if(dialogid == DIALOG_DUTY){ if(LMT(playerid,LMUNKA_SCPD)) { switch(listitem) { case 0: { Cselekves(playerid,\"felvette az alap felszerelést\",0); Munkaruha(playerid,1); ResetWeapon(playerid); if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1) { Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\"); } else { GiveWeapon(playerid,24,100); FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --; } GiveWeapon(playerid,3,1); GiveWeapon(playerid,41,2000); GiveWeapon(playerid,29,100); } case 1: { Cselekves(playerid,\"felvette a golyóálló mellényt és evett egy fánkot\",0); //PlayerInfo[playerid][pEhseg] = 0; SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetHealth(playerid,MAXHP); } case 2: { Cselekves(playerid,\"átöltözött az alkalmi ruhába\",0); ResetWeapon(playerid); SetPlayerSkin(playerid, 194); GiveWeapon(playerid,41,2000); GiveWeapon(playerid,24,100); } case 3: { if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 3) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"3-as rangtól!\"); Cselekves(playerid,\"nézelődik a szekrényében\",0); format(string, sizeof(string), \"Ird be melyik skint szeretnéd felvenni.\\n\", PlayerName(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BEP, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Beépített\", string, \"Tovább\",\"Mégse\"); HolTart[playerid] = 1; } case 4: { if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 1) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"1-es rangtól!\"); Cselekves(playerid,\"felvette a motoros felszerelést\",0); GiveWeapon(playerid, 3, 1); if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1) { Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\"); } else { GiveWeapon(playerid,24,100); FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --; } GiveWeapon(playerid,41,2000); SetPlayerSkin(playerid, 284); } case 5: { if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 6) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"6-os rangtól!\"); Cselekves(playerid,\"felvette a magas szintű felszerelést\",0); GiveWeapon(playerid, 3, 1); if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1) { Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\"); } else { GiveWeapon(playerid,24,100); FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --; } GiveWeapon(playerid,41,2000); if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fMp5] < 1) { Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Mp5\"); } else { GiveWeapon(playerid,29,100); FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fMp5] --; } if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] < 1) { Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Shotgun\"); } else { GiveWeapon(playerid,25,100); GiveWeapon(playerid,34,250); FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] --; } case 6: { if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 6) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"6-os rangtól!\"); Cselekves(playerid,\"felvette a S.W.A.T felszerelést\",0); GiveWeapon(playerid, 3, 1); if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1) { Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\"); } else { GiveWeapon(playerid,24,100); FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --; } GiveWeapon(playerid,41,2000); if(FrakcioInfo[LMuNKA_SCPD][fMp5] < 1) { Msg(playerid, \"Nincs a raktárban MP5\"); } else { GiveWeapon(playerid,29,100); FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fMp5] --; } if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] < 1) { Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Shotgun\"); } else { GiveWeapon(playerid,25,100); GiveWEapon(playerid,34,250); FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] --; } } } }}
D:\\Jatekok\\MetalLifeRPG\\gamemodes\\asd.pwn(16208) : warning 217: loose indentationD:\\Jatekok\\ads\\gamemodes\\asd.pwn(16208) : error 014: invalid statement; not in switchD:\\Jatekok\\ads\\gamemodes\\asd.pwn(16208) : warning 215: expression has no effectD:\\Jatekok\\ads\\gamemodes\\asd.pwn(16208) : error 001: expected token: \";\", but found \":\"D:\\Jatekok\\ads\\gamemodes\\asd.pwn(16208) : error 029: invalid expression, assumed zeroD:\\Jatekok\\ads\\gamemodes\\asd.pwn(16208) : fatal error 107: too many error messages on one line
case 6:
if(dialogid == DIALOG_DUTY){if(LMT(playerid,LMUNKA_SCPD)){ switch(listitem) { case 0: { Cselekves(playerid,\"felvette az alap felszerelést\",0); Munkaruha(playerid,1); ResetWeapon(playerid); if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1) { Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\"); } else { GiveWeapon(playerid,24,100); FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --; } GiveWeapon(playerid,3,1); GiveWeapon(playerid,41,2000); GiveWeapon(playerid,29,100); } case 1: { Cselekves(playerid,\"felvette a golyóálló mellényt és evett egy fánkot\",0); //PlayerInfo[playerid][pEhseg] = 0; SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetHealth(playerid,MAXHP); } case 2: { Cselekves(playerid,\"átöltözött az alkalmi ruhába\",0); ResetWeapon(playerid); SetPlayerSkin(playerid, 194); GiveWeapon(playerid,41,2000); GiveWeapon(playerid,24,100); } case 3: { if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 3) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"3-as rangtól!\"); Cselekves(playerid,\"nézelődik a szekrényében\",0); format(string, sizeof(string), \"Ird be melyik skint szeretnéd felvenni.\\n\", PlayerName(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BEP, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Beépített\", string, \"Tovább\",\"Mégse\"); HolTart[playerid] = 1; } case 4: { if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 1) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"1-es rangtól!\"); Cselekves(playerid,\"felvette a motoros felszerelést\",0); GiveWeapon(playerid, 3, 1); if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1) { Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\"); } else { GiveWeapon(playerid,24,100); FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --; } GiveWeapon(playerid,41,2000); SetPlayerSkin(playerid, 284); } case 5: { if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 6) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"6-os rangtól!\"); Cselekves(playerid,\"felvette a magas szintű felszerelést\",0); GiveWeapon(playerid, 3, 1); if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1) { Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\"); } else { GiveWeapon(playerid,24,100); FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --; } GiveWeapon(playerid,41,2000); if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fMp5] < 1) { Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Mp5\"); } else { GiveWeapon(playerid,29,100); FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fMp5] --; } if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] < 1) { Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Shotgun\"); } else { GiveWeapon(playerid,25,100); GiveWeapon(playerid,34,250); FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] --; } } case 6: { if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 6) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"6-os rangtól!\"); Cselekves(playerid,\"felvette a S.W.A.T felszerelést\",0); GiveWeapon(playerid, 3, 1); if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1) { Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\"); } else { GiveWeapon(playerid,24,100); FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --; } GiveWeapon(playerid,41,2000); if(FrakcioInfo[LMuNKA_SCPD][fMp5] < 1) { Msg(playerid, \"Nincs a raktárban MP5\"); } else { GiveWeapon(playerid,29,100); FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fMp5] --; } if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] < 1) { Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Shotgun\"); } else { GiveWeapon(playerid,25,100); GiveWeapon(playerid,34,250); FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] --; } } }}}