CMD:langoljvaros(playerid)
{
if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 7)
{
new rand = random(5);
for(new i; i <= MaxFire; i++)
{
DeleteFire(i);
}
switch(rand)
{
case 0:
{
SendClientMessageToAll(-1, \"Tesztfázis: Tűz ütött ki az alábbi koordinátán: -1400.4415,2679.5081,55.9749 | 1.\");
AddFire(-1400.4415,2679.5081,55.9749, 100); // tuz1AddFire
AddFire(-1396.1088,2673.3276,54.9197, 100); // tuz1
AddFire(-1391.4445,2669.6692,54.5474, 100); // tuz1
AddFire(-1397.1207,2669.6050,55.1104, 100); // tuz1
AddFire(-1400.3002,2674.6392,55.4414, 100); // tuz1
AddFire(-1402.6774,2672.4219,55.4594, 100); // tuz1
AddFire(-1399.3972,2667.7375,55.4676, 100); // tuz1
}
case 1:
{
SendClientMessageToAll(-1, \"Tesztfázis: Tűz ütött ki az alábbi koordinátán: -1393.7094,2616.9392,55.8359 | 2.\");
AddFire(-1393.7094,2616.9392,55.8359, 100); // tuz2
AddFire(-1399.2054,2614.4912,55.8359, 100); // tuz2
AddFire(-1403.6250,2615.7549,55.7954, 100); // tuz2
AddFire(-1407.0983,2611.9500,55.8359, 100); // tuz2
}
case 2:
{
SendClientMessageToAll(-1, \"Tesztfázis: Tűz ütött ki az alábbi koordinátán: -1407.0983,2611.9500,55.8359 | 3.\");
AddFire(-1407.0983,2611.9500,55.8359, 100); // tuz2
AddFire(-1446.8495,2624.9148,55.8359, 100); // tuz3
AddFire(-1449.4568,2626.9749,55.8359, 100); // tuz3
}
case 3:
{
SendClientMessageToAll(-1, \"Tesztfázis: Tűz ütött ki az alábbi koordinátán: -342.6027,2662.2769,64.2840 | 4.\");
AddFire(-342.6027,2662.2769,64.2840, 100); // tuz4
AddFire(-346.1643,2670.0366,64.1156, 100); // tuz4
AddFire(-351.7299,2675.2236,64.2008, 100); // tuz4
AddFire(-356.1249,2706.7864,63.6882, 100); // tuz4
AddFire(-351.1045,2707.2954,63.4493, 100); // tuz4
AddFire(-353.7335,2715.0464,63.8640, 100); // tuz4
AddFire(-358.2462,2712.2336,64.0305, 100); // tuz4
}
}
}
return 1;
}
#include < fire >
Az a gondom, hogy mikor beírom a parancsot a szerver nem akarja elfogadni( Nincs ilyen parancs címszó alatt!)
Esetleg még valaki tudna segíteni Defensive edit-ben, hogyan lehetne megoldani hogy valami munkalap/szerződés elfogadása után rendszámra lehessen javítani a kocsit?
[gmod]A pawn tageket kitettem! De mivel a témába beleszerkesztettem ezért az Admin üzenet eltűnt de továbbra is áll Scream üzenete, nem kell óriás betűkkel írni. [/gmod]
Szia, én bírok neked egy kisebb rendszámos részt írni..
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i ++)
{
if(vInfo[PLATE] == plate)
{
// Kódod többi része.
} else {
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Ez a rendszám nem létezik\");
}
}
#include <a_samp>
#define MAX_TUZ 1
enum tuzinfo
{
Hasznalva,
Float:X,
Float:Y,
Float:Z,
ObjectID,
};
new tInfo[MAX_TUZ][tuzinfo];
stock TuzLerak(Float:XX,Float:YY,Float:ZZ)
{
new tID = 0;
for(new i = 0; i < MAX_TUZ; i++)
{
if(tInfo[Hasznalva] == 1)
{
tID = i + 1;
}
}
tInfo[tID][Hasznalva] = 1;
tInfo[tID][ObjectID] = CreateDynamicObject(3461, XX, YY, ZZ,0.0, 0, 0, 0.0);
tInfo[tID][X][0] = XX;
tInfo[tID][Y][1] = YY;
tInfo[tID][Z][2] = ZZ;
}
Valami hasonló lesz, tűz obj id netről van
rendszámról pedig, a járműbetöltés részt bemásolod vagy: létrehozod a mentésnél(pl: /újkocsi vagy vmi ) egy rendszám azonosítot,lemented, és betöltésnél betöltöd, utána pedig
SetVehicleNumberPlate(jármű id, rendszám);