Igen, szerintem ez az 

[pawn]#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
    kapu = CreateObject(OBJECT ID, KOORDINÁTA); //zárva
               return 0;
 }
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
 { 
if(strcmp(cmdtext, \"/zar\", true) == 0) 
{
     PlayerInfo[playerid][pLeader] == 16
     {
           MoveObject(kapu,KOORDINÁTA, 2.0); //A 2.0 A nyílás sebessége
           return 1;
     }
     else
     {
            SendClientMessage(playerid, 0x9EC73DAA, \"Ezt nem használhatod!\");
     }
 } 
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
{ 
     PlayerInfo[playerid][pLeader] == 16
     {
           MoveObject(kapu, KOORDINÁTA, 2.0); //A 2.0 A nyílás sebessége
           return 1;
     }
     else
     {
            SendClientMessage(playerid, 0x9EC73DAA, \"Ezt nem használhatod!\");
     }[/pawn]
[mod]Máskor használd a [pawn] és [ /pawn] tageket![/mod]