#include <a_samp>
#define BODY_PART_LEFT_LEG 7#define BODY_PART_RIGHT_LEG 8#define BODY_PART_HEAD 9
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart){if(bodypart == BODY_PART_LEFT_LEG){if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid)){ SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\"); TogglePlayerControllable(damagedid, false); SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000); ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0); SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");}}else if(bodypart == BODY_PART_RIGHT_LEG){if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid)){ SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\"); TogglePlayerControllable(damagedid, false); SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000); ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0); SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");}}else if(bodypart == BODY_PART_HEAD){if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid)){ SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõtted, ezért súlyosan megsérült és kórházba került!\"); SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõttek, ezért súlyosan megsérültél!\"); SetPlayerHealth(damagedid,0);}}return 1;}
if (strcmp(\"/segit\", cmdtext, true, 10) == 0){TogglePlayerControllable(playerid, true); SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0); ClearAnimations(playerid);SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Segítettél magadon!\");return 1;}
Ezt most nemértem...a 0.3x vagy a 0.3z az újabb ?Mert már egy pár embert láttam aki 0.3Z -használ...És meik a jobb ?
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart){if(bodypart == BODY_PART_LEFT_LEG){if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid)){ SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\"); TogglePlayerControllable(damagedid, false); SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000); ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0); SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");}}else if(bodypart == BODY_PART_RIGHT_LEG){if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid)){SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\");TogglePlayerControllable(damagedid, false);SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");}}else if(bodypart == BODY_PART_HEAD){if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid)){SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõtted, ezért súlyosan megsérült és kórházba került!\");SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõttek, ezért súlyosan megsérültél!\");SetPlayerHealth(damagedid,0);}}return 1;}
Még valami akinek prototype errort ír, az nyissa meg a \"a_samp.inc\"-et, és írja bele hogy \"forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)\"[/quote]És azt hogy nyissam meg?
Jegyzettömbel vagy notepadal tudod megnyitni