Szerző Téma: Fun Evolution World  (Megtekintve 1530 alkalommal)

Fun Evolution World
« Dátum: 2020. Május 06. - 15:31:29 »
0
Fun Evolution World

Ip: 217.144.54.192:7004
Játékosok: 0/30
Mod: [HuN] fGaming Style
Nyelv: Magyar
Web: http://few-samp.atw.hu/
DC: https://discord.gg/ag47Sek
Tulajdonos: GaTe

Szerverünk a vasárnapi napon (2020.05.03.) megnyitotta kapuit, a régi FeW módot újra élesztve egy teljesen új admincsapattal és tulajdonossal. A módot próbáljük minél többet fejleszteni. Jelenleg rendelkezünk: 27 Jump 16 Drift 8 Stunt 8 DM és 5 Parkour pályával ami folyamatosan bővül! Terveink közt szerepel egy új biznisz, casino klán és bakrablás rendszer kiépítése.
A szerver játékmódját Flash kezdte el írni 2012 decemberében TengeriMalac társaságában. A mód írása közben voltak idõszakok, amikor szünetelt a fejlesztés, de elértünk idáig. Késõbb TengeriMalac elhagyta a csapatot, és sorra akadtak segítõkész személyek akik segédkeztek többé-kevésbé a szerver fejlesztésében. Mivel napjainkban egyre kevesebb a jó és igényes samp szerver GaTe úgy döntött, hogy megvásárolja a modot és próbál egy kis színt vinni az elfeledett samp életébe.

Szerver Szabályzat:
Tilos az olyan programok használata amelynek segítségével több képességed lesz az átlag játékosoktól!
Tilos a káromkodás, elvárjuk az értelmes emberekhez méltó magatartást/viselkedést!
Tilos más játékosokat zaklatni, fenyegetni, megtéveszteni, a játékos bármilyen személyes adtával való visszaélés. (Értve ezalatt: név, ip cím, fénykép, közösségi oldal profil stb..)
Tilos más szervert, weboldalt és ehhez tartozó tartalmakat megosztani, hirdetni!
Tilos a Heli kill, Driver by, Spawn kill, Write kill (/magyarazatok)!
Tilos a multiacc! 1 ip címről maximum 3 ember tartózkodhat a szerveren.
Tilos a parancs és a sima flood!Tilos kihasználni a szerver és az alap SAMP bugokat! (Kivétel: glitch, cbug)
Tiszteld a szerver adminisztrátorait és ne bíráld fölül a döntéseiket! A te játékodat segítik és nem ellened vannak!
Ne kéregess admint, V.I.P. tagságot vagy pénzt! A weboldalon mindegyik megszerzéséről részletes leírást találsz!

Regisztrációs rendszer: A sikeres regisztrációkor kiírja a szerver a jelszavadat és a regisztrációd pontos idõpontját. Az elsõ spawnoláskor a játékos kap 5000 dollár értékû kezdõpénz, amellyel kapcsolatban ajánlott a bankba való be tétel, hogy véletlenül se vesszen el. Ameddig azonos IP címrõl érkezel a szerverre, automatikusan bejelentkezel. Ha az IP címed esetlegesen megváltozott, vagy máshonnan akarsz csatlakozni, a jelszavadat be kell írni. Az adatok feldolgozása kifejezetten gyors, ugyanis a MySQL legújabb verziója tárolja a szerver összes adatát. A regisztrációkor megadott jelszavadat megtudod változtatni paranccsal, vagy amennyiben elfelejtetted, egy adminisztrátor kérésedre bármikor megváltoztathatja.

In Game User Control Panel (IGUCP): A szerverhez nincsen tervezett UCP a weboldalra, ezért az egész a szerveren került megvalósításra. Ez a rendszer is teljesen egyedi, minden fontos funkció elérhetõ a beregisztrálj és bejelentkezett játékosok számára. Folyamatosan fejlesztve van a rendszer, jelenleg az alábbi lehetõségek találhatóak meg benne: mûszerfal ki/bekapcsolása, kedvenc skin beállítása, aláírás (MySig), automatikus jármû javítás ki/bekapcsolása, antifall ki/bekapcsolása, hozzád teleportáló játékosok engedélyezése/letiltása, privát üzenetek engedélyezése/tiltása, textdrawok megjelenítése/eltüntetése, jelszó megváltoztatása, object betöltõ ki/bekapcsolása. Ez még egy kezdetleges UCP, tehát a legfontosabb lehetõségek találhatóak meg benne jelenleg. Természetesen a továbbiakban kerülnek be új funkciók a rendszerbe. A panelt az /ucp paranccsal lehet elõhozni.

Reakció rendszer: A játékosok szórakoztatására a szerverre bekerült egy szintén teljes mértékben egyedi reakció teszt rendszer. Ezek a tesztek a pénz és skill szerzésére alkalmasak, és fejlesztik a gépelési technika gyorsaságát, az ügyességet. Ez sok helyen hasznos lehet, tehát egyszerre tanulás és szórakozás. Fõ lényege a versenyszellem, amikor többen versenyeznek a legjobb idõért. Jelenleg 4 mûködõképes reakció forma található meg a rendszerben. Az elsõ a szöveges reakció teszt, amelyben a szerver egy kis-és nagybetûkbõl, valamint számokból álló kombinációt állít össze, és a lehetõ leggyorsabban kell begépelni az adott szöveget. Amennyiben senki sem írja be a helyes, hibátlan generált szöveget, a szerver egy idõ után automatikusan érvényteleníti a tesztet, és egy másik következik. A második forma a matek reakcióteszt, amelyben a szerver egy matematikai alapmûveletet fog generálni. Tehát összeadás, kivonás, szorzás és osztás. A lehetõ leggyorsabban kell kiszámolni a feladatot és leírni a helyes megfejtést. Válaszadás a (/va [válasz]) paranccsal lehetséges. A harmadik forma az autó lehívó reakcióteszt. Ebben a feladatban a szerver generál egy random jármû nevet, amelyet a lehetõ leggyorsabban kell lehívni. Az elérhetõ jármûveket rendszerezve megtalálhatod a (/vlist) parancsban. Az utolsó forma a teleport reakcióteszt. Ebben a feladatban a szerver generál egy helyet, ahová a lehetõ leggyorsabban kell elteleportálni.

Minigame rendszer: Ezt a rendszert teljes mértékben Pedró írta. A szerveren ez egy teljesen egyedi kidolgozás. Folyamatosan bõvülõ játékmódot és pályák. Jelenleg 4 darab mûködõképes mód található meg a rendszerben, Fallout, Hay, Carsumo és Derby. A Fallout játékmódnak a lényege, hogy egy négyzet alakú pályán te maradj fent legtovább, és ne ess le a lepotyogó objectekkel. Elég izgalmas mód, minél több játékos van a pályán annál izgalmasabb. A második mód a Hay, amelynek az alapvetõ felépítése ugyanaz mint a Fallouté, csak itt a pálya nem üvegbõl, hanem szénaboglyákból áll, valamint kapsz egy pisztolyt, hogy izgalmasabb legyen a játék. A harmadik játékmód a Carsumo, amely inkább az MTA-ban ismert mód. A játék lényege, hogy egy Cheetah típusú gépjármûvel le kell löknöd a másikat az egy autó szélességû folyosókból álló pályán. Aki a legvégén nem esik le, az a nyertes. Ebben a játékmódban jelenleg 6 mûködõképes pálya van, ami természetesen folyamatosan bõvül, akárcsak a többi minigame. Az utolsó, avagy a negyedik minigame a Derby, amelyben egy roncsautóval össze kell törni az ellenfelek kocsiját, hogy felrobbanjon. Aki túléli, az kapja a nyereményt. Amikor az adott minigame menetbõl kiesel, nem fog kidobni a szerver, hanem egy fix kameraállásból figyelheted a kiesésed utáni tevékenységeket a menetben. Amennyiben elhagynád a minigame folyamatot, használd a (/leave) parancsot.

Házrendszer: Ezt a rendszert teljes mértékben Pedró írta. mint minden rendszer ez is teljesen egyedi. A játékosok számára mindenkor elérhetõ a /createhouse és a /removehouse parancs, amelyekkel házat lehet létrehozni illetve törölni. Ezt úgy lehet elõvarázsolni, hogy belépsz a ház ajtajában levõ pickupba, majd lenyomod a C billentyût. Természetesen információs dialog tájékoztatja a játékosokat a C billentyû lenyomásáról illetve a szükséges tevékenységekrõl. Egy bejelentkezett játékosnak összesen 3 darab saját tulajdonú háza lehet. A saját tulajdonú házba belépve elérhetõvé válik a /housemenu parancs, amellyel a következi lehetõségek adottak: ház információinak megtekintése, ajtó kinyitása/bezárása, játékosok kidobása a házból, a ház bútorzatának kezelése, az interior megváltoztatása, eladás, kilépés a házból. Egy házban maximum 10 darab bútort lehet elhelyezni, amelynek helyzetét módosíthatod, vagy akár törölheted is. Interiorokból jelenleg 10 darab áll rendelkezésre, amelyeket meghatározott pénzösszeg fejében lehet megvásárolni a saját tulajdonú házba. Az interiorok is bõvülni fognak egyedileg mapolt lehetõségekkel. Most került be egy fejlesztés, amely biztosítja azt a lehetõséget, hogy megváltoztasd a saját tulajdonú lakásod, házad elnevezését.

Tuning rendszer: Teljesen egyedi rendszer ez is, a /tuning paranccsal hozható elõ. Ez a dialog csak azon jármûveknél jelenik meg, amelyek testre szabhatóak. A rendszerben a lehetõségek kategorizálva vannak, tehát sokkal könnyebben tudok felspékelni a járgányodat. Természetesen lehetõséged van hozzácsatolni a házadhoz a jármûvet, amelyet csak azután te vezethetsz. Le is parkolhatod a garázsodban, amennyiben nem akarod keresgetni.

Vehicle Key (VKey) rendszer: Teljességgel egyedi rendszer. A nevébõl eredõen a /vkey paranccsal hozható elõ. A parancs jelenleg elérhetõ funkciói: speedbost, carjump, megarotation, speedbreak, rampa. A funkciók bármikor, tetszés szerint ki/bekapcsolhatóak. Bekapcsolás esetén üzenetet fogsz kapni a funkció aktivitásáról. A /vkey parancson belül minden funkcióhoz kapsz segítséget, és ugyanitt ki is kapcsolhatod az aktivált funkciókat.

Drift rendszer: Ez is teljesen egyedi rendszer. A /driftmode paranccsal hívható elõ egy bizonyos dialog, amelyen fontos dolgokat van lehetõségünk beállítani. Például a textdrawok eltüntetését és a drifthez kifejezetten fontos tényezõket. Ezzel megkönnyítjük a drift videók készítését és a driftelés folyamatát. Ennek a rendszernek fontos szerepe lesz a nyitást követõ eventek lebonyolításában.

Reális idõ rendszer: Ebben a rendszerben lehetõségünk van aktiválni a reális idõt, tehát a szerveren pontosan annyi lesz az idõ mint a valóságban. A funkció egyénileg ki-bekapcsolható igények szerint. Ez a rendszer a változatosság kedvéért lett belerakva a szerverbe.

Tûzkerék (firewheel) rendszer: Teljesen egyedi és ötletes rendszer. Aktiválás esetén a játékos jármûvének kerekeire tûz objektum kerül, tehát égõ kerekekkel száguldozhat az illetõ sérülések nélkül. Eddig egyik szerveren sem volt látható ez a rendszer és az ötlet.
További képek:
DM pályák a szerveren:

Folyamatosan fejlesztés alatt álló casino:

Több szintes horgász rendszer :

67 db verseny, egyénileg létrehozható versenyekkel:

Fegyvervásárlás a map bármelyik részén:

A szerver játékosai különböző toplistákon tájékozódhatnak az egymás között elért eredményekről:

Várunk minden kedvest játékost az újra rendelkezésre álló Fun Evolution World szerverre!
« Utoljára szerkesztve: 2020. Május 06. - 15:42:40 írta Skyler »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal