsed[ iRandom ] = true;
}

Ez oda, ahol csatlakozik.
 

for( new iPos = 0; iPos < 10; i++ )
{
        g_iPositionUsed[ iPos ] = false;
}

 Ezt oda, ahol nyer a játékos.
 
Én is ezt használom :D Nagyon kurta magyarázáshoz hasonlít ez a kód  ::| Még a változó nevek is...
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Norby - 2012. Július 19. - 18:00:32
Idézetet írta: Yѕtee date=1342711275\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Jó lett!
Goto utasítással is meglehet oldani. Én azt használok a Derby minigamemnél. :)
 

new
        bool: g_iPositionUsed[ 10 ];
 
PositionGoto:
{
      new
               iRandom = random( 10 );               
       if( g_iPositionUsed[ iRandom ] == true )
       {
              goto PositionGoto;
       }
       // SetPlayerPos( ... ) stb...
       g_iPositionUsed[ iRandom ] = true;
}

Ez oda, ahol csatlakozik.
 

for( new iPos = 0; iPos < 10; i++ )
{
        g_iPositionUsed[ iPos ] = false;
}

 Ezt oda, ahol nyer a játékos.
 
Én is ezt használom :D Nagyon kurta magyarázáshoz hasonlít ez a kód  ::| Még a változó nevek is...
 
[/quote]
Na hopp.. :D
Amúgy most, hogy nézem ez jobb megoldás, mint az enyém.
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: JBauer - 2012. Július 19. - 20:30:44
Gábor mindig így adja meg a változók neveit. :D
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Norby - 2012. Július 19. - 21:04:40
Idézetet írta: JBauer date=1342722644\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Gábor mindig így adja meg a változók neveit. :D
 
És minden változónak ugyan olyan nevet is ad??  :laugh:
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: JBauer - 2012. Július 19. - 21:05:43
Azt nem tudom :D
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Gabor.. - 2012. Július 19. - 21:30:21
Idézetet írta: Norby date=1342713632\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Jó lett!
Goto utasítással is meglehet oldani. Én azt használok a Derby minigamemnél. :)
 

new
        bool: g_iPositionUsed[ 10 ];
 
PositionGoto:
{
      new
               iRandom = random( 10 );               
       if( g_iPositionUsed[ iRandom ] == true )
       {
              goto PositionGoto;
       }
       // SetPlayerPos( ... ) stb...
       g_iPositionUsed[ iRandom ] = true;
}

Ez oda, ahol csatlakozik.
 

for( new iPos = 0; iPos < 10; i++ )
{
        g_iPositionUsed[ iPos ] = false;
}

 Ezt oda, ahol nyer a játékos.
 
Én is ezt használom :D Nagyon kurta magyarázáshoz hasonlít ez a kód  ::| Még a változó nevek is...
 
[/quote]
Na hopp.. :D
Amúgy most, hogy nézem ez jobb megoldás, mint az enyém.
 
[/quote]Tudom, hogy hasonlít, de én írtam. ( Ha jól értettem erre mutatott a célzásod, Ystee. ):D Jobb szeretem így, hogy jelzõvel látom el a tárolókat, aszerint, hogy milyen tipusú értéket fogok benne tárolni. Ha karakterlánc, akkor \' sz \', string_zero, ha integer, akkor \' i \', ha globális változó, akkor \' g_ \' stb... :D Meg szerintem sokkal átláthatóbb a kód, ha szókozökkel vannak ellátva. Meg persze a tagolás sem utolsó.
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Csabesz - 2012. Július 19. - 22:12:02
Oké : D nem is azért írtam...  de ne offoljunk.
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Striker - 2012. Augusztus 10. - 10:42:33
Ez kellet nekem köszii :D
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Spedy - 2012. Augusztus 12. - 11:39:26
Ez nekem is jól jött!
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: _[S]wat.$ - 2012. Augusztus 12. - 11:43:49
azt kiirja h xy nyert?:) és random ba teszi?
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Norby - 2012. Augusztus 14. - 14:41:40
wat.$\" post=\"325851\" timestamp=\"1344764629\"]
azt kiirja h xy nyert?:) és random ba teszi?
 
[/quote]
Nem írja ki, ez csak egy alap, DD majd lehet lesz új verzió és abban ki fogja írni.
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: _[S]wat.$ - 2012. Augusztus 14. - 15:58:29
az jó lenne!:)
Cím: [DD] Vehicle Derby by Norby
Írta: Mr.Best - 2012. November 25. - 17:01:18
Üdv.
Meg tudnád úgy csinálni hogy fagyasztva legyen és csak akkor induljon 30 mp visszaszámláló hogyha 2 vagy több player csatlakozik.Ha letelik a 30 mp akkor tudnának mozogni.Köszi elõre.