Szerző Téma: /sokk parancs ,SetTimerEx lejárás  (Megtekintve 1295 alkalommal)

/sokk parancs ,SetTimerEx lejárás
« Dátum: 2014. Június 02. - 19:41:31 »
0 Show voters
hello.Az lenne a gondom hogy lesokkkol az illetõt,viszont az 1perces ciklus után ami meglett adva,nem oldódik fel.Valaki tudna segíteni?elõre is köszönöm.
 

CMD:sokkol(playerid, params[])
{
    if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)
    {
if(Sokkoloeloveve[playerid] == 1)
{
   new suspect = GetClosestPlayerToPlayer(playerid);
    new s[128];
   TogglePlayerControllable(suspect, false);
   SetTimerEx(\"fagyasztki\", 60000, 0, \"%i\", suspect );
   format(s, 200, \"* %s rendõr lesokkolta %s -t\", Nev(playerid),Nev(suspect));
       ProxDetector( 15.0, playerid, s, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
}else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs nálad sokkoló!\");
}else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nem vagy Rendõr!\");
return 1;
}

/sokk parancs ,SetTimerEx lejárás
« Válasz #1 Dátum: 2014. Június 02. - 20:26:19 »
0 Show voters
A timernél nem kell \'%i\' csak simán \'i\'

/sokk parancs ,SetTimerEx lejárás
« Válasz #2 Dátum: 2014. Június 03. - 14:40:02 »
0 Show voters
Nem mûködik..esetleg valami más?
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 03. - 14:48:34 írta Larceny »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
/sokk parancs ,SetTimerEx lejárás
« Válasz #3 Dátum: 2014. Június 03. - 14:53:02 »
0 Show voters
Másold be ezt a bizét: public fagyasztki ...

/sokk parancs ,SetTimerEx lejárás
« Válasz #4 Dátum: 2014. Június 03. - 15:30:26 »
0 Show voters

forward fagyasztki(playerid);
public fagyasztki(playerid)
{
new suspect = GetClosestPlayerToPlayer(playerid);
TogglePlayerControllable(suspect, true);
SendClientMessage(playerid,PIROS,\"A hatás elmúlt!\");
}

 
így oldottam meg.Viszont a SendClientMessage-t elküldi,de a többit nem hajtja végre...
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 03. - 19:17:24 írta Larceny »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
/sokk parancs ,SetTimerEx lejárás
« Válasz #5 Dátum: 2014. Június 03. - 20:16:58 »
0 Show voters
Ha ott megint keresgéled a \"suspect\" emberkét (megjegyzem hibásan), akkor nem is kéne SetTimerEx. De mivel Ex-et használsz, így meg tudod és meg is adod az eredeti \"suspect\" emberke ID-jét, amelyet a timerbe tovább viszel. Szóval ennyi lenne az egész:
 
forward fagyasztki(playerid); 
public fagyasztki(playerid)
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}

 
Ja és a timerben tényleg ne használj % jelet, mert nem kell, különben szintén nem fog mûködni:
 
SetTimerEx(\"fagyasztki\", 60000, 0, \"i\", suspect);

/sokk parancs ,SetTimerEx lejárás
« Válasz #6 Dátum: 2014. Június 04. - 15:35:02 »
0 Show voters
Köszönöm.Mûködik!

/sokk parancs ,SetTimerEx lejárás
« Válasz #7 Dátum: 2014. Június 02. - 19:41:31 »
0 Show voters
hello.Az lenne a gondom hogy lesokkkol az illetõt,viszont az 1perces ciklus után ami meglett adva,nem oldódik fel.Valaki tudna segíteni?elõre is köszönöm.
 

CMD:sokkol(playerid, params[])
{
    if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)
    {
if(Sokkoloeloveve[playerid] == 1)
{
   new suspect = GetClosestPlayerToPlayer(playerid);
    new s[128];
   TogglePlayerControllable(suspect, false);
   SetTimerEx(\"fagyasztki\", 60000, 0, \"%i\", suspect );
   format(s, 200, \"* %s rendõr lesokkolta %s -t\", Nev(playerid),Nev(suspect));
       ProxDetector( 15.0, playerid, s, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
}else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs nálad sokkoló!\");
}else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nem vagy Rendõr!\");
return 1;
}

/sokk parancs ,SetTimerEx lejárás
« Válasz #8 Dátum: 2014. Június 02. - 20:26:19 »
0 Show voters
A timernél nem kell \'%i\' csak simán \'i\'

/sokk parancs ,SetTimerEx lejárás
« Válasz #9 Dátum: 2014. Június 03. - 14:40:02 »
0 Show voters
Nem mûködik..esetleg valami más?
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 03. - 14:48:34 írta Larceny »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
/sokk parancs ,SetTimerEx lejárás
« Válasz #10 Dátum: 2014. Június 03. - 14:53:02 »
0 Show voters
Másold be ezt a bizét: public fagyasztki ...

/sokk parancs ,SetTimerEx lejárás
« Válasz #11 Dátum: 2014. Június 03. - 15:30:26 »
0 Show voters

forward fagyasztki(playerid);
public fagyasztki(playerid)
{
new suspect = GetClosestPlayerToPlayer(playerid);
TogglePlayerControllable(suspect, true);
SendClientMessage(playerid,PIROS,\"A hatás elmúlt!\");
}

 
így oldottam meg.Viszont a SendClientMessage-t elküldi,de a többit nem hajtja végre...
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 03. - 19:17:24 írta Larceny »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
/sokk parancs ,SetTimerEx lejárás
« Válasz #12 Dátum: 2014. Június 03. - 20:16:58 »
0 Show voters
Ha ott megint keresgéled a \"suspect\" emberkét (megjegyzem hibásan), akkor nem is kéne SetTimerEx. De mivel Ex-et használsz, így meg tudod és meg is adod az eredeti \"suspect\" emberke ID-jét, amelyet a timerbe tovább viszel. Szóval ennyi lenne az egész:
 
forward fagyasztki(playerid); 
public fagyasztki(playerid)
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}

 
Ja és a timerben tényleg ne használj % jelet, mert nem kell, különben szintén nem fog mûködni:
 
SetTimerEx(\"fagyasztki\", 60000, 0, \"i\", suspect);

/sokk parancs ,SetTimerEx lejárás
« Válasz #13 Dátum: 2014. Június 04. - 15:35:02 »
0 Show voters
Köszönöm.Mûködik!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal