Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - inf
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12
151
« Dátum: 2013. Október 20. - 15:42:14 »
Sziasztok! Valaki megtudná mondani hogy ezeket a fájlokat hova kell feltenni FTP-n? Elõre is köszi! Fájlok
152
« Dátum: 2013. Október 20. - 11:51:16 »
Sziasztok! Készítettem egy /admins parnacsot de ha beírom akkor valamiért lefloodolja a chatet. Miért? Script: CMD:admins(playerid, params[]) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] > 0) { new szFormat[128]; format(szFormat, sizeof(szFormat), \"{2bff00}Online: {ff0000}%s {00ccff}[Adminszint: {ff0000}%d{00ccff}]\",GetName(i),JatekosInfo[AdminSzint]); SendClientMessage(playerid, -1, szFormat ); } } return 1; }
153
« Dátum: 2013. Október 20. - 00:22:20 »
Sziasztok! Valaki megtudná mondani hogy hogyan kell ezt úgy beállítani hogy 0-tól felfele mehet de 0-tól lefele már nem . if(JatekosInfo[playerid][Figyelmeztetesek] == 0)
154
« Dátum: 2013. Október 18. - 23:27:05 »
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy olyan scriptet hogy idõre lehessen bannolni játékosokat. ( Parancs: /tban [Játékos] [indok] [Nap] [Óra] [Perc] )
Elõre is köszi!
155
« Dátum: 2013. Október 17. - 16:37:51 »
Sziasztok!
Kérnék egy olyan scriptet hogyha a játékos beregisztrál onan kezdve számolja neki az online játékidõt.
Meg egy /gametime csak ez lecsatlakozásnál elveszik tehát nullázódik.
Elõre is köszi!
156
« Dátum: 2013. Október 16. - 21:00:08 »
Erre miért kapom ezeket a hibákat? error 001: expected token: \";\", but found \"-integer value-\" warning 215: expression has no effect error 001: expected token: \";\", but found \"-integer value-\" warning 215: expression has no effect public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { JatekosInfo[killerid][Oles] ++ 1; JatekosInfo[playerid][Halal] ++ 1; return 1; }
157
« Dátum: 2013. Október 16. - 18:30:50 »
Sziasztok! Hogyan lehet azt megcsinálni hogy ha nem ír be indokot akkor írja ki \"Add meg az indokot\". Kick scriptem: CMD:kick(playerid,params[]) { if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1) { if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] >= 1) { new id,indok[128]; if(sscanf(params,\"us\",id,indok))return SendClientMessage(playerid,-1,\"{\"piros\"}Használat: /kick [Játékos] [indok]\"); if(IsPlayerConnected(id)) { new neve[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); GetPlayerName(id,neve,sizeof(neve)); new string[256]; format(string,sizeof(string),\"%s ki lett dobva admin: %s által! [indok: %s]\",neve,nev,indok); SendClientMessageToAll(-1,string); UjKick(id); } else SendClientMessage(playerid,-1,\"{\"piros\"}Nincs ilyen játékos!\"); } else SendClientMessage(playerid,-1,\"{\"piros\"}Nem vagy admin vagy nincs meg a kellõ szinted!\"); } else SendClientMessage(playerid,-1,\"{\"piros\"}Nem vagy bejelentkezve!\"); return 1; }
158
« Dátum: 2013. Október 14. - 17:47:31 »
Sziasztok! Valaki át tudná nekem írni ezt a warn scriptet olyanra hogy dini-be mentse hogy hány % figyelmeztetése van és hogy ne csak 15, 25, 50 % figyelmeztetést lehessen kiosztani hanem annyit amennyit beír és még az unwarnot is átkellene ilyenre írni hogy ne az egészet vegye le hanem amennyit beír annyit vegyen le. Eredeti téma: Warn minirendszer(Adminnak) \\SampForum módra\\Script: #include a_samp #include sscanf2 #include zcmd #define DIALOG_WARNS 123 new id, str[128] ; public OnPlayerConnect(playerid) { SetPVarInt(playerid, \"Warn\", 0); return 1; } CMD:warn(playerid, params[]) { if(!GetPVarInt(playerid, \"Admin\")) return 0; new szazalek; if(sscanf(params, \"us[64]i\", id, params, szazalek)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /warn [playerid/név] [indok] [százalék(15,25,50)]\"); if(!(1 < strlen(params) < 65)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Hiba. Az indoknak min. 2, max. 64 karakternek kell lennie!\"); if(szazalek != 15 || szazalek != 25 || szazalek != 50) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Figyelmeztetése szintek: 15, 25 vagy 50\"); SetPVarInt(id, \"Warn\", GetPVarInt(id, \"Warn\")+szazalek); if(GetPVarInt(id, \"Warn\") >= 100) { format(str, sizeof(str), \"%s-nak/nek kigyûlt a 100 százalék figyelmeztetése, ezért kickelve lett a szerverrõl!\", Name(id)); SendClientMessageToAll(-1, str); Kick(id); return 1; }else{ format(str, sizeof(str), \"Admin %s %i százalék figyelmeztetésben részesítette %s-t! Indok: %s\", Name(playerid), szazalek, Name(id), params); SendClientMessageToAll(-1, str); } return 1; } CMD:unwarn(playerid, params[]) { if(!GetPVarInt(playerid, \"Admin\")) return 0; if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /warn [playerid/név]\"); if(GetPVarInt(id, \"Warn\") > 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Hiba. Ennek a játékosnak nincs figyelmeztetése\"); SetPVarInt(id, \"Warn\", 0); format(str, sizeof(str), \"Admin, %s levette a figyelmeztetést %s alól!\", Name(playerid), Name(id)); SendClientMessageToAll(-1, str); return 1; } CMD:warns(playerid) { new count, string[512]; for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(GetPVarInt(i, \"Warn\") > 0) { format(str, sizeof(str), \"%i. %s - %i százalék\\n\", count, Name(i), GetPVarInt(i, \"Warn\")); strcat(string, str); count ++; } } ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WARNS, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Figyelmeztetések:\", string, \"Oké\", \"\"); return 1; } Name(playerid) { new n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); return n; }
159
« Dátum: 2013. Október 13. - 16:00:29 »
Sziasztok! Kérnék egy olyan scriptet hogy van egy dialog és abban van 10 darab választhatósági lehetõség és amelyikre többen szavaznak az fog érvénybe lépni. Elõre is köszi! Közben csináltam egy kis alapot: #include #include new Map1; new Map2; new Map3; new Map4; new Map5; new Map6; new Map7; new Map8; new Map9; new Map10; CMD:telesteszt(playerid, params[]) { new DIALOGstring[3000]; format(DIALOGstring, sizeof(DIALOGstring),\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\", \"Map 1\\n\", \"Map 2\\n\", \"Map 3\\n\", \"Map 4\\n\", \"Map 5\\n\", \"Map 6\\n\", \"Map 7\\n\", \"Map 8\\n\", \"Map 9\\n\", \"Map 10\\n\"); ShowPlayerDialog(playerid, 179, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Pályák\", DIALOGstring, \"Szavazás\",\"\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid==179) { if(response) { if(listitem==0) { Map1++; SendClientMessage(playerid, 0,\"Sikeresen leadtad szavazatodat!\"); } if(listitem==1) { Map2++; SendClientMessage(playerid, 0,\"Sikeresen leadtad szavazatodat!\"); } if(listitem==2) { Map3++; SendClientMessage(playerid, 0,\"Sikeresen leadtad szavazatodat!\"); } if(listitem==3) { Map4++; SendClientMessage(playerid, 0,\"Sikeresen leadtad szavazatodat!\"); } if(listitem==4) { Map5++; SendClientMessage(playerid, 0,\"Sikeresen leadtad szavazatodat!\"); } if(listitem==5) { Map6++; SendClientMessage(playerid, 0,\"Sikeresen leadtad szavazatodat!\"); } if(listitem==6) { Map7++; SendClientMessage(playerid, 0,\"Sikeresen leadtad szavazatodat!\"); } if(listitem==7) { Map8++; SendClientMessage(playerid, 0,\"Sikeresen leadtad szavazatodat!\"); } if(listitem==8) { Map9++; SendClientMessage(playerid, 0,\"Sikeresen leadtad szavazatodat!\"); } if(listitem==9) { Map10++; SendClientMessage(playerid, 0,\"Sikeresen leadtad szavazatodat!\"); } } } return 1; }
160
« Dátum: 2013. Október 13. - 13:34:30 »
161
« Dátum: 2013. Október 12. - 23:46:29 »
Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy miért nem tud senki regisztrálni a webemre? Ezt kapja: Regisztráció nem sikerült az alábbi okok miatt:
Nem sikerült elküldeni az ellenõrzõ levelet.
Kérjük jelezd a problémát az oldal adminisztrátorának.
Kérjük próbáld meg újra. Ötletek?
163
« Dátum: 2013. Október 12. - 15:04:02 »
Sziasztok! Valaki tudna adni egy olyan LAdmin4v2-est ami SSCANF-ban van írva?
164
« Dátum: 2013. Október 12. - 12:36:06 »
Sziasztok! Azt hogyan lehetséges megcsinálni hogyha pl beírnak egy parancsot akkor XY beírt egy parancsot. és az \"XY\" az olyan színû legyen mint az eredeti játékban.
165
« Dátum: 2013. Október 08. - 16:51:53 »
Sziasztok! Valaki ezt a scriptet át tudná nekem írni úgy hogy ne sscanf-al legyen használva? Itt a script: dcmd_pm(playerid,params[]) { new OtherPlayer, Message[128], Msg1[128], Msg2[128], YourName[24], OtherPlayerName[24]; if (sscanf(params, \"us[128]\", OtherPlayer, Message)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /pm [Játékos] [Üzenet]\"); if (IsPlayerConnected(OtherPlayer)) { GetPlayerName(playerid, YourName, sizeof(YourName)); GetPlayerName(OtherPlayer, OtherPlayerName, sizeof(OtherPlayerName)); format(Msg1, 128, \"%s >>> %s : %s\", YourName, OtherPlayerName, Message); format(Msg2, 128, \"%s >>> %s : %s\", YourName, OtherPlayerName, Message); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, Msg1); SendClientMessage(OtherPlayer, 0xFFFFFFFF, Msg2); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Player is not online\"); return 1; } Ilyenné kellene átírni mit ez: dcmd_screen(playerid,params[]) { if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) { new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index); if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, red, \"USAGE: /screen [playerid] [text]\"); new player1, playername[MAX_PLAYER_NAME], adminname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; player1 = strval(params); if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && player1 != playerid && (PlayerInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) ) { GetPlayerName(player1, playername, sizeof(playername)); GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname)); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SCREEN\"); format(string,sizeof(string),\"Administrator %s has sent you a screen message\",adminname); SendClientMessage(player1,blue,string); format(string,sizeof(string),\"You have sent %s a screen message (%s)\", playername, params[2]); SendClientMessage(playerid,blue,string); return GameTextForPlayer(player1, params[2],4000,3); } else return SendClientMessage(playerid, red, \"Player is not connected or is yourself or is the highest level admin\"); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"ERROR: You are not a high enough level to use this command\"); }
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12
|