GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Szkript kérések => SA-MP: Szerverfejlesztés => RP/RPG kérések => A témát indította: Matyus_Arnold - 2011. Június 12. - 13:18:04

Cím: Halál utáni Spawn!
Írta: Matyus_Arnold - 2011. Június 12. - 13:18:04
Sziasztok!
Tudtuk nekem abban segíteni, hogy halál után a kórházban spawnoljanak az emberek?
Cím: Halál utáni Spawn!
Írta: jana4 - 2011. Június 12. - 18:19:39
Persze, csak egy kórház koordináta kell és egy interior (= belsõ) azonosító.
[pawn]
#include a_samp
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
      SetPlayerPos(playerid, KORHAZ_X, KORHAZ_Y, KORHAZ_Z);
      SetPlayerInterior(playerid, KORHAZ_BELSO);
      return 1;
}
[/pawn]
Cím: Halál utáni Spawn!
Írta: Terry - 2011. Június 13. - 00:42:18
Scream, ezt probáltam én is a múltkor, de a random spawn bezavart. Tehát elteleportálja a kórházhoz, azzal nincs gond de rá 1 mp-re oda telézi ahova belépéskor.
Cím: Halál utáni Spawn!
Írta: Csabesz - 2011. Június 13. - 12:32:23
Igen, mivel az -OnPlayerDeath eljárás után fut le az -OnPlayerSpawn.
Tehát az -OnPlayerSpawn-ba kell beállítani.
Cím: Halál utáni Spawn!
Írta: MaD - 2011. Június 14. - 07:19:38
Itt külön kell letárgyalni az eseteket. Tehát ha meghal az illetõ akkor a korházba tegye, ha simán spawnol akkor random spawn
Cím: Halál utáni Spawn!
Írta: ZeRo - 2011. Június 14. - 15:45:04
[pawn]
new bool: bDeath[ MAX_PLAYERS ];
public OnPlayerDeath( playerid, killerid ) {
    bDeath[ playerid ] = true;
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn( playerid ) {
    if( bDeath[ playerid ] ) {
        //.. Kórház
        bDeath[ playerid ] = false;
        SetPlayerInterior( playerid, x );
        SetPlayerPos( playerid, x, y, z );
    } else {
        //.. Random spawn
    }
    return 1;
}
[/pawn]