Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - 1Mark6

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 8
31
Segítségkérés / Kódólási probléma
« Dátum: 2015. Szeptember 29. - 20:46:35 »
Sziasztok, ma elkezdtem a notepadban próbálgatni a szkriptelést, azonban egy problémába akadtam, az pedig a kódólási probléma,
ugyebár UTF-8 ba nem ajánlott hiszem nem ismeri a samp, ANSIba viszont, nincs ékezet a következő karaktereken : ő Ő ű Ű,
nemtudom mi lehet a problémája, a legfrisebb notepad++ van fent, ezért kérem hogy akinek van valami ötlete az segitsen.

32
Segítségkérés / Paraméter elhagyás
« Dátum: 2015. Szeptember 27. - 16:42:53 »
Sziasztok, azon gondolkozok már egy ideje hogy paramétert el lehet e hagyni, vagy valami más megoldással megoldani.
Például :
/kocsi <megnéz,kivesz,betesz> <ha kivesz/betesz akkor ide egy ammount>
azaz 3 parancskombináció
/kocsi megnéz
/kocsi kivesz mennyiség
/kocsi betesz mennyiség
Ugyebár ez így néz ki, a sscanf része :
 
if(sscanf(params,\"s[12]d\",cselekves,mennyiseg))

 
ez müködik is, de csak a kivesz és betesz.
Ha a megnézt akarom akkor igy kell beirni /kocsi megnéz 0
mivel ugyebár 2 param van megadva, és ezt nem lehetne valahogyan elhagyni?
strcmp(cselekves,\"megnéz\",true) && mennyiseg == 0-val sem müködik :(
Ezért kérlek ha tudtok segitsetek, köszönöm :D

33
Segítségkérés / Chat error?
« Dátum: 2015. Szeptember 26. - 18:17:51 »
Sziasztok, a napok folyamán irogattam egy módot, ami házi szerveren tökéletesen müködik, azonban, ha felrakom egy Linux szerverre ( külső VPN ), és felmegyek, majd irok a chatba akkor teljes mértékben kifagy, de azt megállapítottam, hogy nem csak a sima chatnél hanem RP chataknél is, ergo valamelyik kód nem passzol.
Hát megadnám a RangedMessage Kódomat, én nem találtam hibát, server log üres, kérlek segitsetek ha tudtok.
 
stock SendRangedMessage(playerid,r,szoveg[])
{
new Float:POS[3];
GetPlayerPos(playerid,POS[0],POS[1],POS[2]);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,r,POS[0],POS[1],POS[2]))
{
   if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(id))
   {
      SendClientMessage(i,-1,szoveg);
   }
}
}
}

 
Példa parancs :
 
CMD:b(playerid,params[])
{
new szoveg[128],string[128];
if(sscanf(params,\"s[128]\",szoveg)) return SendClientMessage(playerid, -1,\"\"SZ_PIROS\"[ \"SZERVER_NEV\" ]\"SZ_FEHER\" Használat : /b [ OOC Üzenet ]\");
{
format(string,sizeof(string),\"\"SZ_OOC\"(( [%d] %s OOC : %s ))\",playerid,Nev(playerid),szoveg);
SendRangedMessage(playerid,20,string);
}
return 1;
}

34
Segítségkérés / Sscanf probléma
« Dátum: 2015. Szeptember 18. - 19:51:46 »
Sziasztok !
Egy újfajta parancs módon dolgozok ( nekem új ), hogy ne csak ID-t lehessen hanem Nevet is beirni paraméternek,nos ezzel gyült meg a bajom, hogyha nincs fent az adott nevű/id-jű játékos akkor nem küldi el neki azt az üzenetet, és konzolba irja ezt :
sscanf warning: Format specifier does not match parameter count.

 
Itt a parancs :
 

CMD:makeadmin(playerid,params[])
{
new id;
if(pInfo[playerid][Admin] >= ADMIN_FOADMIN)
{
if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid, -1,\"\"SZ_PIROS\"[ \"SZERVER_NEV\" ]\"SZ_FEHER\" Használat : /makeadmin [ Név/ID ]\");
{
   if(Logged[id] == 1)
   {
      SendClientMessage(playerid, -1,\"\"SZ_PIROS\"[ \"SZERVER_NEV\" ]\"SZ_FEHER\" Lefut a parancs !\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, -1,\"\"SZ_PIROS\"[ \"SZERVER_NEV\" ]\"SZ_FEHER\" Ez a játékos nem online !\");
}
}
else SendClientMessage(playerid, -1,\"\"SZ_PIROS\"[ \"SZERVER_NEV\" ]\"SZ_FEHER\" Ehhez a parancshoz nincs jogosultságod !\");
return 1;
}

35
Segítségkérés / Dini avagy MSQL
« Dátum: 2015. Szeptember 16. - 18:27:38 »
Sziasztok !
Amint a címből is kiderült szeretnék segítséget kérni egy döntéshez.
Dini avagy MSQL hasznosabb,könnyebb, melyiket ajánlanád, mi a hátránya/előnye.
Mindkettőt használtam már, volt pár ember aki a dini-t a többség MySQL-t ajánlotta,ezért szeretném felvetettni itt is a kérdést, hogy végre le tudjam zárni ezt a témát magamban és a hozzám hasonló emberekben.
Ez a kérdés, vitatható, és szeretném hogy ne csak annyit írjatok hogy dini, mysql, hanem indokoljátok is meg.
Mert jó lenne végre egy dologra összpontosítani, mert egy ideig dolgozok ebbe, aztán mondják próbáljam ki ezt, és így ugrálok a kettő között.
Mivel a dini elég régi és a mysql az új, azonban mindegyik más más.
Kérlek segítsetek dönteni :D

36
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármű rendszer
« Dátum: 2015. Augusztus 31. - 11:29:13 »



   Jármű rendszer by 1Mark6

 


Tartalma:
 
- Teljesen In Game szerkezthető autó rendszer
 
- Jármű létrehozás, model, szin1,szin2,ár alapján.
 
- Jármű átszinezése
 
- Jármű modell váltás
 
- Jármű eladási ár változtatás
 
- Car reset parancs
 
- Motor rendszer
 
- Csak a tulajdonos tudja elinditani a járművet, vagy ha már fut a motor akkor bárki elviheti
 
- Gotokocsi
 
- Getkocsi
 
- Jármű halálakor visszakerül a respawn pozicióba
 
- Parkolás
 
 
 
Útmutató:
 
- /vhelp a parancsokért
 
- /v új jármű létrehozás
 
- /vmodel model váltás
 
- /vszin1-2 szin váltás
 
- /parkol leparkolja a járművet amiben ülsz
 
- /parkolid leparkolja az adott ID járművet, jól jön trailernél pl.
 
- /var ár újraírás
 
- /carresi járművek respawnolása
 
 
 
Jó ha tudod :
 
- A rendszer dini mentésformátumban írodott
 
- Biztos van ettől jobb megoldás is, de én azt használtam ami nekem ideális volt
 
- Szeretném, ha beteljesülne az vágyam, hogy a magyar közösség szkriptjeit bővithessem a tudásommal.
 
Képek :
 
\"\"i.imgur.com/qoGZSvs.png
 
\"\"http://i.imgur.com/mSOGLrE.png[/img]
 
\"\"http://i.imgur.com/MYnFnJ7.png[/img]
 
\"\"\"\"\"\"\"\"http://i.imgur.com/pcT5Rtu.png[/img]
 
\"\"\"\"\"\"\"\"http://i.imgur.com/4FO0rfV.png[/img]\"\"
 
\"\"\"\"\"\"http://i.imgur.com/TnyOp4u.png[/img]
 
\"\"\"\"\"\"\"\"http://i.imgur.com/47HNxKH.png[/img]
 

37
SA-MP: Szerverfejlesztés / Frakció rendszer
« Dátum: 2015. Augusztus 28. - 16:59:37 »


Frakció rendszer
 


Tartalma:
- Frakció létrehozás
- Frakció név adás
- Frakció rádió szín kiválasztása, csak HEX kód
- Frakció rádió IC - OOC
- Frakció rang nevek megadása, 5 rangot csináltam ez a scriptben bővíthető
- Frakció fizetés rangonként meghatározása
- Frakció járművek, 4 db lehet belőle, scriptben bővíthető
- Leader adás
- Játékos felvevése illetve kirúgása
- Frakción belüli rang adás
Jó ha tudod :
- A rendszer autómatikusan mentődik és töltődik
- A rendszer Dini mentéssel íródott
- A készítésekor nem biztos hogy a legjobb megoldásokkal dolgoztam biztos van ettől jobb megoldás is de nekem így sikerült
- A scriptfiles mappa / Frakciok mappa / itt foglalnak helyet a létrehozott frakciók, alapból van benne egy 0ás IDjü frakció, nem ajánlott kitörölni.
- A rendszer teljesen IG müködik
- Kompatibilis az ajtórendszerrel
- Vannak dolgok amik CSAK Scriptben bővíthetőek ( 5+ rang, 4+ kocsi )
- A célom hogy hasznos szkriptekkel segitsem a magyar közösség adatbázisát.
 
Képek ( csak link )
http://i.imgur.com/julJZTO.png
http://i.imgur.com/rCUdHd3.png
http://i.imgur.com/4CRGlEW.png
http://i.imgur.com/WzAFSjv.png
http://i.imgur.com/RvfoUjN.png
http://i.imgur.com/8mtHCSj.png
http://i.imgur.com/aRVE2nP.png
Letöltés(zip)

38
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ajtó rendszer
« Dátum: 2015. Augusztus 27. - 15:18:51 »


Ajtó Rendszer By 1Mark6
 


Tartalma :
- Ajtó lerakás
- Ajtó átnevezés
- Ajtó kijárat lehelyezése
- Pickup illetve 3D textlabel az ajtó elött
- Ajtók teljes mentése illetve betöltése
- Freeze time belépéskor
- Interiorokba is rakható !
Útmutató:
- Segitségre van szükséged használd a /help parancsot
- Előszőr létre kell hoznod az ajtót /ajto parancsal, majd leraknod egy ajtó kijáratot /ajtokijarat parancsal, majd ezután következik a /ajtonev parancs, amivel megadod a nevét az ajtónak, az ajtó kijárat kapott egy utótagot, <ajtónév> + Kijárat, tehát ha az ajtó nevét : Ruhabolt-nak irod akkor a kijárat Ruhabolt Kijárat lesz.
- A scriptbe lehet formázni az ajtók Labeljét igyekeztem a számomra legmegfelelőbb összeállítást kihozni.
- A scriptbe lehet a pickup modelt változtatni.
- Teszt parancsok : /teszt, ez a scriptelés során volt fontos parancs, nem szükséges. /gotopos parancs ezzel egy adott koordinátára teleportálsz, és a /setint, amivel interiort állítasz.
 
Jó ha tudod :
- Az interiorok mentődnek maguktól tehát ezzel sem kell bajlódni.
- Nem a legprofibb megoldásokkal dolgoztam, úgy csináltam ahogy jobbnak tünt számomra.
- A rendszer Dini-vel ment, tudom régi de nekem ez a tetszetősebb.
- A scriptfiles mappába létrekell hozni : scriptfiles/Szerver/Ajtok nevezetű mappát
- Remélem, tetszeni fog, és sikerül az vágyam, hogy egy hasznos FS-el támogassam a magyar közösséget !
 

Képek :
 


39
Segítségkérés / Ajtó rendszer hiba
« Dátum: 2015. Augusztus 26. - 17:46:29 »
Sziasztok, a mai nap folyamán elkezdtem megirni egy ajtó rendszer szerűségét, ismét dini-ben dolgozom, csupán lenne egy problémám a betöltéssel kapcsolatban szerintem azzal van a baj.
Lerakja, a /ajto parancsal a Labelt- és a pickupot, ésha újrainditom a szervert, akkor nem teszi ugyanezt.
 

enum Ajto
{
a_id,
Float:a_x,
Float:a_y,
Float:a_z
}
new ajtokszama;
new aInfo[500][Ajto];
CMD:ajto(playerid)
{
new s[128],s2[128],file[128],Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
format(file,128,\"/Szerver/Ajtok/%d.ini\",ajtokszama);
if(!fexist(file))
{
    dini_Create(file);
    dini_IntSet(file, \"AjtoID\", ajtokszama);
    dini_FloatSet(file, \"AjtoX\", X);
    dini_FloatSet(file, \"AjtoY\", Y);
    dini_FloatSet(file, \"AjtoZ\", Z);
   
    format(s,128,\"Létrehoztál egy új ajtót ! ID : %d \",ajtokszama);
    SendClientMessage(playerid, -1, s);
    format(s2,128,\"Ajtó | ID : %d\", ajtokszama);
    Create3DTextLabel(s2, 0xff0000FF, X, Y, Z, 20.0, 0, 0);
    CreatePickup(1242, 2,X,Y,Z, -1);
    ajtokszama++;
}
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
    new s[128];
format(s,128, \"/Szerver/Ajtoszam.ini\");
ajtokszama = dini_Int(s, \"Ajtokszama\");
for(new i = 0; i<=ajtokszama; i++)
{
    new fajl[128],s2[128];
    format(fajl,128,\"/Szerver/Ajtok/%d.ini\",i);
    aInfo[a_id] = dini_Int(fajl, \"AjtoID\");
    aInfo[a_x] = dini_Float(fajl, \"AjtoX\");
    aInfo[a_y] = dini_Float(fajl, \"AjtoZ\");
    aInfo[a_z] = dini_Float(fajl, \"AjtoY\");
    format(s2,128,\"Ajtó | ID : %d\",i);
    Create3DTextLabel(s2, 0xff0000FF, aInfo[a_x], aInfo[a_y], aInfo[a_z], 20.0, 0, 0);
    CreatePickup(1242, 2, aInfo[a_x], aInfo[a_y], aInfo[a_z], -1);
    printf(\"[AJTÓ INFORMÁCIÓ] : A(z) ID : %d Ajtó sikeresen betöltve ! \",i);
}
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
new s[128];
format(s,128, \"/Szerver/Ajtoszam.ini\");
if(fexist(s))
{
    dini_IntSet(s,\"Ajtokszama\", ajtokszama);
}
else if(!fexist(s))
{
    dini_Create(s);
    dini_IntSet(s,\"Ajtokszama\", ajtokszama);
}
return 1;
}

 
Köszönöm a segitséget!

40
Segítségkérés / Stock hiba?
« Dátum: 2015. Augusztus 03. - 19:45:21 »
Sziasztok!
Van egy stock kódom ami elméletben müködne, csak gyakorlatban nem akar.
Stock kód :
 
stock Nev(playerid)
{
new jatekosnev[24];
GetPlayerName(playerid, jatekosnev, 24);
strreplace(jatekosnev, \'_\', \' \');
return jatekosnev;
}
stock strreplace(string[], keres, csere)
{
    for(new i=0; string; i++)
{
        if(string == keres)
{
            string = csere;
        }
    }
}

 
Hibák, és sor(ok)
 

C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\MySQL Learn\\gamemodes\\mysql.pwn(133) : error 012: invalid function call, not a valid address
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\MySQL Learn\\gamemodes\\mysql.pwn(133) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\MySQL Learn\\gamemodes\\mysql.pwn(133) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\MySQL Learn\\gamemodes\\mysql.pwn(133) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\MySQL Learn\\gamemodes\\mysql.pwn(133) : fatal error 107: too many error messages on one line
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new s[64];
format(s,64,\"%s mondja : %s\",Nev(playerid),text);
TavolsagiUzenet(BESZED_TAVOLSAG,playerid,s,-1);
return 0;
} // itt használnám
// Hibás sor
format(s,64,\"%s mondja : %s\",Nev(playerid),text);

41
Segítségkérés / MySQL Mentés
« Dátum: 2015. Augusztus 03. - 18:47:57 »
Sziasztok!
A mai nap elkezdtem tanulgatni a mysql nyelvet, bár már itt az elején akadt pár nehézség amit nemtudok kiküszöbölni, tudom hogy aki ennyit nemért az ne is irjon semmit, de szeretném megtanulni ezt a fajta adatbázis kezelést ezért fordulok felétek.
A fórumon lévő leírások alapján összeállítottam az alap regisztrációs rendszert, csak a mentéssel van bajom, egy Admin szintet szeretnék menteni, de nemsikerül, semmi hibát nem észlel egyszerűen nem menti le Disconnectnél az adatot.
Kódok :
Betöltés
 
public JatekosBelep(playerid)
{
    new sorok_szama = cache_get_row_count();
    if(sorok_szama == 0) return ShowPlayerDialog(playerid, d_belep, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"{FFFFFF}Üdv a szerveren!\\nJatekosInfo regisztráltál!Kérlek add meg a jelszavad, amivel regisztráltált!\\n\\n{FF0000}Hibás jelszó!\", \"Regisztrál!\", \"Kilép!\");
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");
    SetSpawnInfo(playerid, 0, 7, cache_get_field_content_float(0, \"X\"), cache_get_field_content_float(0, \"Y\"), cache_get_field_content_float(0, \"Z\"), 90.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    TogglePlayerSpectating(playerid, false);
    SpawnPlayer(playerid);
    JatekosInfo[playerid][Penz] = cache_get_field_content_int(0, \"Penz\");
    JatekosInfo[playerid][Admin] = cache_get_field_content_int(0, \"Admin\");
    return 1;
}

 
Disconnectcor mentés :
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new string[256];
GetPlayerPos(playerid, JatekosInfo[playerid][X], JatekosInfo[playerid][Y], JatekosInfo[playerid][Z]);
mysql_format(kapcsolat, string, 256, \"UPDATE jatekosok SET Admin=\'%d\', Penz=\'%d\',X=\'%f\',Y=\'%f\',Z=\'%f\', WHERE Nev=\'%s\'\", JatekosInfo[playerid][Admin],JatekosInfo[playerid][Penz], JatekosInfo[playerid][X], JatekosInfo[playerid][Y], JatekosInfo[playerid][Z],JatekosInfo[playerid][Nev]);
mysql_tquery(kapcsolat, string);
return 1;
}

 
Adminad parancs : ( Bár ez felesleges, de lehet ebbe van a hiba? )
 
CMD:adminad(playerid, params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid) || JatekosInfo[playerid][Admin] >= ADMIN_SUPERADMIN)
{
    new ki;
    new LVL;
    new string[128];
    if(sscanf(params,\"ud\",ki,LVL)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat : /adminad < ID > < Szint >\");
    {
        JatekosInfo[ki][Admin] = LVL;
        format(string,128,\"Kaptál %d szintű admint\",LVL);
        SendClientMessage(ki,-1,string);
    }
}
else SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy Admin!\");
return 1;
}

42
Segítségkérés / MySQL Hiba
« Dátum: 2015. Augusztus 03. - 14:30:09 »
Sziasztok!
A fórumon lévő MySQL leírások alapján én is elkészítettem az egyiket, csak ezek a hibák léptek fel, próbáltam frissíteni pluginokat de nem lett jobb :(
 
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\MySQL Learn\\gamemodes\\mysql.pwn(35) : error 017: undefined symbol \"mysql_log\"
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\MySQL Learn\\gamemodes\\mysql.pwn(62) : error 017: undefined symbol \"mysql_format\"
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\MySQL Learn\\gamemodes\\mysql.pwn(63) : error 017: undefined symbol \"mysql_tquery\"
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\MySQL Learn\\gamemodes\\mysql.pwn(70) : error 017: undefined symbol \"mysql_format\"
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\MySQL Learn\\gamemodes\\mysql.pwn(71) : error 017: undefined symbol \"mysql_tquery\"
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\MySQL Learn\\gamemodes\\mysql.pwn(243) : error 017: undefined symbol \"mysql_format\"
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\MySQL Learn\\gamemodes\\mysql.pwn(244) : error 017: undefined symbol \"mysql_tquery\"
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\MySQL Learn\\gamemodes\\mysql.pwn(251) : error 017: undefined symbol \"mysql_format\"
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\MySQL Learn\\gamemodes\\mysql.pwn(252) : error 017: undefined symbol \"mysql_tquery\"
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\MySQL Learn\\gamemodes\\mysql.pwn(273) : error 017: undefined symbol \"cache_get_row_count\"
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\MySQL Learn\\gamemodes\\mysql.pwn(276) : error 017: undefined symbol \"cache_get_field_content_float\"
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\MySQL Learn\\gamemodes\\mysql.pwn(279) : error 017: undefined symbol \"cache_get_field_content_int\"
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\MySQL Learn\\gamemodes\\mysql.pwn(292) : error 017: undefined symbol \"cache_get_row_count\"

 
Itt a mód is :
http://pastebin.com/23CKGRM6
Köszönöm előre is a segitséget!

43
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap Mód [FUN World]
« Dátum: 2015. Július 23. - 11:13:32 »
Sziasztok!
Egy-két hete elkezdtem irni egy FUN World nevezetű játékmódot, a névből eredendőn FUN Szervernek indult,  de abbamaradt, ezért arra a döntésre jutottam kipublikálom, hátha van valakinek kedve, és ideje folytatni.
Tartalma :
- Adminrendszer 5 szintel, minden kellő adminparancs szintezkhez rendelve.
- Textdraw Infóbár
- XP rendszer
- Rang rendszer
- Bónuszok, a rang rendszerhez ((/bonuszok ))
- Teljes mentés, ami bővíthető
- Van egy nagyon alap bank rendszer benne.
- Anti SpawnKill
Megjegyzés : A mód teljesen nulláról irt, nem mondom hibátlan sőt biztos lesz olyan dolog benne amit meglehetett volna másképp is csinálni, de nekem ez egy alap volt első \"Gamemode\"-m szóval  ezt kérem figyelembe venni.
Köszönet : Köszönetet nyílvánítanák, elöször is a legtöbbet segítő személy, WHADEZ barátomnak, sokat köszönhetek neki, másodszor a SAMP fórum lelkes tagjainak, akik bármikor a rendelkezésmre álltak, ezek közül kiemelkedik Rändom, számos problémámat ő oldotta meg.
Amit kérek : Ha valaki komolyan gondolja a tovább fejlesztést, az kérem közölje , jó volna tudni hogy mást érdekelne ez a mód.
Kép ( mivel alap mód ezért csak 2db képet hoztam a fontosabb dolgokról ) :
\"0EQiWR1.png\"
\"UTFQzK0.png\"
Link :
http://data.hu/get/8951485/tanulas.pwn

44
Segítségkérés / Objekt health és lövés hiba
« Dátum: 2015. Július 23. - 10:21:16 »
Sziasztok!
Írtam egy szkriptet amiben van egy objekt annak van X healthja, és ha meglövik az az objektet az életéből levon 1-et, majd updateli a 3dlabelt.Legalább is ebböl áll, de nem tesztelés során nem történik semmi.
Kód :
 

new ObjectHP[MAX_OBJECTS];
new Text3D:mylabel;
new obi;
obi = CreateDynamicObject(16776, -2084.76709, -2532.95361, 28.10344,   0.00000, 0.00000, 320.47034);
ObjectHP[obi] = 500;
mylabel = Create3DTextLabel(\"[500/500]\", 0xFFFF00FF, -2087.1465,-2530.3347,35.4219, 20.0, 0, 0);
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
if(hittype == BULLET_HIT_TYPE_OBJECT)
{
if(IsValidObject(obi))
{
   new string[128];
   ObjectHP[obi] -= 1;
   format(string,128,\"[500/%i]\",ObjectHP[obi]);
   Update3DTextLabelText(mylabel, 0xFFFF00FFF,string);
   if(ObjectHP[obi] <= 0)
   {
       DestroyObject(hitid);
   }
}
}
return 1;
}

 
[ code=pawn][ /code] tageket használj

45
GTA San Andreas / SaveGame Mentés
« Dátum: 2015. Július 20. - 22:02:58 »
Sziasztok, szeretnék segítséget kérni, örülnék ha valaki tudna :D
Az a problémám, napokban elkezdtem játszani SP-ben régi old school érzés volt meg minden, aztán a GTA folyton elkezdett crashelni és újrakellet raknom, a mentésemet elraktam, majd miután újraraktam a SA-t, beraktam az User Files-ba csak az a gond ha IG próbálom betölteni, betölti a képeket megy a zene, amikor a csík a végére ér akkor bezárja a játékot, próbáltam utána nézni neten de nemsok sikerrel jártam, és már azóta próbáltam ujrarakni a játékot de sikertelenül, várom az ötleteket :D

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal