if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 1.0, 1.0. 1.0)) //ha a player az adott koordinátán van akkor{ SetPlayerPos(playerid, 0.0,0.0,0.0); //állítsa át a játékos pozícióját, SetPlayerInterior(playerid, 0); //valamint az interriorját}
forward CheckForWalkingTeleport(playerid);public CheckForWalkingTeleport(playerid){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 1555.5055,-1675.6790,16.1953)) { SetPlayerPos(playerid,246.4132, 110.5462, 1003.1916); SetPlayerInterior(playerid,10); GameTextForPlayer(playerid, \"~w~ORFK\", 3000, 1); } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 246.4132, 107.1142, 1003.1916)) { SetPlayerPos(playerid,1552.5807,-1675.6079,16.1953); SetPlayerInterior(playerid,0); GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Pershing Tér\", 3000, 1); } return 1;}
forward CheckForWalkingTeleport(playerid);public CheckForWalkingTeleport(playerid){new Float:cx, Float:cy, Float:cz;GetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 1555.5055,-1675.6790,16.1953)) { SetPlayerPos(playerid,246.4132, 110.5462, 1003.1916); SetPlayerInterior(playerid,10); GameTextForPlayer(playerid, \"~w~ORFK\", 3000, 1); } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 246.4132, 107.1142, 1003.1916)) { SetPlayerPos(playerid,1552.5807,-1675.6079,16.1953); SetPlayerInterior(playerid,0); GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Pershing Tér\", 3000, 1); } return 1;}
public CheckForWalkingTeleport(playerid){ new Float:cx, Float:cy, Float:cz; GetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz); if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1555.5055,-1675.6790,16.1953, cx,cy,cz)) { SetPlayerPos(playerid,246.4132, 110.5462, 1003.1916); SetPlayerInterior(playerid,10); GameTextForPlayer(playerid, \"~w~ORFK\", 3000, 1); } if(PlayerToPointStripped(1, playerid,246.4132, 107.1142, 1003.1916, cx,cy,cz)) { SetPlayerPos(playerid,1552.5807,-1675.6079,16.1953); SetPlayerInterior(playerid,0); GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Pershing Tér\", 3000, 1); } return 1;}
Kibányásztam a régi modomból egyet, ami (már-amennyire) dinamikus. Szólj, javítom, ha nem mûködik, nem teszteltem ÍGY, filterscriptként. Ez, ha kiveszed a megfelelõ helyrõl a kommentet, minden általad megadott ajtóhoz tesz le 3dtextet, lefele mutató nyíl (nem sárga, fehér) pickupot, és ha kell, olyan objectet is. A pickup persze cserélhetõ. Bemenni a /bemegy, kimenni a /kimegy paranccsal lehet. Vagy az N betû lenyomásával bármelyiket meg lehet tenni. Egy hiba van benne (tudtommal) de ezt javítom, ha életbevágóan fontos: ha a 2,5 méteres (vagy mennyit adtam meg) körzetedben több, mint 1 ajtó van, nem abba megy be, amelyik közelebb van, hanem, amelyik elõbb van az enumban. Ez azért van, mert nem a legközelebbi ajtót kéri le és tesz bele, hanem fut végig az ajtókon, és ha talál egy közelit, beledob.[letöltés]A nyilakat pont úgy rakja le, ahogy a játékos fordul kifelé menet, szóval ott kerek értéket kell megadni (pl. 0.0, 90.0, 180.0, 270.0, 360.0, stb.) [/quote]Azt az egy hibát már javítottam valamikor, csak már szerintem rég töröltem.