A SA-MP checkpointjai csak az alap objecteket érzékelik ha te multiplayerben teszel be plusz objectet azokon egyszerûen keresztül mennek de attól függetlenül még azon a pozíción fog mûködni ahova te elmentetted. (csak rosszul néz ki)
A javaslat talán air checkpoint elhelyezése, több féle cp létezik és nincs mindegyik rendesen dokumentálva, próbálgasd hátha találsz megfelelõbbet,
a
SetPlayerRaceCheckpointtype részének nem csak 4 darab változata van hanem több is.
A másik lehetõség talán
mapicon lenne,
MAPICON_LOCAL_CHECKPOINT vagy
MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT
beállítással.
Ehhez kell persze az
IsPlayerRangeOffPoint ezt futtatni kell rendszeres idõközönként.
Hogy a játékos az adott helyen van-e.(timer/OnPlayerUpdate bármi).
Vagy teszel oda egy pickupot is annak van visszahívása
OnPlayerPickUpPickup így nem kell újabb timer-t elindítani.
Másképp: az adott helyre teszel mapicon-t és pickup-ot is. Majd OnPlayerPickUpPickup visszahívásnál, ellenõrzõd ott van-e a játékos. A mapicon meg látszik a radaron, elméletileg.