Szerző Téma: fegyver elrakás  (Megtekintve 851 alkalommal)

Nem elérhető sza23

  • 346
    • Profil megtekintése
fegyver elrakás
« Dátum: 2014. Május 17. - 12:30:47 »
0 Show voters
Szia!
Hogy lehet ugy elrakni a fegyvert hogy pl. van egy Coltom és egy AK47 em és a colt van a kezemben és azt szeretném elrakni de az AK47 megmaradjon? Mert ResetPlayerWeapons al az egészet elveszi

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
fegyver elrakás
« Válasz #1 Dátum: 2014. Május 18. - 14:06:50 »
0 Show voters
stock RemovePlayerWeapon(playerid, weaponid)
{
new plyWeapons[12] = 0;
new plyAmmo[12] = 0;
for(new sslot = 0; sslot != 12; sslot++)
{
new wep, ammo;
GetPlayerWeaponData(playerid, sslot, wep, ammo);
if(wep != weaponid && ammo != 0) GetPlayerWeaponData(playerid, sslot, plyWeapons[sslot], plyAmmo[sslot]);
}
ResetPlayerWeapons(playerid);
for(new sslot = 0; sslot != 12; sslot++) if(plyAmmo[sslot] != 0) GivePlayerWeapon(playerid, plyWeapons[sslot], plyAmmo[sslot]);
return 1;
}

fegyver elrakás
« Válasz #2 Dátum: 2014. Május 18. - 14:16:20 »
0 Show voters
Nem tudom hol láttam, még nem próbáltam, de így nem lehetne:
 
stock RemovePlayerWeapon(playerid,weaponid)
{
GivePlayerWeapon(playerid,weaponid,0);
return 1;
}

 
vagy
 
#define RemovePlayerWeapon(%0,%1) GivePlayerWeapon(%0,%1,0);

 
U.I: Minek nincs üzenetiráskor pawn kód?
Azért nem irtam abba...
[mod]Így használd:
// Valami, ami pawn nyelvû forráskód

[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. Május 18. - 14:19:26 írta Dfoglalo »

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
fegyver elrakás
« Válasz #3 Dátum: 2014. Május 19. - 23:05:32 »
0 Show voters
Idézetet írta: scripter date=1400415380\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48256\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem tudom hol láttam, még nem próbáltam, de így nem lehetne:
 
stock RemovePlayerWeapon(playerid,weaponid)
{
GivePlayerWeapon(playerid,weaponid,0);
return 1;
}

 
vagy
 
#define RemovePlayerWeapon(%0,%1) GivePlayerWeapon(%0,%1,0);

 
U.I: Minek nincs üzenetiráskor pawn kód?
Azért nem irtam abba...
Így használd:
// Valami, ami pawn nyelvû forráskód


 
Ha 0 lõszerrel adunk neki fegyvert akkor nincs értelme. Csak én gondolom ezt úgy, hogy ha van 500 töltényed és hozzáadsz 0 töltényt még mindig 500 marad?

Az enyémnek mennie kell hiszen ott megnézi, hogy mennyi ammoja van és az adott fegyverbõl minuszolja az ammo számot.


Tehát van neki egy 500-as sawnoffja akkor -500-at ad neki.


HA 556 töltényes M4-e van akkor -556 töltényes M4-et ad neki.


Legalábbis ez az én gondolati menetem szerint van.



Hopp most nézem, hogy amit leírtam az úgy nézi, hogy a 12 slotból mindet leellenõrzi és ha van fegyver akkor eltárolja majd elveszi az összes fegyvert, majd ami a kézben volt azt nem adja vissza csak a maradék 11 slotot.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Május 19. - 23:08:06 írta SkyLinE »

Nem elérhető sza23

  • 346
    • Profil megtekintése
fegyver elrakás
« Válasz #4 Dátum: 2014. Május 17. - 12:30:47 »
0 Show voters
Szia!
Hogy lehet ugy elrakni a fegyvert hogy pl. van egy Coltom és egy AK47 em és a colt van a kezemben és azt szeretném elrakni de az AK47 megmaradjon? Mert ResetPlayerWeapons al az egészet elveszi

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
fegyver elrakás
« Válasz #5 Dátum: 2014. Május 18. - 14:06:50 »
0 Show voters
stock RemovePlayerWeapon(playerid, weaponid)
{
new plyWeapons[12] = 0;
new plyAmmo[12] = 0;
for(new sslot = 0; sslot != 12; sslot++)
{
new wep, ammo;
GetPlayerWeaponData(playerid, sslot, wep, ammo);
if(wep != weaponid && ammo != 0) GetPlayerWeaponData(playerid, sslot, plyWeapons[sslot], plyAmmo[sslot]);
}
ResetPlayerWeapons(playerid);
for(new sslot = 0; sslot != 12; sslot++) if(plyAmmo[sslot] != 0) GivePlayerWeapon(playerid, plyWeapons[sslot], plyAmmo[sslot]);
return 1;
}

fegyver elrakás
« Válasz #6 Dátum: 2014. Május 18. - 14:16:20 »
0 Show voters
Nem tudom hol láttam, még nem próbáltam, de így nem lehetne:
 
stock RemovePlayerWeapon(playerid,weaponid)
{
GivePlayerWeapon(playerid,weaponid,0);
return 1;
}

 
vagy
 
#define RemovePlayerWeapon(%0,%1) GivePlayerWeapon(%0,%1,0);

 
U.I: Minek nincs üzenetiráskor pawn kód?
Azért nem irtam abba...
[mod]Így használd:
// Valami, ami pawn nyelvû forráskód

[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. Május 18. - 14:19:26 írta Dfoglalo »

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
fegyver elrakás
« Válasz #7 Dátum: 2014. Május 19. - 23:05:32 »
0 Show voters
Idézetet írta: scripter date=1400415380\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48256\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem tudom hol láttam, még nem próbáltam, de így nem lehetne:
 
stock RemovePlayerWeapon(playerid,weaponid)
{
GivePlayerWeapon(playerid,weaponid,0);
return 1;
}

 
vagy
 
#define RemovePlayerWeapon(%0,%1) GivePlayerWeapon(%0,%1,0);

 
U.I: Minek nincs üzenetiráskor pawn kód?
Azért nem irtam abba...
Így használd:
// Valami, ami pawn nyelvû forráskód


 
Ha 0 lõszerrel adunk neki fegyvert akkor nincs értelme. Csak én gondolom ezt úgy, hogy ha van 500 töltényed és hozzáadsz 0 töltényt még mindig 500 marad?

Az enyémnek mennie kell hiszen ott megnézi, hogy mennyi ammoja van és az adott fegyverbõl minuszolja az ammo számot.


Tehát van neki egy 500-as sawnoffja akkor -500-at ad neki.


HA 556 töltényes M4-e van akkor -556 töltényes M4-et ad neki.


Legalábbis ez az én gondolati menetem szerint van.



Hopp most nézem, hogy amit leírtam az úgy nézi, hogy a 12 slotból mindet leellenõrzi és ha van fegyver akkor eltárolja majd elveszi az összes fegyvert, majd ami a kézben volt azt nem adja vissza csak a maradék 11 slotot.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Május 19. - 23:08:06 írta SkyLinE »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal