GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: RaySurenos - 2014. Február 09. - 22:47:21

Cím: [0.3z]Lábon lövés
Írta: RaySurenos - 2014. Február 09. - 22:47:21
Helló.
A szerveremen nemrég írtam újra a lábon lövést, mert az elõzõ bugos volt.
Így gondoltam megosztom veletek.
Waros szerverekre szerintem jó, legalábbis mi haverokkal szoktuk tolni.
■ Kliens Követelmény: 0.3z ■

■ Készítõ: Ray ■

A mód elejére:
 
#include <a_samp>

 

#define BODY_PART_LEFT_LEG 7
#define BODY_PART_RIGHT_LEG 8
#define BODY_PART_HEAD 9

 

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
if(bodypart ==    BODY_PART_LEFT_LEG)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\");
 
                        TogglePlayerControllable(damagedid, false);
                        SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);
   ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                        SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
   SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_RIGHT_LEG)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\");
   TogglePlayerControllable(damagedid, false);
                        SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);
   ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                        SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
   SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_HEAD)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõtted, ezért súlyosan megsérült és kórházba került!\");
   SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõttek, ezért súlyosan megsérültél!\");
   SetPlayerHealth(damagedid,0);
}
}
return 1;
}

 
És hogyha meglõttek és segíteni akarsz magadon:
 
if (strcmp(\"/segit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true);
                SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
                ClearAnimations(playerid);
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Segítettél magadon!\");
return 1;
}
Cím: [0.3z]Lábon lövés
Írta: HackFlux - 2014. Február 10. - 00:49:01
Ezt most nemértem...a 0.3x vagy a 0.3z az újabb ?
Mert már egy pár embert láttam aki 0.3Z -használ...
És meik a jobb ?
Cím: [0.3z]Lábon lövés
Írta: EnterR - 2014. Február 10. - 07:05:17
0.3Z az újabb, találsz róla leírást a fórumon.
Cím: [0.3z]Lábon lövés
Írta: RaySurenos - 2014. Február 10. - 13:07:13
Idézetet írta: HackFlux date=1391989741\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46407\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt most nemértem...a 0.3x vagy a 0.3z az újabb ?
Mert már egy pár embert láttam aki 0.3Z -használ...
És meik a jobb ?
 

0.3z-ben sokkal több lehetõség van.
Cím: [0.3z]Lábon lövés
Írta: RDash - 2014. Március 02. - 10:59:55
Szép.Nekem tetszik szerintem fel fogom használni
Cím: [0.3z]Lábon lövés
Írta: RaySurenos - 2014. Március 07. - 14:28:29
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
if(bodypart ==  BODY_PART_LEFT_LEG)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\");
   TogglePlayerControllable(damagedid, false);
   SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);
   ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
   SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
   SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_RIGHT_LEG)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\");
TogglePlayerControllable(damagedid, false);
SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_HEAD)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõtted, ezért súlyosan megsérült és kórházba került!\");
SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõttek, ezért súlyosan megsérültél!\");
SetPlayerHealth(damagedid,0);
}
}
return 1;
}

 
Láttam el volt csúszva az egész, ezért javítottam.


Még valami akinek prototype errort ír, az nyissa meg a \"a_samp.inc\"-et, és írja bele hogy \"forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)\"
Cím: [0.3z]Lábon lövés
Írta: Peter1481048284 - 2014. Március 08. - 15:37:29
Bele van írja de akkor is error!
Cím: [0.3z]Lábon lövés
Írta: JDHGamers - 2014. Március 25. - 15:51:34
Még valami akinek prototype errort ír, az nyissa meg a \"a_samp.inc\"-et, és írja bele hogy \"forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)\"[/quote]
És azt hogy nyissam meg?
Cím: [0.3z]Lábon lövés
Írta: ZSOLTI99 - 2014. Március 25. - 15:54:48
Jegyzettömbel vagy notepadal tudod megnyitni
Cím: [0.3z]Lábon lövés
Írta: JDHGamers - 2014. Március 25. - 16:05:47
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1395759288\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46407\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jegyzettömbel vagy notepadal tudod megnyitni
 
Már megvan, benne is van az a sor, de úgy is azt az errort írja.
Cím: [0.3z]Lábon lövés
Írta: John_Gates - 2014. Május 12. - 14:55:29
Sziasztok!
Ray, vagy valaki, elküldené nekem ezt a scriptet, inmár készen? Mivel most kezdtem és semmit sem tudok, hogy mit hogy kell.
Ha feltudnátok tölteni és belinkelni, vagy egy teljes PWN code ot megírni, hogy mi hogy legyen, megköszönném.
Cím: [0.3z]Lábon lövés
Írta: JDHGamers - 2014. Március 25. - 15:51:34
Még valami akinek prototype errort ír, az nyissa meg a \"a_samp.inc\"-et, és írja bele hogy \"forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)\"[/quote]
És azt hogy nyissam meg?
Cím: [0.3z]Lábon lövés
Írta: ZSOLTI99 - 2014. Március 25. - 15:54:48
Jegyzettömbel vagy notepadal tudod megnyitni
Cím: [0.3z]Lábon lövés
Írta: JDHGamers - 2014. Március 25. - 16:05:47
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1395759288\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46407\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jegyzettömbel vagy notepadal tudod megnyitni
 
Már megvan, benne is van az a sor, de úgy is azt az errort írja.
Cím: [0.3z]Lábon lövés
Írta: John_Gates - 2014. Május 12. - 14:55:29
Sziasztok!
Ray, vagy valaki, elküldené nekem ezt a scriptet, inmár készen? Mivel most kezdtem és semmit sem tudok, hogy mit hogy kell.
Ha feltudnátok tölteni és belinkelni, vagy egy teljes PWN code ot megírni, hogy mi hogy legyen, megköszönném.