Szerző Téma: Szögesdrót és útzár probléma!  (Megtekintve 482 alkalommal)

Szögesdrót és útzár probléma!
« Dátum: 2012. Október 25. - 19:34:21 »
0 Show voters
Üdv!
2 problémával fordulok ismét hozzátok. A parancs hibátlanul mûködik viszont van egy-két hátul ütõje ami nem igazán jó! Ebben kérném a segítségeteket.
1. Szeretném ha egy ember több szögesdrótot és útzárat tudna lerakni. ebben kéne segíteni.
2. Az objectek túl nagyok és nincs már ötletem hogy kicsinyíthetném a két objectet hogy, 1 sávba pont kiférjen az útzár vagy a szögesdrót!!!
Aki segít annak megy a Plusz és elõre is Köszönöm neki!!!!
Itt Vannak A Kódrészek:
 
new bool:szogesdrot, drot, Float:xxx, Float:yyy, Float:zzz, Float:Fordulas;
new bool:utlezaras, utzar, Float:xxxx, Float:yyyy, Float:zzzz, Float:Elfordulas;   
 
            if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót-le\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szogesdrot-le\", true) == 0)
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
        {
            if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
            szogesdrot = true;
            GetPlayerPos(playerid, xxx, yyy, zzz);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
            DestroyObject(drot);
            drot = CreateObject(2892, xxx, yyy, zzz-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /szögesdrót-fel paranccsal tudod.\");
            return 1;
        }
    }
   
    if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót-fel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szogesdrot-fel\", true) == 0)
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
        {
            szogesdrot = false;
            DestroyObject(drot);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
            return 1;
        }
    }
    if(strcmp(cmd, \"/útzár-le\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/utzar-le\", true) == 0)
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
        {
            if(utlezaras == true) return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Figyelem.Már raktak le útzárat, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), utlezaras = false;
            utlezaras = true;
            GetPlayerPos(playerid, xxxx, yyyy, zzzz);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, Elfordulas);
            DestroyObject(utzar);
            utzar = CreateObject(973, xxxx, yyyy, zzzz, 0.0, 0.0, Elfordulas);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Leraktál egy útzárat. Felvenni a /útzár-fel paranccsal tudod.\");
            return 1;
        }
    }
    if(strcmp(cmd, \"/útzár-fel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/utzar-fel\", true) == 0)
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
        {
            utlezaras = false;
            DestroyObject(utzar);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Felszedtél egy útzárat.\");
            return 1;
        }
    }
 
 

                {
                    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
                    new panels, ajtok, fenyek, tires;
                    GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, fenyek, tires);
                    if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, xxx, yyy, zzz) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, fenyek, 15), SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
                }

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Október 27. - 11:08:12 )

warning 225: unreachable code
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
Ez az public OnPlayerUpdate függvény része.
Aki Segít Annak Köszönöm És Adok Pluszocskát
1 Warning.
Kódrész:
 
format(var, 64, \"NewsSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pNewsSkill]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"DrugsSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pDrugsSkill]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"CookSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pCookSkill]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"FishSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pFishSkill]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"pSHealth=%.1f\\n\",PlayerInfo[playerid][pSHealth]);fwrite(hFile, var);
                GetPlayerHealth(playerid,PlayerInfo[playerid][pHealth]);
                {
                    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
                    new panels, ajtok, fenyek, tires;
                    GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, fenyek, tires);
                    if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, xxx, yyy, zzz) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, fenyek, 15), SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
                    return 1;
                }
                format(var, 64, \"pHealth=%.1f\\n\",PlayerInfo[playerid][pHealth]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"Int=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pInt]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"Local=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pLocal]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"Team=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pTeam]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"Model=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pModel]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"PhoneNr=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPnumber]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"Car=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPcarkey]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"Car2=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]);fwrite(hFile, var);
« Utoljára szerkesztve: 2012. Október 27. - 11:08:12 írta Chris_Antonio »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal