vagy: stock CreateZObject(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotx,Float:roty,Float:rotz){return CreateObject(modelid,x,y,z+10,rotx,roty,rotz);} sztem egyszerûbb
stock CreateZObject(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotx,Float:roty,Float:rotz){return CreateObject(modelid,x,y,z+10,rotx,roty,rotz);}
#define CreateZObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7) \\ CreateObject( %1, %2, %3, %4 + 10, %5, %6, %7 )
vagy: stock CreateZObject(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotx,Float:roty,Float:rotz){return CreateObject(modelid,x,y,z+10,rotx,roty,rotz);} sztem egyszerûbb #define CreateZObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7) \\ CreateObject( %1, %2, %3, %4 + 10, %5, %6, %7 ) De egyébként nincs sok értelme. És sok sikert. [/quote]Semmiféle segítséget NEM adhat senki senkinek.
sry duplaposta map lassan már kész, aztán már csak szkriptelni kellchuck és mambo megkéne beszélni egy idõpontot mert nem fogom egész nap futtatni a szerót