Igen, szerintem ez az
[pawn]#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(OBJECT ID, KOORDINÁTA); //zárva
return 0;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/zar\", true) == 0)
{
PlayerInfo[playerid][pLeader] == 16
{
MoveObject(kapu,KOORDINÁTA, 2.0); //A 2.0 A nyílás sebessége
return 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0x9EC73DAA, \"Ezt nem használhatod!\");
}
}
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
{
PlayerInfo[playerid][pLeader] == 16
{
MoveObject(kapu, KOORDINÁTA, 2.0); //A 2.0 A nyílás sebessége
return 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0x9EC73DAA, \"Ezt nem használhatod!\");
}[/pawn]
[mod]Máskor használd a [pawn] és [ /pawn] tageket![/mod]