Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - slre14

Oldalak: 1 [2] 3
16
RP/RPG kérések / Őrök as bug
« Dátum: 2014. Október 24. - 13:18:53 »
Helló! van egy goudlyne editem és abba van örökas és fel jőn egy random ember akkor as-t kap minden ok nélkül ez miért van?

17
Segítségkérés / 26 eror de mire
« Dátum: 2014. Október 24. - 11:40:49 »
Helló! Probállom a módot lefordittani de bedobb 26 erorr-t és nem értem mire mert az mind benne van :S
 
[C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(3259) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(3271) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(3275) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(3287) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(3298) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(3302) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(3306) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(3318) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(3322) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(3326) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(3971) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(3977) : error 004: function \"Nevekki\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(4581) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(4628) : error 004: function \"Nevekki\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(4631) : error 004: function \"UpdatePlayerPosition2\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(4859) : error 004: function \"Nevekbe\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(4863) : error 004: function \"Nevekki\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(4886) : error 004: function \"ClearChatbox\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(4890) : error 004: function \"ClearChatbox\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(4902) : error 004: function \"Nevekki\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(4903) : error 004: function \"SafeResetPlayerWeapons\" is not implemented
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors./spoiler]   
off
Spoiler for Hiden:
Bocs helyesirás nulla mert telefonrol nehéz

 
[gmod]Javítottam helyetted a [spoilern][/spoiler] taget

tagre![/gmod]

18
Jaj a nagy okos :D
off


Csak hülyülök :D

19
Segítségkérés / Megtett Km Hogy kérhetem le?
« Dátum: 2014. Szeptember 26. - 08:21:34 »
Helló! Benzin jelzo scripthez hogy lehetne lekérni a megtett km a kocsiban ?

20
Segítségkérés / /szolgálat parancs 3dtext
« Dátum: 2014. Szeptember 24. - 19:48:06 »
Helló! van a szerveremen /szolgálat parancs és ezt ugy szeretném megoldani hogy 3 dtextbe irja pl:Mentõs szolgálatban és az idje
õszes igy kellene
 
if(strcmp(cmd, \"/szolgálat\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/duty\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,226.0354,122.6017,999.0577))
   {
            if(OnDuty[playerid]==0)
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Rendõr szolgálatba álltál.\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Fegyverek elõvételéhez /elõvesz.\");
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  new rang[50];
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(rang, sizeof(rang), \"Õrmester\"), SetPlayerSkin(playerid, 267);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(rang, sizeof(rang), \"Tõrzsõrmester\"), SetPlayerSkin(playerid, 267);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(rang, sizeof(rang), \"Fõtörzsõrmester\"), SetPlayerSkin(playerid, 267);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(rang, sizeof(rang), \"Zászlós\"), SetPlayerSkin(playerid, 266);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(rang, sizeof(rang), \"Törzszászlós\"), SetPlayerSkin(playerid, 266);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(rang, sizeof(rang), \"Fõtörzszászlós\"), SetPlayerSkin(playerid, 266);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(rang, sizeof(rang), \"Hadnagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 265);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) format(rang, sizeof(rang), \"Fõhadnagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 265);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) format(rang, sizeof(rang), \"Százados\"), SetPlayerSkin(playerid, 265);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) format(rang, sizeof(rang), \"Õrnagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 280);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) format(rang, sizeof(rang), \"Alezredes\"), SetPlayerSkin(playerid, 280);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) format(rang, sizeof(rang), \"Ezredes\"), SetPlayerSkin(playerid, 281);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) format(rang, sizeof(rang), \"Dandártábornok\"), SetPlayerSkin(playerid, 281);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 14) format(rang, sizeof(rang), \"Vezérõrnagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 281);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 15) format(rang, sizeof(rang), \"Altábornagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 282);
                  GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"Egy rendõr szolgálatba állt! (( /112 Ha szükséged van rá! ))\", sendername,rang);
                OOCNews(0x0000FFFF,string);
               GivePlayerWeapon(playerid,3,1);
                 GivePlayerWeapon(playerid,24,500);
                 SetPlayerHealth(playerid,100);
                 SetPlayerArmour(playerid,100);
               OnDuty[playerid] = 1;
               SetPlayerColor(playerid, 0x0000FFFF);
            }
            else if(OnDuty[playerid]==1)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a rendõr szolgálatból.\");
               SetPlayerArmour(playerid, 0);
               OnDuty[playerid] = 0;
               SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
            }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendõrségen!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,226.0354,122.6017,999.0577))
   {
            if(OnDuty[playerid]==0)
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Rendõr szolgálatba álltál.\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Fegyverek elõvételéhez /elõvesz.\");
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"Egy rendõr szolgálatba állt! (( /112 Ha szükséged van rá! ))\", sendername);
                OOCNews(0x0000FFFF,string);
               GivePlayerWeapon(playerid,3,1);
                 GivePlayerWeapon(playerid,24,500);
                 SetPlayerHealth(playerid,100);
                 SetPlayerArmour(playerid,100);
                 SetPlayerSkin(playerid, 282)
               OnDuty[playerid] = 1;
               SetPlayerColor(playerid, 0x0000FFFF);
            }
            else if(OnDuty[playerid]==1)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a rendõr szolgálatból.\");
               SafeResetPlayerWeapons(playerid);
               SetPlayerArmour(playerid, 0);
               OnDuty[playerid] = 0;
               SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
            }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendõrségen!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,365.6356,173.8378,1014.1875))
   {
            if(OnDuty[playerid]==0)
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"NAV szolgálatba álltál.\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Fegyverek elõvételéhez /elõvesz.\");
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  new rang[50];
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(rang, sizeof(rang), \"Õrmester\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(rang, sizeof(rang), \"Tõrzsõrmester\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(rang, sizeof(rang), \"Fõtörzsõrmester\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(rang, sizeof(rang), \"Zászlós\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(rang, sizeof(rang), \"Törzszászlós\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(rang, sizeof(rang), \"Fõtörzszászlós\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(rang, sizeof(rang), \"Hadnagy\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) format(rang, sizeof(rang), \"Fõhadnagy\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) format(rang, sizeof(rang), \"Százados\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) format(rang, sizeof(rang), \"Õrnagy\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) format(rang, sizeof(rang), \"Alezredes\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) format(rang, sizeof(rang), \"Ezredes\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) format(rang, sizeof(rang), \"Vezérõrnagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 282);
                  GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
               GivePlayerWeapon(playerid,3,1);
                 GivePlayerWeapon(playerid,24,500);
                 SetPlayerHealth(playerid,100);
                 SetPlayerArmour(playerid,100);
               OnDuty[playerid] = 1;
               SetPlayerColor(playerid, COLOR_LIGHTGREEN);
            }
            else if(OnDuty[playerid]==1)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a NAV szolgálatból.\");
               SetPlayerArmour(playerid, 0);
               OnDuty[playerid] = 0;
               SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
            }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a NAV épületében!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,365.6356,173.8378,1014.1875))
   {
            if(OnDuty[playerid]==0)
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"NAV szolgálatba álltál.\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Fegyverek elõvételéhez /elõvesz.\");
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
               GivePlayerWeapon(playerid,3,1);
                 GivePlayerWeapon(playerid,24,500);
                 SetPlayerHealth(playerid,100);
                 SetPlayerArmour(playerid,100);
                 SetPlayerSkin(playerid, 281)
               OnDuty[playerid] = 1;
               SetPlayerColor(playerid, COLOR_LIGHTGREEN);
            }
            else if(OnDuty[playerid]==1)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a NAV szolgálatból.\");
               SafeResetPlayerWeapons(playerid);
               SetPlayerArmour(playerid, 0);
               OnDuty[playerid] = 0;
               SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
            }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a NAV épületében!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 2)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,257.5558,186.5574,1008.1719))
   {
      if(OnDuty[playerid]==1)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a szolgálatból.\");
           OnDuty[playerid] = 0;
           SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
       }
       else
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Tûzoltó Szolgálatba álltál.\");
           OnDuty[playerid] = 1;
           GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"Egy tûzoltó szolgálatba állt, ha beszorultál, mûszaki mentés kell hívd ki! ((/112 ))\", sendername);
             OOCNews(0x33AA33AA,string);
                 GivePlayerWeapon(playerid,42,500);
             PlayerInfo[playerid][fegyver10] = 1;
             PlayerInfo[playerid][tolteny10] += 100;
             SetPlayerSkin(playerid, 278)
             SetPlayerColor(playerid, COLOR_ORANGE);
       }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a Tûzoltóságon!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,257.5558,186.5574,1008.1719))
   {
      if(OnDuty[playerid]==1)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a szolgálatból.\");
           OnDuty[playerid] = 0;
           SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
       }
       else
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Tûzoltó Szolgálatba álltál.\");
           OnDuty[playerid] = 1;
           GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"Egy tûzoltó szolgálatba állt, ha beszorultál, mûszaki mentés kell hívd ki! ((/112 ))\", sendername);
             OOCNews(0x33AA33AA,string);
                GivePlayerWeapon(playerid,42,500);
             PlayerInfo[playerid][fegyver10] = 1;
             PlayerInfo[playerid][tolteny10] += 100;
             SetPlayerSkin(playerid, 279)
             SetPlayerColor(playerid, COLOR_ORANGE);
       }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a tûzoltóságon!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 4)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,352.3949,164.7502,1019.9844))
   {
       if(OnDuty[playerid]==1)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a mentõs szolgálatból.\");
           OnDuty[playerid] = 0;
           SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
       }
       else
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Mentõs szolgálatba álltál.\");
           OnDuty[playerid] = 1;
           GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"Egy mentõs szolgálatba állt! Ha segítség kell hívd! (( /112 ))\", sendername);
             OOCNews(0xFF0000FF,string);
             GivePlayerWeapon(playerid,41,2000);
                    SetPlayerColor(playerid, COLOR_LIGHTRED);
                    new rang[50];
                    if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(rang, sizeof(rang), \"Próbaidõs\"), SetPlayerSkin(playerid, 274);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(rang, sizeof(rang), \"Aszisztens\"), SetPlayerSkin(playerid, 274);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(rang, sizeof(rang), \"Rezidens\"), SetPlayerSkin(playerid, 274);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(rang, sizeof(rang), \"Szakápoló\"), SetPlayerSkin(playerid, 276);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(rang, sizeof(rang), \"Ápoló\"), SetPlayerSkin(playerid, 275);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(rang, sizeof(rang), \"Szakorvos\"), SetPlayerSkin(playerid, 276);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(rang, sizeof(rang), \"Orvos\"), SetPlayerSkin(playerid, 275);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) format(rang, sizeof(rang), \"Fõorvos\"), SetPlayerSkin(playerid, 70);
       }
            }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a korházban!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,352.3949,164.7502,1019.9844))
   {
       if(OnDuty[playerid]==1)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a mentõs szolgálatból.\");
           OnDuty[playerid] = 0;
           SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
       }
       else
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Szolgálatba álltál.\");
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Spray elõvételéhez /elõvesz.\");
           OnDuty[playerid] = 1;
           GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"Egy mentõs szolgálatba állt! Ha segítség kell hívd! (( /112 ))\", sendername);
             OOCNews(0xFF0000FF,string);
             GivePlayerWeapon(playerid,41,2000);
         SetPlayerSkin(playerid, 70)
         SetPlayerColor(playerid, COLOR_LIGHTRED);
       }
            }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a korházban!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 17)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,-1532.8103,2564.9609,55.8359))
   {
       if(OnDuty[playerid]==1)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a szerelõ szolgálatból.\");
           OnDuty[playerid] = 0;
           SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
       }
       else
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Autószerelõ szolgálatba álltál.\");
           OnDuty[playerid] = 1;
           GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"Egy szerelõ szolgálatba állt! Ha szerelõ kell hívd! (( /112 ))\", sendername);
             OOCNews(COLOR_ADMINSEGED,string);
             GivePlayerWeapon(playerid,41,2000);
                    SetPlayerColor(playerid, COLOR_ADMINSEGED);
                    new rang[50];
                    if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(rang, sizeof(rang), \"Gyakornok\"), SetPlayerSkin(playerid, 23);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(rang, sizeof(rang), \"Kezdõ szerelõ\"), SetPlayerSkin(playerid, 50);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(rang, sizeof(rang), \"Szerelõ\"), SetPlayerSkin(playerid, 50);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(rang, sizeof(rang), \"Gyakorlott szerelõ\"), SetPlayerSkin(playerid, 50);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(rang, sizeof(rang), \"Profi szerelõ\"), SetPlayerSkin(playerid, 50);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(rang, sizeof(rang), \"Tuningmester\"), SetPlayerSkin(playerid, 67);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(rang, sizeof(rang), \"Mûhelyvezetõ-helyettes\"), SetPlayerSkin(playerid, 292);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) format(rang, sizeof(rang), \"Mûhelyvezetõ\"), SetPlayerSkin(playerid, 30);
       }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a mûhelyben!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,-1532.8103,2564.9609,55.8359))
   {
       if(OnDuty[playerid]==1)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a szerelõ szolgálatból.\");
           OnDuty[playerid] = 0;
           SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
       }
       else
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Autószerelõ szolgálatba álltál.\");
           OnDuty[playerid] = 1;
           GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"Egy szerelõ szolgálatba állt! Ha szerelõ kell hívd! (( /112 ))\", sendername);
             OOCNews(COLOR_ADMINSEGED,string);
             GivePlayerWeapon(playerid,41,2000);
         SetPlayerSkin(playerid, 292)
         SetPlayerColor(playerid, COLOR_ADMINSEGED);
       }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a mûhelyben!\");
   }
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem tudsz szolgálatba állni!\");
return 1;
}

 
[mod]Kiraktam a tageket[/mod]

21
Segítségkérés / GameTextForPlayer Minden játékosnak
« Dátum: 2014. Szeptember 23. - 14:05:55 »
Helló! van ez a script saját magának mutassa más játékosnak nem ezt hogy lehet megoldani hogy mutassa mindenkinek?
 
format(string, sizeof(string), \"~n~~g~Free RPG ~r~%s ~g~AdminSzolgálatba lépett.~n~ ~g~Ha segítség kell írj neki!(/pm %d) ))\", sendername, playerid);
GameTextForPlayer(playerid, string, 2500, 6);

 
[mod]Javítottam helyetted a



taget

tagre![/mod]

22
Szkript kérések / km/h Benzin jelzése
« Dátum: 2014. Szeptember 14. - 20:19:50 »
Helló! Szeretnék egy olyan scriptett meg valósitani amí ugy néz ki hogy a jobb alsó sarokba irja hogy menyivel megy az autó
és kõzépre meg ki tenni hogy menyi benzin van meg hogy megtett kilométer aki segít ebbe megy a + kõszönöm elõre is

23
Munkaerő keresése / Mapert keresek
« Dátum: 2014. Szeptember 12. - 11:43:18 »
Helló!  nyiló rpg szerveremre mapert/maperokat keressek a módrol eq+lp+bs+fs+lb ezeket kéne mapolni
amit kap a szerveren 6os Admin Ami maper rang + ha nagyon jól dolgozik pénzt is lehet hogy kap!!

24
Segítségkérés / RemoveBuildingForPlayer Kérdés
« Dátum: 2014. Szeptember 06. - 14:48:02 »
undefined symbol \"RemoveBuildingForPlayer\"
Emiatt nem forditja átt a módot milyen forwardot rakja bele köszönöm aki segit!
off


Kedves Móderátor Enyire zárod? Akkor linkeld be hol van mert nem találom..

25
Segítségkérés / RemoveBuildingForPlayer Kérdés
« Dátum: 2014. Szeptember 06. - 14:25:15 »
Helló! Probálnám le forditani a módót de van benne hiba és mindig ez
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\gamemodes\\xd.pwn(4874) : error 017: undefined symbol \"RemoveBuildingForPlayer\"
Milyen forward kell hozzá vagy valami? Kérem segitsettek kõszi!

26
RP/RPG kérések / interior belépés
« Dátum: 2014. Augusztus 30. - 16:24:29 »
Sziasztok van egy goudlyne editem és azt szeretném meg oldani hogy bármelyik ajtón csak y betût megnyomom akkor birok bemenni aki segit köszönöm elöre is

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Augusztus 30. - 18:38:40 )

Senki se .o.O

27
Segítségkérés / stock lock
« Dátum: 2014. Augusztus 24. - 20:21:17 »
stock Locker(car)
{
if(Locked(car))
LockCar(car);
else
UnLockCar(car);
return 1;
}

 
Ebbe mi lehet a hiba? Nem fordul át a mód emiatt :/
[mod]Ez kb. a 15. alkalom, hogy spoilerbe teszed a forráskódokat

tag helyett. Javíottam ismét és jár a figyelmeztetés.[/mod]

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. augusztus 24. 20:38:15[/time] )

offf


Hát kösz de ebbe a .. üzenet küldöbe nincs benne a pawn kod..
 
[mod]Minden egyes alkalommal leírtam, ahogyan most is, hogy kell szépen begépelni azt a bizonyos BBC kódot. Ha nem vagy képes rá, az nem az én hibám. De van egyszerûbb módja is; a kód listát lenyitod és ott van a pawn code tag.[/mod]

28
RP/RPG kérések / /parkol parancs bug
« Dátum: 2014. Augusztus 24. - 10:12:45 »
if(strcmp(cmd, \"/parkol\", true) == 0)
        {
            new Float:x,Float:y,Float:z;
      new Float:a;
      new carid;
      new getcarid;
      if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey]; }
      else if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]; }
      else if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey3]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey3]; }
      else { return 1; }
      getcarid = GetPlayerVehicleID(playerid);
      GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
      GetVehiclePos(carid, x, y, z);
      //GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
      GetVehicleZAngle(carid, a);
      if(IsPlayerInVehicle(playerid,carid) && CarInfo[carid][cOwned] == 1)
      {
            if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == 999 && PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == 999 & PlayerInfo[playerid][pPcarkey3])
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs jármûved!\");
            return 1;
         }
         if(getcarid == carid)
         {
            CarInfo[carid][cLocationx] = x;
            CarInfo[carid][cLocationy] = y;
            CarInfo[carid][cLocationz] = z;
            CarInfo[carid][cAngle] = a;
            SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Sikeresen leparkoltad a jármûvedet! Legközelebb is itt fogod megtalálni!\");
            SaveCarCoords();
            OnPlayerUpdate(playerid);
            DestroyVehicle(carid);
            CreateVehicle(CarInfo[carid][cModel],CarInfo[carid][cLocationx],CarInfo[carid][cLocationy],CarInfo[carid][cLocationz]+1.0,CarInfo[carid][cAngle],CarInfo[carid][cColorOne],CarInfo[carid][cColorTwo],-1);
            TogglePlayerControllable(playerid, 1);
            format(string, sizeof(string), \"ALR-%d\", carid);
              SetVehicleNumberPlate(carid, string);
              AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKerek]);
            ChangeVehiclePaintjob(carid, CarInfo[carid][cPaintjob]-1);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet1]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet2]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet3]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet4]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet5]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet6]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet7]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet8]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet9]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet10]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cNitro]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cHidraulika]);
            format(string, sizeof(string), \"ALR-%d\", carid);
              SetVehicleNumberPlate(carid, string);
            return 1;
                  }
      }
        }

 
Helló! Ez a parancs buggol nem tudom miért van amikor le engedi parkolni de eltünik a kocsi vagy át változik kérem valaki segitsen KÖszönöm elöre is
[mod]Két perce írtam le ezt egy másik témádba: \"Már rengetegszer szóltam érte, hogy ne spoilerbe hanem

tagbe tedd a pawn nyelven íródott forráskódokat, még figyelmeztetést is kellett adnom 8-10 eset után, erre folytatod? Javíottam ismét helyetted. Legközelebb már használj code taget!\" Moderálok tovább és már megint ezt látom. Arról nem is beszélve, hogy ezt a témát is rossz helyre nyitottad az elõzõhöz hasonlóan.[/mod]

29
RP/RPG kérések / /jogsiad parancs
« Dátum: 2014. Augusztus 24. - 09:04:54 »
 if(strcmp(cmd, \"/jogsiad\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
    if(Admin(playerid, 1))
    {
            tmp = strtok(cmdtext, idx);
            if(!strlen(tmp))
            {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /jogsiad [JátékosID/NévRészlet]\");
               return 1;
            }
         new para1;
         para1 = ReturnUser(tmp);
         tmp = strtok(cmdtext, idx);
          if(IsPlayerConnected(para1))
          {
          GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                    format(string, sizeof(string), \"%s átadta neked a jogosítványt.\",sendername );
         SendClientMessage(para1, COLOR_LIGHTBLUE, string);
         format(string, sizeof(string), \"%s kapott töled jogosítványt.\",giveplayer);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
         PlayerInfo[para1][pCarLic] = 1;
         PlayerInfo[para1][pFlyLic] = 1;
         PlayerInfo[para1][pBoatLic] = 1;
         new nev[32];
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         new h,mi,s,y,m,d;
         getdate(y,m,d);
         gettime(h,mi,s);
         format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s adott %s jogosítványt.\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(giveplayer,2));
         LoOoG(stringx);
          }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy admin!\");
}
return 1;
}

 
ebbe mi lehet a rossz? müködik de csak a 0as idjünek lehet vissza adni a jogsit
[mod]Már rengetegszer szóltam érte, hogy ne spoilerbe hanem

tagbe tedd a pawn nyelven íródott forráskódokat, még figyelmeztetést is kellett adnom 8-10 eset után, erre folytatod? Javíottam ismét helyetted. Legközelebb már használj code taget![/mod]

30
Segítségkérés / Dialog Erorr
« Dátum: 2014. Augusztus 23. - 17:51:09 »
//---------------------------<[ OnDialogResponse ]>---------------------------
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 9951)
{
if(listitem == 0)
{
PlayerInfo[playerid][pSex] = 1;
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Oké,fiú vagy.\");
new maleskin;
maleskin = random(sizeof(CivMalePeds));
SetPlayerSkin(playerid, maleskin);
PlayerInfo[playerid][Civilruha1] = maleskin;
ShowPlayerDialog(playerid,1111,DIALOG_INPUT,\"Írd be a korodat!\",\"Írd be a korodat (18-80)\",\"Tovább\",\"Mégsem\");
}
if(listitem == 1)
{
PlayerInfo[playerid][pSex] = 2;
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Oké,lány vagy.\");
new femaleskin;
femaleskin = random(sizeof(CivFemalePeds));
SetPlayerSkin(playerid, femaleskin);
PlayerInfo[playerid][Civilruha1] = femaleskin;
ShowPlayerDialog(playerid,1111,DIALOG_INPUT,\"Írd be a korodat!\",\"Írd be a korodat (18-80)\",\"Tovább\",\"Mégsem\");
}
}
}
}
return 1;
}
if(dialogid == 1111)
{
if(strval(inputtext) < 18 ||strval(inputtext) > 80)
{
ShowPlayerDialog(playerid,1111,DIALOG_INPUT,\"Írd be a korodat!\",\"Írd be a korodat (18-80)\",\"Tovább\",\"Mégsem\");
return 0;
}
PlayerInfo[playerid][pAge] = strval(inputtext);
format(string, sizeof(string), \"Rendben, te %d éves vagy.\",PlayerInfo[playerid][pAge]);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string);
ShowPlayerDialog(playerid, 2222, DIALOG_STYLE_LIST, \"Hol Szertnél Lakni?\",\"ElQuebradosba\\nLaspaydasba\", \"Elkezd\", \"Mégse\");
return 1;
}
if(dialogid == 2222)
{
if(listitem == 0)
{
PlayerInfo[playerid][pOrigin] = 1;
SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Rendben, szóval El Quebradosban szeretnél lakni.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Köszönjük hogy megadtad az adataidat.\");
TutTime[playerid] = 1;
RegistrationQuestion[playerid] = 1;
//TutTime[playerid] = 1;
//TutTime[playerid] = 118;
}
if(listitem == 1)
{
PlayerInfo[playerid][pOrigin] = 2;
SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Rendben, szóval Las Payasadasban szeretnél lakni.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Köszönjük hogy megadtad az adataidat.\");
TutTime[playerid] = 1;
RegistrationQuestion[playerid] = 1;
//TutTime[playerid] = 1;
//TutTime[playerid] = 118;
}
}
}
}
return 1;
}
if(dialogid == DIALOG_HARC)
{
if(listitem == 0) return SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_NORMAL), SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Új harcstílusod: Normál!\");
if(listitem == 1) return SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_BOXING), SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Új harcstílusod: Box!\");
if(listitem == 2) return SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_KUNGFU), SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Új harcstílusod: Kung Fu!\");
if(listitem == 3) return SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_ELBOW), SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Új harcstílusod: Elbow!\");
if(listitem == 4) return SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_KNEEHEAD), SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Új harcstílusod: Kneehead!\");
return 1;
}
return 0;
}

 
helló! Ebbe van egy hibba nem forditsa át a módót valamilyen memoria cimre hivatkozik valaki segitsen

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. augusztus 23. 17:57:50[/time] )

off


moderátor ne törölje kérem segitsen
 
[mod]Kitettem helyetted a

taget! A Módosítás gombot pedig nyugodtan használhatod duplaposzt helyett.[/mod]

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal