-
hello.Az lenne a gondom hogy lesokkkol az illetõt,viszont az 1perces ciklus után ami meglett adva,nem oldódik fel.Valaki tudna segíteni?elõre is köszönöm.
CMD:sokkol(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)
{
if(Sokkoloeloveve[playerid] == 1)
{
new suspect = GetClosestPlayerToPlayer(playerid);
new s[128];
TogglePlayerControllable(suspect, false);
SetTimerEx(\"fagyasztki\", 60000, 0, \"%i\", suspect );
format(s, 200, \"* %s rendõr lesokkolta %s -t\", Nev(playerid),Nev(suspect));
ProxDetector( 15.0, playerid, s, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
}else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs nálad sokkoló!\");
}else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nem vagy Rendõr!\");
return 1;
}
-
A timernél nem kell \'%i\' csak simán \'i\'
-
Nem mûködik..esetleg valami más?
-
Másold be ezt a bizét: public fagyasztki ...
-
forward fagyasztki(playerid);
public fagyasztki(playerid)
{
new suspect = GetClosestPlayerToPlayer(playerid);
TogglePlayerControllable(suspect, true);
SendClientMessage(playerid,PIROS,\"A hatás elmúlt!\");
}
így oldottam meg.Viszont a SendClientMessage-t elküldi,de a többit nem hajtja végre...
-
Ha ott megint keresgéled a \"suspect\" emberkét (megjegyzem hibásan), akkor nem is kéne SetTimerEx. De mivel Ex-et használsz, így meg tudod és meg is adod az eredeti \"suspect\" emberke ID-jét, amelyet a timerbe tovább viszel. Szóval ennyi lenne az egész:
forward fagyasztki(playerid);
public fagyasztki(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}
Ja és a timerben tényleg ne használj % jelet, mert nem kell, különben szintén nem fog mûködni:
SetTimerEx(\"fagyasztki\", 60000, 0, \"i\", suspect);
-
Köszönöm.Mûködik!
-
hello.Az lenne a gondom hogy lesokkkol az illetõt,viszont az 1perces ciklus után ami meglett adva,nem oldódik fel.Valaki tudna segíteni?elõre is köszönöm.
CMD:sokkol(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)
{
if(Sokkoloeloveve[playerid] == 1)
{
new suspect = GetClosestPlayerToPlayer(playerid);
new s[128];
TogglePlayerControllable(suspect, false);
SetTimerEx(\"fagyasztki\", 60000, 0, \"%i\", suspect );
format(s, 200, \"* %s rendõr lesokkolta %s -t\", Nev(playerid),Nev(suspect));
ProxDetector( 15.0, playerid, s, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
}else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs nálad sokkoló!\");
}else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nem vagy Rendõr!\");
return 1;
}
-
A timernél nem kell \'%i\' csak simán \'i\'
-
Nem mûködik..esetleg valami más?
-
Másold be ezt a bizét: public fagyasztki ...
-
forward fagyasztki(playerid);
public fagyasztki(playerid)
{
new suspect = GetClosestPlayerToPlayer(playerid);
TogglePlayerControllable(suspect, true);
SendClientMessage(playerid,PIROS,\"A hatás elmúlt!\");
}
így oldottam meg.Viszont a SendClientMessage-t elküldi,de a többit nem hajtja végre...
-
Ha ott megint keresgéled a \"suspect\" emberkét (megjegyzem hibásan), akkor nem is kéne SetTimerEx. De mivel Ex-et használsz, így meg tudod és meg is adod az eredeti \"suspect\" emberke ID-jét, amelyet a timerbe tovább viszel. Szóval ennyi lenne az egész:
forward fagyasztki(playerid);
public fagyasztki(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}
Ja és a timerben tényleg ne használj % jelet, mert nem kell, különben szintén nem fog mûködni:
SetTimerEx(\"fagyasztki\", 60000, 0, \"i\", suspect);
-
Köszönöm.Mûködik!