//include-ok#include <a_samp>#include <zcmd>#define HATARPENZ 3000//hatar pénznew kapu;//kapu tárolópublic OnGameModeInit(){kapu = CreateObject(id, x, y, z, xr, yr, zr);//kapu object} CMD:hatar(playerid){if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, x, y, z))//2 méteren belül{ if(GetPlayerMoney(playerid) >= HATARPENZ)//ha van elég pénze { GivePlayerMoney(playerid, -HATARPENZ); MoveObject(kapu, x,y,z);// kinyitjuk SetTimerEx(\"tHatar\", 3000, false, \"i\", playerid);//majd a 3mp-s timert elindítjuk }}return 1;}forward tHatar(playerid);public tHatar(playerid){MoveObject(kapu, x, y, z);// timeren belül vissza állítjuk a kaput zárt állapotba}
Gyors összedobtam 1 scriptet rá:[code=pawn]Gyors összedobtam 1 scriptet rá:Kód: Pawn//include-ok#include <a_samp>#include <zcmd>#define HATARPENZ 3000//hatar pénznew kapu;//kapu tárolópublic OnGameModeInit(){ kapu = CreateObject(id, x, y, z, xr, yr, zr);//kapu object} CMD:hatar(playerid){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, x, y, z))//2 méteren belül { if(GetPlayerMoney(playerid) >= HATARPENZ)//ha van elég pénze { GivePlayerMoney(playerid, -HATARPENZ); MoveObject(kapu, x,y,z);// kinyitjuk SetTimerEx(\"tHatar\", 3000, false, \"i\", playerid);//majd a 3mp-s timert elindítjuk } } return 1;}forward tHatar(playerid);public tHatar(playerid){ MoveObject(kapu, x, y, z);// timeren belül vissza állítjuk a kaput zárt állapotba}nem teszteltem