Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - kamionos

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 8
16
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Hungarian Trucking Server v2
« Dátum: 2014. November 11. - 15:00:49 »


Hungarian Trucking Server v2
 

Reloaded



17
Segítségkérés / Jármű object hiba( Hibás parancs )
« Dátum: 2014. November 10. - 03:04:17 »
Sziasztok!
Régebben találtam még hív fórumon egy olyan fs-t amin ha parancsot beírjuk akkor objecteket rak a kocsira!
Nos az elején ment minden tökéletesen ámde, mostanában a szerver \"nem ismeri fel\" a parancsot, és még bugolni is szokott!
Tehát a bug alatt azt értem, hogy ha fenntvoltunk öten akkor én beírtam a parancsot minden jó, de mikor más beírta a parancsot eltűnt az én járművemről az object és az övére ment át!
Itt a kód:
 

new obj[MAX_PLAYERS] = { INVALID_OBJECT_ID, ... };
new obj2[MAX_PLAYERS] = { INVALID_OBJECT_ID, ... };
new obj3[MAX_PLAYERS] = { INVALID_OBJECT_ID, ... };
new LightPwr[MAX_VEHICLES];
new Flasher[MAX_VEHICLES] = 0;
new FlasherState[MAX_VEHICLES];
new FlashTimer;
public OnGameModeInit()
{
FlashTimer = SetTimer(\"FlasherFunc\",200,1); // \"200\" is the speed from the flashing headlights
        return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
KillTimer(FlashTimer);
        return 1;
}
CMD:flash(playerid)
{
   new vehicleid,panels,doors,lights,tires;
   vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
   if(!Flasher[vehicleid])
   {
      if (GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER)
      {
         return SendClientMessage(playerid, 0xff0000ff, \"Nem vagy kocsiban vagy nem te vagy a sofőr!\");
      }
         if (!GetVehicleModel(vehicleid)) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000ff, \"Erre a kocsira nem tehetsz villogót\");
         if (IsValidObject(obj[vehicleid]) || IsValidObject(obj2[vehicleid]) || IsValidObject(obj3[vehicleid]))
         {
            DestroyObject(obj[vehicleid]), DestroyObject(obj2[vehicleid]), DestroyObject(obj3[vehicleid]);
            GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
            if(LightPwr[vehicleid] == 1)
            UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 0, tires);
            else
            UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 5, tires);
            Flasher[vehicleid] = 0;
            }
         switch (GetVehicleModel(vehicleid))
         {
            case 596://lspd
            {
               if (AVehicleData[vehicleid][staticVehicle] == true)
               {
                  // Check if the entered vehicle is a cop vehicle
                  switch (GetVehicleModel(vehicleid))
                  {
                     case VehiclePoliceLSPD:
                     {
                         obj[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                        AttachObjectToVehicle(obj[vehicleid], vehicleid, 0.599999,-0.375000,0.899999,0.000000,0.000000,0.000000);
                        GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
                        Flasher[vehicleid] = 1;
                     }
                  }
               }
            }
            case 597://sfpd
            {
               if (AVehicleData[vehicleid][staticVehicle] == true)
               {
                  // Check if the entered vehicle is a cop vehicle
                  switch (GetVehicleModel(vehicleid))
                  {
                     case VehiclePoliceSFPD:
                     {
                         obj[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                        AttachObjectToVehicle(obj[vehicleid], vehicleid, 0.599999,-0.375000,0.899999,0.000000,0.000000,0.000000);
                        GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
                        Flasher[vehicleid] = 1;
                     }
                  }
               }
            }
            case 598://lvpd
            {
               if (AVehicleData[vehicleid][staticVehicle] == true)
               {
                  // Check if the entered vehicle is a cop vehicle
                  switch (GetVehicleModel(vehicleid))
                  {
                     case VehiclePoliceLVPD:
                     {
                         obj[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                        AttachObjectToVehicle(obj[vehicleid], vehicleid, 0.599999,-0.375000,0.899999,0.000000,0.000000,0.000000);
                        GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
                        Flasher[vehicleid] = 1;
                     }
                  }
               }
            }
            case 599://police ranger
            {
               if (AVehicleData[vehicleid][staticVehicle] == true)
               {
                  // Check if the entered vehicle is a cop vehicle
                  switch (GetVehicleModel(vehicleid))
                  {
                     case VehiclePoliceRanger:
                     {
                         obj[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                        AttachObjectToVehicle(obj[vehicleid], vehicleid, 0.524999,0.000000,1.125000,0.000000,0.000000,0.000000);
                        GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
                        Flasher[vehicleid] = 1;
                     }
                  }
               }
            }
            case 541://bullet
            {
               if (AVehicleData[vehicleid][staticVehicle] == true)
               {
                  // Check if the entered vehicle is a cop vehicle
                  switch (GetVehicleModel(vehicleid))
                  {
                     case VehiclePoliceBullet:
                     {
                         obj[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                        AttachObjectToVehicle(obj[vehicleid], vehicleid, 0.51320, -0.14420, 0.62810,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
                        GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
                        Flasher[vehicleid] = 1;
                     }
                  }
                 }
            }
            case 560://sultan
            {
               if (AVehicleData[vehicleid][staticVehicle] == true)
               {
                  // Check if the entered vehicle is a cop vehicle
                  switch (GetVehicleModel(vehicleid))
                  {
                     case VehiclePoliceSultan:
                     {
                        obj[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                        AttachObjectToVehicle(obj[vehicleid], vehicleid, -0.53010, -0.13570, 0.84,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
                        GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
                        Flasher[vehicleid] = 1;
                     }
                  }
               }
            }
            case 411://infernus
            {
               if (AVehicleData[vehicleid][staticVehicle] == true)
               {
                  // Check if the entered vehicle is a cop vehicle
                  switch (GetVehicleModel(vehicleid))
                  {
                     case VehiclePoliceInfernus:
                     {
                        obj[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                        AttachObjectToVehicle(obj[vehicleid], vehicleid, 0.49490, 0.10620, 0.70570,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
                        GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
                        Flasher[vehicleid] = 1;
                     }
                  }
               }
            }
            case 525://tow truck
            {
               if (AVehicleData[vehicleid][staticVehicle] == true)
               {
                  // Check if the entered vehicle is a cop vehicle
                  switch (GetVehicleModel(vehicleid))
                  {
                     case VehicleTowTruck:
                     {
                        obj[vehicleid] = CreateObject(19294, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                        AttachObjectToVehicle(obj[vehicleid], vehicleid, -0.52110, -0.47140, 1.45000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
                        GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
                        Flasher[vehicleid] = 1;
                     }
                  }
               }
            }
         }
         return 1;
         }
         else
         {
            if (GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER)
         {
            return SendClientMessage(playerid, 0xff0000ff, \"Nem vagy kocsiban!/Nem te vagy a sofőr!\");
         }
            if (IsValidObject(obj[vehicleid]) || IsValidObject(obj2[vehicleid]) || IsValidObject(obj3[vehicleid]))
         {
            DestroyObject(obj[vehicleid]), DestroyObject(obj2[vehicleid]), DestroyObject(obj3[vehicleid]);
         }
      GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
      if(LightPwr[vehicleid] == 1)
      UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 0, tires);
      else
      UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 5, tires);
      Flasher[vehicleid] = 0;
   }
   return 1;
forward FlasherFunc();
public FlasherFunc() {
        new panelsx,doorsx,lightsx,tiresx;
        for (new p=0; p<MAX_VEHICLES; p++)
        {
                if (Flasher[p] == 1)
                {
                        if (FlasherState[p] == 1)
                        {
                                GetVehicleDamageStatus(p,panelsx,doorsx,lightsx,tiresx);
                                UpdateVehicleDamageStatus(p, panelsx, doorsx, 4, tiresx);
                                FlasherState[p] = 0;
                        }
                        else
                        {
                                GetVehicleDamageStatus(p,panelsx,doorsx,lightsx,tiresx);
                                UpdateVehicleDamageStatus(p, panelsx, doorsx, 1, tiresx);
                                FlasherState[p] = 1;
                        }
                }
        }
   
}

 
Válaszokat és a megoldásokat köszönöm előre is!

18
Sziasztok!

2 kérdéssel fordulok hozzátok így este tájékán!


Tudom, hogy egyszerű a megoldás a kérdéseimre de valahogy sehogyan sem bírok rájönni a megoldás kulcsára!


Az első panasz.


- Hogy ha a skin választóban vagyok a spawn gombra kattintva ne egyszerre spawnoljon le a játékos!


Ugye amikor belép egy játékos a szerverre akkor a skin választóban be jönnek neki a skinek különböző kameraállásokkal ahol csapatot választ a \"<\" és a \">\" gombra kattintva! Majd ha rámegy a \"Spawn\" gombra bead egy dialogot! Amikor rámegy a spawn gombra akkor lespawnol és ha a dialogon belül kiválasztja az osztályt még egyszer lespawnol( TDM szerverről van szó).


Non és azt akarom elérni, hogy amikor rámegy a spawn gombra maradjon a kameraállás is valamint, hogy ne spawnoljon le egyszerre csak, hogy ha a dialogban kiválasztotta az osztályt!


A második panasz:


- A spawn védelem többször fut le!


Ezalatt azt értem, hogy mikor a skinváltóból ugye lespawnon hibásan a fent említettek alapján aktiválja a spawn védelmet majd mikor kiválasztotta az osztályt újra lespawnol és még egyszer aktiválja. Nos én azt akarom, hogy csak azután aktiválódjon a \"Spawn védelem\" miután kiválasztotta az osztályt. Valamint, hogy halál után is csak egyszer aktiválódjon! A spawn védelem SetTimerEx el van megoldva amivel 10 másodpercre aktiválja a \"God\" módot!


Remélem érthetően leírtam a kéréseimet.


Válaszokat előre is köszönöm és várom minél előbb!



19
Segítségkérés / FPS Mérő
« Dátum: 2014. November 06. - 04:50:15 »
Megoldva!

20
Archívum / • Call of Duty • Battlefront • 0.3z •
« Dátum: 2014. November 05. - 20:04:03 »
Üdv!

Azon gondolkodtam egyik nap, hogy Magyarországon van több SA:MP-os szerver. Vannak RP szerverek, kamionos szerverek, stunt szerverek, fun szerverek és freeroam szerverek. Viszont én TDM szerverről még nem nagyon hallottam mostanság! Régebben volt 1-2 nem túl jó TDM szerver Magyarországon... de azokon is már az első hetekben 30-40 átlag játékos játszott! De sajnos mindegyik bezárt 1-2 hónap után amikor teli volt játékosokkal.


Nos én arra gondoltam, hogy mi lenne, hogy ha újra lenne egy háborús TDM szerver? Ami magyar is? És ami összetett, kidolgozott és normális játékélményt nyújt? Ahol igényesen meg van oldva minden?


Végül is ezeket mind átgondolva arra az elkövetkeztetésre jutottam, hogy csinálok egy TDM szervert!


Ez egy olyan TDM szerver lenne ahol tényleg normálisan meg van csinálva minden! Nem ilyen 1-2 órás összedobott moslék lenne!


Lényegében egyrészt kíváncsiságból is megnyitom másrészt pedig az élmények miatt is!


Kíváncsi leszek, hogy hány játékos fog játszani egy ilyen szerveren és, hogy mennyien fognak majd maradni!


A játék Las Venturas sivatagi részében fog játszani!


Lesznek különböző nemzetiségek melyeken belül lesznek különböző beosztások!


Lesznek az Arabok, a Szovjetek, az Eurázsiaiak, az Amerikaiak és az Ausztráliaiak!


Többet nem mondok. Legyen meglepetés! :)


Mivel a szerver még csak a napokban fog nyílni ezért Operátor és egyaránt Admin TGF-et hirdetnék! Az operátor lényegében olyan mint egy Helper vagy egy örökös adminsegéd! Akit érdekelne ez a lehetőség az vagy írjon rám itt fórumon vagy a topic alá írjon hozzászólást!


Persze mint máshol is vannak elvárások az Operátorok és az Adminok körében itt is lesznek!


Fel sorolnék párat:


- Érett hozzáállás


- TDM fogalom és szerver ismerete


- Admin tapasztalat


- Türelmesség, csapatban dolgozás


- Skype, TS3 és mikrofon birtoklása!


De ez csak kevés a sok közül... Még azt is említeném, hogy a minimális életkor a jelentkezés megírásához +16 életév! De ha értelmes vagy és nem gyerekeskedsz akkor ettől eltekintünk! De ha kérhetem ne 12 és 13 éves emberek írjanak a félreértések és a vitatkozások elkerülése érdekében! Köszönöm!


Remélem sokatoknak fog tetszeni ez az ötlet és azt is remélem, hogy kapok majd pozitívumokat!


Kritikát és javaslatokat egyaránt elfogadok!


További kellemes időtöltést!

21
Segítségkérés / Változó szerver idõ
« Dátum: 2014. Augusztus 28. - 09:54:57 »
Sziasztok!
Tudom, hogy ez egy nagyon egyszerû kód, de sehogyan se jövök rá...
Azt hogyan lehetne kivitelezni, hogy ha valóságba 12 óra van akkor a szerveren is 12 óra, és ha a valóságba 18 akkor a szerveren is 18 óra legyen az idõ...nem idõ kiíró textdrawra gondolok, hanem olyanra mint az RP szervereken van...Tudom kiszedhetném egy RP szerverbõl is....Válaszokat elõre is köszönöm!

22
Archívum / .: :: [ ESS ] :: Eagle Stunting Szerver
« Dátum: 2014. Július 15. - 20:34:23 »

:: [ ESS ] :: || Eagle Stunting Szerver
\"logokep.jpg\"
Régi Bemutató Videó Thorus jóvoltából:
enPbrBOhbMQ

\"home.png\" Elõszó




Szerverünk alapítása 2014.05.24. re van kitûzve!

2013.08.15. óta van tervben, és 2014 február óta dolgozunk rajta kisebb-nagyobb kihagyásokkal!
Az eddigi összesített ráfordított idõ kb.: 3-4 héthét!
A mi célunk nem egy túl bonyolított, túl cifrázott szerver megalapítása, hanem egy
remek Old arculat létrehozása, ahol régi-új játékosok ismerkedhetnek meg egymással!
Lényegében egy remek OldSchool szervert szeretnénk létrehozni!
A szerverünk fõbb profilja a Freeroam!
Mit is jelent ez hogy freeroam? Lényegében csak annyit hogy azt csinálsz amit akarsz.
Vannak stunt szerverek ahol csak stuntolni tudsz, vannak drift szerverek ahol csak driftelni tudsz, vannak DM szerverek
ahol csak ölni tudsz.Nos lényegében ez a szerver majdnem az összes kategóriát magába foglalja!
Miért is a Stunt szó van a nevünkben hogy ha Freeroam szerver?
Eredetileg Stunt szervernek készült, de mivel annyi ötlet volt úgy láttam a legjobbnak
ha a Stunt szerverbõl Freeroamot csinálok!
A szerver egyedi.Nem módosított, nem letöltött!
Viszont 1-2 map van benne ami nem a miénk(IDEIGLENES MAPOK)




\"houses.png\"Házrendszerrõl röviden




  • Maximum 5 házad lehet


  • A házakat tudod fejleszteni 1-tõl 10-es szintig


  • Jármûveket tudsz venni(Ahányas szintû a ház annyi jármûved lehet)


  • Ház nevét tudod változtatni


  • Lehetõséged van a házakat eladni

  • Házat ki tudod nyitni / bezárni



\"team.png\"Csapatról röviden

Szerver készítõk:



  • Hanga - Scripter / mapper

  • Marcus_Toretto - mapper



Admin Team:



  • Hanga - Tulajdonos


  • Sweety - Admin


  • Thomas_Jonson - Admin


  • DevilMusic - Moderátor


  • Marcus_Toretto - Moderátor

  • Free - Admin segéd



Külön köszönet:



  • ScreaM-nek!



\"internet.png\"Szerver információk



  • Név: .: :: [ESS] :: Eagle Stunting Szerver v1.0 Béta :.


  • IP: nincs

    • Weboldal: nincs







 


\"info.png\" Mik is vannak a szerveren?

  • Sok Teleport


  • DM rendszer


  • Reakció tesztek


  • Bónusz autó


  • Ház rendszer


  • Átalakított ladmin adminrendszer(ideiglenes)


  • Érthetõ leírások


  • Több tucat parancs


  • Bank rendszer


  • Egyedi km/h óra


  • Egyedi fegyver lekérõ menü

  • Többcélú rádió menü



\"cmd.png\" Szerver parancsok(Nem az összes)



  • /cmds - Parancsok listája(2 oldalas)


  • /radio - Rádió menü elõhozása


  • /help - Help menü


  • /info - Szerver leírás


  • /afk - Afk ba lépés / kilépés


  • /goto - Játékoshoz teleportálás


  • /goto on - Hozzád való portolás engedélyezése


  • /goto off - Hozzád való portolás letiltása


  • /kmh on/off - KM óra megjelenítése / eltüntetése


  • /gohome - Házaidhoz teleportálás


  • /getcar - Házaidhoz tartozó kocsik lehívása


  • /stats id - Saját, illetve mások statisztikáinak megjelenítése


  • /keys - Billentyûzet kombinációk


  • /credits - Szerver készítõk


  • /resetstats - Statisztikáid(Ölések / halálok) nullázása


  • /adminlist - Adminok listája


  • /va [válasz] - Reakció teszt eredménye


  • /tgf - Aktuális TGF megjelenítése


  • /www - Weboldal címének megjelenítése


  • /style - Harcstílus kiválasztása


  • /time - Idõ beállítása


  • /tune - Jármû tuningolás


  • /neon - Neonok listája


  • /pm [iD] - Privát üzenet küldése


  • /rules - Szerver szabályzat


  • /admins - Online adminok


  • /pc - Kapsz egy ejtõernyõt


  • /jp - Kapsz egy jetpackot


  • /god - Godmódba lépés(limittel = Egy connectnél csak 3x aktiválhatod)


  • /flip - Jármû felfordítás / javítás


  • /v - Jármû lehívás


  • /kill - Öngyilkosság


  • /color - Név színezése

  • /househelp - Házrendszer leírásai



\"bank.png\"Bankrendszerrõl röviden

A szervernek van egy épülete amibõl ki/be lehet menni.

Az épületen belül van egy pickup amire ha rámész:






  • Tudsz berakni pénzt


  • Tudsz utalni pénzt

  • Letudod kérni az egyenleged





23
Archívum / .: :: [ ESS ] :: EveryBody Stunt Szerver
« Dátum: 2014. Július 14. - 01:57:41 »
Sziasztok!
Hát végre elérkezett ez az idõ, hogy fáradalmas munkámat kiadom a kezeim közül! :)
kb. fél éve tervezgetem / csinálgatom ezt a módot!
A mód nem tökéletes, viszont úgy láttam jónak, hogy végre megosztom veletek!
Ugyanis már sokan várják ismerõsök közül is!
Na de nem húzom tovább az idõt, térjünk rögtön a lényegre!
Ez a szerver egy freeroam szerver! Miért Stunt van a névben?
Eredetileg Stunt szervernek indult, de mivel annyi funkciót raktam bele úgy döntöttem, hogy freeroam lesz!
A szerveren megtalálható: Matek feladványok, bónuszautó,házrendszer, DM zónák.Bõvítés után+ba megtalálható lesz:Frakciók, minigamek és a munkák!
A szerveren jelenleg ideiglenes mapok találhatóak meg(Nem mind ideiglenes), ugyanis a mapper nem ér rá a napokban(Sok munka).
A napok folyamán cserélve lesznek!
Ez az ESS v1.0-s BÉTA kiadása!
A szerveren pénzt/pontot kaphatsz:
-Player ölés
-DM zóna
-Bónuszautó
A szerver fõbb parancsai(Nem az összes)
 
/radio - Rádiók listája
/adcmds - Admin parancsok
/vipcmds- Admin parancsok
/quit - Kilépés a szerverrõl
/admins - Online/Jelenlévõ adminok
/rules - Szerver szabályzat
/tgf - Admin felvétel információk
/www - Szerver weboldal
/credits - Szerver készítõ(k),jelenlegi frissítések,szerververzió
/kill - Öngyilkosság
/pc - Ejtõernyõ
/weapons - Fegyver vásárlás
/jetpack - Jetpack
/teles - Szerver teleportok listája
/color - Név szín megváltoztatás
/afk - \"Nem vagyok gépnél\" funkció
/god - GOD mód be-ki
/cars - Jármû lehívás
/tune - Jármû tuningolás
/flip - Jármû felfordítás / jármû javítás
/goto - Játékoshoz ugrás
/gotoon - Hozzád való teleportálás engedélyezése
/goto - Hozzád való teleportálás tiltása
/announce - Kijelzõre írás
/bonuscarhelp - Bónusz autóval kapcsolatos információk
/househelp - Házrendszerrel kapcsolatos információk
/pm - Privát üzenetek küldése
/bug - Bug jelentése a fejlesztõségnek
/adminlist - Szerver adminjai \\n\");
/va [eredmény] - Matek teszt eredménye
/style - Harc stílus kiválasztás
/credits - Szerver készítõk
/info - Szerver leírás
/resetstats - Statisztikák nullázása(Ölések / halálok)
/stats - Saját statisztikád megtekintése(Ha más játékos statisztikáit szeretnéd nézni \"/stats [iD]\"
/keys -Billentyûzet kombinációk(Speed boost, Vehicle jump stb...)

 
Billentyûzet kombinációk:
\"key-ek.jpg\"
\"eger.jpg\"
(Bõvebb leírást a régi weboldalon találhattok! KATT IDE)
Team felépítése:
Hanga
Sweety
Free
Thorus
Marcus_Toretto
Thomas_Jonson
 
Szerver információk:
Web:-
Szerver IP címe:-
Ne haragudjatok a kevés leírásért, ugyanis 3 óra mulva megyek melózni.
A napok folyamán bõvítem a leírást!
Üdv.:Hanga

24
Segítségkérés / TextDraw Rank hiba
« Dátum: 2014. Július 13. - 20:53:46 »
Sziasztok!
Találtam a neten egy pont alapú textdraw scriptet.
Aminak az a lényege hogy ha 50 és 100 pont között vagy rank2-d van
ha 500 és 1000 között rank6...
Tehát pont alapján váltakozik automatikusan a textdraw.
OnplayerSpawn-al jeleníti meg, OnPlayerUpdate.val pedig frissíti.
És az van, hogy ha egyedül vagyok a szerveren akkor tökéletesen mûködik, viszont ha feljön 1 játékos vagy 2 akkor egyfolytában vibrál és a másik player rankjára frissíti le az enyémet...magyarul nekem van 1 es rangom a másik kettõnek 2,3 akkor folyamatosan mozog(Frissíti le a textdrawot) és sorba irja nekem is, hogy rank1, rank2, rank3(és mindig ujrakezdi)
Próbálkoztam ciklussal is de nem vált be, ugyan az
 
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)

 
eredetileg készített script:
 
   
    #include <a_samp>
    #include <zcmd>
    #include <sscanf>
     
    new Text:Textdraw2;
    new TRank[150];
     
     
     
    //============================[Colors]================================
    #define red 0xAA3333AA
    //============================[Finish of Colors]======================
     
     
    public OnFilterScriptInit()
    {
        print(\"\\n--------------------------------------\");
            print(\" Rank system by Private200\");
            print(\"--------------------------------------\\n\");
            Textdraw2 = TextDrawCreate(390.000000, 0.000000, \"Rank:~r~\");
        TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 16711935);
        TextDrawFont(Textdraw2, 1);
        TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.570000, 2.700000);
        TextDrawColor(Textdraw2, 65535);
        TextDrawSetOutline(Textdraw2, 1);
        TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
        return 1;
    }
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
            SendClientMessage(playerid,red,\"Rank system by Private200 integrated to the server\");
    }
    public OnPlayerSpawn( playerid )
    {
        new string[ 128 ];
        if(GetPlayerScore(playerid) >= 1000)
        {
            TRank = \"6\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 700 && GetPlayerScore(playerid) < 1000)
        {
            TRank = \"5\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 500 && GetPlayerScore(playerid) < 700)
        {
            TRank = \"4\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 200 && GetPlayerScore(playerid) < 500)
        {
            TRank = \"3\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 100 && GetPlayerScore(playerid) < 200)
        {
            TRank = \"2\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 50 && GetPlayerScore(playerid) < 100)
        {
            TRank = \"1\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) < 50)
        {
            TRank = \"0\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        format( string, sizeof string, \"~y~Rank:~w~ %s\",TRank);
        TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        TextDrawShowForPlayer( playerid, Textdraw2 );
        return 1;
    }
     
    public OnPlayerUpdate( playerid )
    {
            new string[ 128 ];
        if(GetPlayerScore(playerid) >= 1000)
        {
            TRank = \"6\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 700 && GetPlayerScore(playerid) < 1000)
        {
            TRank = \"5\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 500 && GetPlayerScore(playerid) < 700)
        {
            TRank = \"4\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 200 && GetPlayerScore(playerid) < 500)
        {
            TRank = \"3\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 100 && GetPlayerScore(playerid) < 200)
        {
            TRank = \"2\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 50 && GetPlayerScore(playerid) < 100)
        {
            TRank = \"1\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) < 50)
        {
            TRank = \"0\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        format( string, sizeof string, \"~y~Rank:~w~ %s\",TRank);
        TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        TextDrawShowForPlayer( playerid, Textdraw2 );
        return 1;
    }
    COMMAND:myrank(playerid, params[])
    {
            if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) < 50) {
                    SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 1\");
            }
            else if(GetPlayerScore(playerid) >= 50 && GetPlayerScore(playerid) < 100) {
                SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 3\");
                return 1;
            }
            else if(GetPlayerScore(playerid) >= 100 && GetPlayerScore(playerid) < 200) {
                SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 4\");
                return 1;
            }
            else if(GetPlayerScore(playerid) >= 200 && GetPlayerScore(playerid) < 500) {
                SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 5\");
                return 1;
            }
            else if(GetPlayerScore(playerid) >= 500 && GetPlayerScore(playerid) < 700) {
                SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 6\");
                return 1;
            }
            else if(GetPlayerScore(playerid) >= 700 && GetPlayerScore(playerid) < 1000) {
                SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank is RANK NAME 7\");
                return 1;
            }
            else {
                SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME is over 1000 !!!!\");
                return 1;
            }
            return 1;
    }
    COMMAND:ranks(playerid, params[])
    {
            ShowPlayerDialog(playerid, 35, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ranks avaible on the server:\", \"Rank Name for 1000 score\\nRank Name for 700 score\\nRank Name for 500 score\\nRank Name for 200 score\\nRank Name for 100 score\\nRank name for 50 score\", \"okay\", \"Cancel\");
                    return 1;
    }
    public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
    {
    if(response)// They pressed the first button.
        {
        switch(dialogid)// If you only have one dialog, then this isn\'t required, but it\'s neater for when you implement more dialogs.
            {
                    case 35:// Our dialog!
                {
                    switch(listitem)// Checking which listitem was selected
                    {
                        case 0:// The first item listed
                                    { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                        }
                        case 1: // The second item listed
                        { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                        }
                        case 2: // The third item listed
                        { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                        }
                        case 3: // The third item listed
                        { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                                    }
                        case 4: // The fourth item listed
                        { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                                    }
                                    case 5: // The fifht item listed
                                    { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                                    }
                                    case 6: // The sixth item listed
                                    { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                                    }
                    }
                }
            }
        }
    return 1;
    }

 
Aki érti hogy mi a bajom, és tud is rá valamit azt szépen kérem hogy minél elõbb segítsen!
Köszönöm.

25
Segítségkérés / PPC_DefText ékezetek(Elsõre jó volt)
« Dátum: 2014. Július 11. - 20:51:38 »
Sziasztok!
Olvasgattam fórumon, hogy úgy lehet ékezetet írni ppc be, hogy ha az összes incben a TXT_-t lecserélem UTF_-re.
Notepad++al le is cseréltem.Elsõ szerkesztésre nem fagyott ki a pawno, na de a másodikra meg kifagy, és azóta is rossz.
Õtletek?

26
Segítségkérés / SetTimer csak 1x fusson végig
« Dátum: 2014. Július 06. - 01:35:30 »
Sziasztok!
Azt hogyan tudom megoldani, hogy a SetTimer csak egyszer fusson végig??
Tehát a kombó az úgy nézne ki, hogy ha range of point ba belemegyek akkor aktiválódik a Timer, viszont nekem az kellene, hogy ha aktiválódik ne minden egyes 2.5 másodpercenként(Megadott idõ) induljon el, hanem csak 1x 2.5 másodperc után.
És ha újra belemegyek akkor is csak 1x induljon el megadott idõ után...
igy néz ki:
 
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"kozutado\", 2500, true);
return 1;
}
public kozutado();
public kozutado()
{
    for(new playerid; playerid<MAX_PLAYERS; playerid++)
    {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 8.0, 50.0511,-1539.1676,5.1490) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8.0, 52.6,-1524.3,5.1))
{
   GivePlayerMoney(playerid, -10000);
   GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Áthaladsz a határon~n~ezért a szerver levon tõled~n~~y~10.000$-t\", 2500, 4);
}
    }
return 1;
}

27
Segítségkérés / RangeOfPoint csak id0-nak jó...
« Dátum: 2014. Július 06. - 00:29:59 »
Hí.
timerrel csináltam egy olyan vám adó szerüséget, de csak ID 0-nak küldi el az üzenetet...
Ötletek?
 
 public kozutado(playerid);
public kozutado(playerid)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 8.0, 50.0511,-1539.1676,5.1490) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8.0, 52.6,-1524.3,5.1))//Las-Venturas
{
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
       SendClientMessage(playerid, 0xff0000ff, \"teszt\");
}
}
return 1;
}

28
Segítségkérés / 3dtext rangok
« Dátum: 2014. Július 05. - 03:00:20 »
Sziasztok
Az hogyan kivitelezheto hogy pl van 49 pontom akkor 3dtextel irja fej felett hogy rang1. De ha mar elerem az 50 et automatikusan lefrissiti ea mar rang2.t ir...
De az lenne a legjobb hogy ha valaki irna egy konkret peldat...
Mert en onplayerupdate ala betettem egy igen pataki cuccost. Csak annak meg annyi a hibaja hogy belaggol az egesz szero
Helyesirasi hibakert bocs. Telefonrol vagyok

29
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:SAdmin (Javítva)
« Dátum: 2014. Június 20. - 21:56:31 »
de jó hogy ez se a tiednek tûnik....

30
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Örökélet mód.
« Dátum: 2014. Június 17. - 17:50:03 »
Idézetet írta: JoKiE date=1402687425\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49357\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

 if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Adminnak kell lenned, hogy használhasd a parancsot!\");

 

Nahát... csak nem tanultál valamit?:)

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal