Szerző Téma: [0.3z]Lábon lövés  (Megtekintve 3043 alkalommal)

[0.3z]Lábon lövés
« Dátum: 2014. február 09. - 22:47:21 »
0 Show voters
Helló.
A szerveremen nemrég írtam újra a lábon lövést, mert az elõzõ bugos volt.
Így gondoltam megosztom veletek.
Waros szerverekre szerintem jó, legalábbis mi haverokkal szoktuk tolni.
■ Kliens Követelmény: 0.3z ■

■ Készítõ: Ray ■

A mód elejére:
 
#include <a_samp>

 

#define BODY_PART_LEFT_LEG 7
#define BODY_PART_RIGHT_LEG 8
#define BODY_PART_HEAD 9

 

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
if(bodypart ==    BODY_PART_LEFT_LEG)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\");
 
                        TogglePlayerControllable(damagedid, false);
                        SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);
   ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                        SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
   SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_RIGHT_LEG)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\");
   TogglePlayerControllable(damagedid, false);
                        SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);
   ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                        SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
   SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_HEAD)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõtted, ezért súlyosan megsérült és kórházba került!\");
   SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõttek, ezért súlyosan megsérültél!\");
   SetPlayerHealth(damagedid,0);
}
}
return 1;
}

 
És hogyha meglõttek és segíteni akarsz magadon:
 
if (strcmp(\"/segit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true);
                SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
                ClearAnimations(playerid);
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Segítettél magadon!\");
return 1;
}

[0.3z]Lábon lövés
« Válasz #1 Dátum: 2014. február 10. - 00:49:01 »
0 Show voters
Ezt most nemértem...a 0.3x vagy a 0.3z az újabb ?
Mert már egy pár embert láttam aki 0.3Z -használ...
És meik a jobb ?

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
[0.3z]Lábon lövés
« Válasz #2 Dátum: 2014. február 10. - 07:05:17 »
0 Show voters
0.3Z az újabb, találsz róla leírást a fórumon.

[0.3z]Lábon lövés
« Válasz #3 Dátum: 2014. február 10. - 13:07:13 »
0 Show voters
Idézetet írta: HackFlux date=1391989741\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46407\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt most nemértem...a 0.3x vagy a 0.3z az újabb ?
Mert már egy pár embert láttam aki 0.3Z -használ...
És meik a jobb ?
 

0.3z-ben sokkal több lehetõség van.

Nem elérhető RDash

[0.3z]Lábon lövés
« Válasz #4 Dátum: 2014. március 02. - 10:59:55 »
0 Show voters
Szép.Nekem tetszik szerintem fel fogom használni

[0.3z]Lábon lövés
« Válasz #5 Dátum: 2014. március 07. - 14:28:29 »
0 Show voters
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
if(bodypart ==  BODY_PART_LEFT_LEG)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\");
   TogglePlayerControllable(damagedid, false);
   SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);
   ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
   SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
   SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_RIGHT_LEG)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\");
TogglePlayerControllable(damagedid, false);
SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_HEAD)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõtted, ezért súlyosan megsérült és kórházba került!\");
SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõttek, ezért súlyosan megsérültél!\");
SetPlayerHealth(damagedid,0);
}
}
return 1;
}

 
Láttam el volt csúszva az egész, ezért javítottam.


Még valami akinek prototype errort ír, az nyissa meg a \"a_samp.inc\"-et, és írja bele hogy \"forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)\"

[0.3z]Lábon lövés
« Válasz #6 Dátum: 2014. március 08. - 15:37:29 »
0 Show voters
Bele van írja de akkor is error!

[0.3z]Lábon lövés
« Válasz #7 Dátum: 2014. március 25. - 15:51:34 »
0 Show voters
Még valami akinek prototype errort ír, az nyissa meg a \"a_samp.inc\"-et, és írja bele hogy \"forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)\"[/quote]
És azt hogy nyissam meg?

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
[0.3z]Lábon lövés
« Válasz #8 Dátum: 2014. március 25. - 15:54:48 »
0 Show voters
Jegyzettömbel vagy notepadal tudod megnyitni

[0.3z]Lábon lövés
« Válasz #9 Dátum: 2014. március 25. - 16:05:47 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1395759288\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46407\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jegyzettömbel vagy notepadal tudod megnyitni
 
Már megvan, benne is van az a sor, de úgy is azt az errort írja.

[0.3z]Lábon lövés
« Válasz #10 Dátum: 2014. május 12. - 14:55:29 »
0 Show voters
Sziasztok!
Ray, vagy valaki, elküldené nekem ezt a scriptet, inmár készen? Mivel most kezdtem és semmit sem tudok, hogy mit hogy kell.
Ha feltudnátok tölteni és belinkelni, vagy egy teljes PWN code ot megírni, hogy mi hogy legyen, megköszönném.

[0.3z]Lábon lövés
« Válasz #11 Dátum: 2014. március 25. - 15:51:34 »
0 Show voters
Még valami akinek prototype errort ír, az nyissa meg a \"a_samp.inc\"-et, és írja bele hogy \"forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)\"[/quote]
És azt hogy nyissam meg?

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
[0.3z]Lábon lövés
« Válasz #12 Dátum: 2014. március 25. - 15:54:48 »
0 Show voters
Jegyzettömbel vagy notepadal tudod megnyitni

[0.3z]Lábon lövés
« Válasz #13 Dátum: 2014. március 25. - 16:05:47 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1395759288\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46407\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jegyzettömbel vagy notepadal tudod megnyitni
 
Már megvan, benne is van az a sor, de úgy is azt az errort írja.

[0.3z]Lábon lövés
« Válasz #14 Dátum: 2014. május 12. - 14:55:29 »
0 Show voters
Sziasztok!
Ray, vagy valaki, elküldené nekem ezt a scriptet, inmár készen? Mivel most kezdtem és semmit sem tudok, hogy mit hogy kell.
Ha feltudnátok tölteni és belinkelni, vagy egy teljes PWN code ot megírni, hogy mi hogy legyen, megköszönném.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal