Szerző Téma: SAMP IC-OOC Script  (Megtekintve 1281 alkalommal)

SAMP IC-OOC Script
« Dátum: 2015. október 24. - 20:27:45 »
0 Show voters
Sziasztok! Már nagyon sokat kerestem SAMP-os IC és OOC Script-et, de sehol se hiba menteset, mert mindig 8-26 hibát ír a pawno.
A kérésem az lenne (mivel én nem nagyon vágom a SAMP Scriptelést) hogy valaki tudna nekem készíteni egy IC-OOC RP scriptet?
Nagyon megköszönném, és menne is a \"+\"
Előre is köszönöm! :)

SAMP IC-OOC Script
« Válasz #1 Dátum: 2015. október 25. - 12:17:39 »
+1 Show voters
Szia. Megoldottam neked, remélem megérted.
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf>
//INCLUDOKAT NE FELEDD BETENNI
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new szoveg[128];
format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s mondja: %s\", Nev(playerid), text);
ProxDetector( 15.0, playerid, szoveg, -1, -1, -1, -1, -1);
return 1;
}
//A KÖVETKEZŐKET A PARANCSAIDHOZ TEDD
CMD:b(playerid, params[])
{
new S[100], S2[128];
if(sscanf(params, \"s[100]\", S)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /b < OOC >\");
format(S2, sizeof(S2), \"(( %s OOC: %s ))\", Nev(playerid), S);
ProxDetector(8.0, playerid, S2, -1, -1, -1, -1, -1);
return 1;
}
//INENTŐL MINDENT A MÓD VÉGÉRE TEGYÉL
/*___________________________________STOCK________________________________________*/
stock ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5) //CSAK EGY ADOTT KÖRBEN ÍRJA KI A CHAT-RA A JÁTÉKOS KÖRÜL
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
       if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i))
       {
         GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
         tempposx = (oldposx -posx);
         tempposy = (oldposy -posy);
         tempposz = (oldposz -posz);
         if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
         {
            SendClientMessage(i, col1, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
         {
            SendClientMessage(i, col2, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
         {
            SendClientMessage(i, col3, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
         {
            SendClientMessage(i, col4, string);
         }
         else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
         {
            SendClientMessage(i, col5, string);
         }
      }
   }
}
}
return 1;
}
stock Nev(playerid) // lekéri a játékos nevét
{
new Role_Play_Name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, Role_Play_Name, sizeof(Role_Play_Name));
for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_NAME; i++)
{
         if(Role_Play_Name == \'_\')
         {
           Role_Play_Name = \' \';
         }
}
return Role_Play_Name;
}

SAMP IC-OOC Script
« Válasz #2 Dátum: 2015. október 25. - 14:36:50 »
0 Show voters
Már majdnem jó, felismeri a szerver.
IC: Hogyha írok valamit a chat-be akkor rendesen kiirja a hogy: AKÁRKI mondja: valami...    //  Ezzel nem lenne gond, ha nem írná ki simán is a szerver. Mármit olyan módba, amikor nem volt bent a szerverben a script   //   Azaz 2x írja ki az üzenetet.
OOC: Hogyha beírom hogy: /b valami...   akkor azt írja hogy: < HASZNÁLAT > /b üzenet
De eddig jó a rendszer csak ezt a pár buggot kéne javítani.

SAMP IC-OOC Script
« Válasz #3 Dátum: 2015. október 25. - 15:27:26 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf>
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new szoveg[128];
format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s mondja: %s\", Nev(playerid), text);
ProxDetector( 15.0, playerid, szoveg, -1, -1, -1, -1, -1);
return 0;
}
CMD:b(playerid, params[])
{
new S[100], S2[128];
if(sscanf(params, \"s[100]\", S))
format(S2, sizeof(S2), \"(( %s OOC: %s ))\", Nev(playerid), S);
ProxDetector(8.0, playerid, S2, -1, -1, -1, -1, -1);
return 1;
}
/*___________________________________STOCK________________________________________*/
stock ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
       if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i))
       {
         GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
         tempposx = (oldposx -posx);
         tempposy = (oldposy -posy);
         tempposz = (oldposz -posz);
         if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
         {
            SendClientMessage(i, col1, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
         {
            SendClientMessage(i, col2, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
         {
            SendClientMessage(i, col3, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
         {
            SendClientMessage(i, col4, string);
         }
         else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
         {
            SendClientMessage(i, col5, string);
         }
      }
   }
}
}
return 1;
}
stock Nev(playerid)
{
new Role_Play_Name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, Role_Play_Name, sizeof(Role_Play_Name));
for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_NAME; i++) // By.: Gentleman
{
         if(Role_Play_Name == \'_\')
         {
           Role_Play_Name = \' \';
         }
}
return Role_Play_Name;
}

SAMP IC-OOC Script
« Válasz #4 Dátum: 2015. október 25. - 16:19:13 »
0 Show voters
Ez viszont már tökéletes!
A téma megoldva küldtem a \"+\"!
Köszönöm a segítségedet! :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal