Helló.
A szerveremen nemrég írtam újra a lábon lövést, mert az elõzõ bugos volt.
Így gondoltam megosztom veletek.
Waros szerverekre szerintem jó, legalábbis mi haverokkal szoktuk tolni.
■ Kliens Követelmény: 0.3z ■
■ Készítõ: Ray ■
A mód elejére:
#include <a_samp>
#define BODY_PART_LEFT_LEG 7
#define BODY_PART_RIGHT_LEG 8
#define BODY_PART_HEAD 9
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
if(bodypart == BODY_PART_LEFT_LEG)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\");
TogglePlayerControllable(damagedid, false);
SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_RIGHT_LEG)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\");
TogglePlayerControllable(damagedid, false);
SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_HEAD)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõtted, ezért súlyosan megsérült és kórházba került!\");
SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõttek, ezért súlyosan megsérültél!\");
SetPlayerHealth(damagedid,0);
}
}
return 1;
}
És hogyha meglõttek és segíteni akarsz magadon:
if (strcmp(\"/segit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true);
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
ClearAnimations(playerid);
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Segítettél magadon!\");
return 1;
}
Ezt most nemértem...a 0.3x vagy a 0.3z az újabb ?
Mert már egy pár embert láttam aki 0.3Z -használ...
És meik a jobb ?
0.3z-ben sokkal több lehetõség van.
Szép.Nekem tetszik szerintem fel fogom használni
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
if(bodypart == BODY_PART_LEFT_LEG)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\");
TogglePlayerControllable(damagedid, false);
SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_RIGHT_LEG)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\");
TogglePlayerControllable(damagedid, false);
SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_HEAD)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõtted, ezért súlyosan megsérült és kórházba került!\");
SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõttek, ezért súlyosan megsérültél!\");
SetPlayerHealth(damagedid,0);
}
}
return 1;
}
Láttam el volt csúszva az egész, ezért javítottam.
Még valami akinek prototype errort ír, az nyissa meg a \"a_samp.inc\"-et, és írja bele hogy \"forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)\"
Bele van írja de akkor is error!
Még valami akinek prototype errort ír, az nyissa meg a \"a_samp.inc\"-et, és írja bele hogy \"forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)\"[/quote]
És azt hogy nyissam meg?
Jegyzettömbel vagy notepadal tudod megnyitni
Jegyzettömbel vagy notepadal tudod megnyitni
Már megvan, benne is van az a sor, de úgy is azt az errort írja.
Sziasztok!
Ray, vagy valaki, elküldené nekem ezt a scriptet, inmár készen? Mivel most kezdtem és semmit sem tudok, hogy mit hogy kell.
Ha feltudnátok tölteni és belinkelni, vagy egy teljes PWN code ot megírni, hogy mi hogy legyen, megköszönném.
Még valami akinek prototype errort ír, az nyissa meg a \"a_samp.inc\"-et, és írja bele hogy \"forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)\"[/quote]
És azt hogy nyissam meg?
Jegyzettömbel vagy notepadal tudod megnyitni
Jegyzettömbel vagy notepadal tudod megnyitni
Már megvan, benne is van az a sor, de úgy is azt az errort írja.
Sziasztok!
Ray, vagy valaki, elküldené nekem ezt a scriptet, inmár készen? Mivel most kezdtem és semmit sem tudok, hogy mit hogy kell.
Ha feltudnátok tölteni és belinkelni, vagy egy teljes PWN code ot megírni, hogy mi hogy legyen, megköszönném.