Sziasztok! Elkezdtem \"fejlesztgetni\" ezt a módot de elakadtam ebben:
if(dialogid == DIALOG_DUTY)
{
if(LMT(playerid,LMUNKA_SCPD))
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
Cselekves(playerid,\"felvette az alap felszerelést\",0);
Munkaruha(playerid,1);
ResetWeapon(playerid);
if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1)
{
Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\");
}
else
{
GiveWeapon(playerid,24,100);
FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --;
}
GiveWeapon(playerid,3,1);
GiveWeapon(playerid,41,2000);
GiveWeapon(playerid,29,100);
}
case 1:
{
Cselekves(playerid,\"felvette a golyóálló mellényt és evett egy fánkot\",0);
//PlayerInfo[playerid][pEhseg] = 0;
SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
SetHealth(playerid,MAXHP);
}
case 2:
{
Cselekves(playerid,\"átöltözött az alkalmi ruhába\",0);
ResetWeapon(playerid);
SetPlayerSkin(playerid, 194);
GiveWeapon(playerid,41,2000);
GiveWeapon(playerid,24,100);
}
case 3:
{
if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 3) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"3-as rangtól!\");
Cselekves(playerid,\"nézelődik a szekrényében\",0);
format(string, sizeof(string), \"Ird be melyik skint szeretnéd felvenni.\\n\", PlayerName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BEP, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Beépített\", string, \"Tovább\",\"Mégse\");
HolTart[playerid] = 1;
}
case 4:
{
if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 1) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"1-es rangtól!\");
Cselekves(playerid,\"felvette a motoros felszerelést\",0);
GiveWeapon(playerid, 3, 1);
if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1)
{
Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\");
}
else
{
GiveWeapon(playerid,24,100);
FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --;
}
GiveWeapon(playerid,41,2000);
SetPlayerSkin(playerid, 284);
}
case 5:
{
if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 6) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"6-os rangtól!\");
Cselekves(playerid,\"felvette a magas szintű felszerelést\",0);
GiveWeapon(playerid, 3, 1);
if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1)
{
Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\");
}
else
{
GiveWeapon(playerid,24,100);
FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --;
}
GiveWeapon(playerid,41,2000);
if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fMp5] < 1)
{
Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Mp5\");
}
else
{
GiveWeapon(playerid,29,100);
FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fMp5] --;
}
if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] < 1)
{
Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Shotgun\");
}
else
{
GiveWeapon(playerid,25,100);
GiveWeapon(playerid,34,250);
FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] --;
}
case 6:
{
if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 6) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"6-os rangtól!\");
Cselekves(playerid,\"felvette a S.W.A.T felszerelést\",0);
GiveWeapon(playerid, 3, 1);
if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1)
{
Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\");
}
else
{
GiveWeapon(playerid,24,100);
FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --;
}
GiveWeapon(playerid,41,2000);
if(FrakcioInfo[LMuNKA_SCPD][fMp5] < 1)
{
Msg(playerid, \"Nincs a raktárban MP5\");
}
else
{
GiveWeapon(playerid,29,100);
FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fMp5] --;
}
if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] < 1)
{
Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Shotgun\");
}
else
{
GiveWeapon(playerid,25,100);
GiveWEapon(playerid,34,250);
FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] --;
}
}
}
}
}
Errorok:
D:\\Jatekok\\MetalLifeRPG\\gamemodes\\asd.pwn(16208) : warning 217: loose indentation
D:\\Jatekok\\ads\\gamemodes\\asd.pwn(16208) : error 014: invalid statement; not in switch
D:\\Jatekok\\ads\\gamemodes\\asd.pwn(16208) : warning 215: expression has no effect
D:\\Jatekok\\ads\\gamemodes\\asd.pwn(16208) : error 001: expected token: \";\", but found \":\"
D:\\Jatekok\\ads\\gamemodes\\asd.pwn(16208) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Jatekok\\ads\\gamemodes\\asd.pwn(16208) : fatal error 107: too many error messages on one line
Ami a 16208-os sornál van:
case 6:
if(dialogid == DIALOG_DUTY)
{
if(LMT(playerid,LMUNKA_SCPD))
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
Cselekves(playerid,\"felvette az alap felszerelést\",0);
Munkaruha(playerid,1);
ResetWeapon(playerid);
if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1)
{
Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\");
}
else
{
GiveWeapon(playerid,24,100);
FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --;
}
GiveWeapon(playerid,3,1);
GiveWeapon(playerid,41,2000);
GiveWeapon(playerid,29,100);
}
case 1:
{
Cselekves(playerid,\"felvette a golyóálló mellényt és evett egy fánkot\",0);
//PlayerInfo[playerid][pEhseg] = 0;
SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
SetHealth(playerid,MAXHP);
}
case 2:
{
Cselekves(playerid,\"átöltözött az alkalmi ruhába\",0);
ResetWeapon(playerid);
SetPlayerSkin(playerid, 194);
GiveWeapon(playerid,41,2000);
GiveWeapon(playerid,24,100);
}
case 3:
{
if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 3) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"3-as rangtól!\");
Cselekves(playerid,\"nézelődik a szekrényében\",0);
format(string, sizeof(string), \"Ird be melyik skint szeretnéd felvenni.\\n\", PlayerName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BEP, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Beépített\", string, \"Tovább\",\"Mégse\");
HolTart[playerid] = 1;
}
case 4:
{
if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 1) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"1-es rangtól!\");
Cselekves(playerid,\"felvette a motoros felszerelést\",0);
GiveWeapon(playerid, 3, 1);
if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1)
{
Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\");
}
else
{
GiveWeapon(playerid,24,100);
FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --;
}
GiveWeapon(playerid,41,2000);
SetPlayerSkin(playerid, 284);
}
case 5:
{
if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 6) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"6-os rangtól!\");
Cselekves(playerid,\"felvette a magas szintű felszerelést\",0);
GiveWeapon(playerid, 3, 1);
if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1)
{
Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\");
}
else
{
GiveWeapon(playerid,24,100);
FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --;
}
GiveWeapon(playerid,41,2000);
if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fMp5] < 1)
{
Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Mp5\");
}
else
{
GiveWeapon(playerid,29,100);
FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fMp5] --;
}
if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] < 1)
{
Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Shotgun\");
}
else
{
GiveWeapon(playerid,25,100);
GiveWeapon(playerid,34,250);
FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] --;
}
}
case 6:
{
if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 6) return ShowFelszerelesDialog(playerid,false,\"6-os rangtól!\");
Cselekves(playerid,\"felvette a S.W.A.T felszerelést\",0);
GiveWeapon(playerid, 3, 1);
if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] < 1)
{
Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Deagle\");
}
else
{
GiveWeapon(playerid,24,100);
FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fDeagle] --;
}
GiveWeapon(playerid,41,2000);
if(FrakcioInfo[LMuNKA_SCPD][fMp5] < 1)
{
Msg(playerid, \"Nincs a raktárban MP5\");
}
else
{
GiveWeapon(playerid,29,100);
FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fMp5] --;
}
if(FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] < 1)
{
Msg(playerid, \"Nincs a raktárban Shotgun\");
}
else
{
GiveWeapon(playerid,25,100);
GiveWeapon(playerid,34,250);
FrakcioInfo[LMUNKA_SCPD][fShotgun] --;
}
}
}
}
}
A case 6: előtti sorból valószínüleg kitöröltél egy \"}\" jelet! Most már jó lesz
[mod][ code=pawn][/code] tageket használjunk szkripteknél, köszönöm.[/mod]