GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Szkript kérések => SA-MP: Szerverfejlesztés => RP/RPG kérések => A témát indította: atyo16 - 2011. december 30. - 16:13:28
-
Üdv mindenkinek!
Tehát az lenne a problémám, hogy van egy bizonyos betonos munka. A hozzá tartozó CP-ket újra lementettem és beraktam.
A munka HQ-ja egy bizonyos objecten fekszik vagyis nincs teljesen a földön. Felmegyek a szerverre és látom hogy a CP-k nem a kijelölt helyükön vannak hanem leestek az object alá a földre. Ha valaki tudja ennek a problémának a megoldását kérem jelezze.
Elõre is köszönet a megoldásokért!
Csõsztök. :)
-
A SA-MP checkpointjai csak az alap objecteket érzékelik ha te multiplayerben teszel be plusz objectet azokon egyszerûen keresztül mennek de attól függetlenül még azon a pozíción fog mûködni ahova te elmentetted. (csak rosszul néz ki)
A javaslat talán air checkpoint elhelyezése, több féle cp létezik és nincs mindegyik rendesen dokumentálva, próbálgasd hátha találsz megfelelõbbet,
a SetPlayerRaceCheckpoint
type részének nem csak 4 darab változata van hanem több is.
A másik lehetõség talán mapicon lenne,
MAPICON_LOCAL_CHECKPOINT vagy
MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT
beállítással.
Ehhez kell persze az IsPlayerRangeOffPoint ezt futtatni kell rendszeres idõközönként.
Hogy a játékos az adott helyen van-e.(timer/OnPlayerUpdate bármi).
Vagy teszel oda egy pickupot is annak van visszahívása OnPlayerPickUpPickup így nem kell újabb timer-t elindítani.
Másképp: az adott helyre teszel mapicon-t és pickup-ot is. Majd OnPlayerPickUpPickup visszahívásnál, ellenõrzõd ott van-e a játékos. A mapicon meg látszik a radaron, elméletileg.
-
Rendben köszönöm szépen ezt a leírást. Ment a +!