-
Szia!
Hogy lehet ugy elrakni a fegyvert hogy pl. van egy Coltom és egy AK47 em és a colt van a kezemben és azt szeretném elrakni de az AK47 megmaradjon? Mert ResetPlayerWeapons al az egészet elveszi
-
stock RemovePlayerWeapon(playerid, weaponid)
{
new plyWeapons[12] = 0;
new plyAmmo[12] = 0;
for(new sslot = 0; sslot != 12; sslot++)
{
new wep, ammo;
GetPlayerWeaponData(playerid, sslot, wep, ammo);
if(wep != weaponid && ammo != 0) GetPlayerWeaponData(playerid, sslot, plyWeapons[sslot], plyAmmo[sslot]);
}
ResetPlayerWeapons(playerid);
for(new sslot = 0; sslot != 12; sslot++) if(plyAmmo[sslot] != 0) GivePlayerWeapon(playerid, plyWeapons[sslot], plyAmmo[sslot]);
return 1;
}
-
Nem tudom hol láttam, még nem próbáltam, de így nem lehetne:
stock RemovePlayerWeapon(playerid,weaponid)
{
GivePlayerWeapon(playerid,weaponid,0);
return 1;
}
vagy
#define RemovePlayerWeapon(%0,%1) GivePlayerWeapon(%0,%1,0);
U.I: Minek nincs üzenetiráskor pawn kód?
Azért nem irtam abba...
[mod]Így használd:
// Valami, ami pawn nyelvû forráskód
[/mod]
-
Nem tudom hol láttam, még nem próbáltam, de így nem lehetne:
stock RemovePlayerWeapon(playerid,weaponid)
{
GivePlayerWeapon(playerid,weaponid,0);
return 1;
}
vagy
#define RemovePlayerWeapon(%0,%1) GivePlayerWeapon(%0,%1,0);
U.I: Minek nincs üzenetiráskor pawn kód?
Azért nem irtam abba...
Így használd:
// Valami, ami pawn nyelvû forráskód
Ha 0 lõszerrel adunk neki fegyvert akkor nincs értelme. Csak én gondolom ezt úgy, hogy ha van 500 töltényed és hozzáadsz 0 töltényt még mindig 500 marad?
Az enyémnek mennie kell hiszen ott megnézi, hogy mennyi ammoja van és az adott fegyverbõl minuszolja az ammo számot.
Tehát van neki egy 500-as sawnoffja akkor -500-at ad neki.
HA 556 töltényes M4-e van akkor -556 töltényes M4-et ad neki.
Legalábbis ez az én gondolati menetem szerint van.
Hopp most nézem, hogy amit leírtam az úgy nézi, hogy a 12 slotból mindet leellenõrzi és ha van fegyver akkor eltárolja majd elveszi az összes fegyvert, majd ami a kézben volt azt nem adja vissza csak a maradék 11 slotot.
-
Szia!
Hogy lehet ugy elrakni a fegyvert hogy pl. van egy Coltom és egy AK47 em és a colt van a kezemben és azt szeretném elrakni de az AK47 megmaradjon? Mert ResetPlayerWeapons al az egészet elveszi
-
stock RemovePlayerWeapon(playerid, weaponid)
{
new plyWeapons[12] = 0;
new plyAmmo[12] = 0;
for(new sslot = 0; sslot != 12; sslot++)
{
new wep, ammo;
GetPlayerWeaponData(playerid, sslot, wep, ammo);
if(wep != weaponid && ammo != 0) GetPlayerWeaponData(playerid, sslot, plyWeapons[sslot], plyAmmo[sslot]);
}
ResetPlayerWeapons(playerid);
for(new sslot = 0; sslot != 12; sslot++) if(plyAmmo[sslot] != 0) GivePlayerWeapon(playerid, plyWeapons[sslot], plyAmmo[sslot]);
return 1;
}
-
Nem tudom hol láttam, még nem próbáltam, de így nem lehetne:
stock RemovePlayerWeapon(playerid,weaponid)
{
GivePlayerWeapon(playerid,weaponid,0);
return 1;
}
vagy
#define RemovePlayerWeapon(%0,%1) GivePlayerWeapon(%0,%1,0);
U.I: Minek nincs üzenetiráskor pawn kód?
Azért nem irtam abba...
[mod]Így használd:
// Valami, ami pawn nyelvû forráskód
[/mod]
-
Nem tudom hol láttam, még nem próbáltam, de így nem lehetne:
stock RemovePlayerWeapon(playerid,weaponid)
{
GivePlayerWeapon(playerid,weaponid,0);
return 1;
}
vagy
#define RemovePlayerWeapon(%0,%1) GivePlayerWeapon(%0,%1,0);
U.I: Minek nincs üzenetiráskor pawn kód?
Azért nem irtam abba...
Így használd:
// Valami, ami pawn nyelvû forráskód
Ha 0 lõszerrel adunk neki fegyvert akkor nincs értelme. Csak én gondolom ezt úgy, hogy ha van 500 töltényed és hozzáadsz 0 töltényt még mindig 500 marad?
Az enyémnek mennie kell hiszen ott megnézi, hogy mennyi ammoja van és az adott fegyverbõl minuszolja az ammo számot.
Tehát van neki egy 500-as sawnoffja akkor -500-at ad neki.
HA 556 töltényes M4-e van akkor -556 töltényes M4-et ad neki.
Legalábbis ez az én gondolati menetem szerint van.
Hopp most nézem, hogy amit leírtam az úgy nézi, hogy a 12 slotból mindet leellenõrzi és ha van fegyver akkor eltárolja majd elveszi az összes fegyvert, majd ami a kézben volt azt nem adja vissza csak a maradék 11 slotot.