Szeretnék segítséget kérni,hogylehetne megoldani egy olyan kaput,amit pénzre szeretnénk nyitni.
Leírom pontosaban mire is gondolod!
Nos,megszeretném úgy oldani a határt,hogy mindenkinek aki átszeretne aszt lépni,köteles lene fizetni egy xyz számú összeget,és azután amint levonta,automatikusan kinyílna egy kapu xyz sekundumra!
Remélem érthető voltam,és remélem hogy tudtok segíteni!Ellőre is köszönöm!
Gyors összedobtam 1 scriptet rá:
//include-ok
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define HATARPENZ 3000//hatar pénz
new kapu;//kapu tároló
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(id, x, y, z, xr, yr, zr);//kapu object
}
CMD:hatar(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, x, y, z))//2 méteren belül
{
if(GetPlayerMoney(playerid) >= HATARPENZ)//ha van elég pénze
{
GivePlayerMoney(playerid, -HATARPENZ);
MoveObject(kapu, x,y,z);// kinyitjuk
SetTimerEx(\"tHatar\", 3000, false, \"i\", playerid);//majd a 3mp-s timert elindítjuk
}
}
return 1;
}
forward tHatar(playerid);
public tHatar(playerid)
{
MoveObject(kapu, x, y, z);// timeren belül vissza állítjuk a kaput zárt állapotba
}
nem teszteltem
Szia!
Ez sokat segítet,de viszont lene egy kérdésem hozá,hova kell az árát beírni,amenyiért ez a kapu kifog nyílni ?!
Gyors összedobtam 1 scriptet rá:
[code=pawn]Gyors összedobtam 1 scriptet rá:
Kód: Pawn
//include-ok
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define HATARPENZ 3000//hatar pénz
new kapu;//kapu tároló
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(id, x, y, z, xr, yr, zr);//kapu object
}
CMD:hatar(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, x, y, z))//2 méteren belül
{
if(GetPlayerMoney(playerid) >= HATARPENZ)//ha van elég pénze
{
GivePlayerMoney(playerid, -HATARPENZ);
MoveObject(kapu, x,y,z);// kinyitjuk
SetTimerEx(\"tHatar\", 3000, false, \"i\", playerid);//majd a 3mp-s timert elindítjuk
}
}
return 1;
}
forward tHatar(playerid);
public tHatar(playerid)
{
MoveObject(kapu, x, y, z);// timeren belül vissza állítjuk a kaput zárt állapotba
}
nem teszteltem
[gmod]Javítottam helyetted a
taget
tagre![/gmod]
[gmod]A témádat zártad, pedig egy kérdést tettél fel. De ezek szerint megoldottad a problémádat, legalábbis nagyon remélem. Ha mégsem így lenne, írj PÜ-t és kinyitom![/gmod]