Szerző Téma: RandomTűzScript, Rendszámra való javítás!  (Megtekintve 1999 alkalommal)

RandomTűzScript, Rendszámra való javítás!
« Dátum: 2015. július 11. - 10:16:28 »
0 Show voters
CMD:langoljvaros(playerid)
{
    if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 7)
    {
        new rand = random(5);
        for(new i; i <= MaxFire; i++)
        {
            DeleteFire(i);
        }
        switch(rand)
        {
            case 0:
            {
                SendClientMessageToAll(-1, \"Tesztfázis: Tűz ütött ki az alábbi koordinátán: -1400.4415,2679.5081,55.9749 | 1.\");
                AddFire(-1400.4415,2679.5081,55.9749, 100); // tuz1AddFire
                AddFire(-1396.1088,2673.3276,54.9197, 100); // tuz1
                AddFire(-1391.4445,2669.6692,54.5474, 100); // tuz1
                AddFire(-1397.1207,2669.6050,55.1104, 100); // tuz1
                AddFire(-1400.3002,2674.6392,55.4414, 100); // tuz1
                AddFire(-1402.6774,2672.4219,55.4594, 100); // tuz1
                AddFire(-1399.3972,2667.7375,55.4676, 100); // tuz1
            }
            case 1:
            {
                SendClientMessageToAll(-1, \"Tesztfázis: Tűz ütött ki az alábbi koordinátán: -1393.7094,2616.9392,55.8359 | 2.\");
                AddFire(-1393.7094,2616.9392,55.8359, 100); // tuz2
                AddFire(-1399.2054,2614.4912,55.8359, 100); // tuz2
                AddFire(-1403.6250,2615.7549,55.7954, 100); // tuz2
                AddFire(-1407.0983,2611.9500,55.8359, 100); // tuz2
            }
             case 2:
            {
                SendClientMessageToAll(-1, \"Tesztfázis: Tűz ütött ki az alábbi koordinátán: -1407.0983,2611.9500,55.8359 | 3.\");
                AddFire(-1407.0983,2611.9500,55.8359, 100); // tuz2
                AddFire(-1446.8495,2624.9148,55.8359, 100); // tuz3
                AddFire(-1449.4568,2626.9749,55.8359, 100); // tuz3
            }
             case 3:
            {
                SendClientMessageToAll(-1, \"Tesztfázis: Tűz ütött ki az alábbi koordinátán: -342.6027,2662.2769,64.2840 | 4.\");
                AddFire(-342.6027,2662.2769,64.2840, 100); // tuz4
                AddFire(-346.1643,2670.0366,64.1156, 100); // tuz4
                AddFire(-351.7299,2675.2236,64.2008, 100); // tuz4
                AddFire(-356.1249,2706.7864,63.6882, 100); // tuz4
                AddFire(-351.1045,2707.2954,63.4493, 100); // tuz4
                AddFire(-353.7335,2715.0464,63.8640, 100); // tuz4
                AddFire(-358.2462,2712.2336,64.0305, 100); // tuz4
            }
        }
    }
    return 1;
}
#include            <     fire      >

 
Az a gondom, hogy mikor beírom a parancsot a szerver nem akarja elfogadni( Nincs ilyen parancs címszó alatt!)
Esetleg még valaki tudna segíteni Defensive edit-ben, hogyan lehetne megoldani hogy valami munkalap/szerződés elfogadása után rendszámra lehessen javítani a kocsit?
[gmod]A pawn tageket kitettem! De mivel a témába beleszerkesztettem ezért az Admin üzenet eltűnt de továbbra is áll Scream üzenete, nem kell óriás betűkkel írni. [/gmod]
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 11. - 13:28:57 írta мятη »

RandomTűzScript, Rendszámra való javítás!
« Válasz #1 Dátum: 2015. július 12. - 21:34:18 »
0 Show voters
Pont most akartam a rendszámos cuccos ügy miatt nyitni egy témát, de látom te már megelőztél. :)

RandomTűzScript, Rendszámra való javítás!
« Válasz #2 Dátum: 2015. július 12. - 22:03:23 »
0 Show voters
Látod nem sokra megyek vele :D

RandomTűzScript, Rendszámra való javítás!
« Válasz #3 Dátum: 2015. július 13. - 08:35:58 »
0 Show voters
De amúgy van valami tűz objekt, editorban nem látszik de van. Azzal próbáld meg

RandomTűzScript, Rendszámra való javítás!
« Válasz #4 Dátum: 2015. július 13. - 13:02:41 »
0 Show voters
Az nem oltható, ezért próbálom használni a fire includeot és valami nem stimmel vele. Nekem olyan kell amit timerrel újragyújthatok és kiolthatok

RandomTűzScript, Rendszámra való javítás!
« Válasz #5 Dátum: 2015. július 13. - 22:33:28 »
0 Show voters
A rendszamhoz az az otletem van hogy le kell kerdezni a jarmu rendszamat (nem tudom melyik fuggveny) es ha az megeggyezik akkor tovabb megy ha nem akkor kiirja hogy nincs ilyen rendszam. Ha megtudom a fuggveny nevet valakitol akkor megirom a parancsot neked szivesen.
Bocs a helyesirasert mobilrol irtam.
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 13. - 22:36:12 írta Zippanto »

RandomTűzScript, Rendszámra való javítás!
« Válasz #6 Dátum: 2015. július 14. - 02:08:50 »
0 Show voters

RandomTűzScript, Rendszámra való javítás!
« Válasz #7 Dátum: 2015. július 14. - 12:08:58 »
0 Show voters
Igen ez az. Egy error van benne, ha visszaírnak akkor ma még megcsinálom. Nem a kész parancsot fogom megcsinálni neked mert nem tudom, hogyan kéne a munkalapos dolgot, de kiindulásnak készítek neked egy rendszám parancsot amiből ki bírsz indulni.

RandomTűzScript, Rendszámra való javítás!
« Válasz #8 Dátum: 2015. július 22. - 14:24:51 »
0 Show voters
Szia, én bírok neked egy kisebb rendszámos részt írni..
 

for(new i; i < MAX_VEHICLES; i ++)
{
    if(vInfo[PLATE] == plate)
            {
                // Kódod többi része.
            } else {
               SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Ez a rendszám nem létezik\");
            }
}
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 22. - 14:26:48 írta Jay[G] »

Nem elérhető shadee

  • 1073
    • Profil megtekintése
RandomTűzScript, Rendszámra való javítás!
« Válasz #9 Dátum: 2015. augusztus 08. - 23:23:15 »
0 Show voters

#include <a_samp>
#define MAX_TUZ 1
enum tuzinfo
{
Hasznalva,
Float:X,
Float:Y,
Float:Z,
ObjectID,
};
new tInfo[MAX_TUZ][tuzinfo];
stock TuzLerak(Float:XX,Float:YY,Float:ZZ)
{
new tID = 0;
for(new i = 0; i < MAX_TUZ; i++)
{
    if(tInfo[Hasznalva] == 1)
    {
   tID = i + 1;
}
}
tInfo[tID][Hasznalva] = 1;
tInfo[tID][ObjectID] = CreateDynamicObject(3461, XX, YY, ZZ,0.0, 0, 0, 0.0);
tInfo[tID][X][0] = XX;
tInfo[tID][Y][1] = YY;
tInfo[tID][Z][2] = ZZ;
}

 
Valami hasonló lesz, tűz obj id netről van
rendszámról pedig, a járműbetöltés részt bemásolod vagy: létrehozod a mentésnél(pl: /újkocsi vagy vmi ) egy rendszám azonosítot,lemented, és betöltésnél betöltöd, utána pedig
 
SetVehicleNumberPlate(jármű id, rendszám);
« Utoljára szerkesztve: 2015. augusztus 09. - 12:49:53 írta ScreaM »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal