Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - slre14

Oldalak: [1] 2 3 ... 7
1
Segítségkérés / Map konvertálás
« Dátum: 2019. Június 30. - 12:05:54 »
Map konvertálás
Lenne egy kérdésem hogy ugye nem megy ez a gta delux hol lehetne pwn mapból .map filet csinálni magyarul én más map editoral le mapoltam a dolgot de pwn kodot ad és nekem az kellene hogy mtaba .mapot adjon aki segitett megköszönöm :)

2
Segítségkérés / Jogsi Nem jelenik meg
« Dátum: 2018. Január 30. - 14:13:53 »
Idézetet írta: slre14 date=1517317764


   
      Hali mi miatt lehet hogy nem jelenik meg a jogositvány invetroryba benne van de rá kattolok és semmi se történik valaki megoldás?
   
   

--Jogositvany bazdmeg
local loadServerToClientJogsi = false
local Elohoz = false
local ElohozJogsi = false
local tableJogsi = {}
 
function ShowJogsiCard(ItemV)
if (ElohozJogsi) then
   ElohozJogsi = false
   loadServerToClientJogsi = false
   tableJogsi = {}
elseif not (ElohozJogsi) then
   ElohozJogsi = true
   if not loadServerToClientJogsi then
      triggerServerEvent(\"getPlayerToJogsi\",localPlayer,localPlayer,ItemV)
   end
end
end
addEvent(\"ReceiveJogsi\", true)
addEventHandler(\"ReceiveJogsi\", root , function (value)
tableJogsi = value
loadServerToClientJogsi = true
end)
addEventHandler(\"onClientKey\", root, function(k,v)
if panelState then
   if k == \"backspace\" and v then   
      panelState = false
      removeEventHandler(\"onClientRender\",root,panelFelrajzolas)
      setElementFrozen(localPlayer,false)
   end
end
end)
function JogsiDraw()
if ElohozJogsi and loadServerToClientJogsi then
   dxDrawImage(sx/2-304,sy/2-123,408,248,\"files/jogsi.png\")
   dxDrawText(tableJogsi[\'Name\']:gsub(\" \",\"\\n\"), sx/2-85,sy/2-84,sx,sy, tocolor(0,0,0,255), 0.8, font3, \"left\", \"top\", false, false, false)
   dxDrawText(\"Los Santos\", sx/2-110,sy/2-25,sx,sy, tocolor(255,255,255,255), 1.0, font3, \"left\", \"top\", false, false, false)
    dxDrawText(tableJogsi[\'Lejarat\']:gsub(\"-\", \".\")..\".\", sx/2-80,sy/2+25,sx,sy, tocolor(255,255,255,255), 1.0, font3, \"left\", \"top\", false, false, false)
   dxDrawText(tableJogsi[\'Name\'], sx/2-280,sy/2+70,sx,sy, tocolor(255,255,255,255), 1.0, signFont, \"left\", \"top\", false, false, false)
   local skinID = tableJogsi[\'Skin\']
   dxDrawImage(sx/2-288,sy/2-85, 105, 110, \":_core/charIMG/\".. skinID ..\".jpg\", 0, 0, 0)
end
end
addEventHandler(\"onClientRender\", root, JogsiDraw)

   
       
   


+ba itt az invertroy ahol meghivja
 

function openJogsi(item_value)
exports[\"jogsi\"]:ShowJogsiCard(item_value)
end
addEvent(\"Inventory->openJogsi\",true)
addEventHandler(\"Inventory->openJogsi\", root, openJogsi)
function useItem(itemData)
if (itemData) then
   if (itemData[\"id\"] >= 4 and itemData[\"id\"] <= 7) then
      if eatItem(itemData[\"id\"]) then
         if (itemData[\"count\"] - 1 > 0) then
            setItemCount(itemData[\"slot\"], itemData[\"count\"] - 1)
         else
            delItem(itemData[\"slot\"])
         end
      end

 
 

3
Segítségkérés / Jogsi Nem jelenik meg
« Dátum: 2018. Január 30. - 14:09:24 »
Hali mi miatt lehet hogy nem jelenik meg a jogositvány invetroryba benne van de rá kattolok és semmi se történik valaki megoldás?
 

--Jogositvany bazdmeg
local loadServerToClientJogsi = false
local Elohoz = false
local ElohozJogsi = false
local tableJogsi = {}
 
function ShowJogsiCard(ItemV)
if (ElohozJogsi) then
   ElohozJogsi = false
   loadServerToClientJogsi = false
   tableJogsi = {}
elseif not (ElohozJogsi) then
   ElohozJogsi = true
   if not loadServerToClientJogsi then
      triggerServerEvent(\"getPlayerToJogsi\",localPlayer,localPlayer,ItemV)
   end
end
end
addEvent(\"ReceiveJogsi\", true)
addEventHandler(\"ReceiveJogsi\", root , function (value)
tableJogsi = value
loadServerToClientJogsi = true
end)
addEventHandler(\"onClientKey\", root, function(k,v)
if panelState then
   if k == \"backspace\" and v then   
      panelState = false
      removeEventHandler(\"onClientRender\",root,panelFelrajzolas)
      setElementFrozen(localPlayer,false)
   end
end
end)
function JogsiDraw()
if ElohozJogsi and loadServerToClientJogsi then
   dxDrawImage(sx/2-304,sy/2-123,408,248,\"files/jogsi.png\")
   dxDrawText(tableJogsi[\'Name\']:gsub(\" \",\"\\n\"), sx/2-85,sy/2-84,sx,sy, tocolor(0,0,0,255), 0.8, font3, \"left\", \"top\", false, false, false)
   dxDrawText(\"Los Santos\", sx/2-110,sy/2-25,sx,sy, tocolor(255,255,255,255), 1.0, font3, \"left\", \"top\", false, false, false)
    dxDrawText(tableJogsi[\'Lejarat\']:gsub(\"-\", \".\")..\".\", sx/2-80,sy/2+25,sx,sy, tocolor(255,255,255,255), 1.0, font3, \"left\", \"top\", false, false, false)
   dxDrawText(tableJogsi[\'Name\'], sx/2-280,sy/2+70,sx,sy, tocolor(255,255,255,255), 1.0, signFont, \"left\", \"top\", false, false, false)
   local skinID = tableJogsi[\'Skin\']
   dxDrawImage(sx/2-288,sy/2-85, 105, 110, \":_core/charIMG/\".. skinID ..\".jpg\", 0, 0, 0)
end
end
addEventHandler(\"onClientRender\", root, JogsiDraw)

 
 

4
Segítségkérés / /helpcmds nem müködik
« Dátum: 2018. Január 30. - 08:08:23 »
Figyelj már nem azt mondtam köss bele hanem hogy segitség sajnos minden második ember ilyen! ÉS ha onan van mivan?...

5
Segítségkérés / Elfogy az üzemanyag
« Dátum: 2018. Január 29. - 13:40:45 »
Egy példát adsz rá?

6
Segítségkérés / Elfogy az üzemanyag
« Dátum: 2018. Január 29. - 13:29:13 »
Hali olyan kérdésem lenne ha elfogy az üzemanyag akkor ne birja be inditani ezt hogyan birnám megvalósitanI?
 

-- Üzemanyag Fogyasztás
setTimer(function()
if isPedInVehicle(localPlayer) then 
    if tonumber(getPedOccupiedVehicle(localPlayer):getData(\"veh:fuel\") or 0) > 0 then
        if getPedOccupiedVehicle(localPlayer):getData(\"veh:motor\") then
            local fogyaszt = 0
            if getElementSpeed(getPedOccupiedVehicle(localPlayer), 1) > 0 then
                fogyaszt = 1.1
            else
                fogyaszt = 0.6
            end
            getPedOccupiedVehicle(localPlayer):setData(\"veh:fuel\",getPedOccupiedVehicle(localPlayer):getData(\"veh:fuel\") - fogyaszt)
        end
    else
        getPedOccupiedVehicle(localPlayer):setData(\"veh:fuel\",0)
        triggerServerEvent(\"vehicleStart\",localPlayer,localPlayer,getPedOccupiedVehicle(localPlayer),false)
    end
end
end,1000*60*2,0)
-- Üzemanyagtank Check
setTimer(function()
    if isPedInVehicle(localPlayer) and getPedOccupiedVehicle(localPlayer) then 
        if getVehicleEngineState (getPedOccupiedVehicle(localPlayer)) then 
            if tonumber(getPedOccupiedVehicle(localPlayer):getData(\"veh:fuel\") or 0) > 0 then    else
                getPedOccupiedVehicle(localPlayer):setData(\"veh:fuel\",0)
                triggerServerEvent(\"vehicleStart\",localPlayer,localPlayer,getPedOccupiedVehicle(localPlayer),false)
            end
        end
    end
end,1000,0)

 
 

7
Segítségkérés / MunkaScript bug mi lehet?
« Dátum: 2018. Január 22. - 06:29:52 »
De mivel én irtam csak probálom debugscript 3 és semmit se csinál

8
Segítségkérés / MunkaScript bug mi lehet?
« Dátum: 2018. Január 21. - 14:18:40 »
Hali Probálkoztam egy munka script megirássával de sajnos nem igen megy :C Valaki tudna segiteni?
 
A munkafelvétel része megy de a probléma az hogy nem kapok kocsit se cp-t!
 

function getPayment(id)
local element = getElementByID(id)
if isElement(element) then
   return tonumber(getElementData(element, \"value\")) or 5000
else
   return 5000
end
end
function resetAllJobs()
exports.san_job_trash:manageTrashJob(false)
end
function applyJob(id)
resetAllJobs()
 if id == 1 then
   exports.san_job_trash:manageTrashJob(true)

end
end
-- munka felvétel
addCommandHandler(\"felmondas\", function(cmd)
if getElementData(localPlayer, \"char:job\") ~= 0 then
   if not isPedInVehicle(localPlayer) then
      exports.san_infobox:addNotification(\"Sikeresen Fel mondtál!\",\"success\")
      setElementData(localPlayer, \"char:job\", 0)
      applyJob(0)
   else
      exports.san_infobox:addNotification(\"Szálj ki a kocsiból!\",\"success\")
   end
else
   exports.san_infobox:addNotification(\"Jelenleg nincs munkád!\",\"success\")
end
end)
local jobNPCs = {}
function addJobPed(skin,x,y,z,rz,int,dim)
local ped = createPed(skin, x, y, z)
jobNPCs[ped] = true
setElementData(ped, \"name\", \"Ügyintéző\")
setElementInterior(ped, int)
setElementDimension(ped, dim)
-- setElementFrozen(ped, true)
setElementRotation(ped, 0, 0, rz)
end
function addNewPed(ped)
jobNPCs[ped] = true
end
addEvent(\"job:addNewPed\", true)
addEventHandler(\"job:addNewPed\", root, addNewPed)
addJobPed(110, 1207.8920898438, -1783.9304199219, 16.03125, 90, 0, 0)
 
function showJobGui()
if isElement(wEmployment) then return end
local width, height = 300, 400
local scrWidth, scrHeight = guiGetScreenSize()
local x = scrWidth/2 - (width/2)
local y = scrHeight/2 - (height/2)

wEmployment = guiCreateWindow(x, y, width, height, \"Munka felvétele\", false)
jobList = guiCreateGridList(0.05, 0.05, 0.9, 0.8, true, wEmployment)
local column = guiGridListAddColumn(jobList, \"Munka neve\", 0.6)
local helye = guiGridListAddColumn(jobList, \"Helye\", 0.3)


local row = guiGridListAddRow(jobList)
guiGridListSetItemText(jobList, row, column, \"Kukás[Ez müködik Jelenleg]\", false, false)
guiGridListSetItemText(jobList, row, helye, \"Los Santos\", false, false)

bAcceptJob = guiCreateButton(0.05, 0.9, 0.45, 0.1, \"Munka felvétele\", true, wEmployment)
bCancel = guiCreateButton(0.5, 0.9, 0.45, 0.1, \"Mégse\", true, wEmployment)

showCursor(true)

addEventHandler(\"onClientGUIClick\", bAcceptJob, acceptJob)
addEventHandler(\"onClientGUIDoubleClick\", jobList, acceptJob)
addEventHandler(\"onClientGUIClick\", bCancel, destroyJobGui)
end
function destroyJobGui(destroy)
if source == bCancel or destroy then
   destroyElement(jobList)
   destroyElement(bAcceptJob)
   destroyElement(bCancel)
   destroyElement(wEmployment)
   showCursor(false)
end
end
function acceptJob(button, state)
if button==\"left\" and source == bAcceptJob then
   local row, col = guiGridListGetSelectedItem(jobList)
   local job = getElementData(localPlayer, \"char:job\")
   if (row==-1) or (col==-1) then
      outputChatBox(\"[GoodFine] #FFFFFFKérlek válasz 1 munkát először.\", 255, 0, 0, true)
   elseif (job>0) then
      outputChatBox(\"[GoodFine] #FFFFFFMár van munkád!\", 255, 0, 0, true)
   else
      local job = 0
      local jobtext = guiGridListGetItemText(jobList, guiGridListGetSelectedItem(jobList), 1)
      
      if jobtext==\"Kukás\" then
         applyJob(1)
         setElementData(localPlayer, \"char:job\", 1)
         destroyJobGui(true)
      end
      
      outputChatBox(\"[GoodFine] #FFFFFFSikeresen felvetted a következő munkát: \"..jobtext..\"!\", 255, 0, 0, true)
   end
end
end
addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), function(button, state, absX, absY, wx, wy, wz, element)
if element and (jobNPCs[element]) and button==\"right\" and state==\"down\" then
   local x, y, z = getElementPosition(localPlayer)
   if getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, wx, wy, wz) <= 5 then
      showJobGui()
   end
end
end)
-- munka felvétel eddig
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, function()
local myJob = tonumber(getElementData(localPlayer, \"char:job\")) or 0
applyJob(myJob)
end)


local possibleTrash = {1264, 1265}
local trashMoney = 1000
local trashID = possibleTrash[math.random(2)]
local trashVehicleID = 408
local isHolding = false
local markerFix = false
local hitMarker, deliverPoint, primaryBlip
local trashPositions = {
{-78.680229187012,-1187.9937744141,1.75},
{-106.34077453613,-299.65850830078,1.4296875},
{98.137725830078,-196.20822143555,1.484375},
{297.41998291016,-154.01693725586,1.578125},
{160.20262145996,-7.6971964836121,1.578125},
{1219.4182128906,310.82260131836,19.728824615479},
{1293.3883056641,345.66235351563,19.5546875},
{1270.2177734375,360.03115844727,19.5546875},
{1416.8967285156,270.44320678711,19.561782836914},
{1370.8100585938,201.15299987793,19.5546875},
{2233.4970703125,69.284088134766,26.484375},
{2257.70703125,78.768669128418,26.484375},
{-45.268489837646,-2494.7810058594,36.541534423828},
{309.48297119141,-53.893852233887,1.578125},
{343.02868652344,-79.54443359375,1.4195213317871},
{694.86114501953,-452.82705688477,16.3359375},
{689.93872070313,-566.27642822266,16.3359375},
{666.70520019531,-622.78723144531,16.3359375},
{1384.5567626953,376.43692016602,19.7578125},
{1412.0592041016,413.53002929688,19.7578125},
}
local hitPoint = {2087.705078125, -2031.5078125, 13.546875}
local jobActive = false
local holdingObject
function resetTrashJob()
for k, v in pairs(getElementsByType(\"object\")) do
   if getElementModel(v) == 1264 or getElementModel(v) == 1265 then
      if getElementData(v, \"trash\") then
         destroyElement(v)
      end
   end
end
for k, v in pairs(getElementsByType(\"blip\", getResourceRootElement(getThisResource()))) do
   if getElementData(v, \"trash\") then
      destroyElement(v)
   end
end
for k, v in pairs(getElementsByType(\"marker\", getResourceRootElement(getThisResource()))) do
   if getElementData(v, \"trash\") then
      destroyElement(v)
   end
end
if isElement(hitMarker) then
   destroyElement(hitMarker)
end
if isTimer(destroyTimer) then
   killTimer(destroyTimer)
end
if isElement(primaryBlip) then
   destroyElement(primaryBlip)
end
if isElement(marker) then
   destroyElement(marker)
end
if isElement(blip) then
   destroyElement(blip)
end
if isElement(trash) then
   destroyElement(trash)
end
if isElement(holdingObject) then
   exports.san_bone_attach:detachElementFromBone(holdingObject)
   destroyElement(holdingObject)
end
end
function trashMarkerHit(hitElement)
if hitElement == localPlayer and not isPedInVehicle(localPlayer) and not markerFix then
   removeEventHandler(\"onClientMarkerHit\", hitMarker, trashMarkerHit)
   resetTrashJob()
   exports.san_infobox:addNotification(\"Sikeresen megkaptad a munkajárműved!\",\"success\")
   outputChatBox(\"#ffffffTérképeden jelöltük az összeszedendő szemetet.\", 0, 255, 255, true)
   outputChatBox(\"#ffffff((#ffffffA munka elvégzéséhez kattints a #4f98e1szemétre#ffffff, utána pedig a #4f98e1kukásautó #ffffffhátuljára, hogy bedobd a szemetet.))\", 0, 255, 255, true)            
   triggerServerEvent(\"createTrashCar\", getRootElement(), hitPoint[1], hitPoint[2], hitPoint[3], localPlayer)
   generateTrashPoint2()
end
end
function manageTrashJob(state)
if state and not jobActive then
   jobActive = true
   primaryBlip = createBlip(hitPoint[1], hitPoint[2], hitPoint[3], 18)
   hitMarker = createMarker(hitPoint[1], hitPoint[2], hitPoint[3] - 1, \"checkpoint\", 4, 255, 255, 255, 100)
   addEventHandler(\"onClientMarkerHit\", hitMarker, trashMarkerHit)
elseif jobActive and not state then
   jobActive = false
   resetTrashJob()
end
end
addEventHandler(\"onClientVehicleExit\", getRootElement(), function(player, seat)
if player == localPlayer and player and seat == 0 and exports.san_job_vehs:isJobVehicle(source, 3) then
   local x, y, z = getElementPosition(source)
   x = x + 5
   deliverPoint = createColSphere(x, y, z, 2)   
   attachElements(deliverPoint, source, 0, -4, 0)      
end
end)
addEventHandler(\"onClientVehicleEnter\", getRootElement(), function(player, seat)
if player and player == localPlayer and seat == 0 and exports.san_job_vehs:isJobVehicle(source, 3) and deliverPoint and isElement(deliverPoint) then
   destroyElement(deliverPoint)
end
end)
addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(),
function(button, state, x, y, wx, wy, wz, element)
   if button and state and state == \"down\" then
      if element and isElement(element) and getElementModel(element) == trashID and not isHolding and getElementData(element, \"trash\") then
         local x, y, z = getElementPosition(localPlayer)
         local cx, cy, cz = getElementPosition(element)
         if getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, cx, cy, cz) <= 2 then
            exports.san_bone_attach:attachElementToBone(element, localPlayer, 11, 0, 0, 0.2, 0, 180, 0)      
            holdingObject = element   
            setObjectScale(element, 0.5)
            isHolding = true
            exports.san_chat:sendLocalMeMessage(localPlayer, \"lehajol majd felveszi a szemeteszsákot.\")         
         end
      elseif element and isElement(element) and getElementType(element) == \"vehicle\" and getElementModel(element) == trashVehicleID and isHolding then
         local x, y, z = getElementPosition(localPlayer)
         local cx, cy, cz = getElementPosition(element)
         if isElementWithinColShape(localPlayer, deliverPoint) then
            generateTrashPoint2()
            isHolding = false
            exports.san_chat:sendLocalMeMessage(localPlayer, \"bedobja a szemetet a kukásautóba.\")
            setElementData(localPlayer, \"char:Money\", getElementData(localPlayer, \"char:Money\") + exports.ex_job_core:getPayment(\"kukas_fizetes\"))
         end
      end
   end
end
)
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, function()
if getElementData(localPlayer, \"char:job\") == 1 then
   local restoreJob = getElementData(localPlayer, \"job:RestoreTrash\")
   if restoreJob then
      generateTrashPoint2()
   else
      manageTrashJob(true)
   end
   setElementData(localPlayer, \"job:RestoreTrash\", nil, false)
end
end)
addEventHandler(\"onClientResourceStop\", resourceRoot, function()
if isElement(blip) then
   setElementData(localPlayer, \"job:RestoreTrash\", true, false)
end
end)
local oldNumber = 0
function generateTrashPoint2()
local szam = math.random(1, #trashPositions)
if szam == oldNumber then
   generateTrashPoint2()
   return
end
resetTrashJob()
oldNumber = szam
trash = createObject(trashID, trashPositions[szam][1], trashPositions[szam][2], trashPositions[szam][3] - 0.5)
setElementData(trash, \"trash\", true)
setObjectBreakable(trash, false)
blip = createBlip(trashPositions[szam][1], trashPositions[szam][2], trashPositions[szam][3], 18, 3)
setElementData(blip, \"trash\", true)
marker = createMarker(trashPositions[szam][1], trashPositions[szam][2], trashPositions[szam][3] - 1, \"checkpoint\", 4, 79, 152, 225, 100)   
setElementData(marker, \"trash\", true)
setElementData(marker, \"name\", \"Uticél\")
setElementFrozen(trash, true)
end
addEventHandler(\"onClientPlayerVehicleExit\", getRootElement(), function(vehicle, seat)
if exports.san_job_vehs:isJobVehicle(vehicle, 3) and source == localPlayer and seat == 0 then
   destroyTimer = setTimer(function()
      resetTrashJob()
      manageTrashJob(true)
   end, 600000, 1)
end
end)
addEventHandler(\"onClientPlayerVehicleEnter\", getRootElement(), function(vehicle, seat)
if vehicle and seat == 0 and exports.san_job_vehs:isJobVehicle(vehicle, 3) and getElementData(source, \"char:job\") == 1 then
   if isTimer(destroyTimer) then
      killTimer(destroyTimer)
   end
end
end)


function isJobVehicle(veh, job)
local jobID = tonumber(getElementData(veh, \"job:Vehicle\")) or 0
return jobID == job
end
function isMyJobVehicle(veh)
local owner = tonumber(getElementData(veh, \"veh:Owner\")) or 0
local myID = tonumber(getElementData(localPlayer, \"dbid\")) or 0
return owner == myID
end
addEventHandler(\"onClientPlayerVehicleExit\", getRootElement(), function(vehicle, seat)
if getElementData(vehicle, \"job:Vehicle\") and source == localPlayer and seat == 0 then
   exports.san_infobox:addNotification(\"A járműved 10 perc múlva törlödik!\",\"error\")
   triggerServerEvent(\"delJobCar\", getRootElement(), vehicle)
   jobTimer = setTimer(function()
      setElementData(localPlayer, \"disableJobCar\", false)
   end, 120000, 1)
end
end)
addEventHandler(\"onClientVehicleEnter\", getRootElement(), function(thePlayer, seat)
if thePlayer and thePlayer == localPlayer and getElementData(source, \"job:Vehicle\") then
   triggerServerEvent(\"stopJobCarTimer\", getRootElement(), source)
   if isTimer(jobTimer) then killTimer(jobTimer) end
end
end)
addEventHandler(\"onClientPlayerWasted\", getRootElement(), function()
if isPedInVehicle(source) and getElementData(getPedOccupiedVehicle(source), \"job:Vehicle\") then
   triggerServerEvent(\"delJobCar\", getRootElement(), getPedOccupiedVehicle(source))
   jobTimer = setTimer(function()
      setElementData(localPlayer, \"disableJobCar\", false)
   end, 120000, 1)
end
end)
addEventHandler(\"onClientResourceStop\", resourceRoot, function()
setElementData(localPlayer, \"disableJobCar\", false)
end)
local hiddenVehicleComponents = {}
addEvent(\"setVehicleComponentVisible\", true)
addEventHandler(\"setVehicleComponentVisible\", getRootElement(), function(veh, component, state)
if not state then
   if not hiddenVehicleComponents[veh] then
      hiddenVehicleComponents[veh] = {}
   end
   hiddenVehicleComponents[veh][component] = true
else
   if hiddenVehicleComponents[veh][component] then
      hiddenVehicleComponents[veh][component] = nil
   end
   local i=1
   for k,v in pairs(hiddenVehicleComponents[veh]) do
      i = i + 1
   end
   if i == 0 then
      hiddenVehicleComponents[veh] = nil
   end
end
setVehicleComponentVisible(veh, component, state)
end)
addEventHandler(\"onClientElementStreamIn\", root, function()
if getElementType(source) == \"vehicle\" then
   if hiddenVehicleComponents[source] then
      for k,v in pairs(hiddenVehicleComponents[source]) do
         setVehicleComponentVisible(source, k, false)
      end
   end
end
end)
-- kocsi mod
local tempTable = {}
local loadedMods = {}
function loadCarMod(file, mod)
local key = #tempTable+1
if not tempTable[key] then
   tempTable[key]

9
Segítségkérés / /helpcmds nem müködik
« Dátum: 2018. Január 19. - 13:05:19 »
ui: Semmi hibát nem dob szépen betölt de valamiért nem megy

10
Segítségkérés / /helpcmds nem müködik
« Dátum: 2018. Január 19. - 13:04:47 »
Hi probálkoztam a megirással és valamiért nem müködik valaki megoldás?
 
local myadminWindow = nil
 
function adminhelp (sourcePlayer, commandName)
 
    local sourcePlayer = getLocalPlayer()
    local adminLevel = getElementData(sourcePlayer, \"adminlevel\")
    if (tonumber(getElementData(thePlayer, \"acc:admin\")) >= 1) then
        if (myadminWindow == nil) then
            guiSetInputEnabled(true)
            local screenx, screeny = guiGetScreenSize()
            myadminWindow = guiCreateWindow ((screenx-800)/2, (screeny-550)/2, 800, 550, \"Admin parancsok\", false)
            local tabPanel = guiCreateTabPanel (0, 0.1, 1, 1, true, myadminWindow)
            local lists = {}
            local tab = guiCreateTab(\"AdminSegéd\", tabPanel)
            lists[1] = guiCreateGridList(0.02, 0.02, 0.96, 0.96, true, tab)
            guiGridListAddColumn (lists[1], \"Parancs\", 0.15)
            guiGridListAddColumn (lists[1], \"Kiterjesztés\", 0.35)
            guiGridListAddColumn (lists[1], \"Magyárazat\", 1.3)
            local tab = guiCreateTab(\"1-es admin\", tabPanel)
            lists[2] = guiCreateGridList(0.02, 0.02, 0.96, 0.96, true, tab)
            guiGridListAddColumn (lists[2], \"Parancs\", 0.15)
            guiGridListAddColumn (lists[2], \"Kiterjesztés\", 0.35)
            guiGridListAddColumn (lists[2], \"Magyárazat\", 1.3)
            local tab = guiCreateTab(\"2-es admin\", tabPanel)
            lists[3] = guiCreateGridList(0.02, 0.02, 0.96, 0.96, true, tab)
            guiGridListAddColumn (lists[3], \"Parancs\", 0.15)
            guiGridListAddColumn (lists[3], \"Kiterjesztés\", 0.35)
            guiGridListAddColumn (lists[3], \"Magyárazat\", 1.3)
            local tab = guiCreateTab(\"3-as admin\", tabPanel)
            lists[4] = guiCreateGridList(0.02, 0.02, 0.96, 0.96, true, tab)
            guiGridListAddColumn (lists[4], \"Parancs\", 0.15)
            guiGridListAddColumn (lists[4], \"Kiterjesztés\", 0.35)
            guiGridListAddColumn (lists[4], \"Magyárazat\", 1.3)
            local tab = guiCreateTab(\"4-es admin\", tabPanel)
            lists[5] = guiCreateGridList(0.02, 0.02, 0.96, 0.96, true, tab)
            guiGridListAddColumn (lists[5], \"Parancs\", 0.15)
            guiGridListAddColumn (lists[5], \"Kiterjesztés\", 0.35)
            guiGridListAddColumn (lists[5], \"Magyárazat\", 1.3)
            local tab = guiCreateTab(\"5-ös admin\", tabPanel)
            lists[6] = guiCreateGridList(0.02, 0.02, 0.96, 0.96, true, tab)
            guiGridListAddColumn (lists[6], \"Parancs\", 0.15)
            guiGridListAddColumn (lists[6], \"Kiterjesztés\", 0.35)
            guiGridListAddColumn (lists[6], \"Magyárazat\", 1.3)
            local tab = guiCreateTab(\"FőAdmin\", tabPanel)
            lists[7] = guiCreateGridList(0.02, 0.02, 0.96, 0.96, true, tab)
            guiGridListAddColumn (lists[7], \"Parancs\", 0.15)
            guiGridListAddColumn (lists[7], \"Kiterjesztés\", 0.35)
            guiGridListAddColumn (lists[7], \"Magyárazat\", 1.3)
            local tab = guiCreateTab(\"SzuperAdmin\", tabPanel)
            lists[8] = guiCreateGridList(0.02, 0.02, 0.96, 0.96, true, tab)
            guiGridListAddColumn (lists[8], \"Parancs\", 0.15)
            guiGridListAddColumn (lists[8], \"Kiterjesztés\", 0.35)
            guiGridListAddColumn (lists[8], \"Magyárazat\", 1.3)
            local tab = guiCreateTab(\"Tulajdonos, Scripter\", tabPanel)
            lists[9] = guiCreateGridList(0.02, 0.02, 0.96, 0.96, true, tab)
            guiGridListAddColumn (lists[9], \"Parancs\", 0.15)
            guiGridListAddColumn (lists[9], \"Kiterjesztés\", 0.35)
            guiGridListAddColumn (lists[9], \"Magyárazat\", 1.3)
 
            local tlBackButton = guiCreateButton(0.8, 0.05, 0.2, 0.04, \"Bezár\", true, myadminWindow)
            
            local commands =
            {
                -- level 1: RpSegéd
                {
                { \"/adminlounge\", \"/adminlounge\", \"Teleport az Admin szobába\" },
                { \"/recon\", \"/recon [jatekos]\", \"Jatekos TV-zese\" },
                { \"/fuckrecon\", \"/stoprecon\", \"Admin TV kikapcsolasa\" },
                { \"/jail\", \"/jail [jatekos] [perc] [indok]\", \"Admin Jail. Ha a perc tobb mint 999 akkor az vegtelen.\" },
                { \"/unjail\", \"/unjail [jatekos]\", \"Jatekos kiszedese a bortonbol\" },
                { \"/jailed\", \"/jailed\", \"Admin Jail-ben lévő játékosok listája\" },
                { \"/goto\", \"/goto [jatekos]\", \"Teleportálás másik játékoshoz\" },
                { \"/freeze\", \"/freeze [jatekos]\", \"Játékos megfagyasztása\" },
                { \"/unfreeze\", \"/unfreeze [jatekos]\", \"Játékos kiolvasztása\" },
                { \"/disappear\", \"/disappear\", \"Láthatattlanság ki/be kapcsolása. Vagy /vanish\" }
                },
                -- level 2: 1-es admin
                {
                { \"/pmute\", \"/pmute [jatekos]\", \"Jatekos elnemitasa\" },
                { \"/ban\", \"/ban\", \"Játékos kitiltása a szerverről!\" },
                { \"/unban\", \"/unban\", \"Játékos visszaengedése a szerverre!\" },
                { \"/respawnciv\", \"/respawnciv\", \"Összes civil(és munka) jármű respawnolása\" },
                { \"/disarm\", \"/disarm [jatekos]\", \"Elveszi az osszes fegyvert a jatekostol\" },
                { \"/getpos\", \"/getpos\", \"Megtudhatod a jelenlegi helyzetted, interrior és dimenzió helyedet\" }
                },
                -- level 3: 2-es admin
                {
                { \"/mark\", \"/mark [név]\", \"Lementi az aktuális pozíciód\" },
                { \"/gotomark\", \"/gotomark [név]\", \"teleportálás az adott helyre /mark [név]\" },
                { \"/showinv\", \"/showinv [jatekos]\", \"A játékos táskájának ellenőrzése\" },
                { \"/findalts\", \"/findalts [jatekos]\", \"A felhasználó karakterjei\" },
                { \"/slap\", \"/slap [jatekos]\", \" -15 eletel \'felpofozni egy jatekost\'\" }                    
                },
                -- level 4: 3-as admin
                {
                { \"/gotocar\", \"/gotocar [id]\", \"Teleportálás az adott járműhöz\" },
                { \"/getcar\", \"/getcar [id]\", \"Magadhoz teleportálod az adott kocsit\" },
                { \"/hugeslap\", \"/hugeslap [jatekos]\", \"-50 elet \'felpofozni egy jatekost\'\" },
                { \"/freecam\", \"/freecam\", \"Szabad kamera.\" },
                { \"/dropme\", \"/dropme\", \"Elrak téged a jelenlegi FREECAM pozicóira\" },
                { \"/bigears\", \"/bigears [jatekos]\", \"Nagy fülek ;>)\" },
                { \"/bigearsf\", \"/bigearsf [factionid]\", \"Nagy füle :>)\" },
                },
                -- level 5: 4-es admin
                {
                { \"/auncuff\", \"/auncuff [jatekos]\", \"Leveszi a jatekosrol a bilincset\" },
                { \"/gotohouse\", \"/gotohouse [id]\", \"Házhoz teleportálás\" },
                { \"/warn\", \"/warn [jatekos]\", \"3 figyelmeztettés utána  játékos bannolva lesz\" },
                { \"/sendto\", \"/gethere [jatekos] [dest. player]\", \"Játékos teleportálása egy másik játékoshoz\" },
                { \"/togmytag\", \"/togmytag\", \"Neved elrejtése, megjelenítése\" },
                { \"/fixvehis\", \"/fixvehis [jatekos]\", \"Járművek KÜLSÖ kinézetének javítása. Motor nem biztos hogy megjavul\" },
                { \"/blowveh\", \"/blowveh [jatekos]\", \"Járékos kocsijának felrobbantása\" },
                { \"/setcarhp\", \"/setcarhp [jatekos]\", \"Jármű \'életét\' átállítja 1000-re.\" },
                { \"/gotohouse\", \"/gotohouse [id]\", \"Házhoz teleportálás\" },
                { \"/pban\", \"/pban [jatekos] [ora] [indok]\", \"Jatekos bannolasa idore/vegtelenre\" },
                { \"/bury\", \"/bury [jatekos]\", \"Eltemeti a játékost;Eltünik a hulla\" },
                { \"/togpm\", \"/togpm\", \"PM-ek ki/be kapcsolása.\" }
                },
                { --- 5-ös admin
                { \"/togmytag\", \"/togmytag\", \"Neved elrejtése, megjelenítése\" },
                { \"/fixvehis\", \"/fixvehis [jatekos]\", \"Járművek KÜLSÖ kinézetének javítása. Motor nem biztos hogy megjavul\" },
                { \"/blowveh\", \"/blowveh [jatekos]\", \"Járékos kocsijának felrobbantása\" },
                { \"/setcarhp\", \"/setcarhp [jatekos]\", \"Jármű \'életét\' átállítja 1000-re.\" },
                { \"/gotohouse\", \"/gotohouse [id]\", \"Házhoz teleportálás\" },
                { \"/pban\", \"/pban [jatekos] [ora] [indok]\", \"Jatekos bannolasa idore/vegtelenre\" },
                { \"/bury\", \"/bury [jatekos]\", \"Eltemeti a játékost;Eltünik a hulla\" },
                { \"/togpm\", \"/togpm\", \"PM-ek ki/be kapcsolása.\" }
                },
                { --- Fő admin
                { \"/setlanguage\", \"/setlanguage [jatekos] [nyelv] [szintl]\", \"Nyelv beállítása a játékos számára. Tanulás\" },
                { \"/dellanguage\", \"/dellanguage [jatekos] [nyelv]\", \"Nyelv törlése a játékos karakterjéből\" },
                { \"/setskin\", \"/setskin [jatekos] [skin id]\", \"Beallitja a jatekos kinezetet\" },
                { \"/resetcharacter\", \"/resetcharacter [Keresztnév_Vezetéknév]\", \"Karakter nullázása\" },
                { \"/setvehlimit\", \"/setvehlimit [jatekos] [limit]\", \"Játékos kocsijának max sebessége.\" },
                { \"/setfaction\", \"/setfaction [id] [frackió ID]\", \"játékos frakcióba rakása\" },
                { \"/showfactions\", \"/showfactions\", \"Frakciók listája\" },
                { \"/setfactionleader\", \"/setfactionleader [jatekos] [frakció id]\", \"játékos frakció leader-é való kinevezése\" },
                { \"/setvehfaction\", \"/setfactionveh [jármű id] [frakció id]\", \"Frakció jármű beállítása\" },
                { \"/setfactionrank\", \"/setfactionrank [jatekos] [rang]\", \"Játékos rangjának megváltoztattása\" },
                { \"/unbanip\", \"/unbanip [ip]\", \"Unban IP alapjan\" },
                { \"/changename\", \"/changename [jatekos] [uj karakter nev]\", \"megvaltoztatja a karakter nevet\" },
                { \"/reloadinterior\", \"/reloadinterior [id]\",\"Interrior újratöltése az adatbázisból\" },
                { \"/nearbyinteriors\", \"/nearbyinteriors\",\"Közeledben lévő interrior-ok\" },
                { \"/ck\", \"/ck [jatekos] [Halál indoka]\", \"állandóan megöli a karaktert, spawnol egy hullát a játékos helyén\" },
                { \"/unck\", \"/unck [jatekos]\", \"\'Állandó ölés\' kikapcsolása\" },
                { \"/l\", \"/l [üzeneted]\", \"Fő Admin chat\" }
                },
                { --- Super admin
                { \"/fixveh\", \"/fixveh [jatekos]\", \"Játékos járművének megjavítása\" },
                { \"/fixvehs\", \"/fixvehs\", \"Összes jármű megjavítása\" },
                { \"/fuelveh\", \"/fuelveh [jatekos]\", \"Járékos kocsijának újra töltése\" },
                { \"/fuelvehs\", \"/fuelvehs\", \"Összes kocsi megtankolása\" },
                { \"/hideadmin\", \"/hideadmin\", \"Látható, nem látható admin státusz\" },
                { \"/fixvehs\", \"/fixvehs\", \"Összes jármű megjavítása\" },
                -- { \"/fixvehis\", \"/fixvehis [jatekos]\", \"Járművek KÜLSÖ kinézetének javítása. Motor nem biztos hogy megjavul\" },
                { \"/createtext\", \"/createtext [szöveg]\", \"3D szöveg készítése\" },
                { \"/nearbytexts\", \"/nearbytexts\", \"3D szövegek a közeledben\" },
                { \"/deletetext\", \"/deletetext [ID]\", \"3D szöveg törlése\" },
                { \"/respawnveh\", \"/respawnveh [id]\", \"Az adott jármű respawnolása\" },
                { \"/delveh\", \"/delveh [id]\", \"Jármű törlése(IDEIGLENES)\" },
                { \"/delthisveh\", \"/delthisveh\", \"Az összes IDEIGLENES jármű törlése\" },
                { \"/makeveh\", \"/makeveh\", \"Új \'állandó\' jármű készítése\" },
                { \"/makecivveh\", \"/makecivveh\", \"Új civil jármű készítése\" },
                { \"/add_s_atm\", \"/addatm\", \"ATM létrehozzása\" },
                { \"/delatm\", \"/delatm [id]\", \"ATM törlése\" },
                { \"/nearbyatms\", \"/nearbyatms\", \"Közeledben lévő ATM-ek\" },
                { \"/addupgrade\", \"/addupgrade [jatekos] [fejlesztés ID]\", \"Játékos kocsijának fejlesztéser\" },
                { \"/addpaintjob\", \"/addpaintjob [jatekos] [fejlesztés ID]\", \"Jármű átmatricizása\" },
                { \"/resetupgrades\", \"/resetupgrades [jatekos]\", \"Összes tuning leszedése a járműről\" },
                { \"/aunimpound\", \"/aunimpound [jármű id]\", \"Jármű kihozása a lefoglalt jármvek közül\" },
                { \"/addelevator\", \"/addelevator [interior] [dimenzió]
  • [y] [z]\", \"Lift készítése\" },

                { \"/setfee\", \"/setfee [összeg]\",\"Interrior belépési díjjának beállítása\" },
                { \"/getinteriorid\", \"/getinteriorid\",\"Interrior ID lekérdezése\"},
                { \"/delelevator\", \"/delelevator [id]\", \"Lift törlése\" },
                { \"/nearbyelevators\", \"/nearbyelevators\", \"Közelben lévő liftek mutattása\" },
                { \"/toggleelevator\", \"/toggleelevator [id]\", \"Lift engedélyezése, tiltása\" },
                { \"/addphone\", \"/addphone\", \"Köztelefon készítése\" },
                { \"/nearbyphones\", \"/nearbyphones\", \"Köztelefonok a közeledben\" },
                { \"/delphone\", \"/delphone [id]\", \"Köztelefon törlése\" },
                { \"/enableallelevators\", \"/enableallelevators\", \"Összes list engedélyezése\" },
                { \"/addinterior\", \"/addinterior  [Interior ID] [TÍPUS] [ÁR] [NÉV]\",\"Interrior készítése\" },
                { \"/sellproperty\", \"/sellproperty\",\"Interrior eladása\" },
                { \"/delinterior\", \"/delproperty\",\"Interrior törlése\" },
                { \"/getinteriorid\", \"/getinteriorid [id]\",\"Jelenlegi interrior mutatása\" },
                { \"/setinteriorid\", \"/setinteriorid [id]\",\"Interrior megváltozatatása\" },
                { \"/getinteriorprice\", \"/getinteriorprice\",\"Interrior árának megnézése\" },
                { \"/setinteriorprice\", \"/setinteriorprice [ár]\",\"Interrior árának megváltoztatása\" },
                { \"/toggleinterior\", \"/toggleinterior [id]\",\"Interrior engedélyezése, tiltása\" },
                { \"/enableallinteriors\", \"/enableallinteriors\",\"Összes interrior engedélyezése\" },
                { \"/setinteriorexit\", \"/setinteriorexit\",\"changes an interior exit marker\" },
                { \"/setinteriorentrance\", \"/setinteriorentrance  [Interior ID]\",\"Interrior bejárat megváltoztattása\" },
                { \"/makeadmin\", \"/makeadmin [jatekos] [rang]\", \"Játkéos kinevezése adminná\" },
                { \"/startres\", \"/startres [resource neve]\", \"Resource elindítása\" },
                { \"/stopres\", \"/stopres [resource neve]\", \"Resource leállítása\" },
                { \"/restartres\", \"/restartres [resource neve]\", \"Resource újraindítása\" },
                { \"/rescheck\", \"/rescheck\", \"Ellenőrzi a jelenleg nem futó Resource-okat, és elindítja őket\" },
                { \"/rcs\", \"/rcs\", \"check if the resource \\\"Resource-Keeper\\\" is running\" },
                { \"/aremovespikes\", \"/aremovespikes\", \"Összes Stop\'n\'Stick rendszer \'felszedése\'\" },
                { \"/changelock\", \"/changelock\", \"Jármű/interrior kulcs váltás\" },
                { \"/restartgatekeepers\", \"/restartgatekeepers\", \"Gatekeepers resource újraindítása\" },
                { \"/addfuelpoint\", \"/addfuelpoint\", \"Új benzinkút készítése\" },
                { \"/nearbyfuelpoints\", \"/nearbyfuelpoints\", \"Közeledben lévő bezinkútak\" },
                { \"/delfuelpoint\", \"/delfuelpoint [id]\", \"Benzinkút törlése\" },
                { \"/h\", \"/h [üzeneted]\", \"Admin Controller chat\" }
                },
                { --- Tulaj
                { \"/giveitem\", \"/giveitem [jatekos] [targy id] [targy ertek]\", \"targy adasa, /itemlist a targy ID megtekintesehez\" },
                { \"/givegun\", \"/givegun [jatekos] [fegyver id] [lőszer]\", \"fegyver adása a játékos részére\" },
                { \"/setmoney\", \"/setmoney [jatekos] [összeg]\", \"Játékosnak való pénz beállítása az adott összegre\" },
                { \"/givemoney\", \"/givemoney [jatekos] [összeg]\", \"Játékosnak való pénz adása\" },
                { \"/makefaction\", \"/makefaction [típus] [név]\", \"Frakció készítése\" },
                { \"/renamefaction\", \"/renamefaction [id] [új név]\", \"Frackió átnevezése\" },
                { \"/setfaction\", \"/setfaction [id] [frackió ID]\", \"játékos frakcióba rakása\" },
                { \"/delfaction\", \"/delfaction [id]\", \"Frakció törlése\" },
                { \"/showfactions\", \"/showfactions\", \"Frakciók listája\" }
                }
            }
            
            for level, levelcmds in pairs( commands ) do
                if #levelcmds == 0 then
                    local row = guiGridListAddRow ( lists[level] )
                    guiGridListSetItemText ( lists[level], row, 1, \"-\", false, false)
                    guiGridListSetItemText ( lists[level], row, 2, \"-\", false, false)
                    guiGridListSetItemText ( lists[level], row, 3, \"There are currently no commands specific to this level.\", false, false)
                else
                    for _, command in pairs( levelcmds ) do
                        local row = guiGridListAddRow ( lists[level] )
                        guiGridListSetItemText ( lists[level], row, 1, command[1], false, false)
                        guiGridListSetItemText ( lists[level], row, 2, command[2], false, false)
                        guiGridListSetItemText ( lists[level], row, 3, command[3], false, false)
                    end
                end
            end
            
            addEventHandler (\"onClientGUIClick\", tlBackButton, function(button, state)
                if (button == \"left\") then
                    if (state == \"up\") then
                        guiSetVisible(myadminWindow, false)
                        showCursor (false)
                        guiSetInputEnabled(false)
                        myadminWindow = nil
                    end
                end
            end, false)
            
            guiBringToFront (tlBackButton)
            guiSetVisible (myadminWindow, true)
        else
            local visible = guiGetVisible (myadminWindow)
            if (visible == false) then
                guiSetVisible( myadminWindow, true)
                showCursor (true)
            else
                showCursor(false)
            end
        end
    end
end
addCommandHandler(\"ah\", adminhelp)
 
 
 
 
meta.xml
 
   <script src=\"c_admin_help.lua\" type=\"client\" />

11
Segítségkérés / Pozicó lekérése x z y
« Dátum: 2018. Január 18. - 14:09:53 »
Hali most kezdtem a luát és szeretnék egy jogsis scriptett késziteni 
 
hogy birnám lekérni a kordinátátt ahol elbirok helyezni egy npct? sampba ugye van hogy /save de mtaba nincs valaki megoldas?

12
Segítségkérés / Kocsi sebbeség növelés/csökentés
« Dátum: 2018. Január 17. - 11:59:29 »
hali van egy mód amit használok és olyan gondom van h pl beülök egy rendőrautoba és elindulok akkor egyböl már 50-nel megy ezt hogybirom csökenteni max sebbeség meg 360 ezt hogy birnám állitani?

13
Szkript kérések / Bicikli bérlés
« Dátum: 2014. November 23. - 14:08:37 »
Helló! Én szeretnék egy defensive rpg módomba kérni olyat hogy bicikli bérlés parancsot ami ott lenne a kezdő spawnál
és arról szólna,h rá ül a biciklire és ne birja elvinni csak akkor ha kibérelte pl 2000ft birja elvinni és ez addig tart még ki nem lép aki segitenne nagyon hálás lennék!

14
Segítségkérés / Frakció fizu
« Dátum: 2014. November 22. - 21:20:01 »
Sziasztok van egy goudlyne editem! Az a kérdésem hogy a fizetési időt hogy birom át irnni? pldául minden másnap kapjon fizetést? előre is köszönöm,ja és azt hogy oldjam meg hogy a bankba kapja a pénzt? ebbbe a kodba át lehett irnni?
 
public OtherTimer()
{
new Float:maxspeed = 175.0;
    new plname[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
GlobalHackCheck();
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
   if(GetPlayerState(i) == 1) { CheckForWalkingTeleport(i); }
       if(PlayerInfo[AFK] == 0)
       {
           PlayerInfo[idomp]++;
      if(PlayerInfo[idomp] == 80)
      {
          PlayerInfo[idomp] = 0;
          PlayerInfo[idoperc]++;
      }
      if(PlayerInfo[idoperc] == 80)
      {
          PlayerInfo[idoperc] = 0;
          PlayerInfo[idoora]++;
                     new xpkap = (PlayerInfo[pLevel]*10)/2;
          PlayerInfo[XP] += xpkap;
          SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, \" \");
          SendClientMessage(i,COLOR_RED, \"<<<-( CryRPG Óraugrás )-------------------------------------------------------------------------------------------->>>\");
          format(stringx, sizeof(stringx), \"Fízetés idő. Kaptál %d XP-t. Játszott órák száma: %d\", xpkap,PlayerInfo[idoora]);
          SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
          if(PlayerInfo[pJob] == 28)

 
off


Helyesirási hibákat nezd el telefonrol vagyok

15
Segítségkérés / string lezárás probléma
« Dátum: 2014. November 22. - 17:39:04 »
Nem jo valaki segit?

Oldalak: [1] 2 3 ... 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal