Helyesen:
(be x-eltem a helyest)
Mi az RP vagy is Role Play?
Kutya élet
Való élet
Szerepjáték x
Mi az, hogy DM vagyis DeathMatch?
Oknélküli gyilkosság x
Olyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni
Valakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilépsz)
Mi az, hogy MG vagyis MetaGaming? (Itt például nem volt helyes megoldás!)
Halál utáni bosszú
Szerepen kívül szerzett információ felhasználása szerepen bellül x
Ok nélküli gyilkosság
Mi az, hogy RK vagyis Revenge Kill?
Szerepen kivüli információ felhasználása szerepben
Oknélküli gyilkosság
Halál utáni bosszú x
Mi az, hogy SK vagyis SpawnKill?
Szerepen kivüli információ felhasználása szerepben
Valakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilép) x
Ha rá álsz valakire kocsival, vagy folyamatosan elütöd és így megölöd
Mi az, hogy DB vagyis Drive By?
Oknélküli gyilkosság
Olyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni
Ha ráálsz valakire kocsival,vagy folyamatosan elütöd és így megölöd (ebbe általában a kocsiból lövés is szokott lenni) x
Mi az, hogy PG vagyis PowerGaming?
Olyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni x
Halál utáni bosszú
Valakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilépsz)
E: megcsinálom neked
E2: Nem teszteltem, de szerintem menni fog...
[pawn]#include <a_samp>
#define DIALOG_TESZT1 1111
#define DIALOG_TESZT2 1112
#define DIALOG_TESZT3 1113
#define DIALOG_TESZT4 1114
#define DIALOG_TESZT5 1115
#define DIALOG_TESZT6 1116
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az RP vagy is Role Play?\",\"Kutya élet\\nValó élet\\nSzerepjáték\",\"Következõ\",\"Mégse\");
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(!response) Kick(playerid);
else
{
if(dialogid==DIALOG_TESZT1)
{
switch(listitem)
{
case 0:Kick(playerid);
case 1:Kick(playerid);
case 2:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy DM vagyis DeathMatch?\",\"Oknélküli gyilkosság\\nOlyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni\\nValakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilépsz)\",\"Következõ\",\"Mégse\");
}
}
if(dialogid==DIALOG_TESZT2)
{
switch(listitem)
{
case 0:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy MG vagyis MetaGaming?\",\"Halál utáni bosszú\\nSzerepen kívül szerzett információ felhasználása szerepen bellül \\nOk nélküli gyilkosság\",\"Következõ\",\"Mégse\");
case 1:Kick(playerid);
case 2:Kick(playerid);
}
}
if(dialogid==DIALOG_TESZT3)
{
switch(listitem)
{
case 0:Kick(playerid);
case 1:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy RK vagyis Revenge Kill?\",\"Szerepen kivüli információ felhasználása szerepben\\nOknélküli gyilkosság\\nHalál utáni bosszú\",\"Következõ\",\"Mégse\");
case 2:Kick(playerid);
}
}
if(dialogid==DIALOG_TESZT4)
{
switch(listitem)
{
case 0:Kick(playerid);
case 1:Kick(playerid);
case 2:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy SK vagyis SpawnKill?\",\"Szerepen kivüli információ felhasználása szerepben\\nValakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilép)\\nHa rá álsz valakire kocsival, vagy folyamatosan elütöd és így megölöd\",\"Következõ\",\"Mégse\");
}
}
if(dialogid==DIALOG_TESZT5)
{
switch(listitem)
{
case 0:Kick(playerid);
case 1:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy DB vagyis Drive By?\",\"Oknélküli gyilkosság\\nOlyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni\\nHa ráálsz valakire kocsival,vagy folyamatosan elütöd és így megölöd\",\"Következõ\",\"Mégse\");
case 2:Kick(playerid);
}
}
if(dialogid==DIALOG_TESZT6)
{
switch(listitem)
{
case 0:Kick(playerid);
case 1:Kick(playerid);
case 2:ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Mi az, hogy PG vagyis PowerGaming?\",\"Olyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen,vagy nem mernéd megtenni\\nHalál utáni bosszú\\nValakit ott megölni ahova spawnol(pl.:belép a szerverre v. épületbõl kilépsz)\",\"Következõ\",\"Mégse\");
}
}
if(dialogid==DIALOG_TESZT6)
{
switch(listitem)
{
case 0:SpawnPlayer(playerid);
case 1:Kick(playerid);
case 2:Kick(playerid);
}
}
}
return 1;
}[/pawn]