Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - inf

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12
136
Kérdések, Segítség / Team Fortress 2 - Nem indul el
« Dátum: 2013. November 10. - 20:23:46 »
Sziasztok!

Steamon letöltöttem a TF2-õt és ahogy megnyitom elsötétûl a képernyõ és kilép.


Mi lehet a baja?


Letöltöttem most egy torrentes verziót és ez betölt a \"Loading...\" képernyõig de utána kiad egy \"Engine Error\"-t.


Kép:

\"error_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

137
Segítségkérés / Pawno compiler
« Dátum: 2013. November 09. - 21:45:11 »
Sziasztok!

Valahogyan meglehet azt oldani hogy a compiler-t felgyorsitani? Mert 5 percig kell várnom mire kiadja hogy mi a hiba és ez eléggé idegesítõ.

138
Segítségkérés / MySQL - Adatbázis törlés
« Dátum: 2013. November 09. - 14:41:52 »
Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani hogy hogyan lehet törölni MySQL-bõl adatbázist?

139
Segítségkérés / Warning
« Dátum: 2013. November 03. - 20:43:14 »
Sziasztok!

Itt mi a probléma?


Hiba:

 
warning 213: tag mismatch

 
Sor:
 
if(EnableJump[playerid] == true)

 
Teljes script:
 
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
if (newkeys & KEY_ANALOG_UP)
{
   if(EnableJump[playerid] == true)
   {
      new Float:x, Float:y, Float:z;
      GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
      SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z+0.3);
   }
}
}

140
Segítségkérés / convertFFS - 0.3c map convertálása
« Dátum: 2013. November 01. - 16:22:35 »
Sziasztok!

Output-nak mit kell beállítani a convertffs-en hogy a 0.3c mta mapot le convertálja CreateDynamicObject, és hogy megis maradjon a 0.3c objectek.


Mint például itt:
[MAP]LsAir Stunt/Fun with 2000+objects and 0.3c objects!By ClimaCool

141
Segítségkérés / 0.3c mapok betöltése
« Dátum: 2013. Október 31. - 18:03:01 »
Sziasztok!

Van valami más mód a 0.3c mapok betöltéséhez?


Eddig mtamap.inc-et használtam.


Streamer-el lehet valahogy 0.3c-s mapokat betölteni?

142
Szkript kérések / Név lekérése
« Dátum: 2013. Október 31. - 16:06:17 »
Sziasztok!

Valahol egyszer láttam egy olyat hogy nem kell lekérni a játékos nevét mindig hanem csak beírta a format-ba hogy GetName(playerid) vagy GetName(bannoltjatekos) vagy éppen amilyen nevet lekért.


Valaki letudná írni hogy hogyan lehet ezt megcsinálni?

143
Segítségkérés / Parancsok kimutatása adminnak
« Dátum: 2013. Október 26. - 18:46:18 »
Sziasztok!

Valaki le tudna írni hogyan kell azt elkészíteni mint pl LAdmin-ban amit beírnak parancsokat azt mindet kimutatja az adminnak valahogy így: \"XY parancsot használt: /teszt\" (zcmd-t használok)

Elõre is köszi!

Épp most találtam meg az LAdmin-ban ezt a scriptet, már csak az lenne a kérdésem hogy ezt hova kell beilleszteni?
 
format(string, sizeof(string), \"*** %s (%d) typed: %s\", pName(playerid),playerid,cmdtext);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   SendClientMessage(i, grey, string);
}
}

144
Segítségkérés / /v átírása
« Dátum: 2013. Október 26. - 13:49:02 »
Sziasztok!

Valaki át tudná nekem írni ezt a jármû lehívó parancsot sscanf-ra?


Script:

 
CMD:v(playerid, params[])
{
new Index;
    new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp)) return
SendClientMessage(playerid, 0, \"{\"piros\"}Használat: /v [Jármû Név / Jármû ID] [szín 1] [szín 2]\");
new car;
new string[500];
new colour1, colour2;
        if(!IsNumeric(tmp))
    car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
       else car = strval(tmp);
if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, 0, \"{\"piros\"}Nincs ilyen jármû!\");
if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
       if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:Angle,int1;
new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
int1 = GetPlayerInterior(playerid);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
format(string, sizeof(string), \"{33AA33}Jármû lekérve! | Jármû Név: {FF9933}%s {33AA33}| Model ID: {FF9933}%d {33AA33}| Szín 1: {FF9933}%d {33AA33}| Szín 2: {FF9933}%d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
SendClientMessage(playerid,0,string);
return 1;
}

145
Segítségkérés / TextDraw Gond
« Dátum: 2013. Október 25. - 19:49:11 »
Sziasztok!

Ezt miért csinálja a textdraw?


Kép:

\"n_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

146
Segítségkérés / Warning
« Dátum: 2013. Október 25. - 17:29:05 »
Sziasztok!

Ebbe mit szúrtam el? :D

 
JatekosInfo[playerid][PosX] = dini_Float(file,\"PosX\");
JatekosInfo[playerid][PosY] = dini_Float(file,\"PosY\");
JatekosInfo[playerid][PosZ] = dini_Float(file,\"PosZ\");

 
Warning:
 
warning 213: tag mismatch

147
Segítségkérés / Key
« Dátum: 2013. Október 25. - 14:02:35 »
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy e között:

 
if(newkeys == KEY_YES)

 
És e között:
 
if ((newkeys & KEY_YES) && !(oldkeys & KEY_YES))

 
Mi a különbség?

148
Szkript kérések / GangZone foglalás
« Dátum: 2013. Október 24. - 18:26:40 »
Sziasztok!

Valaki tudna írni egy olyan scriptet hogyha 3 katona beleáll egy gangzonéba akkor az elkezd villgoni piros/kék -el és 1 perc múlva pedig az övéké lesz a terület.


Elõre is köszi!

149
Segítségkérés / "Nincs admin a szerver" kijelzése
« Dátum: 2013. Október 23. - 16:22:31 »
Sziasztok!

Valaki beletudná írni ebbe a /admins scriptbe hogyha nincs admin a szerveren akkor ne egy üres táblázatot adjon ki hanem írja ki hogy \"Nincs admin a szerveren!\".


Admins Script:

 
CMD:admins(playerid, params[])
{
new strtext[1000];
new string[1000];
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
      if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 1)
      {
         GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername));
         format(string, 128, \"|- Név: %s | ID: %d | Szint: 1 | Rang: VIP -|\", sendername, i);
      }
      if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 2)
      {
         GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername));
         format(string, 128, \"|- Név: %s | ID: %d | Szint: 2 | Rang: Próbaidõs Admin -|\", sendername, i);
      }
      if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 3)
      {
         GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername));
         format(string, 128, \"|- Név: %s | ID: %d | Szint: 3 | Rang: Moderátor -|\", sendername, i);
      }
      if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 4)
      {
         GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername));
         format(string, 128, \"|- Név: %s | ID: %d | Szint: 4 | Rang: Admin -|\", sendername, i);
      }
      if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 5)
      {
         GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername));
         format(string, 128, \"|- Név: %s | ID: %d | Szint: 5 | Rang: Fõadmin -|\", sendername, i);
      }
      if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 6)
      {
         GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername));
         format(string, 128, \"|- Név: %s | ID: %d | Szint: 6 | Rang: Tulajdonos -|\", sendername, i);
      }
      strcat(string, \"\\n\");
      strcat(strtext, string);
   }
}
ShowPlayerDialog(playerid, 303, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Adminok\", strtext, \"Kilépés\",#);
}
return 1;
}

150
Segítségkérés / Szerverkifagyás
« Dátum: 2013. Október 21. - 21:35:23 »
Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám hogyha lefut ez a script akkor valamiért kifagy a szerver.


Script:

 
if(Map1 > Map2 && Map1 > Map3 && Map1 > Map4 && Map1 > Map5 && Map1 > Map6 && Map1 > Map7 && Map1 > Map8 && Map1 > Map9 && Map1 > Map10)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   SetPlayerHealth(i, 100);
   SetPlayerVirtualWorld(i, 0);
   SetPlayerInterior(i, 0);
          SetSpawnInfo(i,7,250,-1545.0054,-305.2165,271.1195,247.5594,0,0,0,0,0,0);
   SetSpawnInfo(i,8,170,-1645.3818,-440.0510,266.9619,351.6104,0,0,0,0,0,0);
   Object();
   SpawnPlayer(i);
}
}
if(Map2 > Map1 && Map2 > Map3 && Map2 > Map4 && Map2 > Map5 && Map2 > Map6 && Map2 > Map7 && Map2 > Map8 && Map2 > Map9 && Map2 > Map10)
{
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   SetPlayerHealth(i, 100);
   SetPlayerVirtualWorld(i, 0);
   SetPlayerInterior(i, 0);
          SetSpawnInfo(i,7,250,4572.8750,-1751.8126,326.8185,247.5594,0,0,0,0,0,0);
   SetSpawnInfo(i,8,170,4441.2163,-1807.1711,326.3000,351.6104,0,0,0,0,0,0);
   Object();
   SpawnPlayer(i);
}
}

 
Lehetséges az hogy azért van mert minden playert egymásba teleportál?

Mert mindig ott fagy ki a szerver.


Itt egy kép róla:

\"width=345http://kepfeltoltes.hu/131021/856856990n_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal