Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - kamionos
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 8
31
« Dátum: 2014. Június 15. - 17:46:48 »
Üdv! Jó régen írtam már ide De most elakadtam hosszadalmas idõ után sajnos :/ Nos az hogy kivitelezhetõ, hogy egy adott autó köré rakjon egy sugarat pl. RangeOfPoint-tal... És a sugáron belül cselekvések történjenek. Tehát ha az adott autó közelébe ér egy lövö-gyilkoló jármûvel szállítsa ki az adott jármûbõl és rakja be egy adott jármûbe. remélem érthetõ, köszönöm elõre is! UI: Konkrét példákat megköszönném
32
« Dátum: 2014. Június 13. - 23:03:30 »
Sziasztok! Átalakítottam Zalakaka45 Rádió scriptjét! Tudom hogy nem egy nagy dolog, de kezdõknek jól jöhet! Eredeti téma: http://sampforum.hu/index.php?topic=40140.msg500947Átírta: Hanga(Én) Ídõ: 2-3 perc /* Készült a sampforum.hu részére! By: Hanga */ #include a_samp #include zcmd #define Radio 0 #define Piros 0xAA3333AA #define Zold 0x33AA33AA CMD:radio(playerid) { new str[150]; strcat(str, \"ClassFM\\n\"); strcat(str, \"Rádió1\\n\"); strcat(str, \"CityRádió\\n\"); strcat(str, \"JuventusRádió\\n\"); strcat(str, \"Kikapcsolás\"); ShowPlayerDialog(playerid, Radio, DIALOG_STYLE_LIST, \"Rádiók\", str,\"Hallgatás\",\"Kilépés\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if ( dialogid == Radio ) if( !response ) return SendClientMessage(playerid,Piros,\"Kiléptél a RádióPanelböl!\"); { switch(listitem) { case 0: PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://91.82.85.71:7116/CLASS_FM.m3u\"), SendClientMessage(playerid,Zold,\"Jelenleg a ClassFm-et hallgatod!\"); case 1: PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3.m3u\"), SendClientMessage(playerid,Zold,\"Jelenleg a Rádió1-et hallgatod!\"); case 2: PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://tunein.com/radio/City-Radio-1064-s95541/\"), SendClientMessage(playerid,Zold,\"Jelenleg a CityRádiót hallgatod!\"); case 3: PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://radio.juventus.hu/\"), SendClientMessage(playerid,Zold,\"Jelenleg a JuventusRádiót hallgatod!\"); case 4: StopAudioStreamForPlayer(playerid), SendClientMessage(playerid,Piros,\"Kikapcsoltad a Rádiót!\"); } } return 1; }
33
« Dátum: 2014. Június 09. - 15:24:44 »
Sziasztok! A szerveremre készítettem egy fegyvermenüt. Mivel ehhez hasonlót még nem láttam ezen a fórumon úgy gondoltam hogy megosztom veletek! Parancs: /w, /wp, /weapons Csak amx et rakok mivel ha pwn-t is rakok akkor a nevemet kiveszik belõle! De ha gond lenne akkor rakok fel pwn-t is! Itt van egy kép: A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.huletöltõ link: http://data.hu/get/7783068/weaponmenu.amx
34
« Dátum: 2014. Június 09. - 12:26:35 »
Üdv kedves fórumozók! Mivel nem maradt más választásom úgy döntöttem, hogy ide írok. Stuntra szakosodott mappert keresnék old felépítésû freeroam szerverre! 2014.06.24.-én nyit a szerverem és hadilábon állunk a stunt mapokkal. Tudom meg lehetne oldani azt is, hogy másik modbol kiveszem a mapokat, de akkor onnantól kezdve nem lenne egyedi a mod! Nem olyan szervert akarok nyitni ahol olyan mapok vannak amiket már mindenki ismer! Én ezt a dolgot komolyan gondolnám akár hosszú távra is! Már van egy mapperem, de õ nem tud stunt mapokat mapolni! Ha érdekelne az ajánlatom akkor írj PÜ-t és ott megbeszélhetjük a dolgokat! Köszönöm a figyelmet!
35
« Dátum: 2014. Május 17. - 17:55:54 »
Sziasztok! Amióta ezt beraktam a modomba az on dialog response alá if(dialogid == help) { if(response) { switch(listitem) { case 0: cmd_cmds(playerid); case 1: SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hamarosan\"); case 2: SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hamarosan\"); case 3: cmd_credits(playerid); case 4: cmd_weapons(playerid); case 5: cmd_teles(playerid); case 6: cmd_radio(playerid); } } } ezt írja mentéskor: Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase Header size: 5916 bytes Code size: 680264 bytes Data size: 1207680 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=4126 cells (16504 bytes) Total requirements: 1910244 bytes
Még nem találkoztam ilyennel...gondolom rákérdezek
36
« Dátum: 2014. Május 06. - 12:44:44 »
Sziasztok! Azt hogy tudom kivitelezni hogy az adott objectek CSAK a skin választóban látszódjanak? Ezt úgy értem ha a skinválasztóban vagy pl: 100.0,101.0,102.0 koo-n,akkor amikor a skinválasztóban vagy látszódjanak az objectek, de ha ki lépsz a skin választóból akkor 100.0, 101.0, 102.0 koo-n ne látszódjon ugyanaz az object?? Válaszokat elõre is köszönöm!
37
« Dátum: 2014. Május 03. - 19:34:36 »
Sziasztok! Találtam egy szervert aminek megtetszett az adminrendszere! Át szeretném rakni az enyémbe,de mivel bele van építve a szerverbe egyedül nem tudom át rakni az enyémbe...meg a kódolását se értem! Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném! UI:A segítség Team Vieweren folyna
38
« Dátum: 2014. Április 30. - 15:13:04 »
Sziasztok! Hamarosan kinyitja kapuit a saját készítésû szerverem! Mik is találhatóak? -Egyedi mapok -Egyedi rendszerek -Egyedi parancsok -Egyedi struktúra -Egyedi élmény Az admin rendszer nincs még kész hozzá. Amint készen lesznek az újabb mapok és az admin rendszer akkor egy egy órás tesztelés után ki nyitja kapuit a szerver! A szerver weboldala: www.fantasticcool.tkA weboldalon elérhetitek: -a nyitás idõpontját -fejlesztési naplót -képeket,videókat -tanácsokat -csapat felépítését -admin TGF -leírásokat/parancsokat -és még sok-sok mást! Várható nyitás: 2014.06.24
A weboldalon nyomon követhetitek a szerver menetét! Jelenleg Admin felvételt tartunk,amire a weboldalon keresztül jelentkezhetsz! Regisztrálj be,kövess minket nyomon, megéri! Köszönöm a figyelmet U.I.:Ha kevés a szöveg akkor kiegészítem,valamint azért csináltam ezt a topicot hogy minél többen értesüljenek a szerverrõl,és a nyitásnál ne legyen kihalva!
39
« Dátum: 2014. Április 22. - 16:37:28 »
Üdv! Azt hogy érhetem el hogy ha pl. valaki benyomja az 1-es számot, és ha meghal a szerver automatikusan lejátssza neki a 2-es számot 6 mp-ig...viszont ha lejár a 6 mp visszarakja neki az 1-es számra..... Ez azért kellene nekem mert ha valaki meghal és rádiót halgatott rakja neki vissza a szám lejátszása után...ezzel is jobb élményt biztosítani hogy ha lejátssza neki a 2-es számot ne kelljen visszarakni stb stb stb...
40
« Dátum: 2014. Március 04. - 17:52:58 »
Üdv ismét. Az a problémám hogy a TDM módon a rang szerinti besorolás valamiért hibás...nem jöttem rá miért. Egyfolytában azt a szöveget írja amit a kisebb rankúnak kellene :/ Mert ugye ugy van hogy 1-tõl azaz 0 ponttól(RANK1=Definálva van) rank 8-ig(RANK8) van a besorolás. Nade ugye van 4 nemzet,és 6 osztály. Az elsõ osztály 1 es ranktól,a második 2 es ranktól,.......a 6 odik hatos rangtól vehetõ igénybe. Na de most az a problematik. hogy Kisebb rankú osztályba ne léphetsz be,hanem csak abba ami azonos a rankoddal. Nekem ez úgy kellene hogyha pl 6 os a rankod akkor 6 tól kezdve az összesbe beléphetsz. Ha pl 3 mas a rangod akkor csak az 1,2 és 3 rankú osztályba. Ha meg 8 as,vagy 7 rankú vagy akkor ugyan az mint a 6 os ranknál...6 tól kezdve az összesbe. Így néz ki a kód: if (GetPlayerScore(playerid) >= RANK1 && GetPlayerScore(playerid) < RANK2) rank = 1; else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK2 && GetPlayerScore(playerid) < RANK3) rank = 2; else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK3 && GetPlayerScore(playerid) < RANK4) rank = 3; else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK4 && GetPlayerScore(playerid) < RANK5) rank = 4; else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK5 && GetPlayerScore(playerid) < RANK6) rank = 5; else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK6 && GetPlayerScore(playerid) < RANK7) rank = 6; else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK7 && GetPlayerScore(playerid) < RANK8) rank = 7;
A hiba üzenetes cucc kombó if(IsPlayerChoosingClass[playerid] == 1) { if(ClassChoosingStep[playerid] == 0) // ASSAULT { gClass[playerid] = ASSAULT; } if(ClassChoosingStep[playerid] == 1) // MEDIC { if(Rank(playerid) != 2) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\"); gClass[playerid] = MEDIC; } if(ClassChoosingStep[playerid] == 2) // ANTI-TANK { if(Rank(playerid) != 3) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\"); gClass[playerid] = ANTI-TANK; } if(ClassChoosingStep[playerid] == 3) // ENGINEER { if(Rank(playerid) != 4) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\"); gClass[playerid] = ENGINEER; } if(ClassChoosingStep[playerid] == 4) // AIRFORCE { if(Rank(playerid) != 5) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\"); gClass[playerid] = AIRFORCE; } if(ClassChoosingStep[playerid] == 5) // SPECICAL-OPS { if(Rank(playerid) != 6) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\"); gClass[playerid] = SPEC-OPS; } }
41
« Dátum: 2014. Március 04. - 15:58:29 »
Üdv! Az hogyan kivitelezhetõ hogy a parancsban szereplõ kód csak HALÁL után lesz jó?? mert van egy jó kis tdm modom,de ha beirom a parancsot és nyomok egy célzás egérklikket akkor egyszerre elkezdi már az osztályt váltogatni! A parancsnak az a lényege hogy csak akkor dob vissza ha meghalsz! Ugye az osztály választás jobb és bal egérklikkel lett megoldva... CMD:resetclass(playerid, params[]) { IsPlayerChoosingClass[playerid] = 1; ClassPositionSet[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid, C_LBLUE, \"A következõ halálnál ki tudod választani az osztályt!\"); return 1; }
42
« Dátum: 2014. Március 03. - 20:51:36 »
-
43
« Dátum: 2014. Március 02. - 00:42:45 »
Nem,de mind a 2-t ismerem.....Sajnos
44
« Dátum: 2014. Március 01. - 01:06:11 »
Sziasztok! Készülõ szerveremre készítettem egy FS-t,de annyira nem láttam értelmét hogy berakjam(Még gondolkodok rajta) ezért úgy döntöttem hogy felteszem ide elsõ publikálás ként Igazából ez egy olyan dolog amit VÉGRE egyedül képes voltam megcsinálni Remélem az olyanoknak mint én tehát tanuló szkriptereknek jól jön! Lényeg: A cucc lényege hogy az idõt tudod vele változtatni 1 tõl 24 óráig! Annyira nem lett túlcsicsázva,a lényegnek megfelel ! Tesztelve lett! Mûködik. Készitõ:Én(Hanga) Készítési idõ:kb. 4 perc(Nem számoltam) Kód: //Idõ változtató //Készítette:Hanga(Dead Space) //Készítési idõ:kb. 4 perc //Használjátok egészséggel! #include a_samp #include zcmd #define time 1000 #define zöld 0x00FF00FF CMD:time(playerid) { ShowPlayerDialog(playerid, time, DIALOG_STYLE_LIST, \"{00ff00}Idõ kiválasztó\", \"1 óra\\n2 óra\\n3 óra\\n4 óra\\n5 óra\\n6 óra\\n7 óra\\n8 óra\\n9 óra\\n10 óra\\n11 óra\\n12 óra\\n13 óra\\n14 óra\\n15 óra\\n16 óra\\n17 óra\\n18 óra\\n19 óra\\n20 óra\\n21 óra\\n22 óra\\n23 óra\\n24 óra\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == time ) { switch(listitem) { case 0: { SetPlayerTime(playerid, 1, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 1 órára!\"); } case 1: { SetPlayerTime(playerid, 2, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 2 órára!\"); } case 2: { SetPlayerTime(playerid, 3, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 3 órára!\"); } case 3: { SetPlayerTime(playerid, 4, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 4 órára!\"); } case 4: { SetPlayerTime(playerid, 5, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 5 órára!\"); } case 5: { SetPlayerTime(playerid, 6, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 6 órára!\"); } case 6: { SetPlayerTime(playerid, 7, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 7 órára!\"); } case 7: { SetPlayerTime(playerid, 8, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 8 órára!\"); } case 8: { SetPlayerTime(playerid, 9, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 9 órára!\"); } case 9: { SetPlayerTime(playerid, 10, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 10 órára!\"); } case 10: { SetPlayerTime(playerid, 11, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 11 órára!\"); } case 11: { SetPlayerTime(playerid, 12, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 12 órára!\"); } case 12: { SetPlayerTime(playerid, 13, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 13 órára!\"); } case 13: { SetPlayerTime(playerid, 14, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 14 órára!\"); } case 14: { SetPlayerTime(playerid, 15, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 15 órára!\"); } case 15: { SetPlayerTime(playerid, 16, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 16 órára!\"); } case 16: { SetPlayerTime(playerid, 17, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 17 órára!\"); } case 17: { SetPlayerTime(playerid, 18, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 18 órára!\"); } case 18: { SetPlayerTime(playerid, 19, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 19 órára!\"); } case 19: { SetPlayerTime(playerid, 20, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 20 órára!\"); } case 20: { SetPlayerTime(playerid, 21, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 21 órára!\"); } case 21: { SetPlayerTime(playerid, 22, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 22 órára!\"); } case 22: { SetPlayerTime(playerid, 23, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 23 órára!\"); } case 23: { SetPlayerTime(playerid, 24, 0); SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 24 órára!\"); } } } return 1; }
Bocs az elcsúszásokért...valamiért torzítja a fórum :/
45
« Dátum: 2014. Február 27. - 20:19:10 »
Üdv! Az a történet hogy a készülõdõ szerveremen 2 nyel él. Magyar,angol. Ha belépésnél az angolra megyek minden angol beleérve a chatet,ha meg magyarra akkor ugyan az csak magyarba! Nost ugye lenne 3 chanel. a Magyar,Angol és a Közös. Próbálgattam csinálgatni de nem jó! Ha feljön valaki és angol chaten ir akkor 2x irja le amit ir,és én is látom a magyar chanelen! Az lenne a lényeg hogy amikor fellépek akkor ugye autómatikusan kiválasztja a chanelt a dialognál a gombok segítségével. itt a kód: new JatekosCsatornaja[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerText(playerid, text[]) { for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) // Végigmész a játékosokon. Az asd helyére írd a MAX_PLAYERS-t, ha azt definiáltad a saját slotszámodra, vagy írd oda számmal, hogy hány játékos fér fel a szerverre, esetleg írd oda a saját slot szám definiálásod nevét { if(JatekosCsatornaja == 1) // Megnézed, hogy az 1-es csatornán van - vagyis hogy az adott játékos pl. JatekosCsatornaja változó értéke egyenlõ e 1-el { switch(PlayerData[playerid][Level]) { case 1: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{6fff00}@vip {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 2: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{0091ff}@moderátor {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 3: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{33ccff}@fõmoderátor {%06x}%s {afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 4: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{00ff00}@admin {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 5: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{ffa200}@fõadmin {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 6: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{ff0000}@tulaj {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: {ffff00}%s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } default: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{%06x}%s {afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } } } else if(JatekosCsatornaja == 2) { switch(PlayerData[playerid][Level]) { case 1: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{6fff00}@vip {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 2: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{0091ff}@moderator {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 3: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{33ccff}@s.moderator {%06x}%s {afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 4: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{00ff00}@admin {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 5: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{ffa200}@s.admin {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } case 6: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{ff0000}@owner {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: {ffff00}%s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } default: { new k[256], n[24]; GetPlayerName(playerid, n, 24); format(k, sizeof k, \"{%06x}%s {afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> , n, playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, k); } } } } return 0; }
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 8
|