Üdv!
2 problémával fordulok ismét hozzátok. A parancs hibátlanul mûködik viszont van egy-két hátul ütõje ami nem igazán jó! Ebben kérném a segítségeteket.
1. Szeretném ha egy ember több szögesdrótot és útzárat tudna lerakni. ebben kéne segíteni.
2. Az objectek túl nagyok és nincs már ötletem hogy kicsinyíthetném a két objectet hogy, 1 sávba pont kiférjen az útzár vagy a szögesdrót!!!
Aki segít annak megy a Plusz és elõre is Köszönöm neki!!!!
Itt Vannak A Kódrészek:
new bool:szogesdrot, drot, Float:xxx, Float:yyy, Float:zzz, Float:Fordulas;
new bool:utlezaras, utzar, Float:xxxx, Float:yyyy, Float:zzzz, Float:Elfordulas;
if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót-le\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szogesdrot-le\", true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
{
if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
szogesdrot = true;
GetPlayerPos(playerid, xxx, yyy, zzz);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
DestroyObject(drot);
drot = CreateObject(2892, xxx, yyy, zzz-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /szögesdrót-fel paranccsal tudod.\");
return 1;
}
}
if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót-fel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szogesdrot-fel\", true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
{
szogesdrot = false;
DestroyObject(drot);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
return 1;
}
}
if(strcmp(cmd, \"/útzár-le\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/utzar-le\", true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
{
if(utlezaras == true) return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Figyelem.Már raktak le útzárat, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), utlezaras = false;
utlezaras = true;
GetPlayerPos(playerid, xxxx, yyyy, zzzz);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Elfordulas);
DestroyObject(utzar);
utzar = CreateObject(973, xxxx, yyyy, zzzz, 0.0, 0.0, Elfordulas);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Leraktál egy útzárat. Felvenni a /útzár-fel paranccsal tudod.\");
return 1;
}
}
if(strcmp(cmd, \"/útzár-fel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/utzar-fel\", true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
{
utlezaras = false;
DestroyObject(utzar);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Felszedtél egy útzárat.\");
return 1;
}
}
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new panels, ajtok, fenyek, tires;
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, fenyek, tires);
if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, xxx, yyy, zzz) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, fenyek, 15), SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
}
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 27. - 11:08:12 )
warning 225: unreachable code
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
Ez az public OnPlayerUpdate függvény része.
Aki Segít Annak Köszönöm És Adok Pluszocskát
1 Warning.
Kódrész:
format(var, 64, \"NewsSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pNewsSkill]);fwrite(hFile, var);
format(var, 64, \"DrugsSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pDrugsSkill]);fwrite(hFile, var);
format(var, 64, \"CookSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pCookSkill]);fwrite(hFile, var);
format(var, 64, \"FishSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pFishSkill]);fwrite(hFile, var);
format(var, 64, \"pSHealth=%.1f\\n\",PlayerInfo[playerid][pSHealth]);fwrite(hFile, var);
GetPlayerHealth(playerid,PlayerInfo[playerid][pHealth]);
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new panels, ajtok, fenyek, tires;
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, fenyek, tires);
if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, xxx, yyy, zzz) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, fenyek, 15), SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
return 1;
}
format(var, 64, \"pHealth=%.1f\\n\",PlayerInfo[playerid][pHealth]);fwrite(hFile, var);
format(var, 64, \"Int=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pInt]);fwrite(hFile, var);
format(var, 64, \"Local=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pLocal]);fwrite(hFile, var);
format(var, 64, \"Team=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pTeam]);fwrite(hFile, var);
format(var, 64, \"Model=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pModel]);fwrite(hFile, var);
format(var, 64, \"PhoneNr=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPnumber]);fwrite(hFile, var);
format(var, 64, \"Car=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPcarkey]);fwrite(hFile, var);
format(var, 64, \"Car2=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]);fwrite(hFile, var);