Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - kamionos

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 8
31
Segítségkérés / Range Of Point a kocsi köré
« Dátum: 2014. Június 15. - 17:46:48 »
Üdv!
Jó régen írtam már ide :D
De most elakadtam hosszadalmas idõ után sajnos :/
Nos az hogy kivitelezhetõ, hogy egy adott autó köré rakjon egy sugarat pl. RangeOfPoint-tal...
És a sugáron belül cselekvések történjenek.
Tehát ha az adott autó közelébe ér egy lövö-gyilkoló jármûvel szállítsa ki az adott jármûbõl és rakja be egy adott jármûbe.
remélem érthetõ, köszönöm elõre is!
UI: Konkrét példákat megköszönném

32
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Átalakított rádió
« Dátum: 2014. Június 13. - 23:03:30 »
Sziasztok!
Átalakítottam Zalakaka45 Rádió scriptjét!
Tudom hogy nem egy nagy dolog, de kezdõknek jól jöhet!
Eredeti téma: http://sampforum.hu/index.php?topic=40140.msg500947
Átírta: Hanga(Én)
Ídõ: 2-3 perc
 

/*
Készült a sampforum.hu részére!
By: Hanga
*/
    #include a_samp
    #include zcmd
     
    #define Radio 0
     
    #define Piros 0xAA3333AA
    #define Zold  0x33AA33AA
     
    CMD:radio(playerid)
    {
            new str[150];
            strcat(str, \"ClassFM\\n\");
            strcat(str, \"Rádió1\\n\");
            strcat(str, \"CityRádió\\n\");
            strcat(str, \"JuventusRádió\\n\");
            strcat(str, \"Kikapcsolás\");
           
            ShowPlayerDialog(playerid, Radio, DIALOG_STYLE_LIST, \"Rádiók\", str,\"Hallgatás\",\"Kilépés\");
            return 1;
    }
     
    public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
    {
            if ( dialogid == Radio )
        if( !response ) return SendClientMessage(playerid,Piros,\"Kiléptél a RádióPanelböl!\");
            {
                    switch(listitem)
                    {
                        case 0: PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://91.82.85.71:7116/CLASS_FM.m3u\"), SendClientMessage(playerid,Zold,\"Jelenleg a ClassFm-et hallgatod!\");
                        case 1: PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3.m3u\"), SendClientMessage(playerid,Zold,\"Jelenleg a Rádió1-et hallgatod!\");
                        case 2: PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://tunein.com/radio/City-Radio-1064-s95541/\"), SendClientMessage(playerid,Zold,\"Jelenleg a CityRádiót hallgatod!\");
                        case 3: PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://radio.juventus.hu/\"), SendClientMessage(playerid,Zold,\"Jelenleg a JuventusRádiót hallgatod!\");
                        case 4: StopAudioStreamForPlayer(playerid), SendClientMessage(playerid,Piros,\"Kikapcsoltad a Rádiót!\");
                    }
            }
            return 1;
    }

33
SA-MP: Szerverfejlesztés / HWPM || v1.0 fegyvermenü
« Dátum: 2014. Június 09. - 15:24:44 »
Sziasztok!
A szerveremre készítettem egy fegyvermenüt.
Mivel ehhez hasonlót még nem láttam ezen a fórumon úgy gondoltam hogy megosztom veletek!
Parancs: /w, /wp, /weapons
Csak amx et rakok mivel ha pwn-t is rakok akkor a nevemet kiveszik belõle!
De ha gond lenne akkor rakok fel pwn-t is!
Itt van egy kép:
\"402826563sa-mp-033_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
letöltõ link:
http://data.hu/get/7783068/weaponmenu.amx

34
Munkaerő keresése / Stuntra szakosodott mappert keresünk!
« Dátum: 2014. Június 09. - 12:26:35 »
Üdv kedves fórumozók!
Mivel nem maradt más választásom úgy döntöttem, hogy ide írok.
Stuntra szakosodott mappert keresnék old felépítésû freeroam szerverre!
2014.06.24.-én nyit a szerverem és hadilábon állunk a stunt mapokkal.
Tudom meg lehetne oldani azt is, hogy másik modbol kiveszem a mapokat, de
akkor onnantól kezdve nem lenne egyedi a mod!
Nem olyan szervert akarok nyitni ahol olyan mapok vannak amiket már mindenki ismer!
Én ezt a dolgot komolyan gondolnám akár hosszú távra is!
Már van egy mapperem, de õ nem tud stunt mapokat mapolni!
Ha érdekelne az ajánlatom akkor írj PÜ-t és ott megbeszélhetjük a dolgokat!
Köszönöm a figyelmet!

35
Segítségkérés / Az para ha ezt írja a pawno?
« Dátum: 2014. Május 17. - 17:55:54 »
Sziasztok!
Amióta ezt beraktam a modomba az on dialog response alá
 
   if(dialogid == help)
{
    if(response)
    {
        switch(listitem)
        {
            case 0: cmd_cmds(playerid);
            case 1: SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hamarosan\");
            case 2: SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hamarosan\");
            case 3: cmd_credits(playerid);
            case 4: cmd_weapons(playerid);
            case 5: cmd_teles(playerid);
            case 6: cmd_radio(playerid);
   }
}
}

 
ezt írja mentéskor:
 
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
Header size:           5916 bytes
Code size:           680264 bytes
Data size:          1207680 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=4126 cells (16504 bytes)
Total requirements: 1910244 bytes

 
Még nem találkoztam ilyennel...gondolom rákérdezek

36
Segítségkérés / Skin választós objectek
« Dátum: 2014. Május 06. - 12:44:44 »
Sziasztok! :)
Azt hogy tudom kivitelezni hogy az adott objectek CSAK a skin választóban látszódjanak?
Ezt úgy értem ha a skinválasztóban vagy pl: 100.0,101.0,102.0 koo-n,akkor amikor a skinválasztóban vagy látszódjanak az objectek, de ha ki lépsz a skin választóból akkor 100.0, 101.0, 102.0 koo-n ne látszódjon ugyanaz az object??
Válaszokat elõre is köszönöm!

37
Segítségkérés / Admin system berakás
« Dátum: 2014. Május 03. - 19:34:36 »
Sziasztok!
Találtam egy szervert aminek megtetszett az adminrendszere!
Át szeretném rakni az enyémbe,de mivel bele van építve a szerverbe egyedül nem tudom át rakni az enyémbe...meg a kódolását se értem!
Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném!
UI:A segítség Team Vieweren folyna

38
Archívum / [HUN] ::[EveryBody] :: Stunt Szerver (Link frissítve)
« Dátum: 2014. Április 30. - 15:13:04 »
Sziasztok!
Hamarosan kinyitja kapuit a saját készítésû szerverem!
Mik is találhatóak?
-Egyedi mapok
-Egyedi rendszerek
-Egyedi parancsok
-Egyedi struktúra
-Egyedi élmény :)
Az admin rendszer nincs még kész hozzá.
Amint készen lesznek az újabb mapok és az admin rendszer akkor egy egy órás tesztelés után ki nyitja kapuit a szerver!
A szerver weboldala: www.fantasticcool.tk
A weboldalon elérhetitek:
-a nyitás idõpontját
-fejlesztési naplót
-képeket,videókat
-tanácsokat
-csapat felépítését
-admin TGF
-leírásokat/parancsokat
-és még sok-sok mást!
 

Várható nyitás: 2014.06.24



A weboldalon nyomon követhetitek a szerver menetét!
Jelenleg Admin felvételt tartunk,amire a weboldalon keresztül jelentkezhetsz!
Regisztrálj be,kövess minket nyomon, megéri!
Köszönöm a figyelmet :)
U.I.:Ha kevés a szöveg akkor kiegészítem,valamint azért csináltam ezt a topicot hogy minél többen értesüljenek a szerverrõl,és a nyitásnál ne legyen kihalva!

39
Szkript kérések / PlayAudioStreamForPlayer komolyítása....
« Dátum: 2014. Április 22. - 16:37:28 »
Üdv!
Azt hogy érhetem el hogy ha pl. valaki benyomja az 1-es számot, és ha meghal a szerver automatikusan lejátssza neki a 2-es számot 6 mp-ig...viszont ha lejár a 6 mp visszarakja neki az 1-es számra.....
Ez azért kellene nekem mert ha valaki meghal és rádiót halgatott rakja neki vissza a szám lejátszása után...ezzel is jobb élményt biztosítani hogy ha lejátssza neki a 2-es számot ne kelljen visszarakni stb stb stb...

40
Segítségkérés / TDM rang szerinti csapatváltás hiba
« Dátum: 2014. Március 04. - 17:52:58 »
Üdv ismét.
Az a problémám hogy a TDM módon a rang szerinti besorolás valamiért hibás...nem jöttem rá miért.
Egyfolytában azt a szöveget írja amit a kisebb rankúnak kellene :/
Mert ugye ugy van hogy 1-tõl azaz 0 ponttól(RANK1=Definálva van) rank 8-ig(RANK8) van a besorolás.
Nade ugye van 4 nemzet,és 6 osztály.
Az elsõ osztály 1 es ranktól,a második 2 es ranktól,.......a 6 odik hatos rangtól vehetõ igénybe.
Na de most az a problematik. hogy Kisebb rankú osztályba ne léphetsz be,hanem csak abba ami azonos a rankoddal.
Nekem ez úgy kellene hogyha pl 6 os a rankod akkor 6 tól kezdve az összesbe beléphetsz.
Ha pl 3 mas a rangod akkor csak az 1,2 és 3 rankú osztályba.
Ha meg 8 as,vagy 7 rankú vagy akkor ugyan az mint a 6 os ranknál...6 tól kezdve az összesbe.
Így néz ki a kód:
 

if     (GetPlayerScore(playerid) >= RANK1 && GetPlayerScore(playerid) < RANK2) rank = 1;
else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK2 && GetPlayerScore(playerid) < RANK3) rank = 2;
else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK3 && GetPlayerScore(playerid) < RANK4) rank = 3;
else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK4 && GetPlayerScore(playerid) < RANK5) rank = 4;
else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK5 && GetPlayerScore(playerid) < RANK6) rank = 5;
else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK6 && GetPlayerScore(playerid) < RANK7) rank = 6;
else if(GetPlayerScore(playerid) >= RANK7 && GetPlayerScore(playerid) < RANK8) rank = 7;

 
A hiba üzenetes cucc kombó
 

if(IsPlayerChoosingClass[playerid] == 1)
    {
    if(ClassChoosingStep[playerid] == 0) // ASSAULT
    {
        gClass[playerid] = ASSAULT;
   }
   if(ClassChoosingStep[playerid] == 1) // MEDIC
   {
               if(Rank(playerid) != 2) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\");
       gClass[playerid] = MEDIC;
   }
   if(ClassChoosingStep[playerid] == 2) // ANTI-TANK
   {
       if(Rank(playerid) != 3) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\");
       gClass[playerid] = ANTI-TANK;
   }
   if(ClassChoosingStep[playerid] == 3) // ENGINEER
   {
       if(Rank(playerid) != 4) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\");
       gClass[playerid] = ENGINEER;
   }
   if(ClassChoosingStep[playerid] == 4) // AIRFORCE
   {
       if(Rank(playerid) != 5) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\");
       gClass[playerid] = AIRFORCE;
   }
   if(ClassChoosingStep[playerid] == 5) // SPECICAL-OPS
   {
       if(Rank(playerid) != 6) return SendClientMessage(playerid, C_WHITE, \"A rangod nem elég magas!\");
       gClass[playerid] = SPEC-OPS;
   }
}

41
Segítségkérés / CSAK halál után aktiválódik a parancs!
« Dátum: 2014. Március 04. - 15:58:29 »
Üdv!
Az hogyan kivitelezhetõ hogy a parancsban szereplõ kód csak HALÁL után lesz jó??
mert van egy jó kis tdm  modom,de ha beirom a parancsot és nyomok egy célzás egérklikket akkor egyszerre elkezdi már az osztályt váltogatni!
A parancsnak az a lényege hogy csak akkor dob vissza ha meghalsz!
Ugye az osztály választás jobb és bal egérklikkel lett megoldva...
 
CMD:resetclass(playerid, params[])
{
    IsPlayerChoosingClass[playerid] = 1;
    ClassPositionSet[playerid] = 0;
    SendClientMessage(playerid, C_LBLUE, \"A következõ halálnál ki tudod választani az osztályt!\");
    return 1;
}

43
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Dialogos Idõ
« Dátum: 2014. Március 02. - 00:42:45 »
Nem,de mind a 2-t ismerem.....Sajnos

44
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dialogos Idõ
« Dátum: 2014. Március 01. - 01:06:11 »
Sziasztok!
Készülõ szerveremre készítettem egy FS-t,de annyira nem láttam értelmét hogy berakjam(Még gondolkodok rajta)
ezért úgy döntöttem hogy felteszem ide elsõ publikálás ként :)
Igazából ez egy olyan dolog amit VÉGRE egyedül képes voltam megcsinálni :))
Remélem az olyanoknak mint én tehát tanuló szkriptereknek jól jön!
Lényeg:
A cucc lényege hogy az idõt tudod vele változtatni 1 tõl 24 óráig!
Annyira nem lett túlcsicsázva,a lényegnek megfelel :)!
Tesztelve lett! Mûködik.
Készitõ:Én(Hanga)
Készítési idõ:kb. 4 perc(Nem számoltam)
Kód:
 

//Idõ változtató
//Készítette:Hanga(Dead Space)
//Készítési idõ:kb. 4 perc
//Használjátok egészséggel! :)
#include a_samp
#include zcmd
#define time    1000
#define zöld 0x00FF00FF
CMD:time(playerid)
{
    ShowPlayerDialog(playerid, time, DIALOG_STYLE_LIST, \"{00ff00}Idõ kiválasztó\", \"1 óra\\n2 óra\\n3 óra\\n4 óra\\n5 óra\\n6 óra\\n7 óra\\n8 óra\\n9 óra\\n10 óra\\n11 óra\\n12 óra\\n13 óra\\n14 óra\\n15 óra\\n16 óra\\n17 óra\\n18 óra\\n19 óra\\n20 óra\\n21 óra\\n22 óra\\n23 óra\\n24 óra\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == time )
{
    switch(listitem)
    {
        case 0:
        {
      SetPlayerTime(playerid, 1, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 1 órára!\");
        }
        case 1:
        {
      SetPlayerTime(playerid, 2, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 2 órára!\");
        }
        case 2:
   {
      SetPlayerTime(playerid, 3, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 3 órára!\");
   }
   case 3:
   {
      SetPlayerTime(playerid, 4, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 4 órára!\");
   }
   case 4:
   {
      SetPlayerTime(playerid, 5, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 5 órára!\");
   }
   case 5:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 6, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 6 órára!\");
            }
            case 6:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 7, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 7 órára!\");
            }
            case 7:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 8, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 8 órára!\");
   }
   case 8:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 9, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 9 órára!\");
   }
   case 9:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 10, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 10 órára!\");
   }
   case 10:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 11, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 11 órára!\");
   }
   case 11:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 12, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 12 órára!\");
   }
   case 12:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 13, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 13 órára!\");
   }
   case 13:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 14, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 14 órára!\");
   }
   case 14:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 15, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 15 órára!\");
   }
   case 15:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 16, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 16 órára!\");
   }
   case 16:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 17, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 17 órára!\");
   }
   case 17:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 18, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 18 órára!\");
   }
   case 18:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 19, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 19 órára!\");
   }
   case 19:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 20, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 20 órára!\");
   }
   case 20:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 21, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 21 órára!\");
   }
   case 21:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 22, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 22 órára!\");
   }
   case 22:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 23, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 23 órára!\");
   }
   case 23:
            {
      SetPlayerTime(playerid, 24, 0);
            SendClientMessage(playerid, zöld, \"Idõ sikeresen átállítva 24 órára!\");
   }
}
}
return 1;
}

 
Bocs az elcsúszásokért...valamiért torzítja a fórum :/

45
Segítségkérés / 2 nyelvû szerveren chat chanel
« Dátum: 2014. Február 27. - 20:19:10 »
Üdv!
Az a történet hogy a készülõdõ szerveremen 2 nyel él.
Magyar,angol.
Ha belépésnél az angolra megyek minden angol beleérve a chatet,ha meg magyarra akkor ugyan az csak magyarba!
Nost ugye lenne 3 chanel.
a Magyar,Angol és a Közös.
Próbálgattam csinálgatni de nem jó!
Ha feljön valaki és angol chaten ir akkor 2x irja le amit ir,és én is látom a magyar chanelen!
Az lenne a lényeg hogy amikor fellépek akkor ugye autómatikusan kiválasztja a chanelt a dialognál a gombok segítségével.
itt a kód:
 
new JatekosCsatornaja[MAX_PLAYERS];

 

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) // Végigmész a játékosokon. Az asd helyére írd a MAX_PLAYERS-t, ha azt definiáltad a saját slotszámodra, vagy írd oda számmal, hogy hány játékos fér fel a szerverre, esetleg írd oda a saját slot szám definiálásod nevét
    {
        if(JatekosCsatornaja == 1) // Megnézed, hogy az 1-es csatornán van - vagyis hogy az adott játékos pl. JatekosCsatornaja változó értéke egyenlõ e 1-el
        {
   switch(PlayerData[playerid][Level])
   {
       case 1:
       {
                new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{6fff00}@vip {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 2:
       {
          new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{0091ff}@moderátor {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 3:
       {
          new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{33ccff}@fõmoderátor {%06x}%s {afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 4:
       {
          new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{00ff00}@admin {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 5:
       {
           new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{ffa200}@fõadmin {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 6:
       {
            new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{ff0000}@tulaj {%06x}%s{afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: {ffff00}%s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       default:
       {
            new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{%06x}%s {afafaf}[HUN]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
                }
   }
        }
        else if(JatekosCsatornaja == 2)
        {
   switch(PlayerData[playerid][Level])
   {
       case 1:
       {
                new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{6fff00}@vip {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 2:
       {
          new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{0091ff}@moderator {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 3:
       {
          new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{33ccff}@s.moderator {%06x}%s {afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 4:
       {
          new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{00ff00}@admin {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 5:
       {
           new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{ffa200}@s.admin {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       case 6:
       {
            new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{ff0000}@owner {%06x}%s{afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: {ffff00}%s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
       }
       default:
       {
            new k[256], n[24];
         GetPlayerName(playerid, n, 24);
         format(k, sizeof k, \"{%06x}%s {afafaf}[ENG]{ff0000}(%i){ffffff}: %s\", (GetPlayerColor(playerid) >>> 8), n, playerid, text);
         SendClientMessageToAll(-1, k);
                }
   }
}
    }
    return 0;
}

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal