Szerző Téma: Halál utáni Spawn!  (Megtekintve 1718 alkalommal)

Halál utáni Spawn!
« Dátum: 2011. június 12. - 13:18:04 »
0 Show voters
Sziasztok!
Tudtuk nekem abban segíteni, hogy halál után a kórházban spawnoljanak az emberek?

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Halál utáni Spawn!
« Válasz #1 Dátum: 2011. június 12. - 18:19:39 »
0 Show voters
Persze, csak egy kórház koordináta kell és egy interior (= belsõ) azonosító.
[pawn]
#include a_samp
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
      SetPlayerPos(playerid, KORHAZ_X, KORHAZ_Y, KORHAZ_Z);
      SetPlayerInterior(playerid, KORHAZ_BELSO);
      return 1;
}
[/pawn]

Halál utáni Spawn!
« Válasz #2 Dátum: 2011. június 13. - 00:42:18 »
0 Show voters
Scream, ezt probáltam én is a múltkor, de a random spawn bezavart. Tehát elteleportálja a kórházhoz, azzal nincs gond de rá 1 mp-re oda telézi ahova belépéskor.

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Halál utáni Spawn!
« Válasz #3 Dátum: 2011. június 13. - 12:32:23 »
0 Show voters
Igen, mivel az -OnPlayerDeath eljárás után fut le az -OnPlayerSpawn.
Tehát az -OnPlayerSpawn-ba kell beállítani.

Nem elérhető MaD

  • 153
    • Profil megtekintése
Halál utáni Spawn!
« Válasz #4 Dátum: 2011. június 14. - 07:19:38 »
0 Show voters
Itt külön kell letárgyalni az eseteket. Tehát ha meghal az illetõ akkor a korházba tegye, ha simán spawnol akkor random spawn

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Halál utáni Spawn!
« Válasz #5 Dátum: 2011. június 14. - 15:45:04 »
0 Show voters
[pawn]
new bool: bDeath[ MAX_PLAYERS ];
public OnPlayerDeath( playerid, killerid ) {
    bDeath[ playerid ] = true;
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn( playerid ) {
    if( bDeath[ playerid ] ) {
        //.. Kórház
        bDeath[ playerid ] = false;
        SetPlayerInterior( playerid, x );
        SetPlayerPos( playerid, x, y, z );
    } else {
        //.. Random spawn
    }
    return 1;
}
[/pawn]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal