Szerző Téma: segítség kéne egy módban  (Megtekintve 1182 alkalommal)

Nem elérhető beer

segítség kéne egy módban
« Dátum: 2012. február 09. - 20:57:15 »
0 Show voters
Na a módban van egy hiba rész és azt kéne ki jívani de nem tudom mivel még kezdõ vagyok léci segítsetek!
Nagyon megköszöném! Kössz elõre is!
 
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(657) : error 017: undefined symbol \"foreach\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(660) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(660) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(661) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(662) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(665) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(668) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(669) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(673) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(674) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(677) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(681) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(686) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(688) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(693) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(696) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(697) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(700) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(702) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(705) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(707) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(710) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(712) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(714) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(716) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\20122012\\Dokumentumok\\Downloads\\teszt.txt(720) : error 017: undefined symbol \"i\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.
HIba ebben van csak nem tom mi :(
public UpdateTextdraw()
{
new szString[40];
foreach(Player, i)
{
    // AFK
if (GetPVarInt(i, \"AFK\") == 1) TextDrawShowForPlayer(i, afk);
else TextDrawHideForPlayer(i, afk);
    if (IsPlayerInAnyVehicle(i))
    {
       new Float:X, Float:Y, Float:Z;
       GetPlayerPos(i, X, Y, Z);
       
        // FUEL
        format(szString, 40, \"Fuel:~w~ %d\", Gas[GetPlayerVehicleID(i)]);
        TextDrawSetString(TD_0, szString);
       
        // DIST
        new Float:Dist;
   Dist = GetDistanceBetweenPoints(X, Y, Z, IslandX, IslandY, IslandZ);
        if (GetPVarInt(i, \"Flight\") > 0 || GetPVarInt(i, \"Work\") > 0)
        {
           format(szString, 40, \"DIST:~w~ %d\", floatround(Dist, floatround_round));
           TextDrawSetString(TD_4, szString);
   }
   else
   {
       TextDrawSetString(TD_4, \"DIST:~w~ None\");
   }
        // DMG
        new Float:HP;
   GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(i), HP);
        format(szString, 40, \"DMG:~w~ %d\", floatround(HP, floatround_round));
        TextDrawSetString(TD_3, szString);
       
        // ALT
       
        format(szString, 40, \"ALT:~w~ %d\", floatround(Z, floatround_ceil));
        TextDrawSetString(TD_5, szString);
       
        // VEHICLE
        format(szString, 40, \"VEH:~w~ %s\", GetVehicleFriendlyName(GetPlayerVehicleID(i)));
        TextDrawSetString(TD_6, szString);
        // STATUS
        if (GetPVarInt(i, \"Work\") > 0)
        {
            TextDrawSetString(TD_7, \"Status:~w~ Work\");
   }
   if (GetPVarInt(i, \"Flight\") == 1)
   {
      TextDrawSetString(TD_7, \"Status:~w~ On Route\");
   }
   if (GetPVarInt(i, \"Flight\") == 0)
   {
       if (GetPVarInt(i, \"Work\") == 0)
       {
           if (IsAirVehicle(GetPlayerVehicleID(i)))
           {
               TextDrawSetString(TD_7, \"Status:~w~ Flying\");
         }
         else
         {
            TextDrawSetString(TD_7, \"Status:~w~ None\");
         }
      }
   }
   // HDG
   new Float:ZAngle;
   GetPlayerFacingAngle(i, ZAngle);
   format(szString, 40, \"HDG:~w~ %d\", floatround(ZAngle, floatround_round));
   TextDrawSetString(TD_8, szString);
   // Pilots
   format(szString, 40, \"Pilots:~w~ %d/20\", Count);
   TextDrawSetString(TD_11, szString);
   // Cash
        format(szString, 40, \"Cash:~w~ %d\", GetPlayerMoney(i));
        TextDrawSetString(TD_12, szString);
       
        // Tail
        format(szString, 40, \"~w~%d-%s\", VehicleTailNumber[GetPlayerVehicleID(i)][0], Tailnumbers[VehicleTailNumber[GetPlayerVehicleID(i)][1]]);
        TextDrawSetString(TD_17, szString);
       
        // Doors
        new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
          GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(i), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   if (doors == 0) TextDrawSetString(TD_10, \"Doors:~w~ Unlocked\");
   else TextDrawSetString(TD_10, \"Doors:~w~ Locked\");
        // DEST
        if (GetPVarInt(i, \"Flight\") > 0)
        {
           format(szString, 40, \"DEST:~w~ %s\", GetDestination(i));
   }
   else if (GetPVarInt(i, \"Flight\") == 0)
   {
                TextDrawSetString(TD_2, \"DEST:~w~ None\");
   }
   if (GetPVarInt(i, \"Work\") > 0)
   {
       format(szString, 40, \"DEST:~w~ %s\", GetDestination(i));
   }
   else if (GetPVarInt(i, \"Work\") == 0)
   {
       TextDrawSetString(TD_2, \"DEST:~w~ None\");
   }
   // GPS
   format(szString, 40, \"GPS:~w~ %s\", GetPlayerArea(i));
   TextDrawSetString(TD_9, szString);
   // KMH
   if (IsPlayerInAnyVehicle(i))
   {
       new Float:KMH_Sp = GetPlayerSpeed(i, true);
      format(szString, 40, \"KMH:~w~ %d\", floatround(KMH_Sp, floatround_round));
   }
   else
   {
       format(szString, 40, \"KMH:~w~ %d\", 0);
   }
   TextDrawSetString(TD_14, szString);
   // MPH
   if (IsPlayerInAnyVehicle(i))
   {
       new Float:MPH_Sp = GetPlayerSpeed(i, false);
      format(szString, 40, \"MPH:~w~ %d\", floatround(MPH_Sp, floatround_round));
   }
   else
   {
       format(szString, 40, \"MPH:~w~ %d\", 0);
   }
   TextDrawSetString(TD_13, szString);
   // KNOTS ( UNUSED )
   TextDrawSetString(TD_15, \" \");
}
}
return 1;
}

 
[mod]Legközelebb használd [code*][*/code][/mod]

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 09. - 21:54:08 )

OKS kössz nem tudtam hogyan kell megcsinálni ;)
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 11. - 15:00:09 írta Benceee »

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
segítség kéne egy módban
« Válasz #1 Dátum: 2012. február 11. - 15:55:50 »
0 Show voters
Ennek így sok értelme nincs xD mi az, hogy:
 
foreach(Player, i)

 
merthogy a hiba az, hogy nincs létrehozva a változó, vagy nincs forwardolva, vagy nincs stock
de szerintem egyszerûen töröld azt a sort és 1 { jelet meg 1 } jelet
valahogy így:
[pawn]public UpdateTextdraw()
{
new szString[40];
    // AFK
   if (GetPVarInt(i, \"AFK\") == 1) TextDrawShowForPlayer(i, afk);
   else TextDrawHideForPlayer(i, afk);
    if (IsPlayerInAnyVehicle(i))
    {
       new Float:X, Float:Y, Float:Z;
       GetPlayerPos(i, X, Y, Z);
       
        // FUEL
        format(szString, 40, \"Fuel:~w~ %d\", Gas[GetPlayerVehicleID(i)]);
        TextDrawSetString(TD_0, szString);

       


        // DIST


        new Float:Dist;


      Dist = GetDistanceBetweenPoints(X, Y, Z, IslandX
, IslandY, IslandZ);

        if (GetPVarInt(i, \"Flight\") > 0 || GetPVarInt(i, \"Work\") > 0)


        {


           format(szString, 40, \"DIST:~w~ %d\", floatround(Dist, floatround_round));


           TextDrawSetString(TD_4
, szString);

      }


      else


      {


          TextDrawSetString(TD_4
, \"DIST:~w~ None\");

      }


        // DMG


        new Float:HP;


      GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(i), HP);


        format(szString, 40, \"DMG:~w~ %d\", floatround(HP, floatround_round));


        TextDrawSetString(TD_3
, szString);

       


        // ALT


       


        format(szString, 40, \"ALT:~w~ %d\", floatround(Z, floatround_ceil));


        TextDrawSetString(TD_5
, szString);

       


        // VEHICLE


        format(szString, 40, \"VEH:~w~ %s\", GetVehicleFriendlyName(GetPlayerVehicleID(i)));


        TextDrawSetString(TD_6
, szString);

        // STATUS


        if (GetPVarInt(i, \"Work\") > 0)


        {


            TextDrawSetString(TD_7
, \"Status:~w~ Work\");

      }


      if (GetPVarInt(i, \"Flight\") == 1)


      {


         TextDrawSetString(TD_7
, \"Status:~w~ On Route\");

      }


      if (GetPVarInt(i, \"Flight\") == 0)


      {


          if (GetPVarInt(i, \"Work\") == 0)


          {


              if (IsAirVehicle(GetPlayerVehicleID(i)))


              {


                  TextDrawSetString(TD_7
, \"Status:~w~ Flying\");

            }


            else


            {


               TextDrawSetString(TD_7
, \"Status:~w~ None\");

            }


         }


      }


      // HDG


      new Float:ZAngle;


      GetPlayerFacingAngle(i, ZAngle);


      format(szString, 40, \"HDG:~w~ %d\", floatround(ZAngle, floatround_round));


      TextDrawSetString(TD_8
, szString);

      // Pilots


      format(szString, 40, \"Pilots:~w~ %d/20\", Count);


      TextDrawSetString(TD_11
, szString);

      // Cash


        format(szString, 40, \"Cash:~w~ %d\", GetPlayerMoney(i));


        TextDrawSetString(TD_12
, szString);

       


        // Tail


        format(szString, 40, \"~w~%d-%s\", VehicleTailNumber[GetPlayerVehicleID(i)][0], Tailnumbers[VehicleTailNumber[GetPlayerVehicleID(i)][1]]);


        TextDrawSetString(TD_17
, szString);

       


        // Doors


        new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;


          GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(i), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);


      if (doors == 0) TextDrawSetString(TD_10
, \"Doors:~w~ Unlocked\");

      else TextDrawSetString(TD_10
, \"Doors:~w~ Locked\");

        // DEST


        if (GetPVarInt(i, \"Flight\") > 0)


        {


           format(szString, 40, \"DEST:~w~ %s\", GetDestination(i));


      }


      else if (GetPVarInt(i, \"Flight\") == 0)


      {


                TextDrawSetString(TD_2
, \"DEST:~w~ None\");

      }


      if (GetPVarInt(i, \"Work\") > 0)


      {


          format(szString, 40, \"DEST:~w~ %s\", GetDestination(i));


      }


      else if (GetPVarInt(i, \"Work\") == 0)


      {


          TextDrawSetString(TD_2
, \"DEST:~w~ None\");

      }


      // GPS


      format(szString, 40, \"GPS:~w~ %s\", GetPlayerArea(i));


      TextDrawSetString(TD_9
, szString);

      // KMH


      if (IsPlayerInAnyVehicle(i))


      {


          new Float:KMH_Sp = GetPlayerSpeed(i, true);


         format(szString, 40, \"KMH:~w~ %d\", floatround(KMH_Sp, floatround_round));


      }


      else


      {


          format(szString, 40, \"KMH:~w~ %d\", 0);


      }


      TextDrawSetString(TD_14
, szString);

      // MPH


      if (IsPlayerInAnyVehicle(i))


      {


          new Float:MPH_Sp = GetPlayerSpeed(i, false);


         format(szString, 40, \"MPH:~w~ %d\", floatround(MPH_Sp, floatround_round));


      }


      else


      {


          format(szString, 40, \"MPH:~w~ %d\", 0);


      }


      TextDrawSetString(TD_13
, szString);

      // KNOTS ( UNUSED )


      TextDrawSetString(TD_15
, \" \");

   }


return 1;


}[/pawn]

Nem elérhető UppeR!

  • 1134
    • Profil megtekintése
segítség kéne egy módban
« Válasz #2 Dátum: 2012. február 11. - 16:01:52 »
0 Show voters
Giovanni. \'Értelme\' volt ideírnod.
Bazsi. Utána nézhetnél a dolgoknak, mielõtt írsz valami hülyeséget.
http://sampforum.hu/index.php?topic=12093.0

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal