Szerző Téma: Zuhanó CP-k  (Megtekintve 1212 alkalommal)

Zuhanó CP-k
« Dátum: 2011. december 30. - 16:13:28 »
0 Show voters
Üdv mindenkinek!
Tehát az lenne a problémám, hogy van egy bizonyos betonos munka. A hozzá tartozó CP-ket újra lementettem és beraktam.
A munka HQ-ja egy bizonyos objecten fekszik vagyis nincs teljesen a földön. Felmegyek a szerverre és látom hogy a CP-k nem a kijelölt helyükön vannak hanem leestek az object alá a földre. Ha valaki tudja ennek a problémának a megoldását kérem jelezze.
Elõre is köszönet a megoldásokért!
Csõsztök. :)

Zuhanó CP-k
« Válasz #1 Dátum: 2011. december 30. - 18:58:12 »
+1 Show voters
A SA-MP checkpointjai csak az alap objecteket érzékelik ha te multiplayerben teszel be plusz objectet azokon egyszerûen keresztül mennek de attól függetlenül még azon a pozíción fog mûködni ahova te elmentetted. (csak rosszul néz ki)
A javaslat talán air checkpoint elhelyezése, több féle cp létezik és nincs mindegyik rendesen dokumentálva, próbálgasd hátha találsz megfelelõbbet,
a SetPlayerRaceCheckpoint
type részének nem csak 4 darab változata van hanem több is.
A másik lehetõség talán mapicon lenne,
MAPICON_LOCAL_CHECKPOINT vagy
MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT
beállítással.
Ehhez kell persze az IsPlayerRangeOffPoint ezt futtatni kell rendszeres idõközönként.
Hogy a játékos az adott helyen van-e.(timer/OnPlayerUpdate bármi).
Vagy teszel oda egy pickupot is annak van visszahívása OnPlayerPickUpPickup így nem kell újabb timer-t elindítani. 
Másképp: az adott helyre teszel mapicon-t és pickup-ot is. Majd OnPlayerPickUpPickup visszahívásnál, ellenõrzõd ott van-e a játékos. A mapicon meg látszik a radaron, elméletileg.

Zuhanó CP-k
« Válasz #2 Dátum: 2011. december 30. - 19:02:25 »
0 Show voters
Rendben köszönöm szépen ezt a leírást. Ment a +!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal