GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Hatalmas Archívum => Versenyek Archívum => Régió 2 => A témát indította: ChuckNorris - 2011. Január 30. - 15:10:16

Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: ChuckNorris - 2011. Január 30. - 15:10:16
Készíts egy drift mappot.
Kikötések:
-Legyen nagy,sok drift lehetõséggel
-Legyen hozzá valamijen parancs.
-A pályát a levegõbe kell építsd.
-A pálya legyen körülkerített,de legyen egy darab olyan jól látható hely ahol le lehet esni a magasból.
-Több féle jármû.
-Ha valaki leeseik,annak a jármûve robbanjon fel az emberrel együtt,majd jönön ki egy dialog,ami felajánja az újra próbálkozást.
-legyenek benne viccesen kialakított dolgok,de ezek ne akadályozzák a drfitet.
A lényeg,hogy a mûved minél több kikötésnek eleget tegyen,ha nem tudsz valamit megoldani egyszerûen hagyd ki.
Az egyedi megoldások számítanak,(menü,dialog,textdraw stb...) kevesebb kikötést teljesíthetsz,max. kevesebb pontot kapsz
,de olyat NE csinálj ami nem kikötés.
Mégegyszer: NEM kötelezõ megcsinálni az összes kikötést,de minél többet csinálsz meg,annál több az esélyed az ellenfeleddel szemben.
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: Bart - 2011. Január 30. - 16:21:01
Elég nehéz object  :-\\
Gl levi!
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: ChuckNorris - 2011. Január 30. - 16:29:14
Én a kreativitást nagyban nézem,szóval hajrá,pont azért van több feladat,amit nem tudsz nyugottan hagyd ki.  :)
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: Bart - 2011. Január 30. - 17:45:04
a mapot meg a modot ugye nem kell publikálni
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: ChuckNorris - 2011. Január 30. - 17:46:47
Idézetet írta: Bart date=1296405904\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5775\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
a mapot meg a modot ugye nem kell publikálni
 
Természetesen nem.
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: Bart - 2011. Január 30. - 21:10:00
Idézetet írta: ChuckNorris date=1296396616\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5775\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
-A pálya legyen körülkerített,de legyen egy darab olyan jól látható hely ahol le lehet esni a magasból.
 
és ha több mint 1 ilyen hely lesz az baj?
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: ptlevi - 2011. Január 30. - 21:51:38
Nem lesz könnyû.
Úgy emlékszem, hogy a Megaszeró 2010-ben is drift map-ot kellett csináljak :)
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: ChuckNorris - 2011. Január 31. - 14:26:32
Idézetet írta: Bart date=1296418200\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5775\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


-A pálya legyen körülkerített,de legyen egy darab olyan jól látható hely ahol le lehet esni a magasból.
 
és ha több mint 1 ilyen hely lesz az baj?
 
[/quote]
Lehet több is,de ne legyenek elrejtve.  :)
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: Bart - 2011. Február 02. - 18:25:04
Idézetet írta: ChuckNorris date=1296396616\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5775\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
-A pályát a levegõbe kell építsd.
 
Ezt ugye úgy érted, hogy ne alap SA-ra? Úgy jó ha éppen a tenger fölé építem ugye?  :shy:
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: ChuckNorris - 2011. Február 02. - 18:28:31
Idézetet írta: Bart date=1296667504\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5775\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


-A pályát a levegõbe kell építsd.
 
Ezt ugye úgy érted, hogy ne alap SA-ra? Úgy jó ha éppen a tenger fölé építem ugye?  :shy:
 
[/quote]
Levegõbe,tehát valahova ami magasan van,építheted SA felé is,csak legyen magasan :D
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: Bart - 2011. Február 02. - 19:53:55
És ha az indulási hely magasan van, de a pálya vége alacsonyan éppen a víz felett?
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: ChuckNorris - 2011. Február 02. - 19:56:30
Idézetet írta: Bart date=1296672835\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5775\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És ha az indulási hely magasan van, de a pálya vége alacsonyan éppen a víz felett?
 
Háát,nem baj,de jobb lenne ha nem lenne túl alacsonyan.
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: Bart - 2011. Február 02. - 20:22:10
Idézetet írta: ChuckNorris date=1296672990\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5775\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


És ha az indulási hely magasan van, de a pálya vége alacsonyan éppen a víz felett?
 
Háát,nem baj,de jobb lenne ha nem lenne túl alacsonyan.
 
[/quote]
Akk majd csinálok egy funkciót ami 10 Z-vel magasabbra visszi  ;) ( CreateZObject )
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: kurta999 - 2011. Február 02. - 20:28:56
Vagy az Z mögé/elé írsz egy számot xD
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: Bart - 2011. Február 02. - 20:47:14
vagy:
 

stock CreateZObject(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotx,Float:roty,Float:rotz)
{
return CreateObject(modelid,x,y,z+10,rotx,roty,rotz);
}

 
sztem egyszerûbb :D
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: ZeRo - 2011. Február 02. - 20:56:00
Idézetet írta: Bart date=1296676034\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5775\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
vagy:
 

stock CreateZObject(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotx,Float:roty,Float:rotz)
{
return CreateObject(modelid,x,y,z+10,rotx,roty,rotz);
}

 
sztem egyszerûbb :D
 


#define CreateZObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7) \\
    CreateObject( %1, %2, %3, %4 + 10, %5, %6, %7 )

 
De egyébként nincs sok értelme. :D
És sok sikert. ;)
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: Bart - 2011. Február 02. - 21:03:03
hát sok értelme nincs de má a map negyede kész és jóval rövidebb ideig tart mind minden objectet feljebbvinni :D
ja és kössz! :shy:
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: Mambo - 2011. Február 03. - 12:58:11
Idézetet írta: ZeRo date=1296676560\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5775\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


vagy:
 

stock CreateZObject(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotx,Float:roty,Float:rotz)
{
return CreateObject(modelid,x,y,z+10,rotx,roty,rotz);
}

 
sztem egyszerûbb :D
 


#define CreateZObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7) \\
    CreateObject( %1, %2, %3, %4 + 10, %5, %6, %7 )

 
De egyébként nincs sok értelme. :D
És sok sikert. ;)
 
[/quote]
Semmiféle segítséget NEM adhat senki senkinek.
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: Bart - 2011. Február 03. - 13:07:12
Ez amugy nem volt segíség, mind2 funkció ugyanazt csinálja és akkor is az enyémet fogom használni mert az esztétikusabb  :D :D :D :D
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: Bart - 2011. Február 04. - 22:06:35
sry duplapost


a map lassan már kész, aztán már csak szkriptelni kell
chuck és mambo megkéne beszélni egy idõpontot mert nem fogom egész nap futtatni a szerót
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: Mambo - 2011. Február 05. - 09:54:52
Idézetet írta: Bart date=1296853595\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5775\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
sry duplapost


a map lassan már kész, aztán már csak szkriptelni kell
chuck és mambo megkéne beszélni egy idõpontot mert nem fogom egész nap futtatni a szerót
 
Bármikor jó.
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: Bart - 2011. Február 06. - 15:40:42
Na kész gyertek fel mert nem lesz sokáig :D
IP: 178.40.71.250:7777
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: ptlevi - 2011. Február 06. - 16:53:21
Kész van.
IP: 82.208.158.198:9090
Tele: /drift4
Szerk: Mambo nem tesztelted le azt, hogy ha beleesel a vízbe akkor meg kérdi e, hogy újra akarod e kezdeni, mert megkérdi nálam :P
Cím: [Round 1] ptlevi VS Bart
Írta: Mambo - 2011. Február 07. - 15:57:50
fáradt vagyok, pont a csarnokban.