Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - havasi2001
16
« Dátum: 2013. augusztus 19. - 21:30:56 »
Heló! Sokan vagytok, akik ügyesen szerkesztetek képet, használjátok a PH-t. Ha valaki akár csak kezdõ szinten is ért hozzá, és van egy kis ideje segíteni, annak nagyon megköszönném. Egy olyan képrõl lenne szó, amin egy \"HSS-SAMP\" felirat szerepel. A kép akármi lehet, elereszthetitek szabadon a fantáziátok. A kész képet ide elküldhetitek, vagy privátban. Elõre is köszönöm: havasi2001!
17
« Dátum: 2013. augusztus 19. - 12:57:18 »
Heló fórum! Egy kis segítség kéne, egy sorozathoz, botokat szeretnék készíteni, amik mozognak blueberryben, és autót vezetnek! Elõre is köszönöm!
18
« Dátum: 2013. augusztus 03. - 16:05:21 »
Heló fórum! Egy magyar klánrendszert szeretnék kérni, amiben ezeket lehet csinálni: -klánrangokat osztani,készíteni -klánbázist lerakni -és mindezt mentse le dini-vel! Köszi!
19
« Dátum: 2013. július 28. - 12:48:13 »
Heló fórum! Találtam egy object betöltõt az angol fórumon: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=176461INC: // // MTA .map loader by mick88 // Release 0.1 // 13th September 2010 // // MTA .map files supported for MTA verion 1.0.4, // other versions not tested // // Requirements: SSCANF2 plugin by Y_Less // // // FS commands for RCON admin: /LoadMtaMap [file path) - loads .map file // /DeleteVehicles - deletes all spawned vehicles // /DeleteObjects - deletes all created objects // // Public function: LoadMtaMap(file[]) - loads .map file // // // Supported map items: objects, vehicles // // Supported object data: model, posX, posY, posZ, rotX, rotY, rotZ // Supported vehicle data: model, paintjob, mods (upgrades), colors (2 colors), // posX, posY, posZ, rotZ, interior, world (dimension) // // Currently not supported: // 3rd nad 4th vehicle colors, vehicle registration, vehicle rotations X and Y // // #include <a_samp> #include <sscanf2> #define ADD_OBJECT(%1) CreateObject(%1) //Change this if you use a streamer i.e. to CreateDynamicObject(%1) for Incognito\'s streamer etc. //the function must have format: model x y z rx ry rz #define DELETE_OBJECT(%1) DestroyObject(%1) //Change this if you use a streamer #define MAX_CREATED_OBJECTS MAX_OBJECTS //max id of object to be deleted. Change if you use a streamer #define VEHICLE_RESPAWN_DELAY 60*5 //60*5 is 5 minutes #define MAX_MODS 14 //there is 14 vehicle component slots in gta (0-13) forward LoadMtaMap(file[]); public LoadMtaMap(file[]) { if (!fexist(file)) return 0; new File:MapFile=fopen(file); new n, string[400]; new Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz; new modelid, paintjob, interior, world; while(fread(MapFile, string)) { if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'object\'\'model=\'d\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotX=\'f\'rotY=\'f\'rotZ=\'f\", modelid, interior, world, x, y, z, rx, ry, rz)) { n++; //modelid x y z rx ry rz interior world ADD_OBJECT(modelid, x, y, z, rx, ry, rz); } else if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'vehicle\'\'paintjob=\'d\'model=\'d\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotZ=\'f\", paintjob, modelid, interior, world, x, y, z, rz)) { n++; new col1, col2, colors[20]; sscanf(string, \"p<\\\">\'color=\'s[20] \", colors); sscanf(colors, \"p<,>dd\", col1, col2); new mods[80], mod[MAX_MODS]; sscanf(string, \"p<\\\">\'upgrades=\'s[80] \", mods); sscanf(mods, \"p<,>A<d>(0)[\"#MAX_MODS\"]\", mod); //modelid x y z rz col1 col2 paintjob interior world new vehicleid = CreateVehicle(modelid, x, y, z, rz, col1, col2, VEHICLE_RESPAWN_DELAY); for (new i; i < MAX_MODS; i++) if (mod) AddVehicleComponent(vehicleid, mod); ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob); LinkVehicleToInterior(vehicleid, interior); SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, world); } } fclose(MapFile); printf(\"%d items loaded from \'%s\'\", n, file); return n; } public OnFilterScriptInit() { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (!IsPlayerAdmin(playerid)) return false; //Admin commands new command[32], param[64]; if (sscanf(cmdtext[1], \"s[32]S()[64]\", command, param)) return false; if (!strcmp(command, \"loadmtamap\")) { if (!param[0]) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Usage: /LoadMtaMap [file path]\"); new msg[128]; new n = LoadMtaMap(param); format(msg, 128, \"%d items loaded from %s\", n, param); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, msg); return 1; } else if (!strcmp(command, \"deletevehicles\")) { for (new i=1; i < MAX_VEHICLES; i++) DestroyVehicle(i); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"All vehices have been destroyed!\"); return 1; } else if (!strcmp(command, \"deleteobjects\")) { for (new i=1; i < MAX_CREATED_OBJECTS; i++) DELETE_OBJECT(i); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"All objects have been deleted!\"); return 1; } return 0; }
Az a baj, hogy nem tudom, hogy hogy kell használni, aki tudja, kérem írja le! Heló: Havasi
20
« Dátum: 2013. július 26. - 15:38:36 »
Üdv fórum! Eddig megvoltunk a szerveremmel, voltak mappereim, volt scripterem, de minden rosszra fordult, egyedül maradtunk nagyon jó mapperemmel, ezért keresek új mapppert/scriptert. :\'( Sajnos nem nagyon tudok scriptelni, mappolni, és úgy látszik hogy a szerverem ba**hatom Nagy szükség lenne a segítségre, skype-on kérlek szépen titeket, jelöljetek, vagy írjatok PM-ben! Elérhetõségeket pm-ben írok!Üdv: havasi2001
21
« Dátum: 2013. július 22. - 14:36:06 »
Sziasztok, lenne egy olyan problémám, hogy van egy rendes modom, és egyik pillanatban felismerte, átírtam, visszaírtam, és aztán azt írta ki hogy Unknown! Ez csak a mellék hiba, a másik, hogy mindenhogy megpróbáltuk az objectbetöltõt, de sehogy sem sikerült! Nem tölt 1 db objectet sem!
22
« Dátum: 2013. július 21. - 14:14:01 »
Heló all! Már megoldottam
23
« Dátum: 2013. július 21. - 07:31:34 »
Heló all! Hogy tudok egy olyan textdraw-ot írni, ami kiírja a képenyõ aljára, hogy Havasi Stunt Szerver???
24
« Dátum: 2013. július 20. - 14:05:39 »
Minecraft skint szeretnék a szerómba rakni! Meg lehet csinálni?
25
« Dátum: 2013. július 19. - 14:41:56 »
Heló! Na... Milyen szerverrõl lenne szó? Egy stunt,parkour,dm,jump,drift szerver lenne, a mappolás része már megvan, nem is ez lenne a lényeg! Scriptert keresek a szerverre, olyat aki nagyon-nagyon ért ehhez az egészhez, mert egyedül nem megyek semmire a kezdõ tudásommal... Mi a jutalmad? A szerveren 10-es admin+rcon! Mit kéne scriptelni? -Házrendszer -Egy egyedi gamemod -Saját ötleteid Ha ezt soknak tartod, kérlek ne írj negatíviumot! UI.:ZyZu! Ezt nem tudom jobban bõvíteni
26
« Dátum: 2013. július 16. - 16:01:44 »
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem, hogy hogy lehet azt megoldani, hogy minden objeckt betöltõdjön? Ez fontos lenne! Aki tud segítsen pls!
27
« Dátum: 2013. július 16. - 15:05:46 »
Sziasztok, havasi2001 vagyok, most a szerveremrõl lenne szó! Na, hol is kezdjem? 1,5 hónappal ezelõtt elkezdtem bérelni egy SAMP 60 slotos szervert! Ekkor még nagyon-nagyon alap volt, azóta már sokat fejlesztettünk rajta! Egyre több minden van benne, de ezeket most nem kezdem el sorolni. Van 1 mapperünk, 1 scripterünk(aki az egyedi modunk is készíti). Egy mapper nagyon lassan halad a szerver készítésével, úgyhogy úgy gondoltam tartok egy mapper tgf-et a Havasi Stunt Szerver csapatába! Ez mit ad a szerveren? Neved elé ez lesz kiírva: [MAPER], illetve admin rangot is kapsz. A szerverbe miket kéne mappolni? Mivel ez egy stunt,parkour,dm,drift,jump szerver jól jönnének ezek a fajta mapok jól jönnének a szerverbe, egy feltétellel: LEGYENEK EGYEDIEK! Ez alatt nem az értem, hogy mappold meg az egész szervert, hanem csak azt, hogy amire van idõd és kedved, azt mappold meg és küld el nekem. Persze nem muszáj ilyet mappolni, akár meglehet egy újfajta minigamet alapozni a szerverhez, esetleg egy klánbázist mappolni a klánodnak, vagy a saját házad megmappolni. Az újfajta minigamek alatt mit értek? Ez alatt azt értem, hogy kitalálhatsz egy olyan minigamet, amilyen még nincs az egész földkerekségen, és kitalálhatod a szabályait, és megmappolhatod az alapjait, de ez egy nagyon alapos munka! Háátt.. még esetleg be lehet mappolni lakóparkokat, funokat, party helyeket, derby helyeket, ezek mind jól jönnének a szerverbe. A parkour-ok-rõl csak annyit írnék le, annyi a feltétele, hogy legyen végigvihetõ! Ugyanez a feltétel a stunt-nál is! A jump-nál annyi, hogy jó nagyot lehessen ugratni, akár emberrel jumpolni, akár autóval, de legyen élvezetes. Drift-rõl annyit, hogy ne legyenek mindenhol korlátok, hogy a versenyzõnek azért lehessen lehetõsége kicsúszni a pályáról. DM-rõl, legyenek rendes búvóhelyek, tornyok, épületek, de ezeket nem szabom meg, hogy mi legyen benne! Mindent úgy mappolsz meg ahogy akarsz, de annyi, hogy az legyen benne, amiket itt leírtam! ELÉRHETÕSÉGEKET PM-BEN ÍROK!!!
28
« Dátum: 2013. július 15. - 19:43:50 »
Sziasztok! Elhoztam nektek az elsõ publikált mapom! Eddig a mappolást mta 1.1.1-en csináltam, de most letöltöttem az MTA 1.3.3-at, amiben SOKKAL több az objekt, nagyobb a tesztelési lehetõség, és könnyebb a mappolás. Ezzel az MTA-val sokkal jobban tudtam megmappolni a lakóparkot. Leírás Készítési idó: 45 perc Készítette: havasi2001 Melyik programmal: MTA 1.3.3 (letöltése: http://adf.ly/3395104/http://multitheftauto.googlecode.com/files/mtasa-1.3.2.exe) Letöltõ linkek: Teleport: 2948,-1986,15 Képek a mapról: [/url]  http://kepfeltoltes.hu/thumb/130715/gta_sa_2013-07-15_19-17-29-93_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\' alt=\'gta_sa_2013-07-15_19-17-29-93_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\'>     Pawn kód: #include <a_samp> #define DIALOG_HAVASILAKO 1231 #define COLOR_KEK 0x0033ffAA #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { CreateObject(6300, 2992.59961, -1979.09961, 5.7, 0, 0, 85.99); CreateObject(4654, 2894.19922, -1983.59961, 9.3, 0, 0, 265.995); CreateObject(3356, 2964.19995, -1966.59998, 18.2, 0, 0, 355.995); CreateObject(3454, 3014.09961, -1992.69922, 18, 0, 0, 265.995); CreateObject(3587, 2980.6001, -1967.5, 16.4, 0, 0, 357.995); CreateObject(987, 2956.3999, -1957.19995, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 2954.59961, -1969.69922, 13.8, 0, 0, 265.995); CreateObject(987, 2953.8999, -1991.69995, 13.8, 0, 0, 354); CreateObject(987, 2955.59961, -1957.39941, 13.8, 0, 0, 265.995); CreateObject(987, 2965.80005, -1992.80005, 13.8, 0, 0, 265.995); CreateObject(987, 2965.1001, -2004.5, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 2977.3999, -2004.90002, 13.8, 0, 0, 88); CreateObject(987, 2978.1001, -1992.90002, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 2989.80005, -1993.80005, 13.8, 0, 0, 266); CreateObject(987, 2989, -2008.80005, 13.8, 0, 0, 84); CreateObject(987, 2988.80005, -2009.09998, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 3000.69995, -2010.09998, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 3012.69995, -2010.90002, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 3017, -2011.30005, 13.8, 0, 0, 358); CreateObject(987, 3028.8999, -2011.90002, 13.8, 0, 0, 86); CreateObject(3172, 2967.80005, -1998.09998, 13.8, 0, 0, 176); CreateObject(987, 3029.69922, -1999.69922, 13.8, 0, 0, 85.995); CreateObject(987, 3029.69922, -1999.69922, 13.8, 0, 0, 85.995); CreateObject(987, 3029.69922, -1999.69922, 13.8, 0, 0, 85.995); CreateObject(987, 3030.6001, -1987.80005, 13.8, 0, 0, 88); CreateObject(987, 3031, -1976.09998, 13.8, 0, 0, 86); CreateObject(987, 3031.8999, -1964.30005, 13.8, 0, 0, 86); CreateObject(987, 3032.80005, -1952.69995, 13.8, 0, 0, 176); CreateObject(987, 3021.19995, -1951.90002, 13.8, 0, 0, 176); CreateObject(987, 3003.3999, -1950.5, 13.8, 0, 0, 176); CreateObject(987, 3009.30005, -1951, 13.8, 0, 0, 175.995); CreateObject(987, 2991.30005, -1948.69995, 13.8, 0, 0, 266); CreateObject(987, 2968.30005, -1958.09998, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(987, 2978.6001, -1959.19995, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(11505, 2962.80005, -1985.90002, 18, 0, 0, 356); CreateObject(8841, 3009.59961, -1957.7998, 17.1, 0, 0, 355.995); CreateObject(1344, 3002.30005, -1987.5, 14.6, 0, 0, 270); CreateObject(1344, 3002.1001, -2002.80005, 14.6, 0, 0, 270); CreateObject(1344, 2956.80005, -1973.69995, 14.6, 0, 0, 42); CreateObject(1344, 2976.6001, -1993.09998, 14.6, 0, 0, 266); CreateObject(1420, 3007.3999, -1988.09998, 16, 0, 0, 0); CreateObject(1420, 3006.7998, -1988.09961, 19.1, 0, 0, 0); CreateObject(1420, 2959, -1968.69995, 15.5, 0, 0, 0); CreateObject(3174, 2975.80005, -1997.80005, 13.8, 0, 0, 356); CreateObject(1344, 2978.5, -1975.89941, 14.6, 0, 0, 357.995); CreateObject(655, 3025.19995, -1975.40002, 13.8, 0, 0, 0); CreateObject(655, 2989.09961, -1973.09961, 13.8, 0, 0, 0); SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid,COLOR_KEK,\"A szerveren megtalálható havasi2001 által készített lakópark(/havasilakopark)\"); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/havasilakopark\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerPos(playerid,2948,-1986,15); SendClientMessageToAll(COLOR_KEK,\"%s elteleportált a Havasi Lakóparkra!(/havasilakopark)\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_HAVASILAKO,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Havasi Lakópark\",\"{0037ff}A lakóparknak komoly szabályai vannak!\\n{0037ff}1. szabály: Hackerek a lakóparkban nem vehetnek házat!\\n{0037ff}2. szabály: Az autóddal a parkolóban parkolj le!\\n{0037ff}3.szabály: Tarts be az összes szabályt!\",\"Értem\"); return 1; } return 0; }
29
« Dátum: 2013. július 13. - 20:21:43 »
Sziasztok, most egy problémát szeretnék megosztani veletek! Ez gondolom egy bug, de aki tudja a megoldást kérem írja le! A probléma: Lerakom a házakat, szépen mutatja, de nem lehet beírni a /buyhouse parancsot
30
« Dátum: 2013. július 10. - 20:22:57 »
Sziasztok, most egy olyan include/plugin-ról lenne szó, amivel már nagyon sokat próbálkoztam, de sehogy sem sikerült, viszont a szerverembe ez nagyon fontos lenne. Sajnos oktatóvideók nincsenek róla, úgyhogy a ti segítségetek szeretném kérni, hogyha van idõtök, akkor skype nevem: havasi01. Ha segítesz nekem ebben a dologban, akkor a szerveremen egy adminnal jutalmazlak meg.
|