Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - 1Mark6

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 8
16
Segítségkérés / SetPlayerName hiba
« Dátum: 2016. Február 11. - 10:21:35 »
Sziasztok !
Az lenne a problémám, hogy a SetPlayerName nem akar müködni sajnos :(
Amikor beloginolsz akkor berakja egy PVar-ba a nevet, és amikor beirod a helyes jelszót, akkor bekéne Set-elni azt a nevet amit beirt.
De ez nem történik meg, hanem az alap SA-MP klienses nevet hagyja meg.
 

SetPVarString(playerid,\"BelepesNev\",inputtext); // Amikor beirja a loginnál a nevét igy rakom PVar-ba

 
Majd mikor beirja a névhez illő jelszót, akkor pedig :
 

new BelepesNev[24];
GetPVarString(playerid,\"BelepesNev\",BelepesNev,24);
SetPlayerName(playerid,BelepesNev);

 
A BelepesNev változóba lekérem a PVar tartalmát, és ezt a változót beállítom névnek.
Ne tévesszen meg, hogy a PVar és a változó neve ugyan az mert, próbáltam módosítani, de nem az a probléma. Teszteltem, hogy ki printf-elem a BelepesNev nevű változót, a helyes értéket adja vissza, szóval a SetPlayerName nem akar jó lenni :(

17
Segítségkérés / Notepad++ Auto Insert probléma !
« Dátum: 2016. Február 06. - 11:40:14 »
Sziasztok !
A napokban újratelepítettem a gépemet, ebből következik, hogy a Notepadom se úszta meg :(
Most felraktam újra, azonban most egy Auto Insert problémám van. A notepad ugye alapból inserteli a következő karaktereket - () {} [] \"\" - azaz magától lezárja a bekezdést.
Ez müködik is, azonban ha a sor közben próbálom ott nem müködik.
Példa :
 
SendClientMessage(playerid,-1,\"Üzenet\"); // itt a - ()- behelyettesíti rendesen
format(string,sizeof(string) // Itt viszont a format után rak egy () jelet, és ugyebár kéne a sizeof után is rakni egy jelet azaz igy kéne kinéznie format(string,sizeof(string))

 
Megfigyeltem, hogy akkor jelentkezik ez a probléma ha a zárójelben van egy - , vagy egy . -.
Szóval : A problémám egyszerűsítve. A Notepad++ zárójel közben nem Insertel másik zárójelet, - ( ) -, hanem csak egy zárójelet - ( -.
Kérlek segítsetek, nagyon zavaró. :(

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Február 06. - 12:09:17 )

Megoldottam :D 6.4.3-al müködik :D

18
Segítségkérés / NPC Eltűnik?
« Dátum: 2016. Január 26. - 16:05:49 »
Sziasztok !
Az lenne a problémám, hogy van egy járművel közlekedő NPC-m, ami ha el ér egy bizonyos pontot, onnan fogja és elteleportál a 0,0,0 koordinátára.
Na most :
A módba nem szerepel ilyen, hiszen egy new.pwn-be tesztelem.
Az npc script :



#include <a_npc>
new gStoppedForTraffic = 0;
public ScanTimer();
#define AHEAD_OF_CAR_DISTANCE    11.0
#define SCAN_RADIUS            11.0
//------------------------------------------
main(){}
//------------------------------------------
stock GetXYInfrontOfMe(Float:distance, &Float:x, &Float:y)
{
    new Float:z, Float:angle;
    GetMyPos(x,y,z);
    GetMyFacingAngle(angle);
    x += (distance * floatsin(-angle, degrees));
    y += (distance * floatcos(-angle, degrees));
}
//------------------------------------------
public OnNPCModeInit()
{
SetTimer(\"ScanTimer\",200,1);
}
//------------------------------------------
stock LookForAReasonToPause()
{
     new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetMyPos(X,Y,Z);
GetXYInfrontOfMe(AHEAD_OF_CAR_DISTANCE,X,Y);
for(new x = 0; x < MAX_PLAYERS; x++)
{
    if(IsPlayerConnected(x))
{
   if(GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_DRIVER || GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
   {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(x,SCAN_RADIUS,X,Y,Z))
      {
         return 1;
      }
   }
}
}
return 0;
}
 
//------------------------------------------
public ScanTimer()
{
    new ReasonToPause = LookForAReasonToPause();
   
if(ReasonToPause && !gStoppedForTraffic)
{
PauseRecordingPlayback();
gStoppedForTraffic = 1;
}
else if(!ReasonToPause && gStoppedForTraffic)
{
    ResumeRecordingPlayback();
    gStoppedForTraffic = 0;
}
}
 
//------------------------------------------
stock StartPlayback()
{
StartRecordingPlayback(PLAYER_RECORDING_TYPE_DRIVER,\"AngelPineBus\");
gStoppedForTraffic = 0;
}
 
//------------------------------------------
public OnRecordingPlaybackEnd()
{
    StartPlayback();
}
//------------------------------------------
public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid)
{
    StartPlayback();
}
//------------------------------------------
public OnNPCExitVehicle()
{
    StopRecordingPlayback();
}
//------------------------------------------

 
 
Ötlet?

19
Segítségkérés / NPC blokkolás?
« Dátum: 2016. Január 24. - 19:51:01 »
Sziasztok !
Érdekelne engem az a dolog, hogy hogyan lehet azt megcsinálni, hogyha valaki beáll az NPC elé, akkor Stopolja a Recordot, és csak akkor indul el, ha senki nem áll elötte.
Jó pár helyen láttam ezt, ezért gondoltam megkérdem !
Köszönöm a válaszokat !

20
Segítségkérés / Fegyverek blokkolása?
« Dátum: 2016. Január 23. - 12:29:33 »
Sziasztok!
Lehetséges, hogy a fegyvereket blokkoljuk? Hogy hiába vált fegyvert akkor is az Ököl, \"Fist\" maradjon a fegyvere, és csak akkor tudjon használni fegyvert amikor megadjuk neki, és ha nem az egész fegyverét hanem csak 1 kiválaszottat :D
Valami ilyesmire gondoltam :
 
stock PlayerCanUseWeapon(playerid,weaponid)
{
// Engedélyezi neki a weaponid-s fegyvert.
}

21
Segítségkérés / Inventory System - Alapok ?
« Dátum: 2016. Január 18. - 18:11:26 »
Sziasztok !
Egy inventory systembe szeretnék belekezdeni, azonban a kiindulási alapokon hiába gondolkozok nem tudok rájönni.
Mert, ugye olyat tudnék hogy a playernek vannak itemei és azt mutatja, de az úgy nem is inventory hanem csak egy dialog ami mutatja a dolgokat.
Valami olyasmi elképzelésre gondoltam, hogy :
 

enum ItemData
{
   ItemOwner[24],
   ItemName[24],
   ItemCount[24],
   ItemStatus,
}

 
Eddig ennyire jutottam. MySQL-ben szeretném ha mentődne, szóval ahhoz is ki kéne találni valami megoldást.
Szóval szeretnék tőletek kérni, MySQL-es Inventory Rendszer Alapokhoz valami kiindulási pontot amire tudnék támaszkodni.
Prógálgattuk mi már, de egy dinamikus Inventory rendszerhez jobb gondolatok kellenének, úgygondolom :D

22
Segítségkérés / Textdraw kiválasztási range ?
« Dátum: 2016. Január 12. - 18:26:50 »
Sziasztok !
Felmerült bennem a kérdés, megoldható lenne-e az, hogy ahogy a videóban is látszik, ha ráviszem a kurzort az OK, gombra akkor az Username és a Password is megkapja a hover color-t. Azt szeretném, hogy nem-e lehetne úgy hogy csak az kapjon szint, amin van a kurzor?
Kicsit zavaró, hogy beszinezi az egészet :D
Gondoltam rá, hogy állítok a betűméreten vagy valami, de inkább felétek fordulok segitségül :D
Videó :
 

Köszönöm a segitségeket.

23
Segítségkérés / Textdraw kiválasztás hiba?
« Dátum: 2016. Január 10. - 16:56:12 »
Sziasztok !
Van egy textdraw-om ami nem akar a legjobban müködni :(
 

UserNameTD[playerid] = TextDrawCreate(312.000000, 154.000000, \"Username\");
TextDrawAlignment(UserNameTD[playerid], 2);
TextDrawBackgroundColor(UserNameTD[playerid], 255);
TextDrawFont(UserNameTD[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(UserNameTD[playerid], 0.500000, 1.599998);
TextDrawColor(UserNameTD[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(UserNameTD[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(UserNameTD[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(UserNameTD[playerid], 1);
TextDrawUseBox(UserNameTD[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(UserNameTD[playerid], 255);
TextDrawTextSize(UserNameTD[playerid], 402.000000, 191.000000);
TextDrawSetSelectable(UserNameTD[playerid], 1);

 
Ha felconnectel akkor :
 
SelectTextDraw(playerid,0x00FF00FF);

 
És az a baj, hogy a választási szinét megadja, de akárhogy nyomom semmi sem történik :(
 

if(clickedid == UserNameTD[playerid])
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Rákattintottál a felhasználó nevedre\");
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Január 10. - 18:15:42 )

Probléma megoldva, az volt a baj, hogy ezt a textdrawot takarta egy másik TD.

24
Segítségkérés / Connectnél clearchat probléma
« Dátum: 2016. Január 10. - 14:28:54 »
Sziasztok !
Azt szeretném megkérdezni, hogy lehetne megoldani, ha fel connectel akkor egy teljesen üres chatet kapjon ( clear chat ).
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ClearChat(playerid,10);
return 1;
}
stock ClearChat(playerid,count)
{
for(new i = 0; i < count; i++)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\" \");
}
}

 
De amikor fel csatlakozok.
 

[14:16:07] {FFFFFF}SA-MP {B9C9BF}0.3.7 {FFFFFF}Started
[14:16:10] Connecting to 127.0.0.1:7777...
[14:16:11] Connected. Joining the game...
[14:16:11] 
[14:16:11] 
[14:16:11] 
[14:16:11] 
[14:16:11] 
[14:16:11] 
[14:16:11] 
[14:16:11] 
[14:16:11] 
[14:16:11] 
[14:16:11] Connected to SA-MP Server

 
Jól láthatóan, elküldi azt a 10 üres sort, azonban a végére belöki azt a Connected to \"Szervernév\" dolgot.
Valami ötlet hogy küszöbölhetném ezt ki?
Szóval : Ha felconnectel, nyomjon egy clearchatet és ne lógjon bele semmi.
Köszönöm

25
Segítségkérés / Szám tagolása
« Dátum: 2016. Január 06. - 19:38:36 »
Sziasztok !
Olyan kérdéssel fordulok felétek, hogy lehetséges-e vagy miféleképpen valósitható meg, egy szám tagolása?
Van egy számunk,
new x = 123456789;

 
Azt szeretném, hogy ha string-be felhasználom akkor tagolja a számot, \",\"-vel.
 
// Az X Változó értéke : 123,456,789

 
Tévedés ne essék, nem tizedes törtet akarok csinálni, csupán eszétikai okokból, úgyvélem igy szebben nézz ki.
Várom, a segitőkészek ötleteit :D
Köszönöm a válaszokat!

26
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jegyzettömb
« Dátum: 2016. Január 03. - 18:54:55 »
Jegyzettömb
 
Információ :
A kód, jelenleg egy alap módba van benne, de nagyon könnyü kiszedni.
A mód nem menti a jegyzeteket, a mód újrafutásakor nullázódnak a jegyzetek.
A mentést, nem állt szándékomban megcsinálni, ez csak egy kiinduló pont.
17 Karakternél hosszab jegyzeteket, úgy kezeli, hogy a 17. karakter után kipontozza \"...\"
Lehetőség van, a már létező jegyzetet megnézni, illetve módosítani.
Létezik más megoldás is, én igy használtam ki amit tudtam.
Pár kép :
http://imgur.com/a/P2Isl
Link :
http://data.hu/get/9383794/Jegyzet.pwn
Utóirat :
Használjátok egészséggel, remélem fog nektek is tetszeni :D

27
Segítségkérés / String módosítás egy bizonyos karakterszám után
« Dátum: 2016. Január 03. - 17:14:19 »
Sziasztok !
Egy olyasfajta megvalósítási ötletet szeretnék kérni, ami a stringet egy x karakter szám után módosít.
Példa :
Van egy játékos által beirt szövegünk, az inputtext.
Ha az inputtext hosszabb mint 20, akkor vágja le a szöveget 20. karakternél.
 
// A játékos beirja, hogy :inputtext = \"Elmegyek a boltba és bevásárolok\";
if(strlen(inputtext) > 20) // Ha 20 karakternél hosszabb, amit beir
{
   // Ide kéne valami, VágdSzétASztinget(20); Hogy a 20. karakter után levágja a szöveget.
}

 
Textdrawhoz kéne és csak ennyi karakter fér ki, és úgy lenne jó ha nem lógja ki.

28
Segítségkérés / [MySQL] Szabad player ID(Mysql) lekérdezés?
« Dátum: 2015. December 24. - 16:49:45 »
Sziasztok!
Úgyebár, az adatbázisba mentek, egy MySQL ID-t a játékosnak. Na most ha én kitörlöm egy játékos adatait teljesen, akkor az az ID szabad lenne elvileg, de ha feljön egy másik player, és beregisztrál, az nem azt az ID-t kapja meg ami volt az előző játékosnak hanem 1-el nagyobbat. Az ID, AI-re van állítva, amitől növekszik az értéke.
Arra gondoltam, hogy amikor regisztrál, lekéne valahogy futtatni egy kérdezést, hogy van-e, sorban következő szabad ID, s ha van akkor azt kapja meg, ha nincs akkor egyértelműen 1-el nagyobbat kap.
Valami ötlet?

29
Segítségkérés / SendFormatMessage?
« Dátum: 2015. December 22. - 15:17:32 »
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy SendFormatMessage makrót, amivel dolgozhatnék.
Próbálgattam csinálni de nem jött össze.
Azt szeretném kérni, hogy ne SendClientMessage-vel küldje el, hanem belekéne épiteni ebbe :
 

stock MSG(playerid,uzenet[])
{
new string[128];
format(string,sizeof(string),\"<< Teszt : %s >>\",uzenet);
SendClientMessage(playerid,-1,string);
}

 
Úgy gondoltam, hogy igy nézne ki :
MSGF(playerid,string[],paraméterek);
Előre is köszönöm !

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. December 22. - 15:38:12 )

Közben, kitalálok mindent :D
Azért akinek hasonlóképpen szüksége van rá, annak :
 
new bool: FALSE = false;
#define MSGF(%1,%3,%4) do{new sendfstring[128];format(sendfstring,128,(%3),%4);MSG(%1,sendfstring);}while(FALSE)

30
Segítségkérés / Mysql hiba?
« Dátum: 2015. December 21. - 17:13:04 »
Sziasztok !
Mysql tanulmányozása közben, egy teszt szkriptet szerettem volna futtatni amikor feltételezőlegesen egy Hiba üzenettel találkoztam, mégpedig a szerver inditásakor.
Hiba üzenet :
The procedure entry point InitializeConditionVariable culd not be located in the dynamic linkl library KERNEL32.dll
MySQL R39-4 -es verziónál jelentkezett ez a probléma.
Ami nem müködött :
Mysql verzió váltás, ugyanezt a hibát eredményezte.
Köszönöm a segitségeteket!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. December 21. - 19:54:56 )

Utána jártam, és szerintem a libmysql-ben van a probléma. Valaki tudna küldeni egyet? Amiket neten nézten nem éppen a megfelelő módon müködtek.

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal