- 
				Sziasztok! Régebb óta nem foglalkoztam ezzel a dologgal a módomban, mert nem ment de már ideje lenne utána kérdeznem.. :)
 Szóval egy olyanra lenne szükségem, ha egy player egy megadott helyen van, akkor a rendszer teleportálja el egy másik helyre. Eddig csak parancsosan sikerült megcsinálnom sajna, szóval jó lenne ha valaki tudna segíteni!  :thumbsup:
- 
				if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 1.0, 1.0. 1.0)) //ha a player az adott koordinátán van akkor
 {
 SetPlayerPos(playerid, 0.0,0.0,0.0); //állítsa át a játékos pozícióját,
 SetPlayerInterior(playerid, 0); //valamint az interriorját
 }
 
- 
				Tessék.
			
- 
				Nem mysql-es. Penaut, ezt hova írjam?
			
- 
				public CheckForWalkingTeleport(playerid)  <--- ez alá
			
- 
				Nem megy..
 Odamegyek a megadott kordinátához de semmi.
 
 
 forward CheckForWalkingTeleport(playerid);
 public CheckForWalkingTeleport(playerid)
 {
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 1555.5055,-1675.6790,16.1953))
 {
 SetPlayerPos(playerid,246.4132, 110.5462, 1003.1916);
 SetPlayerInterior(playerid,10);
 GameTextForPlayer(playerid, \"~w~ORFK\", 3000, 1);
 }
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 246.4132, 107.1142, 1003.1916))
 {
 SetPlayerPos(playerid,1552.5807,-1675.6079,16.1953);
 SetPlayerInterior(playerid,0);
 GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Pershing Tér\", 3000, 1);
 }
 return 1;
 }
 
 
- 
				forward CheckForWalkingTeleport(playerid);
 public CheckForWalkingTeleport(playerid)
 {
 new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
 GetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz);
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 1555.5055,-1675.6790,16.1953))
 {
 SetPlayerPos(playerid,246.4132, 110.5462, 1003.1916);
 SetPlayerInterior(playerid,10);
 GameTextForPlayer(playerid, \"~w~ORFK\", 3000, 1);
 }
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 246.4132, 107.1142, 1003.1916))
 {
 SetPlayerPos(playerid,1552.5807,-1675.6079,16.1953);
 SetPlayerInterior(playerid,0);
 GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Pershing Tér\", 3000, 1);
 }
 return 1;
 }
 
 
 Próbáld meg így
- 
				Nem megy. Megpróbáltam így is de így se megy.. :S
 
  
 public CheckForWalkingTeleport(playerid)
 {
 new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
 GetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz);
 if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1555.5055,-1675.6790,16.1953, cx,cy,cz))
 {
 SetPlayerPos(playerid,246.4132, 110.5462, 1003.1916);
 SetPlayerInterior(playerid,10);
 GameTextForPlayer(playerid, \"~w~ORFK\", 3000, 1);
 }
 if(PlayerToPointStripped(1, playerid,246.4132, 107.1142, 1003.1916, cx,cy,cz))
 {
 SetPlayerPos(playerid,1552.5807,-1675.6079,16.1953);
 SetPlayerInterior(playerid,0);
 GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Pershing Tér\", 3000, 1);
 }
 return 1;
 }
 
 
- 
				Kibányásztam a régi modomból egyet, ami (már-amennyire) dinamikus. Szólj, javítom, ha nem mûködik, nem teszteltem ÍGY, filterscriptként. Ez, ha kiveszed a megfelelõ helyrõl a kommentet, minden általad megadott ajtóhoz tesz le 3dtextet, lefele mutató nyíl (nem sárga, fehér) pickupot, és ha kell, olyan objectet is. A pickup persze cserélhetõ. Bemenni a /bemegy, kimenni a /kimegy paranccsal lehet. Vagy az N betû lenyomásával bármelyiket meg lehet tenni. Egy hiba van benne (tudtommal) de ezt javítom, ha életbevágóan fontos: ha a 2,5 méteres (vagy mennyit adtam meg) körzetedben több, mint 1 ajtó van, nem abba megy be, amelyik közelebb van, hanem, amelyik elõbb van az enumban. Ez azért van, mert nem a legközelebbi ajtót kéri le és tesz bele, hanem fut végig az ajtókon, és ha talál egy közelit, beledob.
 [letöltés]
 A nyilakat pont úgy rakja le, ahogy a játékos fordul kifelé menet, szóval ott kerek értéket kell megadni (pl. 0.0, 90.0, 180.0, 270.0, 360.0, stb.)
 
 [/quote]
 Azt az egy hibát már javítottam valamikor, csak már szerintem rég töröltem.
 
- 
				Jól hangzik, sőt szép munka csak épp az lenne a lényeg, hogy automatán berakjon ne kelljen semmit csinálni. :S
 
 Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. január 17. - 16:35:37 )
 
 Ötlet?
- 
				Hello! 
 Nekem simán a [pawn]public OnPlayerUpdate(playerid)[/pawn] alá van betéve fs-ben és mod-ban is egyaránt hibátlanul működik. ((Nálam legalábbis))
 Tehát a [pawn]public CheckForWalkingTeleport(playerid)[/pawn] -t még nem használtam egyszer sem ezügyben.
 Esetleg próbáld meg te is,hátha neked is menni fog így.
 ;-)
 Szeva
- 
				Ohh... most tökéletes! Köszi szépen!  :thumbsup: :thumbsup:
 Megoldva!